Tweede Klasse (2011-2012) - Pagina 49 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 47 48 49 50 51 185
 Tweede Klasse (2011-2012) 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Tweede Klasse
AlostanA schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
AlostanA schreef:
Zou toch spijtig zijn moest Antwerp verloren gaan.

Da ploegske van Wauters heeft lang genoeg schulden mogen maken. Hun stamnummer was de enige reden waarom ze al zoveel respijt hebben gekregen.

Mja, da ploegske heeft wel honderd keer meer uitstraling (en supporters) als pakweg fcvdeh, lokeren, roeselare, en andere gedrochten. Niet dat ik er fan van ben, maar ze stralen echt 'voetbal' uit vind ik.

Den Antwêirp, kan je vergelijken met de Kakkers, ik ben er géén fan van doch mocht ik in Mechelen of Antwerpen geboren en getogen zijn ik zou weten wat kiezen ;)

02 Jan 2010, 19:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Onderkroiper schreef:
AlostanA schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

Da ploegske van Wauters heeft lang genoeg schulden mogen maken. Hun stamnummer was de enige reden waarom ze al zoveel respijt hebben gekregen.

Mja, da ploegske heeft wel honderd keer meer uitstraling (en supporters) als pakweg fcvdeh, lokeren, roeselare, en andere gedrochten. Niet dat ik er fan van ben, maar ze stralen echt 'voetbal' uit vind ik.

Den Antwêirp, kan je vergelijken met de Kakkers, ik ben er géén fan van doch mocht ik in Mechelen of Antwerpen geboren en getogen zijn ik zou weten wat kiezen ;)

Antwerp is inderdaad de ploeg van t stad, maar de Kakkers kan je toch moeilijk de ploeg van t stad noemen.

02 Jan 2010, 21:51

Leeftijd: 68
Smetje schreef:
Onderkroiper schreef:
AlostanA schreef:

Antwerp is inderdaad de ploeg van t stad, maar de Kakkers kan je toch moeilijk de ploeg van t stad noemen.

Awel een strontploeg dus :lol:
Hoe moet ik het omschrijven zonder sympathie te hebben voor de Kakkers spreekt mij hun supporterslegioen mij wel aan. :oops:

02 Jan 2010, 21:58
Ancien

Leeftijd: 65
Onderkroiper schreef:
Smetje schreef:
Onderkroiper schreef:

Hoe moet ik het omschrijven zonder sympathie te hebben voor de Kakkers spreekt mij hun supporterslegioen mij wel aan. :oops:

Zwoel Antwerp als KV zijn ploegen met een geschiedenis om u tegen te zeggen: allebei een europese finale gespeeld, KV zelfs gewonnen (ik was erbij...) én de supercup ook nog als ik me niet vergis, en je kan zo efkes doorgaan. En allebei inderdaad een trouwe aanhang. Ge moet voor wat mij betreft niet voor die ploegen zijn, maar als wij onszelf een club met traditie vinden, dan is dat toch nog wat anders, hé. Ik vind dat je wel de eerlijkheid moet hebben om dat te erkennen...

02 Jan 2010, 22:40
Nationale Ploeg

salvador schreef:
Onderkroiper schreef:
Smetje schreef:

Zwoel Antwerp als KV zijn ploegen met een geschiedenis om u tegen te zeggen: allebei een europese finale gespeeld, KV zelfs gewonnen (ik was erbij...) én de supercup ook nog als ik me niet vergis, en je kan zo efkes doorgaan. En allebei inderdaad een trouwe aanhang. Ge moet voor wat mij betreft niet voor die ploegen zijn, maar als wij onszelf een club met traditie vinden, dan is dat toch nog wat anders, hé. Ik vind dat je wel de eerlijkheid moet hebben om dat te erkennen...

Tuurlijk.

03 Jan 2010, 19:20
Freak

Zonder spectaculaire weersverbetering wordt de speeldag in tweede klasse dit weekend afgelast", zegt Jean-Pierre Van Droogenbroeck, de secretaris-generaal van de zogeheten Nationale Liga, in GvA. "Voor donderdag nemen we geen definitieve beslissing maar het ziet er niet goed uit."

"De laatste dagen is de ijslaag nog toegenomen, zodat spelen te gevaarlijk zou zijn", vervolgt Van Droogenbroeck. "Ik denk niet dat de matchen kunnen doorgaan. Een algemene afgelasting lijkt het meest realistisch. Maar net als in eerste klasse zit onze kalender propvol. Een uitgestelde speeldag zou dus sowieso op een woensdag ingehaald moeten worden."

