Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bram schreef:
Daarnet eventjes iets becijferd:

Rupel Boom heeft met 45 punten op 57 , een efficiëntie gehaald van 79%

Eendracht Aalst doet met 33 punten op 57 een heel eind slechter en haalt slechts 58%

Er zijn dus nog 17 wedstrijden te spelen waarin hoogstens 51 punten gehaald kunnen worden.
Ga er dus vanuit dat Rupel Boom in de terugronde opnieuw deze efficientie haalt als in de heenronde, dan komen we aan een totaal puntentotaal van (45+40) : 85

Dat zou willen zeggen dat Eendracht Aalst 52 punten moet halen om gelijk te komen, wat dan weer neerkomt om mission impossible, want dan komen we 1 punt te kort, zelfs als we alles winnen.

Conclussies ga ik er verder niet aan vast knopen, aan jullie die eer....

Het wordt tijd dat ge weer moogt gaan werken ze man. Want dit gaat er toch over. Veel teveel vrije tijd. :whistle:

06 Jan 2010, 18:13
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
dat vind ik toch ook ze... Ga weer werken!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

06 Jan 2010, 18:15
Knaap

Er is maar één goede oplossing en dat is de wedstrijd uitstellen in ieders belang.

06 Jan 2010, 18:18
Ancien

Leeftijd: 46
de clerus schreef:
daarnet ng eens de weersvoorspellingen gezien. dit zou mij echt grandioos verbazen als ze dit niet aflasse.n.

Bwah ik weet niet, de laatste weersvoorspellingen voor eind deze week en het weekend zijn redelijk gelijkaardig als wat er voor afgelopen zondag werd voorspeld en toen werd er wel gespeeld... Akkoord, het zal zondag dan wel al een hele week onafgebroken gevroren hebben, maar ik dacht dat het criterium voor een match al dan niet te laten spelen, is of de bal rolt of niet... En bij ijzel rolt een bal wreed goed :D , Die nieuwtjes over die 15 cm heb ik vanmorgen vroeg ook gehoord, maar staan toch niet meer te lezen bij het KMI hoor... We shall see...

06 Jan 2010, 18:21
Miniem

lot schreef:
Bram schreef:

Het wordt tijd dat ge weer moogt gaan werken ze man. Want dit gaat er toch over. Veel teveel vrije tijd. :whistle:

²
:soon:

06 Jan 2010, 18:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
nick schreef:
@ bram : onze eerste wedstrijden waren dan ook ni schitterend he
ik zeg ni dat we nu alles gaan winnen he , maar als we nu deze goede resultaten kunnen blijven behouden en niet teveel weggeven... bereken dan op het einde van het seizoen de cijfers nog eens
cijfers zeggen tenslotte niet alles

Daar is dan ook geen rekening mee gehouden hé, er wordt uitgegaan van het feit dat Boom in de terugronde even sterk zal zijn als in de heenronde, en wat voor effect dat heeft voor Aalst.
Het zou betekenen dat wij alles moeten gaan winnen.

Wat er dus moet gebeuren is 2-ledig, Boom moet veel zwakker presteren dan in de heenronde, en wij moeten veel sterker presteren als in de heenronde.

06 Jan 2010, 18:58

Stanny schreef:
lot schreef:
Bram schreef:

²
:soon:
:p

jaloese bokken.

06 Jan 2010, 19:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Bram schreef:
nick schreef:
@ bram : onze eerste wedstrijden waren dan ook ni schitterend he
ik zeg ni dat we nu alles gaan winnen he , maar als we nu deze goede resultaten kunnen blijven behouden en niet teveel weggeven... bereken dan op het einde van het seizoen de cijfers nog eens
cijfers zeggen tenslotte niet alles

Daar is dan ook geen rekening mee gehouden hé, er wordt uitgegaan van het feit dat Boom in de terugronde even sterk zal zijn als in de heenronde, en wat voor effect dat heeft voor Aalst.
Het zou betekenen dat wij alles moeten gaan winnen.

Wat er dus moet gebeuren is 2-ledig, Boom moet veel zwakker presteren dan in de heenronde, en wij moeten veel sterker presteren als in de heenronde.

