|
|
| Pagina 19 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 30 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Sottegem
waly 2 schreef: lord zit toch in de selectie,wat is dan het probleem? het word hier een sport om lord slecht te maken geloof ik. Lord slecht maken beste vriend, heb je mijn post niet goed gelezen misschien. Als een speler met zijn klasse zich professioneler zou gedragen, dan speelde hij zeker niet meer bij den Iendracht. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Jan 2010, 15:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ja
geef diene klasbak nu eens een beetje krediet,hier altijd op diene kerel zijn kap zitten ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Jan 2010, 15:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hoe goed of hoe slecht hij wel is,als hij zich niet aan regels kan houden
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Jan 2010, 15:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Hugo schreef: zwawi schreef: Het zou kunnen da Lord niet op de training was maar misschien was den trainer op de hoogte da hij ging afwezig zijn he ![]() Ik ga hier niet in details treden, maar ik kan de woede van de trainer best begrijpen. Als hij afwezig was zonder geldige reden, dan mag hij van mijn part ook uit de selectie gelaten worden maar in uw vorige post zei je "naar het schijnt was Lord niet op training". Vandaar dak zei da ze misschien wisten da hij nie kwam. En aangezien je niet in detail wil treden, ga ik verder ook niet oordelen. We zullen het morgen wel zien zeker. |
| 02 Jan 2010, 15:55 |
|
|
Scholier
zwawi schreef: Hugo schreef: zwawi schreef: Het zou kunnen da Lord niet op de training was maar misschien was den trainer op de hoogte da hij ging afwezig zijn he ![]() Ik ga hier niet in details treden, maar ik kan de woede van de trainer best begrijpen. Als hij afwezig was zonder geldige reden, dan mag hij van mijn part ook uit de selectie gelaten worden maar in uw vorige post zei je "naar het schijnt was Lord niet op training". Vandaar dak zei da ze misschien wisten da hij nie kwam. En aangezien je niet in detail wil treden, ga ik verder ook niet oordelen. We zullen het morgen wel zien zeker. belangrijkste is dat we morgen winnen is dat nu met of zonder lord maakt ni uit zolang dat die 3 ptn maar voor ons zijn ![]() |
| 02 Jan 2010, 16:04 |
|
|
Scholier
we hebben nog altijd ne wouter moreels die zich zeker zal laten zien tegen zijn ex ploeg
|
| 02 Jan 2010, 16:06 |
|
|
Freak
Hugo schreef: Bram schreef: Nja met alle geruchten in het achterhoofd ziet dat er dus niet goed uit. Als je Lord het vertrouwen geeft heb je dit niet voor, en dan heb je een sterspeler niveau 2de klasse in huis. Maar de plaatsjes zijn duur, en de roddels gaan de ronde.... zonde ! Spijtig genoeg zijn het geen geruchten Bram, is inderdaad een klassespeler, maar iedereen moet zich houden aan de afspraken binnen de spelersgroep. Persoonlijk zou ik hem een serieuse geldboete geven, de enige taal die voetballers blijkbaar verstaan, maar ik denk niet dat dit spelletje lang zal duren bij BVR. Misschien is Lord zelf op Aalst uitgekeken en wil hij op deze manier de zaken versnellen? ![]() misschien moet jij ook eens stoppen om alle roddels meteen te geloven... postte jij ook niet dat je uit goeie bron had dat er ZEKER versterking ging komen??? |
| 02 Jan 2010, 17:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Hugo schreef: Bram schreef: Nja met alle geruchten in het achterhoofd ziet dat er dus niet goed uit. Als je Lord het vertrouwen geeft heb je dit niet voor, en dan heb je een sterspeler niveau 2de klasse in huis. Maar de plaatsjes zijn duur, en de roddels gaan de ronde.... zonde ! Spijtig genoeg zijn het geen geruchten Bram, is inderdaad een klassespeler, maar iedereen moet zich houden aan de afspraken binnen de spelersgroep. Persoonlijk zou ik hem een serieuse geldboete geven, de enige taal die voetballers blijkbaar verstaan, maar ik denk niet dat dit spelletje lang zal duren bij BVR. Misschien is Lord zelf op Aalst uitgekeken en wil hij op deze manier de zaken versnellen? ![]() misschien moet jij ook eens stoppen om alle roddels meteen te geloven... postte jij ook niet dat je uit goeie bron had dat er ZEKER versterking ging komen??? Dat denk ik er ook van. Of toch vooral stoppen met ze hier te plaatsen. Twee bladzijden vol commotie die we al eens gehad hebben, en zonder dat de feiten bekend zijn. Knap werk Hugo! |
