|
|
| Pagina 9 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bart Van den Neste schreef: Jammer maar meer dan logisch, Ben hier misschien al wat rap maar heeft er toevallig iemand een idee wanneer die match dan wel kan plaatsvinden? Was er hier ni ter sprake gekomen da het rond Pasen zou gespeeld worden? _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Jan 2010, 15:31 |
|
|
Scholier
zeer jammer,maar wel logisch.nu zal het waarschijnlijk weer op een woensdagavond
gespeeld worden ook jammer van de match,nu we juist beiden met onze sterkste ploeg stonden ik was zo benieuwd naar de confrontatie en was zo zeker van een goede match met veel sfeer en een nieuwe triomf voor onze club. jammer forever. |
| 07 Jan 2010, 15:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Spijtig! Zeker nu we ook na de winterstop de goede reeks verderzetten.
Natuurlijk is er geen reden om aan te nemen dat dat plots zou veranderen na een weekend zonder voetbal. Beide ploegen stonde op hun sterkst tegen elkaar moest de match doorgaan, hopelijk is dat ook zo op de nieuwe datum. Nu moeten we uitkijken naar de match thuis tegen Torhout. Normaal gezien een te winnen match, al mogen we daar niet blindelings van uitgaan. Daarna proberen 3punten te pakken op Heist en later met (nog meer) vertrouwen naar Boom. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Jan 2010, 16:47 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Spijtig! Zeker nu we ook na de winterstop de goede reeks verderzetten. Natuurlijk is er geen reden om aan te nemen dat dat plots zou veranderen na een weekend zonder voetbal. Beide ploegen stonde op hun sterkst tegen elkaar moest de match doorgaan, hopelijk is dat ook zo op de nieuwe datum. Nu moeten we uitkijken naar de match thuis tegen Torhout. Normaal gezien een te winnen match, al mogen we daar niet blindelings van uitgaan. Daarna proberen 3punten te pakken op Heist en later met (nog meer) vertrouwen naar Boom. Als die match tege torhout natuurlijk doorgaat en zoals de weerberichten er nu uitzien is het best mogelijk dat het volgende week nog eens afgelast wordt. |
| 07 Jan 2010, 18:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 07 Jan 2010, 18:31 |
|
|
forumlegende |
Vicky schreef: laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden da vind ik er ook af vicky! kunnen ze da nu anders nog niet algemeen aflasten tot en met 29 augustus op den bond? ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 07 Jan 2010, 18:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Dries schreef: Vicky schreef: laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden da vind ik er ook af vicky! kunnen ze da nu anders nog niet algemeen aflasten tot en met 29 augustus op den bond? ![]() da zou toch straf zijn ze... de pleinen nog bevroren tot eind van de zomer of zo ? |
| 07 Jan 2010, 19:01 |
|
|
forumlegende |
Spees schreef: Dries schreef: Vicky schreef: laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden da vind ik er ook af vicky! kunnen ze da nu anders nog niet algemeen aflasten tot en met 29 augustus op den bond? ![]() da zou toch straf zijn ze... de pleinen nog bevroren tot eind van de zomer of zo ? wow, efkes verward dus^^ ik bedoelde dus januari ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 07 Jan 2010, 19:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Spijtig maar het is de beste beslissing!
Ik vrees voor een woensdagavondverplaatsing,die ik dan niet zal meemaken |
| 07 Jan 2010, 19:57 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Vicky schreef: laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden da vind ik er ook van ze van mij mogen ze gerust op paasmaandag spelen, dan is iedereen thuis en zou er veel volk zijn! |
| 07 Jan 2010, 20:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dries schreef: Vicky schreef: laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden da vind ik er ook af vicky! kunnen ze da nu anders nog niet algemeen aflasten tot en met 29 augustus op den bond? ![]() Verwacht je tweede zit??? Ik wens alle studenten in elk geval veel geluk met de examens, diegenen die dat hier NIET lezen zijn écht goed bezig! |
| 07 Jan 2010, 20:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
salvador schreef: Dries schreef: Vicky schreef: laat ze maar aflassen, dan moet ik minder matchen missen door de examens... Vanaf 29 januari mag er weer gevoetbald worden da vind ik er ook af vicky! kunnen ze da nu anders nog niet algemeen aflasten tot en met 29 augustus op den bond? ![]() Verwacht je tweede zit??? Ik wens alle studenten in elk geval veel geluk met de examens, diegenen die dat hier NIET lezen zijn écht goed bezig! ge moogt toch ne x ontspannen zeker |
| 07 Jan 2010, 20:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Kdenk ni daze zo lang gaan wachte ze tot Paasmaandag,das praktisch het einde van de competitie
Da kan zen voordelen hebben : Misschien is Boom al kampioen en hebben we meer kans voor te winnen Maar stel dat het een match voor de titel wordt , zijn wij wel in het nadeel denk ik , aangezien Boom nog een beetje zal over hebben |
| 07 Jan 2010, 20:23 |
|
|
Scholier
zeer spijtig. Gelukkig is er nog de final van den darts.
One hunderd and eeeiigghhttyyyy! |
| 07 Jan 2010, 20:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Een nadeel omdat we alle twee nu op ons sterkste stonden?
Vergeet men dan onze bank die we hebben? Indien ewen zondag niet geschorst was zat die ook op de luxebank..... Zodus hoe verder het seizoen evolueert hoe meer die bank waarde gaat hebben....en wie tegenwoordig op de bank zit is evengoed of quasi evengoed of draait op zijn minst mee me de tien anderen op het veld. |
| 07 Jan 2010, 20:29 |
|
| Pagina 9 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 29 Volgende |