|
|
| Pagina 209 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 207 208 209 210 211 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Eerste klasse
Heb zowat familie in Lokerse kringen rondlopen en het bortert daar toch ook niet goed meer hoor.
Matthijssen nja... daarvoor blijf je als speler ook niet speciaal bij een ploeg, Lambrecht die jaagt de spelers weg en bij een ploeg die op een degradatieplek staat ist altijd crisis.... maw het gonst weer vd geruchten. Bovendien is Lambrecht zijn uitspraak echt wel contraproductief voor de contractverlengingen, niemand wilt tekenen en praktisch alle deftige spelers hebben een clausule dat ze gratisweg mogen in geval van degradatie. Al zullen er veel met nieuwjaar het zinkende schip al verlaten. Het maakt denk ik ook niet uit of je nu spelers kunt houden of niet als je zakt. Beter dat je als ploeg dan niemand nog onder contract liggen hebt (mijn gedacht) Ik zie Lokeren het nog uiteindelijk nog nipt halen van Roeselare, maar ze gaan toch enorme averij opgelopen hebben deze winter. De ploeg die barrage moet spelen is trouwens volgens mij deze keer echt wel een vogel voor de kat .. eerst X aantal weken stil liggen en dan aan de bak tegen gemotiveerde 2de klassers.... wetende dat je als speler tegen dan toch al een contract zult getekend hebben op een ander en de vakantie welgekomen is..... _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Jan 2010, 1:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
salvador schreef: iendrachtlovers schreef: eerder ramptoeristen ... die dan wel pech hadden dat het eerder een ramp was voor GBA... En ik zie eerlijk gezegd Lokeren zich wel redden, hoor, als je Roeselare bezig zag, ja jongens, wat is dat? Pas op, ik wil daar ook niet te kleinerend overdoen, in ons eerste jaar in eerste klasse bij voorbeeld (91-92) hebben we ook matchen gespeeld die erg waren (onder meer thuis tegen Luik, al viel de score nog mee, en op Lierse, die heb ik zelf gezien). Ik zal nooit vergeten wat de commentator toen zei: Eendracht aalst speelt nog slechter dan FC de kampioenen weet niet meer juist hoeveel punten we toen haalden maar het waren er zeer weinig..._________________ MCMXIX |
| 03 Jan 2010, 1:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
69 schreef: salvador schreef: iendrachtlovers schreef: eerder ramptoeristen ... die dan wel pech hadden dat het eerder een ramp was voor GBA... En ik zie eerlijk gezegd Lokeren zich wel redden, hoor, als je Roeselare bezig zag, ja jongens, wat is dat? Pas op, ik wil daar ook niet te kleinerend overdoen, in ons eerste jaar in eerste klasse bij voorbeeld (91-92) hebben we ook matchen gespeeld die erg waren (onder meer thuis tegen Luik, al viel de score nog mee, en op Lierse, die heb ik zelf gezien). Ik zal nooit vergeten wat de commentator toen zei: Eendracht aalst speelt nog slechter dan FC de kampioenen weet niet meer juist hoeveel punten we toen haalden maar het waren er zeer weinig...Neen, neen, het was: "Tegen dit Eendracht Aalst kunnen zelfs FC De Kampioenen winnen..." ![]() |
| 03 Jan 2010, 12:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
salvador schreef: 69 schreef: salvador schreef: ... die dan wel pech hadden dat het eerder een ramp was voor GBA... En ik zie eerlijk gezegd Lokeren zich wel redden, hoor, als je Roeselare bezig zag, ja jongens, wat is dat? Pas op, ik wil daar ook niet te kleinerend overdoen, in ons eerste jaar in eerste klasse bij voorbeeld (91-92) hebben we ook matchen gespeeld die erg waren (onder meer thuis tegen Luik, al viel de score nog mee, en op Lierse, die heb ik zelf gezien). Ik zal nooit vergeten wat de commentator toen zei: Eendracht aalst speelt nog slechter dan FC de kampioenen weet niet meer juist hoeveel punten we toen haalden maar het waren er zeer weinig...Neen, neen, het was: "Tegen dit Eendracht Aalst kunnen zelfs FC De Kampioenen winnen..." ![]() Ik herinner me dat seizoen ook nog goed...Waregem, toen nog sv, kwam hier ook voetballes geven die hadden toen ook wreed ploegske. Schwabe was onze oudste speler, maar toen ook dikwijls nog onze beste... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Jan 2010, 22:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: salvador schreef: 69 schreef: Ik zal nooit vergeten wat de commentator toen zei: Eendracht aalst speelt nog slechter dan FC de kampioenen weet niet meer juist hoeveel punten we toen haalden maar het waren er zeer weinig...Neen, neen, het was: "Tegen dit Eendracht Aalst kunnen zelfs FC De Kampioenen winnen..." ![]() Ik herinner me dat seizoen ook nog goed...Waregem, toen nog sv, kwam hier ook voetballes geven die hadden toen ook wreed ploegske. Schwabe was onze oudste speler, maar toen ook dikwijls nog onze beste... Uit dat seizoen onthou ik vooral dat je best overgaat naar eerste als je er echt klaar voor zijt... Gelukkig lukte het dat een paar jaar later wel, met het gekende resultaat... |
| 03 Jan 2010, 22:05 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: salvador schreef: 69 schreef: Ik zal nooit vergeten wat de commentator toen zei: Eendracht aalst speelt nog slechter dan FC de kampioenen weet niet meer juist hoeveel punten we toen haalden maar het waren er zeer weinig...Neen, neen, het was: "Tegen dit Eendracht Aalst kunnen zelfs FC De Kampioenen winnen..." ![]() Ik herinner me dat seizoen ook nog goed...Waregem, toen nog sv, kwam hier ook voetballes geven die hadden toen ook wreed ploegske. Schwabe was onze oudste speler, maar toen ook dikwijls nog onze beste... Schwabe? de enige die toen op een niveabal kon trappen was Roald Van Peteghem, getuige zijn prachtig doelpunt in onze thuismatch tegen Charleroi, die goal heb ik 100 x gezien op mijn cassettes! ![]() |
| 03 Jan 2010, 22:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Van Petegem had er toen twee gemaakt denk ik.