De stelling wordt bevestigt bij Lierse. "Ons hoofdveld ligt vol sneeuw", aldus assistent-trainer Eric Van Meir. "Dat isoleert wel en we kunnen die zaterdag ruimen, maar bevorderlijk is het niet. Voetbal in de sneeuw is vermoeiend, onaantrekkelijk en gevaarlijk."

Auteur: De Nijs Michael

06 Jan 2010, 14:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
De financiële toestand van de clubs uit de Exqi-League is dramatisch. Vele tweedeklasser blijken financiële problemen te hebben.

De meeste clubs uit de Exqi-League kampen met schulden. In totaal is er een schuldenberg van bijna 41,1 miljoen euro. Het grote probleem is dat de clubs nauwelijks kunnen rekenen op voldoende inkomsten.

Dat brengt met zich mee dat er in de Exqi-League een financieel bloedbad dreigt. De toestand is dan ook erg onheilspellend.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

06 Jan 2010, 14:58

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Al die clubs die de voorbije jaren de kans schoon zagen om de plaatsen van de eerder "tradatierijke" clubs in te pikken keren ook van een kale reis weer :lol:
En als zo een club dan de promotie behaald en denkt de jackpot te hebben gewonnen begint het pas, stadion aanpassen en spelers aantrekken

06 Jan 2010, 15:17
Ancien

Bram schreef:
Al die clubs die de voorbije jaren de kans schoon zagen om de plaatsen van de eerder "tradatierijke" clubs in te pikken keren ook van een kale reis weer :lol:
En als zo een club dan de promotie behaald en denkt de jackpot te hebben gewonnen begint het pas, stadion aanpassen en spelers aantrekken

Hoogmoed komt voor de val.
En vanaf volgend jaar (denk ik) komt daar in eerste klasse nog eens verplichte veldverwarming bij.
Al zal dit in het eerste jaar na promotie nog niet het geval zijn.

06 Jan 2010, 17:06
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
De financiële toestand van de clubs uit de Exqi-League is dramatisch. Vele tweedeklasser blijken financiële problemen te hebben.

De meeste clubs uit de Exqi-League kampen met schulden. In totaal is er een schuldenberg van bijna 41,1 miljoen euro. Het grote probleem is dat de clubs nauwelijks kunnen rekenen op voldoende inkomsten.

Dat brengt met zich mee dat er in de Exqi-League een financieel bloedbad dreigt. De toestand is dan ook erg onheilspellend.
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

06 Jan 2010, 18:00

eigenlijk toch te zot voor woorden zoiets!?

ge moet het wel is bekijken, indien we naar tweede zouden gaan, dat ook hier nen helen deel zal moeten aangepast worde! Kzou het doodjammer vinden moest ons prachtige PC-stadion verdwijnen, maar dit lijkt me toch de enige oplossing, een nieuw stadion zetten... maar dan wel op de locatie van het PC-stadion, we moeten toch ont hoilig hert blijven spelen :wadde:

kwou gewoon is zien/polsen hoe de rest van jullie hier over denkt... Shoot!

08 Jan 2010, 13:25
Freak

t beste zouden we aan het heilig hart blijven,maar moest het niet anders gaan zou ergens in aalst voor mij ook goed zijn.

08 Jan 2010, 13:33
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
zolang we maar in aalst blijven is het mij ook goed, al wilt elke supporter peis ik wel liefst dat we in het PC-stadion kunnen blijven spelen vanwege de geschiedenis

08 Jan 2010, 13:48
Vaste Waarde

hansken schreef:
eigenlijk toch te zot voor woorden zoiets!?

ge moet het wel is bekijken, indien we naar tweede zouden gaan, dat ook hier nen helen deel zal moeten aangepast worde! Kzou het doodjammer vinden moest ons prachtige PC-stadion verdwijnen, maar dit lijkt me toch de enige oplossing, een nieuw stadion zetten... maar dan wel op de locatie van het PC-stadion, we moeten toch ont hoilig hert blijven spelen :wadde:

kwou gewoon is zien/polsen hoe de rest van jullie hier over denkt... Shoot!

Daar moet ge u ni te neig zorge over maken het bestuur is daar wel degelijk mee bezig ;)

08 Jan 2010, 14:12

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Op deze locatie blijven is gewoon overbodige kosten maken. Zelfs een nieuw stadion op zelfde locatie is zotte kosten maken....
Als ge ooit die kosten MOET maken, wees dan slim en werk met het stad een goeie regeling uit voor stadion op andere locatie hé.

Locatie waar we nu zitten heeft wel iets in de schaduw van de kerk en midden de woonwijk, maar als ge ziet wat voor praktische problemen het nu al geeft voor simpele 3de klasse wedstrijden....

08 Jan 2010, 14:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2772 berichten ]  Ga naar pagina 1 47 48 49 50 51 185