|
|
| Pagina 63 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Rupelboom schreef: inderdaad 1-4 gewonnen in een sterke wedstrijd waarin hoogstraten na 30min via 1 van hun 2 kansen in de ganse wedstrijd op voorsprong kwam.het had toen al 0-3 moeten staan maar hun keeper stond sterk te pakken.We hebben de wedstrijd 90 min gedomineerd en dwongen minstens 10 mooie kansen af waaruit we 4 keer scoorden.Mss nog belangrijk om weten:alleen glouftsis pakte geel zodat we met een volledige kern tegen jullie kunnen aantreden.Na deze 3 punten kan ik volgende week met een punt leven.succes vandaag tegen zottegem bedankt ! jullie stevenen recht op de titel af, da's nu wel duidelijk en ik gun het jullie wel. Tot volgende week, als de weergoden het toelaten tenminste. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 03 Jan 2010, 12:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
nonkeltje schreef: Rupelboom schreef: inderdaad 1-4 gewonnen in een sterke wedstrijd waarin hoogstraten na 30min via 1 van hun 2 kansen in de ganse wedstrijd op voorsprong kwam.het had toen al 0-3 moeten staan maar hun keeper stond sterk te pakken.We hebben de wedstrijd 90 min gedomineerd en dwongen minstens 10 mooie kansen af waaruit we 4 keer scoorden.Mss nog belangrijk om weten:alleen glouftsis pakte geel zodat we met een volledige kern tegen jullie kunnen aantreden.Na deze 3 punten kan ik volgende week met een punt leven.succes vandaag tegen zottegem bedankt ! jullie stevenen recht op de titel af, da's nu wel duidelijk en ik gun het jullie wel. Tot volgende week, als de weergoden het toelaten tenminste. Dat was voor mij eerlijk gezegd al vrij duidelijk vanaf de tweede wedstrijd van het seizoen hier bij ons (al kan je het nooit zeker weten, natuurlijk...). |
| 03 Jan 2010, 12:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
De wedstrijd tussen Heist en Torhout is twijfelachtig.
Om half één keurt den arbiter het terrein en dan wordt er beslist. |
| 03 Jan 2010, 13:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: De wedstrijd tussen Heist en Torhout is twijfelachtig. Om half één keurt den arbiter het terrein en dan wordt er beslist. Scheidsrechters is nog steeds niet aangekomen in heist,maar ze verwachten dat er gespeeld zal kunnen worden. |
| 03 Jan 2010, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik heb na de match Aalst-Boom op de tweede speeldag tegen mijn zoon gezegd; wie dit Boom voor blijft wordt kampioen. Week na week bevestigen jullie dat telkens opnieuw. Jammer dat wij in het seizoensbegin nergens waren anders hadden we een geweldig spannende competitie gehad. Maar het is nu zo. Ik ben al blij dat we de trein terug op de rails kregen. Hoplijk krijgen we volgende week een leuke match te zien en mag de beste winnen. Tenzij de sneeuw stokken in de wielen steekt..
![]() _________________
|
| 03 Jan 2010, 23:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
nguekam(deinze) trekt naar gent-zeehaven
|
| 05 Jan 2010, 17:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Danny Hoekman is de nieuwe trainer van de Koninklijke Racing Club Mechelen.
