|
|
| Pagina 5 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
panoleon schreef: Mariner schreef: espanjol schreef: Ja ok ik heb ook die opmerking Potjes is ewa plat , akkoord Maar als ik moet kiezen tussen een jongen die zijn studies en voetbal combineert en komt trainen en tussen een jongen met mss meer talent en dat tot prof behoort en niet komt trainen en er met zijn klak naar zwiert is de keuze rap gemaakt ze bij mij . wie van de 2 verdient dan te spelen ? Natuurlijk het is een nieuwe week en ik hoop dat het tot Lord doordringt en dat hij de afspraken nakomt. Het is alleszins niet de eerste keer geweest dat Lord zijn kat stuurt . Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst Eigenlijk toch wel opvallend hoe graag mensen onze eigen jeugd afbreken. Straf in ieder geval van BVR dat hij wel durft kiezen voor Potjes en Ken. ![]() Dus voor jou is een ECHTE supporter iemand die nooit zaagt of kritiek heeft? |
| 05 Jan 2010, 19:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
gweninho schreef: ajoin_bart schreef: 'k Peis dat er weinig discussie over bestaat dat Oilsjt de beste supporters heeft van 3de klasse. Maar het moet ook gezegd worden dat de sfeer de laatste matchen (vooral thuismatchen) vrij pover is (op de match tegen racing na). Tegen Zottegem 3-0 voor staan en toch zoveel dode momenten nog. Ge hoorde zelfs die 50 of 100 supporters van Zottegem luider zingen als ons, terwijl zij 3-0 achter stonden. Van tijd heb ik de indruk dat wij 2 spionkoppen hebben: Het OPC dat zorgt voor dat halverwege op de tribune staat, en dan de gasten met hun trommels bovenaan. En beiden zingen van tijd meer naast elkaar in plaats van met elkaar. Misschien moet er eens aan gewerkt worden om terug 1 grote ambiance-makende spionkop te vormen ipv 2 of 3 'kleinere'. Op verplaatsing is de sfeer altijd stukken beter, misschien om dat we daar dikwijls meer opeengepakt staan. ps: voor ge op mij begint te schieten, 't is gewoon een vaststelling, geen verwijt hé. En ja, ik zing ook veel mee, want anders krijg ik dat hier op menne nek We zullen Boom zondag nekeer laten zien wie dat de beste (en meeste) supporters van 3de klasse heeft! ![]() das mij eigelijk ook al opgevallen da die me hunnen trommel boven en die van (denk da da spionkop lede is) dikwijls naast elkaar zingen. tzou idd beter zijn moesten die bij elkaar staan, ma om nu te zeggen da de sfeer pover is, vin ik toch wa overdreven ![]() Tis waar wa daje zegt: de sfeer is verdeeld En tegen Zottegem vond ik de sfeer ma poverkes... Ook Ajoineeeeeuh door de spelers vermindert elke speeldag van decibels Just tegen de Racing wast nog nekker echt sfeer en daarvoor moeje al terug naar Westerlo... Eiglek zouden we elke week zo ne sfeer moeten hebben me zo nen 12de man[/quote] Kijk, ik kom niet veel kijken,m aar laat dat nu toevallig mijn twee laatste wedstrijden zijn... Dat positivisme, dat slaat toch over, hé... (zei hij met een stevig opzwellende nek...) ![]() Laatst gewijzigd door salvador op 05 Jan 2010, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 05 Jan 2010, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Mariner schreef: Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst Eigenlijk toch wel opvallend hoe graag mensen onze eigen jeugd afbreken. Straf in ieder geval van BVR dat hij wel durft kiezen voor Potjes en Ken. ![]() Dus voor jou is een ECHTE supporter iemand die nooit zaagt of kritiek heeft? To support: steunen, ondersteunen, stutten, schragen, helpen... Ik verzoek tegevergeefs naar een vertaling als "kritiek geven, zagen,.." Het akn aan mijn vertaalsites liggen, natuurlijk... |
| 05 Jan 2010, 21:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Deze trainer durft keuzes maken, dus verdienen ken en potjes te spelen, zo simpel is het. Lord die heel regelmatig trainingen overslaat zal onder deze trainer dus niet zo superveel meer spelen en eerder als joker worden ingebracht, en terecht. En ook op die manier kan lord ons nog diensten bewijzen. Ikzelf heb het allang opgegeven dat we een herboren lord gaan kneden die voor zijn sport leeft.... en indien dit gebeurt zijn we hem kwijt vanwege zijn onbeschrijfelijk talent.....
