Transfers 2009-2010 - Pagina 222 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 220 221 222 223 224 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Transfers 2009-2010
ben ook wat verrast door dit nieuws.
Langs de andere kant: ge kunt moeilijk van BVR zeggen dat hij niet weet waar hij mee bezig is.

09 Jan 2010, 14:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Doet toch maar weinig goeds vermoeden over de toekomst van Seminck bij Aalst.

09 Jan 2010, 14:37
Ancien

Bram schreef:

Juist, zoals ik hier iets hoger postte. Maar stel dat hij deze maand de club verlaat (ik hoop uit de grond van m'n hart van niet), en Brecht en/of Flippo valt gekwetst uit dan heb je hetzelfde probleem als in het begin van dit seizoen.

09 Jan 2010, 14:49
Freak

Leeftijd: 35
Bram schreef:

Heeft als een van de enige nog niet bijgetekend of hij een voorstel gekregen heeft weten we natuurlijk niet maar ik denk dat hij op het einde van het seizoen weg is .In hln staat wel dat seminck,troch,..met de invallersstatus kunnen leven en dat seminck nog gemotiveerd is toont hij door indivuele hersteltrainingen af te werken.Ook zegt BVR trouwens dat hij niet voor een rotatiesysteem is.

09 Jan 2010, 15:23
forumlegende

Leeftijd: 45
Iendrachter90 schreef:
Bram schreef:

Heeft als een van de enige nog niet bijgetekend of hij een voorstel gekregen heeft weten we natuurlijk niet maar ik denk dat hij op het einde van het seizoen weg is .In hln staat wel dat seminck,troch,..met de invallersstatus kunnen leven en dat seminck nog gemotiveerd is toont hij door indivuele hersteltrainingen af te werken.Ook zegt BVR trouwens dat hij niet voor een rotatiesysteem is.

hij zei inderdaad dat hij niet voor een rotatiesysteem is,dat hij op dat vlak conservatief is en een ploeg die goed speelt én wint niet graag wijzigt,en gelijk heeft hij

10 Jan 2010, 4:16
Freak

Niels Ringoot maakt een keuze tussen Dender of Aalst.
Ik heb uit goede bron vernomen dat hij en zijn manager het positief vinden dat hij een testmatch mag spelen bij Dender, maar dat er bij den iëndracht meer geld te rapen valt wsl

10 Jan 2010, 10:09
Ancien

waly 2 schreef:
Ik heb uit goede bron vernomen dat hij en zijn manager het positief vinden dat hij een testmatch mag spelen bij Dender, maar dat er bij den iëndracht meer geld te rapen valt wsl

Enig idee wanneer die testmatch bij Dender is?

10 Jan 2010, 10:49
Scholier

Leeftijd: 55
jammen schreef:
waly 2 schreef:

dan moet dat om te beginnen al een gratis speler zijn als hij naar dender wil, want dender mag geen transfers doen op het moment omwille van geldproblemen, en wie twijfelt er nu tussen den iendracht en dender, er is daar in dender geen toekomst, ze staan op de rand van een failliet, ze hebben zelfs een paar spelers op non actief moeten zetten(overgeheveld naar de C kern) omdat ze niet meer kunnen betalen.
eigenlijk vind ik dat we achteraan volk genoeg hebben, als ze toch willen kopen dat ze dan een spits halen, die gaan we sneller te kort komen dan een achterspeler, en dan zien of we in 2de geraken want we zijn er nog lang niet.

Laatst gewijzigd door zwetwit op 10 Jan 2010, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.

10 Jan 2010, 11:11
Freak

dender mag nu wel transferts doen.

10 Jan 2010, 11:17
Ancien

zwetwit schreef:
jammen schreef:
waly 2 schreef:

dan moet dat om te beginnen al een gratis speler zijn als hij naar dender wil, want dender mag geen transfers doen op het moment omwille van geldproblemen, en wie twijfelt er nu tussen den iendracht en dender, er is daar in dender geen toekomst, ze staan op de rand van een failliet, ze hebben zelfs een paar spelers op non actief moeten zetten omdat ze niet meer kunnen betalen.

