|
|
| Pagina 218 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 216 217 218 219 220 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.t kon Amokachi of Mamadou ook geweest zijn hé... |
| 05 Jan 2010, 21:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
iendracht mèn 2de vraa schreef: SERRE schreef: El Corredor schreef: Hoe zit het nu eigenlijk met Lord? Moet die nu vertrekken of niet? Misschien trekken ze nen andere zwarte medemens aan, of blijft onze kern ongewijzigd? ![]() Ik heb zondag na de match ook weeral een naam horen vallen maar ik zet hier niets meer vooraleer het officieel bevestigd wordt.Vooral om mijzelf te beschermen tegen de forumrechters hier. ![]() Sorry, ge hebt toch al iets gezegd: DOODSTRAF ! |
| 05 Jan 2010, 21:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.t kon Amokachi of Mamadou ook geweest zijn hé... da begint toch ni me een F? ![]() |
| 05 Jan 2010, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
De mannen van 't OLV zullen alleszins rap ter plaatse zijn, da's een voordeel...
|
| 05 Jan 2010, 21:42 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.jongens toch, ik heb er niets op tegen dat jullie het al weten maar ga het dan ook niet aan de grote klok hangen he het voetbalwereldje is nu eenmaal een wereld waar de looneisen rap neig naar omhoog schieten vanwege de kleinste dingen dus... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Jan 2010, 22:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Dries schreef: Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.jongens toch, ik heb er niets op tegen dat jullie het al weten maar ga het dan ook niet aan de grote klok hangen he het voetbalwereldje is nu eenmaal een wereld waar de looneisen rap neig naar omhoog schieten vanwege de kleinste dingen dus... ghebt gelijk, stel u voor da fadiga ons forum leest en van mij moet hij eigelijk ni komen, kvrees da hij te veel opt budget zou wegen, ni zo goe in de groep ga liggen en zou dienen hier eigelijk zo neig schitteren? ![]() |
| 05 Jan 2010, 22:38 |
|
|
Freak
ajoin_bart schreef: El Corredor schreef: Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.t kon Amokachi of Mamadou ook geweest zijn hé... da begint toch ni me een F? ![]() Famokachi dan... ![]() |
| 05 Jan 2010, 22:38 |
|
|
Jan Koller kiest voor "rustig" voetballeven
Jan Koller zet zijn carrière voort in de Franse derde klasse. De Tsjechische spits trekt voor anderhalf jaar naar Cannes. De 36-jarige Jan Koller had de clubs nog voor het uitkiezen. Hij komt van Samara, in Rusland, en kon ook naar Hamburg. Belga "Ondanks Duitse en Chinese interesse, geeft Koller de voorkeur aan een rustig gezinsleven", zegt zijn manager. "Op mijn 36e heb ik geen grote ambities meer", had Koller onlangs zelfs nog gezegd. "Ik wil vooral voor mijn plezier voetballen." Koller begon zijn carrière bij Sparta Praag en speelde daarna bij Lokeren, Anderlecht, Dortmund, Monaco, Nürnberg en Samara. Hij verzamelde 91 A-caps. van mij mocht hij ons bank ook warm gehouden hebben voor moest er iets me depoitre zijn ![]() |
| 05 Jan 2010, 22:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dries schreef: Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.jongens toch, ik heb er niets op tegen dat jullie het al weten maar ga het dan ook niet aan de grote klok hangen he het voetbalwereldje is nu eenmaal een wereld waar de looneisen rap neig naar omhoog schieten vanwege de kleinste dingen dus... Dan kunnen we het forum beter toe doen hé. Als er een speler wordt genoemd zullen de looneisen omhoog gaan ( ), als je een paar minpunten van een speler vernoemd ben je een zaag die niks goed wilt zien,... ![]() |
| 05 Jan 2010, 23:03 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Fadiga is nu toch echt een speler die wij niet nodig hebben. Een extra spits, geen versleten vedette.
