|
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eendracht Aalst - Torhout 1992
marc2 schreef: Komaan zeg, we gaan met lord toch niet aan de match beginnen?? Een speler die nauwelijks getraind heeft of goesting had voor te trainen, dat geven spelers zelfs toe vantegenwoordig .... Geef coppens dan zijn kans op de wing. Een speler die door vanderhaeghen verkracht werd door hem op de rechtsback op te stellen onder het mom van " de zottegemnaren" moeten spelen , geevolueerd tot een speler die niet de klasrijkste is van de groep maar als de ploeg gesmeerd draait wel iets kan uitrichten op de aanvallende wing en ook de nodige inzet betoont.... voor mij geen enkel discussie, coppens krijgt zijn kans op de wing en potjes blijft gewoon staan op zijn vertrouwde kant. En lord als supersub op de superbank. Selectie: Van De Noortgaete; De Castro, B. Moreels, Filipovic, De Schutter; Podevijn, Kestens, Van Damme, Lord; W. Moreels, Depoitre; Kempeneer, Seminck, Verheyden, Troch Het Nieuwsblad Logische selectie met Kestens die terecht in de ploeg blijft en met Lord. |
| 16 Jan 2010, 8:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bartos schreef: marc2 schreef: Komaan zeg, we gaan met lord toch niet aan de match beginnen?? Een speler die nauwelijks getraind heeft of goesting had voor te trainen, dat geven spelers zelfs toe vantegenwoordig .... Geef coppens dan zijn kans op de wing. Een speler die door vanderhaeghen verkracht werd door hem op de rechtsback op te stellen onder het mom van " de zottegemnaren" moeten spelen , geevolueerd tot een speler die niet de klasrijkste is van de groep maar als de ploeg gesmeerd draait wel iets kan uitrichten op de aanvallende wing en ook de nodige inzet betoont.... voor mij geen enkel discussie, coppens krijgt zijn kans op de wing en potjes blijft gewoon staan op zijn vertrouwde kant. En lord als supersub op de superbank. Tis hier geen cafévoetbal hé. Het kan toch niet de bedoeling zijn om ne gast te laten starten omdat hij toch komt trainen en goed zijn best doet. Met uw beste ploeg moet ge starten, zo simpel is het, en als Lord fit is, betekent dat dat hij de voorkeur krijgt op Coppens, der zit tussen die twee nu eenmaal (met alle respect) qua kwaliteit wel een bijzonder groot verschil. Ge neemt me de woorden uit de mond, als er een keuze moet gemaakt worden tussen Lord of Coppens dan is deze vlug gemaakt, met alle respect voor Glenn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Jan 2010, 13:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Citeer: KM Torhout blijft op z'n hoede in de terugronde 3DE KLASSE A KM Torhout blijft op z'n hoede in de terugronde Voor de supporters van KM Torhout blijft het wachten op een thuismatch in 2010. Voor de match tegen Hoogstraten wordt nog een datum gezocht, in afwachting is KM morgen te gast bij Eendracht Aalst. In de heenronde won Aalst met 3-4. De aanwezigen zagen toen een spetterende partij op de Velodroom. Inmiddels veranderde Eendracht van trainer. Bart Van Renterghem (ex-Ronse) nam over van Chris Van der Haeghen. Op het debat van de derdeklassers twee weken geleden vielen nogal wat spelers van Aalst in de smaak bij de aanwezige trainers. Vooral de namen van Moreels, Troch en Depoitre vielen toen vaak. De Torhoutse trainer Didier Degomme schuift Aalst zelfs nog naar voren als titelkanshebber. Torhout mikt in eerste instantie op het behoud en een zorgeloos seizoen. Twee weken geleden verloor KMT nog in Heist. 'Onze heenronde was geslaagd, maar het kan snel veranderen', aldus Degomme. 