Maar met de superbank die we wekelijks tentoon spreiden kan lord nog dikwijls het verschil maken. De bank in totaliteit moet ook in wedstrijden het verschil maken want niemand in derde klasse bezit zo een kwaliteitsvolle bank als wij. |
| 05 Jan 2010, 21:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
salvador schreef: Tis waar wa daje zegt: de sfeer is verdeeld En tegen Zottegem vond ik de sfeer ma poverkes... Ook Ajoineeeeeuh door de spelers vermindert elke speeldag van decibels Just tegen de Racing wast nog nekker echt sfeer en daarvoor moeje al terug naar Westerlo... Eiglek zouden we elke week zo ne sfeer moeten hebben me zo nen 12de man salvador schreef: Petroe69 schreef: Intussen ook bevestigd op de officiële site (da's pas prima communicatie!) De wedstrijd van Eendracht Aalst tegen KSV Sottegem vindt vanmiddag plaats zoals voorzien. Dankzij de hulp van meerdere fans ligt het terrein in het Pierre Cornelisstadion er immers bespeelbaar bij. Wij hopen iedereen dus vanmiddag om 15u te mogen verwelkomen voor de eerste wedstrijd van 2010. Bron: eendracht-aalst.be Proficiat aan de sneeuwruimers, en veel plezier in de eerste match van het nieuwe jaar... Als ik straks terugkom van kraambezoek hoop ik positieve berichten te vinden... Wat ge vanop een kraambed toch allemaal kunt zien he ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Jan 2010, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
salvador schreef: To support: steunen, ondersteunen, stutten, schragen, helpen... Ik verzoek tegevergeefs naar een vertaling als "kritiek geven, zagen,.." Het akn aan mijn vertaalsites liggen, natuurlijk... De laatste die die definitie voor jou kwam uitleggen was Dennis Asselman, daarmee is ook alles gezegd zeker ? Een cliché-uitspraak die op EA meestal onder het stof wordt gehaald door een (alweer) falende beleidsploeg. Nu goed, deze ploeg heeft ze nog niet boven moeten halen, en laat ons hopen dat ze dat ook nooit moeten doen. Om maar te zeggen dat ik die definitie van supporter dus om te walgen vind.... Dat is een definitie gemaakt door het prototype van een Anderlechtsupporter die niet weten wat slechte periodes zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jan 2010, 22:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: panoleon schreef: Mariner schreef: Tein eje in de jeugd een groot talent, met een hart voor de ploeg (kon al langer voor 't geld gekozen hebben), veel inzet en zalige techniek..... Dus wat gaan we doen: Lotj ons anders ne keer beginnen met Potjes af te breken, die hebben ze nog niet afgebroken van 't seizoen. Proficiat, triestige plant. Blijf aub thuis in de toekomst Eigenlijk toch wel opvallend hoe graag mensen onze eigen jeugd afbreken. Straf in ieder geval van BVR dat hij wel durft kiezen voor Potjes en Ken. ![]() Dus voor jou is een ECHTE supporter iemand die nooit zaagt of kritiek heeft? Gefundeerde kritiek kan en moet, maar om de haverklap het kleinste uitvlooien, uitvergroten en breed uitsmeren, waarom dat allemaal nodig is? ![]() _________________ geer'n bè |
| 05 Jan 2010, 22:09 |
|
|
Ancien
Bram schreef: salvador schreef: To support: steunen, ondersteunen, stutten, schragen, helpen... Ik verzoek tegevergeefs naar een vertaling als "kritiek geven, zagen,.." Het akn aan mijn vertaalsites liggen, natuurlijk... De laatste die die definitie voor jou kwam uitleggen was Dennis Asselman, daarmee is ook alles gezegd zeker ? Een cliché-uitspraak die op EA meestal onder het stof wordt gehaald door een (alweer) falende beleidsploeg. Nu goed, deze ploeg heeft ze nog niet boven moeten halen, en laat ons hopen dat ze dat ook nooit moeten doen. Om maar te zeggen dat ik die definitie van supporter dus om te walgen vind.... Dat is een definitie gemaakt