|
| 06 Jan 2010, 3:06 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: Dries schreef: Bakkie schreef: Ja,want iedereen weet niet dat F ne zwarten,die ooit bij brugge heeft gespeeld en overal ambras heeft gehad en nu in de belangstelling stond van luik,dat het over Fadiga gaat. als het over zulke spelers gaat,dan mag het van mijn part op het vtm nieuws verschijnen.jongens toch, ik heb er niets op tegen dat jullie het al weten maar ga het dan ook niet aan de grote klok hangen he het voetbalwereldje is nu eenmaal een wereld waar de looneisen rap neig naar omhoog schieten vanwege de kleinste dingen dus... Dan kunnen we het forum beter toe doen hé. Als er een speler wordt genoemd zullen de looneisen omhoog gaan ( ), als je een paar minpunten van een speler vernoemd ben je een zaag die niks goed wilt zien,... ![]() ok ok, jullie zijn van mening dat het geen kwaad kan, ik ben grotendeels overtuigd van het tegenovergestelde... laten we het daar op houden en gaat nu allen in vrede ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 06 Jan 2010, 10:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: SERRE schreef: ![]() Ik heb zondag na de match ook weeral een naam horen vallen maar ik zet hier niets meer vooraleer het officieel bevestigd wordt.Vooral om mijzelf te beschermen tegen de forumrechters hier. ![]() diegene die je gehoord hebt, heeft die bij Brugge geshot? Ja,dus heb jij ook iets gehoord en ben ik niet alleen. Maar zoals ik in mijn eerste post vermeld is de officiële site de enige juiste bevestiging en zoals je misschien weet lopen er na 18.30h nog weinig nuchtere individuen rond in de kantines,die op hun beurt hun eigen waarheid verkondigen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Jan 2010, 10:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Ik heb zondag na de match ook weeral een naam horen vallen maar ik zet hier niets meer vooraleer het officieel bevestigd wordt.Vooral om mijzelf te beschermen tegen de forumrechters hier. ![]() diegene die je gehoord hebt, heeft die bij Brugge geshot? Ja,dus heb jij ook iets gehoord en ben ik niet alleen. Maar zoals ik in mijn eerste post vermeld is de officiële site de enige juiste bevestiging en zoals je misschien weet lopen er na 18.30h nog weinig nuchtere individuen rond in de kantines,die op hun beurt hun eigen waarheid verkondigen. Ik was zondag ook in de kantine en ik denk dat iedereen dat daar aanwezig was toen al iets had opgevangen van Fadiga, als op een halfuur tijd het u 3 mensen komen zeggen... Ma bon, tis nen dikke speler geweest vroeger, maar ofda wij nu zo iemand echt kunnen gebruiken... _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 06 Jan 2010, 11:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
RFC Luik zou wel eens dé transfer van het seizoen kunnen realiseren. Volgens enkele media onderhandelt de rode lantaarn van de EXQI-League momenteel met niemand minder dan Khalilou Fadiga.
Fadiga zou de laatste dagen in onderhandeling zijn met het Luikse bestuur. Een transfer is echter sowieso nog niet aan de orde omdat de Marijntjes nog geen inkomende transfer mogen realiseren (transferverbod). Desalniettemin lijkt een eventuele komst van de Senegalees geen utopie te zijn. Fadiga (35 jaar) is een vrije speler sinds zijn contract bij GBA vorig jaar ontbonden werd. Een transfer naar Luik zou een beetje thuiskomen zijn voor de middenvelder. In het seizoen 1994-1995 speelde Fadiga immers al één seizoen bij de Luikenaars alvorens via Lommel SK en Club Brugge de internationale top te bestormen. Sinds 2008 is Fadiga terug in België en speelde hij voor AA Gent en GBA |
| 06 Jan 2010, 12:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
eendrachter'80 schreef: RFC Luik zou wel eens dé transfer van het seizoen kunnen realiseren. Volgens enkele media onderhandelt de rode lantaarn van de EXQI-League momenteel met niemand minder dan Khalilou Fadiga. Fadiga zou de laatste dagen in onderhandeling zijn met het Luikse bestuur. Een transfer is echter sowieso nog niet aan de orde omdat de Marijntjes nog geen inkomende transfer mogen realiseren (transferverbod). Desalniettemin lijkt een eventuele komst van de Senegalees geen utopie te zijn. Fadiga (35 jaar) is een vrije speler sinds zijn contract bij GBA vorig jaar ontbonden werd. Een transfer naar Luik zou een beetje thuiskomen zijn voor de middenvelder. In het seizoen 1994-1995 speelde Fadiga immers al één seizoen bij de Luikenaars alvorens via Lommel SK en Club Brugge de internationale top te bestormen. Sinds 2008 is Fadiga terug in België en speelde hij voor AA Gent en GBA Ik hoop echt dat hij tot een akoord komt met Luik ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Jan 2010, 13:03 |
|
| Pagina 218 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 216 217 218 219 220 … 280 Volgende |