|
|
| Pagina 214 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 212 213 214 215 216 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef: Bram schreef: Ge kunt daar lachwekkend over doen, ge kunt er in geloven of niet in geloven. Feit is toch dat elke club dat absoluut zal willen vermijden, en elke speler niet liever heeft dan dat het verschijnt.... ik wil hier ook nen naam op t forum smijten van enen die kans maakt om te komen... of dat zijn prijs zal beïnvloeden, ik durf het betwijfelen... ![]() ssst, ni verklappen da ik bij den eendracht ga tekenen ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Dec 2009, 18:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Bram schreef: Ge kunt daar lachwekkend over doen, ge kunt er in geloven of niet in geloven. Feit is toch dat elke club dat absoluut zal willen vermijden, en elke speler niet liever heeft dan dat het verschijnt.... ik wil hier ook nen naam op t forum smijten van enen die kans maakt om te komen... of dat zijn prijs zal beïnvloeden, ik durf het betwijfelen... ![]() de prijs niet, maar het gaat wel aandacht wekken bij andere ploegen en hoe meer kapers op de kust, hoe meer kans dat dan de prijs idd wordt opgedreven. Onderschat idd het medium forum niet. Laat het ons zo stellen: we zijn mee in de running voor een jonge beloftevolle spits maar alles hangt af van: wil de speler in kwestie zelf, zijn er andere clubs (hogere) die hem graag willen hebben, wat is het financiële plaatje, hoe denkt de trainer erover, wat met de rest van de spelersgroep? Er zit bij de beloften in 1ste klasse voldoende talent dat meekan in 3de (makkelijk zelf) maar die gasten staan meestal niet te springen om naar een 3de klasser te komen. 't Zijn allemaal geen Schutterkes. Dan heb je nog het feit dat deze jonge beloften een contract moeten hebben of je kan ze gewoonweg niet opstellen voor een 1ste ploeg. Bewijs daarvan is Thomas Coppens, die in september overkwam van Lokeren, aangesloten is bij ons, maar door het feit dat hij geen contract had bij Lokeren, niet voor de 1ste ploeg mag spelen. Ik laat in het midden of hij voldoende capaciteiten heeft om mee te doen, maar bij de beloften trekt hij meer dan behoorlijk zijne streng. De scouting naar jong talent is volop bezig, hopelijk kunnen we er binnenkort de vruchten van plukken. ![]() _________________ geer'n bè |
| 30 Dec 2009, 19:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
panoleon schreef: de prijs niet, maar het gaat wel aandacht wekken bij andere ploegen en hoe meer kapers op de kust, hoe meer kans dat dan de prijs idd wordt opgedreven. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Dec 2009, 19:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Dinnen Francois Guillaume van Moeskroen zou nog iet voor den Iendracht kunnen zijn. Kunde gratis overpakken & is nog jong
| 30 Dec 2009, 23:54 |
|
|
forumlegende |
Fanatix schreef: Dinnen Francois Guillaume van Moeskroen zou nog iet voor den Iendracht kunnen zijn. Kunde gratis overpakken & is nog jong niet slecht bedoeld, maar ik hoop dat ge dat om te lachen bedoelde hoe leuk het ook zou zijn moest het lukken, de kans DAT het lukt is zo goed als nul aangezien er al genoeg ploegen van een veel hoger niveau dan den eendracht(sportief gezien dan) achter diejen al zitten _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 30 Dec 2009, 23:59 |
|
|
Ancien
Fanatix schreef: Dinnen Francois Guillaume van Moeskroen zou nog iet voor den Iendracht kunnen zijn. Kunde gratis overpakken & is nog jong Ik geloof nooit dat die mannen zomaar naar derde klasse komen spelen, ze gaan zeker eerst de markt van eerste en tweede klasse afgaan. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Dec 2009, 0:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Fanatix schreef: Dinnen Francois Guillaume van Moeskroen zou nog iet voor den Iendracht kunnen zijn. Kunde gratis overpakken & is nog jong Dieje heeft volgens mij genoeg keuze in eerste klasse |
| 31 Dec 2009, 11:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
waarom niet direct aan bassegio zijn hielen gaan hangen?
