|
|
| Pagina 548 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 546 547 548 549 550 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Nooit Off-topic
het strooizout van Aalst is al zo goed als op m.a.w. alleen de hoofdwegen worden gestrooid..
twil weeral lukken dat in oilsjt is ![]() |
| 07 Jan 2010, 20:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ajoin_bart schreef: het strooizout van Aalst is al zo goed als op m.a.w. alleen de hoofdwegen worden gestrooid.. twil weeral lukken dat in oilsjt is ![]() Aalst moet toch ergens eerst in zijn, en wees gerust, er zullen er nog veel volgen... ![]() |
| 07 Jan 2010, 20:22 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Van waar komt die info?
|
| 07 Jan 2010, 20:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
ajoin_bart schreef: het strooizout van Aalst is al zo goed als op m.a.w. alleen de hoofdwegen worden gestrooid.. twil weeral lukken dat in oilsjt is ![]() Ben blij dat hier eens iets word geschreven op het forum over het strooien. Het moet weer lukken dat in oilsjt is! Het is altijd hetzelfde lieken dat ze enkel de hoofdwegen strooien. Niet strooien met zo een weer is levensgevaarlijk voor voetgangers, fietsers, bromfietsers, auto's... en wie zal de schade moeten vergoeden bij een glijpartij? De stadsdiensten zouden beter eens rekening houden met zulke situaties ipv te liggen . Ikzelf woon in hofstade en hier word dus totaal niet gestrooid en heb toch al enkele voetgangers en fietsers tegen de grond zien gaan. Ook is er hier in de straat een auto tegen een paal gebotst door het ijs. In de buurt van kerrebroek ligt er aan de zijkant van de straat een ijslaag van maar liefst 5 cm!! rij er met je fiets maar eens over zonder tegen de vlakte te gaan !_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 07 Jan 2010, 20:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bomber schreef: Pai schreef: Van waar komt die info? was daarjuist op't nieuws idd was daarjuist opt nieuws. kwoon ook op den boerenbuiten en hier komen ze ook ni strooien ze, opt gemaksken rijden zeker... |
| 07 Jan 2010, 21:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik vind eigenlijk dat ze alleen maar op de hoofdwegen moeten strooien, op al de rest is dat toch niet vandoen zeker...
|
| 07 Jan 2010, 21:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Jeroen schreef: Ik vind eigenlijk dat ze alleen maar op de hoofdwegen moeten strooien, op al de rest is dat toch niet vandoen zeker... ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 07 Jan 2010, 21:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De_steve schreef: Jeroen schreef: Ik vind eigenlijk dat ze alleen maar op de hoofdwegen moeten strooien, op al de rest is dat toch niet vandoen zeker... ![]() Als ze dat hadden gedaan dan hadden ze trouwens geen tekort. Voor wat is het vandoen dat ze in elke woonwijk gaan strooien ? Als ge daar uw snelheid aanpast is er geen enkel probleem. Of denkt ge dat al dat strooizout goed is voor het milieu ? Of vind ge da plezant om met uw voeten in de zwarte vuiligheid te zitten ipv gewoon sneeuw ? |
| 07 Jan 2010, 21:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
De_steve schreef: ajoin_bart schreef: het strooizout van Aalst is al zo goed als op m.a.w. alleen de hoofdwegen worden gestrooid.. twil weeral lukken dat in oilsjt is ![]() Ben blij dat hier eens iets word geschreven op het forum over het strooien. Het moet weer lukken dat in oilsjt is! Het is altijd hetzelfde lieken dat ze enkel de hoofdwegen strooien. Niet strooien met zo een weer is levensgevaarlijk voor voetgangers, fietsers, bromfietsers, auto's... en wie zal de schade moeten vergoeden bij een glijpartij? De stadsdiensten zouden beter eens rekening houden met zulke situaties ipv te liggen . Ikzelf woon in hofstade en hier word dus totaal niet gestrooid en heb toch al enkele voetgangers en fietsers tegen de grond zien gaan. Ook is er hier in de straat een auto tegen een paal gebotst door het ijs. In de buurt van kerrebroek ligt er aan de zijkant van de straat een ijslaag van maar liefst 5 cm!! rij er met je fiets maar eens over zonder tegen de vlakte te gaan !heel just! om een winterlandschap te bewonderen of te fotograferen moet ge dezer dagen zeker eens in hofstade passeren.... ge moet niet te veel doen om vooruit , achteruit of eender welke richting uit te schefferen met den auto...gewoon een duwke aan geven en weg zijn wij...met alle hartritmestoornissen en bloeddrukschommelingen van schrik erbij ... onlangs nog bijna mijn overgebuur hare voortuin overhoop gereden bij het proberen te stoppen op mijn parkeerplaatsje..... moest ze da gezien hebben.... ![]() |
| 07 Jan 2010, 21:20 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Kheb den indruk da in Erpe-Mere het strooizout al op is van december, allez, voor Aaigem toch
.Ik woon langs een van de drukste straten van het dorp en die lag er in december slechter bij dan vele rustige straten in Erpe, Mere en Erondegem. |
| 07 Jan 2010, 21:22 |
|
|
Jeroen schreef: De_steve schreef: Jeroen schreef: Ik vind eigenlijk dat ze alleen maar op de hoofdwegen moeten strooien, op al de rest is dat toch niet vandoen zeker... ![]() Als ze dat hadden gedaan dan hadden ze trouwens geen tekort. Voor wat is het vandoen dat ze in elke woonwijk gaan strooien ? Als ge daar uw snelheid aanpast is er geen enkel probleem. Of denkt ge dat al dat strooizout goed is voor het milieu ? Of vind ge da plezant om met uw voeten in de zwarte vuiligheid te zitten ipv gewoon sneeuw ? Sneeuw is geen probleem Jeroen het is het ijs op de straten, je vergeet wel dat sommige mensen niet anders kunnen dan met de fiets te gaan werken en dat die (ook als ze traag en voorzichtig rijden) meer op hun gezicht liggen dan op hun fiets _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 07 Jan 2010, 21:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
In rustige wijken wordt dat geen ijs he, das gewoon platgereden sneeuw en dan kunt ge daar toch gewoon over rijden. Waar het ijs wordt is het meestal drukker en daar mogen ze voor mij part strooien... En het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat er in alle straten gestrooid wordt... Wat denkt ge dat ze in Oostenrijk of Zwitserland doen ?
|
| 07 Jan 2010, 21:39 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: In rustige wijken wordt dat geen ijs he, das gewoon platgereden sneeuw en dan kunt ge daar toch gewoon over rijden. Waar het ijs wordt is het meestal drukker en daar mogen ze voor mij part strooien... En het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat er in alle straten gestrooid wordt... Wat denkt ge dat ze in Oostenrijk of Zwitserland doen ? schnaps drinken? ![]() |
| 07 Jan 2010, 21:47 |
|
|
Jeroen schreef: In rustige wijken wordt dat geen ijs he, das gewoon platgereden sneeuw en dan kunt ge daar toch gewoon over rijden. Waar het ijs wordt is het meestal drukker en daar mogen ze voor mij part strooien... En het is toch totaal onrealistisch om te verwachten dat er in alle straten gestrooid wordt... Wat denkt ge dat ze in Oostenrijk of Zwitserland doen ? Het word overal glad hoor Jeroen en als het geen ijs is, is het aanvriezende mist _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 07 Jan 2010, 22:00 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
leve de winterbanden
tis trouwens nie alleen in Aalst dat het zout ver op is maar overal |
| 07 Jan 2010, 22:10 |
|
| Pagina 548 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 546 547 548 549 550 … 885 Volgende |