Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
De Koninklijke Belgische Voetbalbond meldt de volgende afgelastingen voor het weekend van 8, 9 en 10 januari 2010:
NATIONAAL:
Algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale reserven en nationale jeugdploegen en van alle vriendschappelijke wedstrijden tot en met donderdag 14 januari.

LAGERE AFDELINGEN:
Antwerpen: Algemene afgelasting tot en met 14 januari. De vergadering met de leden-opleiders van de P.S.C. voorzien op zaterdag 09 januari 2010 is eveneens afgelast.
Brabant: Algemene afgelasting tot en met 14 januari.
Limburg: Algemene afgelasting van alle wedstrijden op 7 januari.
Oost-Vlaanderen: Algemene afgelasting tot en met 14 januari.
West-Vlaanderen: Afgelasting van de vriendschappelijke en competitiewedstrijden op 7 januari.
Henegouwen: Algemene afgelasting van van alle jeugd- en reservewedstrijden en vriendschappelijke wedstrijden tot en met 8 januari.
Luxemburg: Algemene afgelasting voor het weekend van 8, 9 en 10 januari.

06 Jan 2010, 21:34
Freak

Leeftijd: 35
CeltiC1919 schreef:
De Koninklijke Belgische Voetbalbond meldt de volgende afgelastingen voor het weekend van 8, 9 en 10 januari 2010:
NATIONAAL:
Algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale reserven en nationale jeugdploegen en van alle vriendschappelijke wedstrijden tot en met donderdag 14 januari.

LAGERE AFDELINGEN:
Antwerpen: Algemene afgelasting tot en met 14 januari. De vergadering met de leden-opleiders van de P.S.C. voorzien op zaterdag 09 januari 2010 is eveneens afgelast.
West-Vlaanderen: Afgelasting van de vriendschappelijke en competitiewedstrijden op 7 januari.
Henegouwen: Algemene afgelasting van van alle jeugd- en reservewedstrijden en vriendschappelijke wedstrijden tot en met 8 januari.

Alles afgelast buiten(voorlopig) de eerste ploegen van 2de,derde en vierde klasse dus.

06 Jan 2010, 21:38
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
CeltiC1919 schreef:
NATIONAAL:

LAGERE AFDELINGEN:

Alles afgelast buiten(voorlopig) de eerste ploegen van 2de,derde en vierde klasse dus.

Als je realistisch bent weet je dat we dit weekend niet spelen :cry:

Mijn hart is wit en zwart !

06 Jan 2010, 21:45
Vaste Waarde

Rupelboom schreef:
ze denken eraan nu al tweede klasse af te lassen dus is het normaal dat wij ook nie zullen spelen.Spijtig maar ja.
Er zou aan gedacht worden door den bond om op paasmaandag een speeldag in te lassen ;
t'is te hopen dat jullie dan niet meer over alles heen walsen dan kan deze beslissing nog in ons voordeel zijn.

1) op paasmaandag, dat zou een goede zaak zijn, er zal meer volk komen op paasmaandag dan op een
woensdagavond

2) we zullen nog wel een tijdje doorgaan met walsen, da's immers leuk ze, wie weet trouwens wat het nog
zal opleveren

06 Jan 2010, 22:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
nonkeltje schreef:
Rupelboom schreef:
ze denken eraan nu al tweede klasse af te lassen dus is het normaal dat wij ook nie zullen spelen.Spijtig maar ja.
Er zou aan gedacht worden door den bond om op paasmaandag een speeldag in te lassen ;
t'is te hopen dat jullie dan niet meer over alles heen walsen dan kan deze beslissing nog in ons voordeel zijn.