door het prototype van een Anderlechtsupporter die niet weten wat slechte periodes zijn. Nooit supporter geweest van Anderlecht, maar allez. Wel van Liverpool, en ik herinner me een uitspraak van Bill Shankey: "I've known the bad times too. I even remember a season that we ended up second." Dan is 't niet meer moeilijk, hé... Maar ik wil graag toch nog eens verwijzen naar een filmke na een wedstrijd op Manchester United door Liverpool met 3-0 verloren... http://www.youtube.com/watch?v=1Rfihh4xrjU Ge hoeft het echt met mij niet eens te zijn, hé, maar ik heb nog nooit een ploeg zien beter worden omdat de supporters aan het kreften waren. Als we in Westerlo waren hadden we ook weinig reden om zo enthousiast te doen op basis van wat voorafging, maar we waren er met 1000 en we supporterden enthousiast voor de ploeg en de ploeg groeide helemaal boven zichzelf uit en zit sindsdien op een wolk... That's the spirit volgens mij... |
| 05 Jan 2010, 22:13 |
|
|
Duivelke
Toch wel spijtig dat Mariner,panoleon en nog zo nen banaan , de andere regeltjes niet lezen
waarmee ik de potjes helemaal niet afbreek.Ik doe ver de potjes mijnen hoed af . op t'schoelken van Moilebeek kindje a misschien weer inschroiven ver te lieren lezen . |
| 05 Jan 2010, 22:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind het gewoon een zeer goedkope uitleg Salvador, en eene die hier al veel te veel misbruikt geweest is om te proberen de supporters de mond te snoeren.
Soms is het beter van uw mond open te doen in het belang van de club ook.... dat staat in die woordenboeken niet in. Voor de rest zit er natuurlijk een grote waarheid in, 't zou er nog aan mankeren ook.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 05 Jan 2010, 22:27 |
|
|
Freak
Bram schreef: Ik vind het gewoon een zeer goedkope uitleg Salvador, en eene die hier al veel te veel misbruikt geweest is om te proberen de supporters de mond te snoeren. Soms is het beter van uw mond open te doen in het belang van de club ook.... dat staat in die woordenboeken niet in. Voor de rest zit er natuurlijk een grote waarheid in, 't zou er nog aan mankeren ook.... ik slik niet alles meer wat aanhangers mij voorkauwen, ik ben daar mee gestopt na Garré eerlijk gezegd. En die definitie van supporter, tja daar zakt mijn broek van af ! Als ge twee degradaties op rij meemaakt, een vereffening, ontelbare bestuurswissels, passages van malafide bestuursleden... dan geef ik nogal eens kritiek ja, mag het panoleon? |
| 05 Jan 2010, 22:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
en wa heeft tees nog me de match op boom te maken?
![]() |
| 05 Jan 2010, 22:39 |
|
|
Freak
panoleon schreef: El Corredor schreef: panoleon schreef: Eigenlijk toch wel opvallend hoe graag mensen onze eigen jeugd afbreken. Straf in ieder geval van BVR dat hij wel durft kiezen voor Potjes en Ken. ![]() Dus voor jou is een ECHTE supporter iemand die nooit zaagt of kritiek heeft? Gefundeerde kritiek kan en moet, maar om de haverklap het kleinste uitvlooien, uitvergroten en breed uitsmeren, waarom dat allemaal nodig is? ![]() tja, jij bent goed geplaatst EN objectief zeker? ![]() |
| 05 Jan 2010, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Daarnet het weerbericht gezien voor het weekend....
Dat wordt niks mannen! Geen voetbal dit weekend, schrijf maar op! _________________
|
| 05 Jan 2010, 23:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
SERRE schreef: Daarnet het weerbericht gezien voor het weekend.... Dat wordt niks mannen! Geen voetbal dit weekend, schrijf maar op! ik vrees er ook voor,de topper zal niet voor dit weekend zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Jan 2010, 23:09 |
|
| Pagina 5 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 29 Volgende |