Wij zullen wel beter zijn dan in de heenronde als we de vorm aanhouden.
Maar of Boom slechter zal prestere,tblijft een vraag

06 Jan 2010, 19:02
Nationale Ploeg

Bram schreef:

Daarvoor had ge nu toch gene wiskunde nodig zeker :p

06 Jan 2010, 19:59

Bij deze is het gewoon wiskundig bewezen hé :D
QED ;)

06 Jan 2010, 20:03
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
reken het eens uit voor de periode onder BVR Bram, we zullen er dan wel positiever uitkomen...

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

06 Jan 2010, 20:14
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
gweninho schreef:
Bram schreef:

Eendracht Aalst doet met 33 punten op 57 een heel eind slechter en haalt slechts 58%

Er zijn dus nog 17 wedstrijden te spelen waarin hoogstens 51 punten gehaald kunnen worden.
Ga er dus vanuit dat Rupel Boom in de terugronde opnieuw deze efficientie haalt als in de heenronde, dan komen we aan een totaal puntentotaal van (45+40) : 85

Dat zou willen zeggen dat Eendracht Aalst 52 punten moet halen om gelijk te komen, wat dan weer neerkomt om mission impossible, want dan komen we 1 punt te kort, zelfs als we alles winnen.

Akkoord,maar ik herriner me wedstrijden die we nooit hadden mogen verliezen
Stel,ik zeg wel stel dat we op Zottegem en thuis tegen Temse wonnen dan stonden we nu op 6punten van Boom en dan was de topper nu een zeer belangrijke match
Hadden wij in het begin van de competitie nog maar ietske beter gespeeld,stonden we naast Boom nu

als telt niet, want stel dat we die punten wél hadden gehaald, wie garandereert dan dat bart van renterghem was aangesteld na deinze? als als telt nooit. en bovendien schieten we'r iets mee op.

Cijfers zeggen niet alles, da's waar... maar ik denk dat Bram wél aantoont wat er wél zal nodig zijn om het klein mirakel ooit waar te kunnen maken, en dat is - hoe je 't draait of keert - dat boom al een serieuze klop van de hamer moet krijgen...
Is dat onmogelijk? allicht niet... maar de kans dat wij in de resterende wedstrijden ook nog eens een mindere periode kennen is eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk.

laat ons maar zo snel mogelijk duimen voor dat eindrondeticket binnen te halen... ook daar hebben we nog een kans op promotie, als we op dat moment dit vormpeil kunnen opbrengen, dan zijn we gewapend!

06 Jan 2010, 20:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Davy schreef:
gweninho schreef:
Bram schreef:

Akkoord,maar ik herriner me wedstrijden die we nooit hadden mogen verliezen
Stel,ik zeg wel stel dat we op Zottegem en thuis tegen Temse wonnen dan stonden we nu op 6punten van Boom en dan was de topper nu een zeer belangrijke match
Hadden wij in het begin van de competitie nog maar ietske beter gespeeld,stonden we naast Boom nu

als telt niet, want stel dat we die punten wél hadden gehaald, wie garandereert dan dat bart van renterghem was aangesteld na deinze? als als telt nooit. en bovendien schieten we'r iets mee op.

Cijfers zeggen niet alles, da's waar... maar ik denk dat Bram wél aantoont wat er wél zal nodig zijn om het klein mirakel ooit waar te kunnen maken, en dat is - hoe je 't draait of keert - dat boom al een serieuze klop van de hamer moet krijgen...
Is dat onmogelijk? allicht niet... maar de kans dat wij in de resterende wedstrijden ook nog eens een mindere periode kennen is eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk.

laat ons maar zo snel mogelijk duimen voor dat eindrondeticket binnen te halen... ook daar hebben we nog een kans op promotie, als we op dat moment dit vormpeil kunnen opbrengen, dan zijn we gewapend!

Oke je hebt gelyk,maar stel dat we eindronde halen,moeten we vantiennegen nor de walen en daar zijn we nooit goe in geweest dus eindronde blijft ook een loterij

06 Jan 2010, 20:25
Freak

Leeftijd: 45
in HLN spreekt Eddy De Mey van 15 cm, en Frank De Boosere 3 à 5 cm sneeuw... een groot verschil . :hmm:

06 Jan 2010, 21:13
forumlegende

Mannekes, niet te veel zeveren. We moeten best wedstrijd per wedstrijd bekijken.
Als we op verplaatsing in Boom een punt halen, dan hebben we goed gespeeld. We zullen wel zien waar we stranden op het einde van de (nog lange) rit.

En wat de afgelastingen betreft : we zullen ten laatste overmorgen wel weten of er gespeeld wordt of niet.

06 Jan 2010, 21:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 29