Gisteren stond in hln dat de licentiecomissie transfers toeliet voor Dender.
Maar ja, als je kan kiezen tussen een ambitieuze derdeklasser of een bijna failliete tweedeklasser, dan is de keuze vlug gemaakt hé.

10 Jan 2010, 11:20
Freak

jammen schreef:
zwetwit schreef:
jammen schreef:

dan moet dat om te beginnen al een gratis speler zijn als hij naar dender wil, want dender mag geen transfers doen op het moment omwille van geldproblemen, en wie twijfelt er nu tussen den iendracht en dender, er is daar in dender geen toekomst, ze staan op de rand van een failliet, ze hebben zelfs een paar spelers op non actief moeten zetten omdat ze niet meer kunnen betalen.

Gisteren stond in hln dat de licentiecomissie transfers toeliet voor Dender.
Maar ja, als je kan kiezen tussen een ambitieuze derdeklasser of een bijna failliete tweedeklasser, dan is de keuze vlug gemaakt hé.

tja, ik ben absoluut geen denderfan maar enige nuancering mag toch. Je noemt ons een ambitieuze derdeklasser, klopt volledig, maar we hebben ook 700.000 euro schuld, en ALS overheidsinstanties onmiddellijk dat geld opvragen ben je ook failliet hé. Dus financieel gezien, is er weinig verschil, naar ambitie daarentegen...

10 Jan 2010, 11:29
Nationale Ploeg

Is die schuld er nu nog altijd?

Mja, waarschijnlijk weten maar een paar mensen exact hoe de situatie nu is, maar die gaan dat natuurlijk niet op't forum smijten.

10 Jan 2010, 11:53
Ancien

Ok, we hebben een schuldenlast van ongeveer 670.000 euro maar er zijn heel weinig clubs die schuldenvrij zijn.
Met een bekwaam en realistisch bestuur, zoals we nu hebben, zal die schuld geleidelijk aan afgebouwd worden. "Zotte" uitgaven zitten er met deze bewindsploeg niet in (hoop ik).
De speler die zou komen zal ook wel op de hoogte zijn van de sportieve ambities en de financiele toestand van beide clubs.

10 Jan 2010, 11:54
Freak

jammen schreef:
Ok, we hebben een schuldenlast van ongeveer 670.000 euro maar er zijn heel weinig clubs die schuldenvrij zijn.
Met een bekwaam en realistisch bestuur, zoals we nu hebben, zal die schuld geleidelijk aan afgebouwd worden. "Zotte" uitgaven zitten er met deze bewindsploeg niet in (hoop ik).
De speler die zou komen zal ook wel op de hoogte zijn van de sportieve ambities en de financiele toestand van beide clubs.

ik hoop het met u mee, maar ik steek voor niemand mijn handen in het vuur! Ik zou eigenlijk graag eens weten hoe ze die 670.000 euro gaan aflossen... :whistle:

10 Jan 2010, 11:58
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Aangezien er hier sommigen toch bezig zijn over Mukendi en Ringoot (namen die ik toch wel al twee weken wist) maar weinigen die kennen zal ik maar een woordje uitleg geven over deze twee beloften die ik al een paar keer heb zien spelen.

Mukendi: Een jonge Belgische spits. Snelle jongen en zeker een versterking voor 2de klasse dus voor Aalst zou dit super zijn. Een snelle kleine aanvaller die echter wel veel kansen nodig heeft om te scoren. Werd al redelijk lang bij de A-kern verwacht. Hij heeft echter nog maar 1 invalbeurt achter de rug.

Ringoot: Mja, hier kan ik echt niet veel goeds over zeggen. Werd drie jaar terug nog aanzien als de opvolger van Deschacht en Van Damme maar is serieus blijven steken in zijn ontwikkeling. Misschien wel goed voor derde klasse maar ik zou hem toch zo hoog niet inschatten. Als ik dan zie hoe Niels De Schutter het bij Aalst doet, dan weet ik toch wel wie te kiezen.

10 Jan 2010, 11:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 220 221 222 223 224 280