'We moeten voorzichtig en waakzaam blijven. Hopelijk blijven we in de terugronde wel gespaard van blessures.' De spelers kregen de afgelopen weken in elk geval voldoende gelegenheid om te rusten. Er was ook genieten bij. Jens Noppe genoot eind vorig jaar al van een snipperweekendje met zijn vrouw in Nederland. Ook Noppe hoopt dat Torhout de komende maanden van de grootste blessures en schorsingen gespaard blijft. Dat is deze week alvast nog niet het geval want diverse spelers revalideren nog en Dekeyzer en Demets zijn geschorst. Binnenkort beginnen ook de contractbesprekingen. Noppe wil graag blijven. 'Ik voel mij hier prima en we hebben echt een goede bende. Ik denk ook dat de trainer ons allemaal wil samenhouden. We zullen er zonder grote ongelukken in slagen om in derde klasse te blijven en dan hebben we onze doelstelling gehaald.' Ondanks een goed seizoen geeft Jens Noppe toe dat hij geen andere aanbiedingen kreeg. 'Waarom weet ik niet, blijkbaar zijn anderen beter, maar dat stoort mij niet. Na Boezinge was Torhout voor mij een verademing. Als Boezinge verliest, drink ik er altijd ene want ze zijn nog altijd niet effen met mij en dat blijft steken.' Alé, tis te hopen voor hem dat zijn vrouw hem niet teveel afgemat heeft ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 16 Jan 2010, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
marc2 schreef: Komaan zeg, we gaan met lord toch niet aan de match beginnen?? Een speler die nauwelijks getraind heeft of goesting had voor te trainen, dat geven spelers zelfs toe vantegenwoordig .... Geef coppens dan zijn kans op de wing. Een speler die door vanderhaeghen verkracht werd door hem op de rechtsback op te stellen onder het mom van " de zottegemnaren" moeten spelen , geevolueerd tot een speler die niet de klasrijkste is van de groep maar als de ploeg gesmeerd draait wel iets kan uitrichten op de aanvallende wing en ook de nodige inzet betoont.... voor mij geen enkel discussie, coppens krijgt zijn kans op de wing en potjes blijft gewoon staan op zijn vertrouwde kant. En lord als supersub op de superbank. Wat is uw volgende bocht, Vanderhaeghe bewieroken. Als ik u was zou ik toch eens de bijsluiter lezen van de pillen die ge slikt of misschien moet uw dagelijkse dosis herzien worden. In ieder geval een goed gesprek met uw huisarts kan al wonderen verichten. Doen marc2 jong echt doen. Getekend : een bezorgde medemens |
| 16 Jan 2010, 13:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
oudenaarde-boom is afgelast
|
| 16 Jan 2010, 14:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Rupelboom schreef: oudenaarde-boom is afgelast Hmmm, positief nieuws ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Jan 2010, 14:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Rupelboom schreef: oudenaarde-boom is afgelast Ook in Capellen-wielsbeke zal de aftrap niet gegeven worden,voor wielsbeke betekent dit dus dat ze nu al 3matchen moeten inhalen.De rest van de matchen zal wel gespeeld worden aangezien de scheidsrechters de velden vandaag gekeurd hebben, tenzij sommige refs hun beslissing morgen pas nemen. |
| 16 Jan 2010, 17:14 |
|
|
Vaste Waarde
Iendrachter90 schreef: Rupelboom schreef: oudenaarde-boom is afgelast Ook in Capellen-wielsbeke zal de aftrap niet gegeven worden,voor wielsbeke betekent dit dus dat ze nu al 3matchen moeten inhalen.De rest van de matchen zal wel gespeeld worden aangezien de scheidsrechters de velden vandaag gekeurd hebben, tenzij sommige refs hun beslissing morgen pas nemen. 't is hun verdiende loon, ze zijn er - samen met de voetbalbond - schuldig aan dat de kalender overvol zit. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Jan 2010, 17:48 |
|
|
Freak
Net terug van een duurloop in de Osbroek. Voor de MTSA-kritiekgevers hier, volledig terechte beslissing om de speeldag af te lasten, de terreinen aan de Osbroek liggen er spekglad bij.
