|
|
| Pagina 6 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: panoleon schreef: El Corredor schreef: Dus voor jou is een ECHTE supporter iemand die nooit zaagt of kritiek heeft? Gefundeerde kritiek kan en moet, maar om de haverklap het kleinste uitvlooien, uitvergroten en breed uitsmeren, waarom dat allemaal nodig is? ![]() tja, jij bent goed geplaatst EN objectief zeker? ![]() Ik ben even goed geplaatst als jij om een wedstrijd te volgen. Als het over wedstrijden gaat ben ik even objectief als jij, ik ben mss eerder een optimist en zie vaker het positieve. Dat ligt nu éénmaal in mijn karakter. en zoals hierboven aangehaald, als de kritiek terecht is, waarom zou dit dan niet mogen. Allez, we zijn het jaar weeral goed ingezet, maar aangezien ik toch in iedereen het positieve zie (soms op het naïeve af) ![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Jan 2010, 10:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: El Corredor schreef: panoleon schreef: Gefundeerde kritiek kan en moet, maar om de haverklap het kleinste uitvlooien, uitvergroten en breed uitsmeren, waarom dat allemaal nodig is? ![]() tja, jij bent goed geplaatst EN objectief zeker? ![]() Ik ben even goed geplaatst als jij om een wedstrijd te volgen. Als het over wedstrijden gaat ben ik even objectief als jij, ik ben mss eerder een optimist en zie vaker het positieve. Dat ligt nu éénmaal in mijn karakter. en zoals hierboven aangehaald, als de kritiek terecht is, waarom zou dit dan niet mogen. Allez, we zijn het jaar weeral goed ingezet, maar aangezien ik toch in iedereen het positieve zie (soms op het naïeve af) ![]() Effen off-topic gaan Van positief gesproken El Corredor, kan je een scan van het doodsprentje plaatsen van Julien Van De Keer op de fotosite als documentatie voor het archief. Het prentje waar je eerder oversprak dat je bezat. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Jan 2010, 10:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
SERRE schreef: Daarnet het weerbericht gezien voor het weekend.... Dat wordt niks mannen! Geen voetbal dit weekend, schrijf maar op! zou spijtig zijn,dan mag ik nen gansen dag op nieuwjaarsronde ipv alleen na de match ![]() _________________ www.be-cycle.com |
| 06 Jan 2010, 11:36 |
|
|
Freak
zaterdag tot 15 cm sneeuw,en gevoelstemperatuur tot min15.ik denk dat het niets zal worden.thuis bij de stoof blijven.
|
| 06 Jan 2010, 14:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
daarnet ng eens de weersvoorspellingen gezien. dit zou mij echt grandioos verbazen als ze dit niet aflasse.n.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 06 Jan 2010, 15:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ze denken eraan nu al tweede klasse af te lassen dus is het normaal dat wij ook nie zullen spelen.Spijtig maar ja.
Er zou aan gedacht worden door den bond om op paasmaandag een speeldag in te lassen ; t'is te hopen dat jullie dan niet meer over alles heen walsen dan kan deze beslissing nog in ons voordeel zijn. |
| 06 Jan 2010, 16:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Rupelboom schreef: ze denken eraan nu al tweede klasse af te lassen dus is het normaal dat wij ook nie zullen spelen.Spijtig maar ja. Er zou aan gedacht worden door den bond om op paasmaandag een speeldag in te lassen ; t'is te hopen dat jullie dan niet meer over alles heen walsen dan kan deze beslissing nog in ons voordeel zijn. stel je voor dat het verschil op dat moment nog ergens 6 pt is, dan zou het wel eens kunnen bosj op zijn. Evengoed zijn jullie tegen dan bijna kampioen en kunnen jullie ons natuurlijk ook iets gunnen ![]() _________________ geer'n bè |
| 06 Jan 2010, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Daarnet eventjes iets becijferd:
Rupel Boom heeft met 45 punten op 57 , een efficiëntie gehaald van 79% Eendracht Aalst doet met 33 punten op 57 een heel eind slechter en haalt slechts 58% Er zijn dus nog 17 wedstrijden te spelen waarin hoogstens 51 punten gehaald kunnen worden. Ga er dus vanuit dat Rupel Boom in de terugronde opnieuw deze efficientie haalt als in de heenronde, dan komen we aan een totaal puntentotaal van (45+40) : 85 Dat zou willen zeggen dat Eendracht Aalst 52 punten moet halen om gelijk te komen, wat dan weer neerkomt om mission impossible, want dan komen we 1 punt te kort, zelfs als we alles winnen. Conclussies ga ik er verder niet aan vast knopen, aan jullie die eer.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jan 2010, 16:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Gelukkig is voetbal geen exacte wetenschap.