Voor de duidelijkheid, wie waren zijn voorgangers dit seizoen. 1) Het duo Van Acker - Ghys 2) Het duo Laguna - Carrez 3) Calicchio (even als speler-trainer) 4) Het duo Leys - Verboven Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 06 Jan 2010, 23:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: Danny Hoekman is de nieuwe trainer van de Koninklijke Racing Club Mechelen. Voor de duidelijkheid, wie waren zijn voorgangers dit seizoen. 1) Het duo Van Acker - Ghys 2) Het duo Laguna - Carrez 3) Calicchio (even als speler-trainer) 4) Het duo Leys - Verboven Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. ![]() Oei, dat is erger dan het ergste wat ik mij over de "bewogen geschiedenis van Eendracht Aalst" kan herinneren... |
| 06 Jan 2010, 23:16 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
salvador schreef: Gruunwit schreef: Danny Hoekman is de nieuwe trainer van de Koninklijke Racing Club Mechelen. Voor de duidelijkheid, wie waren zijn voorgangers dit seizoen. 1) Het duo Van Acker - Ghys 2) Het duo Laguna - Carrez 3) Calicchio (even als speler-trainer) 4) Het duo Leys - Verboven Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. ![]() Oei, dat is erger dan het ergste wat ik mij over de "bewogen geschiedenis van Eendracht Aalst" kan herinneren... En nu niet om Gruunwit helemaal de put in te duwen, maar dat wil al veel zeggen ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Jan 2010, 16:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Casual1919 schreef: salvador schreef: Gruunwit schreef: Danny Hoekman is de nieuwe trainer van de Koninklijke Racing Club Mechelen. Voor de duidelijkheid, wie waren zijn voorgangers dit seizoen. 1) Het duo Van Acker - Ghys 2) Het duo Laguna - Carrez 3) Calicchio (even als speler-trainer) 4) Het duo Leys - Verboven Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. ![]() Oei, dat is erger dan het ergste wat ik mij over de "bewogen geschiedenis van Eendracht Aalst" kan herinneren... En nu niet om Gruunwit helemaal de put in te duwen, maar dat wil al veel zeggen ... ... maar wat waarschijnlijk wel verschillend is, Racing heeft geen enkele van deze trainers ontslagen, ze zijn zelf opgestapt of hebben gewoon een stap opzij gezet voor een andere functie. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 07 Jan 2010, 17:53 |
|
|
Junior
Gruunwit schreef: Casual1919 schreef: salvador schreef: Oei, dat is erger dan het ergste wat ik mij over de "bewogen geschiedenis van Eendracht Aalst" kan herinneren... En nu niet om Gruunwit helemaal de put in te duwen, maar dat wil al veel zeggen ... ... maar wat waarschijnlijk wel verschillend is, Racing heeft geen enkele van deze trainers ontslagen, ze zijn zelf opgestapt of hebben gewoon een stap opzij gezet voor een andere functie. ... der volgt nen een terugronde ook he, Racinger ![]() |
| 07 Jan 2010, 18:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
WIILEBROEK MEERHOF:
Onze club gaat er alles aan doen om dit seizoen zich te handhaven in derde nationale. Mede hierdoor is er intensief naar versterking gezocht... en gevonden. Graag delen wij u volgende inkomende transfers mee; Rodney Den Engel, komende van VV Scheveningen, flankspeler Laurent Bernardi, komende van AJ Ajaccio (Fr), keeper, °09/05/1988 Aziz El Kanchaf, komende van Boussu Dour Borinage, flankspeler, °25/8/1977 Rachid El Barkaoui, komende van Boussu Dour Borinage, middenvelder, °06/10/1980 Amadou Touré, komende van Olympique Charleroi, aanvaller. Wij heten deze 5 spelers hartelijk welkom en twijfelen er niet aan dat ze zich 100% zullen inzetten om de degradatie te voorkomen. Ook zijn ze allemaal reeds speelgerechtigd vanaf volgende week, thuis tegen Ternat. Wij delen u ook de uitgaande transfers mee: Kevin Spreutels, tekende een overeenkomst bij Overijse. Shabi, tekende een overeenkomst met Gent-Zeehaven. |
