|
|
| Pagina 549 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 547 548 549 550 551 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miss Forum 2009-2010
Bericht Re: Nooit Off-topic
supersossis schreef: De_steve schreef: ajoin_bart schreef: het strooizout van Aalst is al zo goed als op m.a.w. alleen de hoofdwegen worden gestrooid.. twil weeral lukken dat in oilsjt is ![]() Ben blij dat hier eens iets word geschreven op het forum over het strooien. Het moet weer lukken dat in oilsjt is! Het is altijd hetzelfde lieken dat ze enkel de hoofdwegen strooien. Niet strooien met zo een weer is levensgevaarlijk voor voetgangers, fietsers, bromfietsers, auto's... en wie zal de schade moeten vergoeden bij een glijpartij? De stadsdiensten zouden beter eens rekening houden met zulke situaties ipv te liggen . Ikzelf woon in hofstade en hier word dus totaal niet gestrooid en heb toch al enkele voetgangers en fietsers tegen de grond zien gaan. Ook is er hier in de straat een auto tegen een paal gebotst door het ijs. In de buurt van kerrebroek ligt er aan de zijkant van de straat een ijslaag van maar liefst 5 cm!! rij er met je fiets maar eens over zonder tegen de vlakte te gaan !heel just! om een winterlandschap te bewonderen of te fotograferen moet ge dezer dagen zeker eens in hofstade passeren.... ge moet niet te veel doen om vooruit , achteruit of eender welke richting uit te schefferen met den auto...gewoon een duwke aan geven en weg zijn wij...met alle hartritmestoornissen en bloeddrukschommelingen van schrik erbij ... onlangs nog bijna mijn overgebuur hare voortuin overhoop gereden bij het proberen te stoppen op mijn parkeerplaatsje..... moest ze da gezien hebben.... ![]() In hofstade zijn de voornaamste straten nu toch wel gestrooid? Ik moet enkel nog opletten in mijn eigen straat. (maar dat is een doodlopende straat met weinig verkeer, daar doet het zelfs niet uit om te strooien, want zonder verkeer pakt da zout toch ni). En voor de rest kan ik rustig naar hofstade city rijden en naar aalst. |
| 07 Jan 2010, 22:12 |
|
|
Scholier
inderdaad op de meeste plaatsen is het vrij normaal om te rijden,
zoals lot zegt is het zinloos om te strooien in straten waar er weinig verkeer is wat inderdaad het geval is.ik zou zeggen dubbel opletten en rijstijl aanpassen, want een ongeluk is vlug gebeurd,wees voorzichtig. |
| 07 Jan 2010, 22:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Zout is overal (bijna) op. Binnen een goei 20 minuten vertrek ik naar huis, gisteren e paar zotten tegen gekomen
die (bijna) geen tegenliggers verwachten omdat iedereen dan richting Brussel moet rijden... Gewoon rijgewoonte aanpassen wa langer in den auto zitten en e lieken of 5 - 6 meer horen vanop de CD Gisteren het traject afgelegd op 1 uur en 20 minuten in plaats van de 35 minuten dus ja... Niks aan te doen! _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 08 Jan 2010, 7:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zijn er hier in België kandidaten voor het voorzitterschap van de Belgische voetbal bond ?
Voetbalfan die veld opstormt is volksheld in Indonesië De voetbalfan die deze week het terrein opstormde en trachtte te scoren, heeft het in Indonesië tot volksheld geschopt. De man deed het omdat zijn team in het kwalificatieduel voor de Azië Cup zwaar ontgoochelde tegen Oman: 1-2 verlies. Blootvoets en met een Indonesische sjaal rond de nek kreeg de ontgoochelde supporter naar het einde van de match toe vrije baan naar het vijandige doel. Nadat hij een zwak schot afgeleverd had, werd hij door agenten hardhandig van het veld gesleurd. "Ik weet dat ik verkeerd was, maar ik kon het niet langer verdragen. Waarom hebben ze het toch zo lastig om te winnen? Ik hoop dat mijn actie de Indonesische bond wakker zal schudden." Zijn actie is alvast niet ongemerkt voorbij gegaan. Zesduizend mensen hebben hem op Facebook al gefeliciteerd, sommigen hopen zelfs dat hij het hiermee tot voorzitter van de Indonesische voetbalbond zal schoppen _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Jan 2010, 14:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Onderkroiper schreef: Zesduizend mensen hebben hem op Facebook al gefeliciteerd, sommigen hopen zelfs dat hij het hiermee tot voorzitter van de Indonesische voetbalbond zal schoppen Volgens mij moet dat bij onze voorzitter van de KBVB ook zoiets zijn geweest. Ik zie niet in welke andere kwaliteiten die kerel heeft dan zulke onzin. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 08 Jan 2010, 14:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