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Jan 2010, 16:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik denk niet dat we in der terugronde evenveel punten gaan halen.Wat ik WEL denk is dat aalst niet teveel mag laten liggen in de terugronde.Want ik denk ook niet dat wij nog 7-8 matchen gaan verliezen.Maar toch kan het nog voor jullie.let maar op mijn woorden.
|
| 06 Jan 2010, 16:49 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 05 Dec 2008, 19:50 Berichten: 168 Leeftijd: 34 Locatie: roeizendreef |
@ bram : onze eerste wedstrijden waren dan ook ni schitterend he
ik zeg ni dat we nu alles gaan winnen he , maar als we nu deze goede resultaten kunnen blijven behouden en niet teveel weggeven... bereken dan op het einde van het seizoen de cijfers nog eens cijfers zeggen tenslotte niet alles |
| 06 Jan 2010, 16:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zijn de regionale reeksen afgelast, klopt dat ?
Iemand die meer weet ? Het zou jammer zijn moest de match niet doorgaan! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Jan 2010, 16:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Casual1919 schreef: Zijn de regionale reeksen afgelast, klopt dat ? Iemand die meer weet ? Het zou jammer zijn moest de match niet doorgaan! tot hier toe nog ni, ma we zijn nog maar woensdag he. (in Antwerpen is wel al alles afgelast maar in Oost-Vlaanderen nog ni) http://www.footbel.com/nl/Competitites/ ... ingen.html hier kundet volgen ![]() |
| 06 Jan 2010, 17:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
ajoin_bart schreef: Casual1919 schreef: Zijn de regionale reeksen afgelast, klopt dat ? Iemand die meer weet ? Het zou jammer zijn moest de match niet doorgaan! tot hier toe nog ni, ma we zijn nog maar woensdag he. (in Antwerpen is wel al alles afgelast maar in Oost-Vlaanderen nog ni) http://www.footbel.com/nl/Competitites/ ... ingen.html hier kundet volgen ![]() Thx Hmmm, dus in de regio van Boom is alles afgelast ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Jan 2010, 17:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bram schreef: Daarnet eventjes iets becijferd: Rupel Boom heeft met 45 punten op 57 , een efficiëntie gehaald van 79% Eendracht Aalst doet met 33 punten op 57 een heel eind slechter en haalt slechts 58% Er zijn dus nog 17 wedstrijden te spelen waarin hoogstens 51 punten gehaald kunnen worden. Ga er dus vanuit dat Rupel Boom in de terugronde opnieuw deze efficientie haalt als in de heenronde, dan komen we aan een totaal puntentotaal van (45+40) : 85 Dat zou willen zeggen dat Eendracht Aalst 52 punten moet halen om gelijk te komen, wat dan weer neerkomt om mission impossible, want dan komen we 1 punt te kort, zelfs als we alles winnen. Conclussies ga ik er verder niet aan vast knopen, aan jullie die eer.... Akkoord,maar ik herriner me wedstrijden die we nooit hadden mogen verliezen Stel,ik zeg wel stel dat we op Zottegem en thuis tegen Temse wonnen dan stonden we nu op 6punten van Boom en dan was de topper nu een zeer belangrijke match Hadden wij in het begin van de competitie nog maar ietske beter gespeeld,stonden we naast Boom nu |
| 06 Jan 2010, 18:00 |
|
| Pagina 6 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 29 Volgende |