|
| 04 Jan 2010, 9:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Deef schreef: Van Petegem had er toen twee gemaakt denk ik. Inderdaad, eentje net voor de rust (41') en eentje net na de rust (48') . Dat je dat nog herinnert _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Jan 2010, 10:51 |
|
|
Freak
Het Belang van Limburg keek de jaarrekening van STVV in. De opbrengsten van de promovendus zakten in het seizoen 2008-2009 door de lagere inkomsten via ticketing en tv-geld van 3,5 miljoen naar 2,3 miljoen euro. Aan de andere kant van de balans steeg de loonlast met 250.000 euro door de hogere winstpremies.
De vzw STVV, die het sportieve luik beheert, heeft door het verlies al een negatief eigen vermogen van meer dan negen miljoen euro. Ook de NV STVV, die de bouw en exploitatie van het stadion behartigt, sloot af met een verlies. (AN) de volgende? |
| 15 Jan 2010, 14:12 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
waly 2 schreef: Het Belang van Limburg keek de jaarrekening van STVV in. De opbrengsten van de promovendus zakten in het seizoen 2008-2009 door de lagere inkomsten via ticketing en tv-geld van 3,5 miljoen naar 2,3 miljoen euro. Aan de andere kant van de balans steeg de loonlast met 250.000 euro door de hogere winstpremies. De vzw STVV, die het sportieve luik beheert, heeft door het verlies al een negatief eigen vermogen van meer dan negen miljoen euro. Ook de NV STVV, die de bouw en exploitatie van het stadion behartigt, sloot af met een verlies. (AN) de volgende? Moest ge weten hoeveel er schulden hebben in eerste... Ook RSCA, Club Brugge en Standard staan in het raad. Maar zolang ge een afbetalingsplan hebt laten ze u begaan. Maar best ook, zolang het overzichtelijk blijft... Niet zoals in Spanje, Engeland, Frankrijk,... _________________
|
| 15 Jan 2010, 17:45 |
|
|
Freak
waly 2 schreef: Het Belang van Limburg keek de jaarrekening van STVV in. De opbrengsten van de promovendus zakten in het seizoen 2008-2009 door de lagere inkomsten via ticketing en tv-geld van 3,5 miljoen naar 2,3 miljoen euro. Aan de andere kant van de balans steeg de loonlast met 250.000 euro door de hogere winstpremies. De vzw STVV, die het sportieve luik beheert, heeft door het verlies al een negatief eigen vermogen van meer dan negen miljoen euro. Ook de NV STVV, die de bouw en exploitatie van het stadion behartigt, sloot af met een verlies. (AN) de volgende? let the misery begin... |
| 15 Jan 2010, 19:59 |
|
|
Freak
mijn schoonvader was vandaag op standard voor persconferentie...
Böloni heeft weer zijn best gedaan! ![]() |
| 15 Jan 2010, 20:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Standard verwelkomt Club Brugge-speler Koen Daerden bij de kern.
| 15 Jan 2010, 21:56 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Sven KSK Opwijk schreef: Standard verwelkomt Club Brugge-speler Koen Daerden bij de kern. ![]() |
| 15 Jan 2010, 22:07 |
|
|
Gilles schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Standard verwelkomt Club Brugge-speler Koen Daerden bij de kern. ![]() Ola niet lachen met Standard. Dat was toch die ploeg die zorgvuldig zijn transfers uitkoos en voluit voor jeugd ging? _________________
|
| 15 Jan 2010, 22:20 |
|
| Pagina 209 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 207 208 209 210 211 … 500 Volgende |