1) op paasmaandag, dat zou een goede zaak zijn, er zal meer volk komen op paasmaandag dan op een
woensdagavond

2) we zullen nog wel een tijdje doorgaan met walsen, da's immers leuk ze, wie weet trouwens wat het nog
zal opleveren

Tweede neemt inderdaad wellicht morgen een beslissing. En we moeten eerlijk zijn: ge kunt nu eigenlijk al zeggen dat een normale wedstrijd zondag sowieso niet mogelijk zal zijn, want het zal nog een héél groot verschil zijn met vorige zondag ...
Het grootste nadeel voor ons is eigenlijk dat, als we nog een minieme kans willen maken op die eerste plaats, het wel meer dan hoog tijd is om aan Boom een psychologische tik uit te delen, zodanig dat ze misschien toch nog beginnen te twijfelen aan zichzelf. Daarvoor zal Paasmaandag véél te laat komen, denk ik ... Dat onze ploeg tegen die datum zou uitgeraasd zijn, daar heb ik veel minder schrik voor ...

06 Jan 2010, 23:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Ik zou graag Ruppel Boom thuis zien verliezen in normale weersomstandigheden.
Ze de kans geven om de staat van het veld in te roepen als excuus is geen optie :wave: :EA:

06 Jan 2010, 23:55
Junior

De eerste matchen onder VDH zaten Niels De Schutter en Ken Van Damme teveel op de bank, dat ge dan kritiek hebt over de ploegopstelling vind ik normaal.Maar nu speelt BVR in het centrale middenveld met balvaste spelers en vind ik nu niet het moment om te zitten vitten over de ploegopstelling.
Hopelijk kunnen we zondag de verplaatsing naar Boom maken. :EA:

07 Jan 2010, 0:05
Freak

bert schreef:
De eerste matchen onder VDH zaten Niels De Schutter en Ken Van Damme teveel op de bank, dat ge dan kritiek hebt over de ploegopstelling vind ik normaal.Maar nu speelt BVR in het centrale middenveld met balvaste spelers en vind ik nu niet het moment om te zitten vitten over de ploegopstelling.
Hopelijk kunnen we zondag de verplaatsing naar Boom maken. :EA:

De schutter begon onder VDH altijd,buiten een keer omdat hij geschorst was .Over Vandamme hebt ge wel gelijk.

07 Jan 2010, 0:09
Junior

Dan was het in de voorbereiding op het seizoen dat Niels op de bank startte.Soit gedane zaken nemen geen keer, mits een overwinning op Boom blijven we in running voor de titel.

07 Jan 2010, 0:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
hello everybody! :D

kzit al een tijdje zonder internet daarmee dat mijnen "i have a dream :whistle: " al enkele weken hier niet meer te bespeuren was! maar wees gerust, ik ben mijn belofte nog niet vergeten en zal deze dus zeker nakomen! Ondertussen staan we al op een eindrondeplek, waardoor ik nu al virtueel mag gaan wandelen :banana: ik hoop eigenlijk nog stiekem op de titel, zodat ik niet zou hoeven te stappen :D Maar daarvoor zullen we 6op6 moeten halen tegen boom en heist, en of dat gaat lukken weet ik niet (ik heb al maanden geen wedstrijd meer gezien dusjah :( )

allesinds hoop ik dat de matchvan zondag alsnog doorgaat, en dat ze winnen! Up to 2nd division!!! (liefst zonder een wandeling...)

07 Jan 2010, 13:10
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Tweede Nationale is al zeker afgelast. Ze zijn op de website van de Bond alleen wat traag met de aankondiging ... Derde zou hun voorbeeld logischerwijs ook volgen ...

07 Jan 2010, 14:18
Junior

Nationaal is alles afgelast behalve de tweede klasse op woensdag 13 januari.
We moeten dus niet naar Boom...

07 Jan 2010, 14:49
Knaap

quanzar schreef:
Nationaal is alles afgelast behalve de tweede klasse op woensdag 13 januari.
We moeten dus niet naar Boom...

Logische beslissing

07 Jan 2010, 14:58
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Inderdaad logische beslissing.
Ik vind het wel jammer

07 Jan 2010, 15:12
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Jammer maar meer dan logisch,
Ben hier misschien al wat rap maar heeft er toevallig iemand een idee wanneer die match dan wel kan plaatsvinden?

07 Jan 2010, 15:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 29