k denk da ge al content moogt zijn als er ne puistekop uit de moeskroenjeugd misschien interesse zou hebben om in derde te komen voetballen... de spelers van moeskroen zelf zullen wel meer dan genoeg keuze in eerste en tweede hebben waar ze naartoe zouden willen of kunnen gaan.. we zullen wel zien wat er - en of er iet - bij komt zeker? niet dringend nodig maar toch welkom met de terugronde en eventuele eindronde nog te spelen... |
| 31 Dec 2009, 14:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
supersossis schreef: waarom niet direct aan bassegio zijn hielen gaan hangen? k denk da ge al content moogt zijn als er ne puistekop uit de moeskroenjeugd misschien interesse zou hebben om in derde te komen voetballen... de spelers van moeskroen zelf zullen wel meer dan genoeg keuze in eerste en tweede hebben waar ze naartoe zouden willen of kunnen gaan.. we zullen wel zien wat er - en of er iet - bij komt zeker? niet dringend nodig maar toch welkom met de terugronde en eventuele eindronde nog te spelen... Volgens mij toch ook nog ene spits nodig,,maarja vind maar es ene die op de bank wil zitten! |
| 31 Dec 2009, 15:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
gweninho schreef: supersossis schreef: waarom niet direct aan bassegio zijn hielen gaan hangen? k denk da ge al content moogt zijn als er ne puistekop uit de moeskroenjeugd misschien interesse zou hebben om in derde te komen voetballen... de spelers van moeskroen zelf zullen wel meer dan genoeg keuze in eerste en tweede hebben waar ze naartoe zouden willen of kunnen gaan.. we zullen wel zien wat er - en of er iet - bij komt zeker? niet dringend nodig maar toch welkom met de terugronde en eventuele eindronde nog te spelen... Volgens mij toch ook nog ene spits nodig,,maarja vind maar es ene die op de bank wil zitten! anders wil ik mijzelf wel kandidaat stellen om op de bank te gaan zitten als invaller hoor , met als compensatie voor mijn diensten een pakske drankbonnekes... zatteflevski 2 is in aantocht (als het bestuur da risico wil nemen natuurlijk)... ! ![]() |
| 31 Dec 2009, 16:55 |
|
|
Junior
Voor mij is er maar ene speler overbodig en dat is Troch omdat hij fysiek niet in orde is.Lord zou ik zeker niet weg doen.Ik herinner me die match op Koksijde toen hij 20 min voor tijd werd vervangen.De aanvallende dreiging sloop volledig weg uit de ploeg en het bleef bij 3-3.
|
| 01 Jan 2010, 14:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
bert schreef: Voor mij is er maar ene speler overbodig en dat is Troch omdat hij fysiek niet in orde is.Lord zou ik zeker niet weg doen.Ik herinner me die match op Koksijde toen hij 20 min voor tijd werd vervangen.De aanvallende dreiging sloop volledig weg uit de ploeg en het bleef bij 3-3. Wat ik me herinner dat Lord zeker niet goed was op Koksijde.Hij gaf trouwens achteraf toe dat hij mede door de weersomstandigheden een mindere dag had.Hij miste trouwens 2 open kansen.Ook voor mij mag Lord blijven maar ik denk toch dat je betere voorbeelden kan aanhalen dan Koksijde.Het was daar moeilijk spelen maar zelfs in de laatste minuut kregen we nog een mooie kans via Depoitre. |
| 01 Jan 2010, 15:06 |
|
|
Freak
dwarskijker schreef: bert schreef: Voor mij is er maar ene speler overbodig en dat is Troch omdat hij fysiek niet in orde is.Lord zou ik zeker niet weg doen.Ik herinner me die match op Koksijde toen hij 20 min voor tijd werd vervangen.De aanvallende dreiging sloop volledig weg uit de ploeg en het bleef bij 3-3. Wat ik me herinner dat Lord zeker niet goed was op Koksijde.Hij gaf trouwens achteraf toe dat hij mede door de weersomstandigheden een mindere dag had.Hij miste trouwens 2 open kansen.Ook voor mij mag Lord blijven maar ik denk toch dat je betere voorbeelden kan aanhalen dan Koksijde.Het was daar moeilijk spelen maar zelfs in de laatste minuut kregen we nog een mooie kans via Depoitre. ik denk dat da op Ieper was ipv koksijde ![]() |
| 01 Jan 2010, 15:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: dwarskijker schreef: bert schreef: Voor mij is er maar ene speler overbodig en dat is Troch omdat hij fysiek niet in orde is.Lord zou ik zeker niet weg doen.Ik herinner me die match op Koksijde toen hij 20 min voor tijd werd vervangen.De aanvallende dreiging sloop volledig weg uit de ploeg en het bleef bij 3-3. Wat ik me herinner dat Lord zeker niet goed was op Koksijde.Hij gaf trouwens achteraf toe dat hij mede door de weersomstandigheden een mindere dag had.Hij miste trouwens 2 open kansen.Ook voor mij mag Lord blijven maar ik denk toch dat je betere voorbeelden kan aanhalen dan Koksijde.Het was daar moeilijk spelen maar zelfs in de laatste minuut kregen we nog een mooie kans via Depoitre. ik denk dat da op Ieper was ipv koksijde ![]() Tegen koksijde miste lord een heleboel kansen en was hij niet goed en tegen ieper vielen de goals na zijn wissel . |
| 01 Jan 2010, 15:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
supersossis schreef: waarom niet direct aan bassegio zijn hielen gaan hangen? k denk da ge al content moogt zijn als er ne puistekop uit de moeskroenjeugd misschien interesse zou hebben om in derde te komen voetballen... de spelers van moeskroen zelf zullen wel meer dan genoeg keuze in eerste en tweede hebben waar ze naartoe zouden willen of kunnen gaan.. we zullen wel zien wat er - en of er iet - bij komt zeker? niet dringend nodig maar toch welkom met de terugronde en eventuele eindronde nog te spelen... Ver ons vraavenploeg _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Jan 2010, 17:27 |
|
| Pagina 214 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 212 213 214 215 216 … 280 Volgende |