| 08 Jan 2010, 16:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Rupelboom schreef: WIILEBROEK MEERHOF: Onze club gaat er alles aan doen om dit seizoen zich te handhaven in derde nationale. Mede hierdoor is er intensief naar versterking gezocht... en gevonden. Graag delen wij u volgende inkomende transfers mee; Rodney Den Engel, komende van VV Scheveningen, flankspeler Laurent Bernardi, komende van AJ Ajaccio (Fr), keeper, °09/05/1988 Aziz El Kanchaf, komende van Boussu Dour Borinage, flankspeler, °25/8/1977 Rachid El Barkaoui, komende van Boussu Dour Borinage, middenvelder, °06/10/1980 Amadou Touré, komende van Olympique Charleroi, aanvaller. Wij heten deze 5 spelers hartelijk welkom en twijfelen er niet aan dat ze zich 100% zullen inzetten om de degradatie te voorkomen. Ook zijn ze allemaal reeds speelgerechtigd vanaf volgende week, thuis tegen Ternat. Wij delen u ook de uitgaande transfers mee: Kevin Spreutels, tekende een overeenkomst bij Overijse. Shabi, tekende een overeenkomst met Gent-Zeehaven. ja watte, zijt ne keer stadionomroeper bij willebroek, el barkaoui, el kanchaf,... nog nen oeip vremden derbij, want ze hadden der nog ni genoeg daar ![]() |
| 08 Jan 2010, 17:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
ajoin_bart schreef: Rupelboom schreef: WIILEBROEK MEERHOF: Onze club gaat er alles aan doen om dit seizoen zich te handhaven in derde nationale. Mede hierdoor is er intensief naar versterking gezocht... en gevonden. Graag delen wij u volgende inkomende transfers mee; Rodney Den Engel, komende van VV Scheveningen, flankspeler Laurent Bernardi, komende van AJ Ajaccio (Fr), keeper, °09/05/1988 Aziz El Kanchaf, komende van Boussu Dour Borinage, flankspeler, °25/8/1977 Rachid El Barkaoui, komende van Boussu Dour Borinage, middenvelder, °06/10/1980 Amadou Touré, komende van Olympique Charleroi, aanvaller. Wij heten deze 5 spelers hartelijk welkom en twijfelen er niet aan dat ze zich 100% zullen inzetten om de degradatie te voorkomen. Ook zijn ze allemaal reeds speelgerechtigd vanaf volgende week, thuis tegen Ternat. Wij delen u ook de uitgaande transfers mee: Kevin Spreutels, tekende een overeenkomst bij Overijse. Shabi, tekende een overeenkomst met Gent-Zeehaven. ja watte, zijt ne keer stadionomroeper bij willebroek, el barkaoui, el kanchaf,... nog nen oeip vremden derbij, want ze hadden der nog ni genoeg daar ![]() en dan verschieten ze ervan da er gezongen wordt: het is een stad vol ....(iedereen kan zelf wel aanvullen zeker) _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 08 Jan 2010, 17:28 |
|
|
Knaap
Tom_1919 schreef: ajoin_bart schreef: Rupelboom schreef: WIILEBROEK MEERHOF: Onze club gaat er alles aan doen om dit seizoen zich te handhaven in derde nationale. Mede hierdoor is er intensief naar versterking gezocht... en gevonden. Graag delen wij u volgende inkomende transfers mee; Rodney Den Engel, komende van VV Scheveningen, flankspeler Laurent Bernardi, komende van AJ Ajaccio (Fr), keeper, °09/05/1988 Aziz El Kanchaf, komende van Boussu Dour Borinage, flankspeler, °25/8/1977 Rachid El Barkaoui, komende van Boussu Dour Borinage, middenvelder, °06/10/1980 Amadou Touré, komende van Olympique Charleroi, aanvaller. Wij heten deze 5 spelers hartelijk welkom en twijfelen er niet aan dat ze zich 100% zullen inzetten om de degradatie te voorkomen. Ook zijn ze allemaal reeds speelgerechtigd vanaf volgende week, thuis tegen Ternat. Wij delen u ook de uitgaande transfers mee: Kevin Spreutels, tekende een overeenkomst bij Overijse. Shabi, tekende een overeenkomst met Gent-Zeehaven. ja watte, zijt ne keer stadionomroeper bij willebroek, el barkaoui, el kanchaf,... nog nen oeip vremden derbij, want ze hadden der nog ni genoeg daar ![]() en dan verschieten ze ervan da er gezongen wordt: het is een stad vol ....(iedereen kan zelf wel aanvullen zeker) Duvel? |
| 08 Jan 2010, 18:08 |
|
| Pagina 63 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 61 62 63 64 65 … 133 Volgende |