Twee van de vier terreinen liggen "op t zicht" al onbespeelbaar en die twee andere ben ik zelf op geweest, hierop kan gewoonweg niet gespeeld worden! ik vraag me af hoe ons plein in het Pierre Corneel erbij ligt? |
| 16 Jan 2010, 17:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
nonkeltje schreef: Iendrachter90 schreef: Rupelboom schreef: oudenaarde-boom is afgelast Ook in Capellen-wielsbeke zal de aftrap niet gegeven worden,voor wielsbeke betekent dit dus dat ze nu al 3matchen moeten inhalen.De rest van de matchen zal wel gespeeld worden aangezien de scheidsrechters de velden vandaag gekeurd hebben, tenzij sommige refs hun beslissing morgen pas nemen. 't is hun verdiende loon, ze zijn er - samen met de voetbalbond - schuldig aan dat de kalender overvol zit. Niet akkoord.De enige schuldige is de voetbalbond die weigerde op te treden tegen La Louvière en daarvoor dan ook veroordeeld werd.Het is niet verboden voor je rechten op te komen. |
| 16 Jan 2010, 17:55 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Net terug van een duurloop in de Osbroek. Voor de MTSA-kritiekgevers hier, volledig terechte beslissing om de speeldag af te lasten, de terreinen aan de Osbroek liggen er spekglad bij. Twee van de vier terreinen liggen "op t zicht" al onbespeelbaar en die twee andere ben ik zelf op geweest, hierop kan gewoonweg niet gespeeld worden! ik vraag me af hoe ons plein in het Pierre Corneel erbij ligt? T'is hier alleszins ferm aant regenen aan het pierre cornelisstadion. |
| 16 Jan 2010, 18:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Als wij morgen winnen komen we zogezegd op 9punten van Boom,maar ze moeten dan wel nog spelen , maar dan wordt de druk toch net ietsje hoger
|
| 16 Jan 2010, 18:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
ik vrees eigenlijk wel voor ons plein als er morgen op gespeeld wordt..
eerst veel sneeuw me nen bevroren ondergrond en nu de sneeuw weg is (waar toch wa water in zit) nog is vollen bak regen over.. |
| 16 Jan 2010, 19:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
.......en zo vind kunnen ze elke week wel iets vinden om niet te moeten spelen zeker....
t is gene zaalvoetbal ook he...da hoort er bij dat het veld op den ene moment wel wa zwaarder ligt dan op andere momenten..das nie positief voor "de staat van het veld" maar ja. als het nu weer zou worden afgelast dan mogen ze van mijn part gans de competitie tot en met april gewoon laten voor wat ze is en met de huidige stand direct de eindronde starten... ge kunt toch nie verwachten da ze elke keer als het wa slecht weer is ( geweest ) da de matchen afgelast moeten worden? nie zjieveren , spelen godmiljaar ! |
| 16 Jan 2010, 20:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Citeer: Coppens heeft er een fan bij. Het kan toch allemaal rap keren in de wondere wereld van marc2. Wat is uw volgende bocht, Vanderhaeghe bewieroken. Als ik u was zou ik toch eens de bijsluiter lezen van de pillen die ge slikt of misschien moet uw dagelijkse dosis herzien worden. In ieder geval een goed gesprek met uw huisarts kan al wonderen verichten. Doen marc2 jong echt doen. Getekend : een bezorgde medemens Neen jong, ik denk zo eng niet en ik kijk naar de ploeg als geheel.Het gaat hier over derde klasse waar ge toch meer moet komen trainen als af en toe. En ook heeft hij geen matchritme , heel belangrijk voor een voerballer. Of is dat in je hoofdje nog niet opgekomen ? Misschien moet je het voetbal abc nekeer onder loep nemen. En ja, die verwijten maken me niks, dat typeert de persoonlijkheid die je bezit . Ik ga me niet verlagen tot zulke belachelijkheden. |
| 16 Jan 2010, 20:08 |
|
| Pagina 6 van 13 |
[ 190 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 13 Volgende |