| 02 Jan 2010, 17:34 |
|
|
Freak
Hugo schreef: waly 2 schreef: lord zit toch in de selectie,wat is dan het probleem? het word hier een sport om lord slecht te maken geloof ik. Lord slecht maken beste vriend, heb je mijn post niet goed gelezen misschien. Als een speler met zijn klasse zich professioneler zou gedragen, dan speelde hij zeker niet meer bij den Iendracht. wat voor zever is dat zeg, Depoitre en De Schutter zijn op en top professioneel, + hebben klasse, en ze spelen nog steeds bij ons ploeg... |
| 02 Jan 2010, 17:49 |
|
|
Vaste Waarde
Stijn schreef: El Corredor schreef: Hugo schreef: Spijtig genoeg zijn het geen geruchten Bram, is inderdaad een klassespeler, maar iedereen moet zich houden aan de afspraken binnen de spelersgroep. Persoonlijk zou ik hem een serieuse geldboete geven, de enige taal die voetballers blijkbaar verstaan, maar ik denk niet dat dit spelletje lang zal duren bij BVR. Misschien is Lord zelf op Aalst uitgekeken en wil hij op deze manier de zaken versnellen? ![]() misschien moet jij ook eens stoppen om alle roddels meteen te geloven... postte jij ook niet dat je uit goeie bron had dat er ZEKER versterking ging komen??? Dat denk ik er ook van. Of toch vooral stoppen met ze hier te plaatsen. Twee bladzijden vol commotie die we al eens gehad hebben, en zonder dat de feiten bekend zijn. Knap werk Hugo! Hugo heeft net als alle anderen het recht toch om te reageren op een bericht zeker ? heb hier al ander domme dingen gelezen ze, amai. By the way, miserie met Lord of niet, ik hoop voor hem dat hij zich ietsje meer kan permitteren dan de rest, doch dat gaat hij morgen wel moeten bewijzen ze. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 02 Jan 2010, 17:55 |
|
|
Freak
nonkeltje schreef: Stijn schreef: El Corredor schreef: misschien moet jij ook eens stoppen om alle roddels meteen te geloven... postte jij ook niet dat je uit goeie bron had dat er ZEKER versterking ging komen??? Dat denk ik er ook van. Of toch vooral stoppen met ze hier te plaatsen. Twee bladzijden vol commotie die we al eens gehad hebben, en zonder dat de feiten bekend zijn. Knap werk Hugo! Hugo heeft net als alle anderen het recht toch om te reageren op een bericht zeker ? heb hier al ander domme dingen gelezen ze, amai. By the way, miserie met Lord of niet, ik hoop voor hem dat hij zich ietsje meer kan permitteren dan de rest, doch dat gaat hij morgen wel moeten bewijzen ze. Uiteraard nonkeltje heeft hij dat. Alleen komt Hugo slag om slinger af met "waarheden", en begint zijn post dan met "naar het schijnt" om in een volgende post dit meteen als feit te beschouwen... en Hugo reageerde niet op een bericht, hij postte het bericht van Lord... |
| 02 Jan 2010, 18:06 |
|
|
Enkel wat Flipke (Joos) post is waarheid
Hugo,trek het u niet aan man ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Jan 2010, 18:16 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: Enkel wat Flipke (Joos) post is waarheid Hugo,trek het u niet aan man ![]() ***aangepast*** jij bent geen Lordfan, ik wel. Ik ben daar weer geen Trochfan. Lord moet zich aan de regels houden, daar geef ik jou overschot van gelijk overigens. Waar ik gewoon niet tegen kan is , dat sommigen hier zaken komen verkondigen die niet of gedeeltelijk waar zijn... Laatst gewijzigd door El Corredor op 02 Jan 2010, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 02 Jan 2010, 18:18 |
|
|
***aangepast***
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bram op 02 Jan 2010, 18:33, 3 keer totaal gewijzigd. zie forumregels ! |
| 02 Jan 2010, 18:23 |
|
|
forumlegende
Dat van Lord stond in de Het Nieuwsblad .. geschreven door ene Wim Redant. Met alle respect voor die mens zijn job maar die kan je werkelijk alles wijsmaken.
Het is toch toevallig dat uitgerekend Lord de enige speler is van alle streekploegen die niet is komen trainen... Ik heb zo'n nieuws nog NOOIT bij andere ploegen gelezen...maar ja, bij alle andere ploegen komt iedereen braaf trainen hé, niet waar? Dat mijnheer Redant meer sympathie heeft voor Dender is zijn zaak maar hij mag toch een beetje trachten objectief te blijven. En dan een aantal mannen die er langs deze weg commentaar op geven...zielig. Geloven jullie nu echt alles wat er in de krant staat ?? Soit, van mij mag Lord meer thuisblijven dan te komen trainen, als hij er in't weekend maar staat. |
| 02 Jan 2010, 18:50 |
|
| Pagina 19 van 30 |
[ 448 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 30 Volgende |