lot schreef: supersossis schreef: De_steve schreef: Ben blij dat hier eens iets word geschreven op het forum over het strooien. Het moet weer lukken dat in oilsjt is! Het is altijd hetzelfde lieken dat ze enkel de hoofdwegen strooien. Niet strooien met zo een weer is levensgevaarlijk voor voetgangers, fietsers, bromfietsers, auto's... en wie zal de schade moeten vergoeden bij een glijpartij? De stadsdiensten zouden beter eens rekening houden met zulke situaties ipv te liggen . Ikzelf woon in hofstade en hier word dus totaal niet gestrooid en heb toch al enkele voetgangers en fietsers tegen de grond zien gaan. Ook is er hier in de straat een auto tegen een paal gebotst door het ijs. In de buurt van kerrebroek ligt er aan de zijkant van de straat een ijslaag van maar liefst 5 cm!! rij er met je fiets maar eens over zonder tegen de vlakte te gaan !heel just! om een winterlandschap te bewonderen of te fotograferen moet ge dezer dagen zeker eens in hofstade passeren.... ge moet niet te veel doen om vooruit , achteruit of eender welke richting uit te schefferen met den auto...gewoon een duwke aan geven en weg zijn wij...met alle hartritmestoornissen en bloeddrukschommelingen van schrik erbij ... onlangs nog bijna mijn overgebuur hare voortuin overhoop gereden bij het proberen te stoppen op mijn parkeerplaatsje..... moest ze da gezien hebben.... ![]() In hofstade zijn de voornaamste straten nu toch wel gestrooid? Ik moet enkel nog opletten in mijn eigen straat. (maar dat is een doodlopende straat met weinig verkeer, daar doet het zelfs niet uit om te strooien, want zonder verkeer pakt da zout toch ni). En voor de rest kan ik rustig naar hofstade city rijden en naar aalst. ik woon nu niet bepaald in een van de voornaamste straten van hofstade.... ![]() |
| 08 Jan 2010, 16:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
de belangrijkste straten zijn toch gestrooid? ze moeten toch niet elk hoopje asfalt strooien zekers. Vertrekken in tweede en niet teveel gas geven hé en ge zult al ver komen... ge moet natuurlijk niet te rap proberen gaan hé
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 08 Jan 2010, 17:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Om de vrouwelijke voetbalfans nog meer te verwennen deze "Pietengoal"
http://www.youtube.com/watch?v=n9CfYAo7Qbg Scoren met de edele delen Alle koppen recht op de tribune tijdens de wedstrijd AS Groville tegen F.C. Mufflins in Frankrijk afgelopen weekend. Het broekje van de spits van Mufflins zakte helemaal af na een actie met een tegenspeler, maar de man stormde toch nog enthousiast op doel af. Mét succes, want hij wist, op een afgemeten voorzet, een heuse 'pietengoal'* te maken. Letterlijk dan: hij scoorde met zijn edele delen. De scheids keurde het doelpunt goed en daar konden de spelers van Groville niet echt mee lachen. Ze protesteerden zo op hun eigen manier, zoals u in het filmpje kan zien. Het was toen nog 40 minuten wachten op het definitieve fluitsignaal.... (jv) * Antwerps voor 'gelukstreffer'. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Jan 2010, 13:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
![]() |
| 11 Jan 2010, 16:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
http://www.joemonster.org/filmy/21577/N ... razki_2009
![]() http://en.tackfilm.se/?id=1263404949812RA29 http://www.funnyordie.com/videos/c0b17bb1f3/poker-fat _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Jan 2010, 22:17 |
|
|
forumlegende |
iemand het "retrobeeld' van de dag al gezien op sporza.be?
gilles die zijn excuses aanbiedt... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jan 2010, 12:38 |
|
|
Dries schreef: iemand het "retrobeeld' van de dag al gezien op sporza.be? gilles die zijn excuses aanbiedt... http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_retro/MG_retro_januari/1.688921 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Jan 2010, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Dries schreef: iemand het "retrobeeld' van de dag al gezien op sporza.be? gilles die zijn excuses aanbiedt... http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_retro/MG_retro_januari/1.688921 ... en enkele dagen geleden Gilles die de Gouden Schoen wint (11 januari)... |
| 16 Jan 2010, 1:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jan 2010, 11:02 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: http://www.youtube.com/watch?v=PZ_RyNBrsv0&feature=player_embedded ![]() krak ![]() _________________ Broer van ja |
| 17 Jan 2010, 11:20 |
|
| Pagina 549 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 547 548 549 550 551 … 885 Volgende |