|
|
| Pagina 226 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 224 225 226 227 228 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Iendrachter90 schreef: Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Vriend van mij met denjerroots ![]() Uwe vriend met denjerroots zit er goe naast.Heeft bij den Iendracht een contract getekend. ![]() De eerste inleiding van het vertrek van seminck bij aalst op het einde van het seizoen.Ne spits is niet vandoen ,maar een verdediger wel?Nu slaat ons bestuur de bal toch goed mis hoor. Ik denk dat we het allemaal eerst een beetje moeten afwachten. Er is zelfs nog geen officieel bericht, en ik denk dat er hier amper iemand is die die jongen kent of hem al ooit heeft zien spelen. |
| 17 Jan 2010, 18:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik heb zopas een praatje gehad met onze nieuwe aanwinst en hij komt toch sympathiek over.
Van mij krijgt hij alvast het volste vertrouwen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Jan 2010, 18:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Staat op de site nu:
Niels Ringoot, een 19-jarige linksachter van 1m89, ondertekende een overeenkomst bij Eendracht Aalst tot het einde van dit jaar seizoen met optie. Hij komt over van RSCA en speelde eerder ook bij Eendracht Meldert. Donderdag aanstaande is er ook een oefenwedstrijd voorzien om 19u in het eigen Pierre Cornelisstadion tegen RSCA. Voor een staanplaats betaal je 5 euro, voor een zitplaats 10 euro. De voorverkoop voor de topper tegen Heist zal dan ook donderdagavond plaatsvinden. Bron: eendracht-aalst.be |
| 17 Jan 2010, 19:07 |
|
|
Scholier
Gilles schreef: Staat op de site nu: Niels Ringoot, een 19-jarige linksachter van 1m89, ondertekende een overeenkomst bij Eendracht Aalst tot het einde van dit jaar seizoen met optie. Hij komt over van RSCA en speelde eerder ook bij Eendracht Meldert. Donderdag aanstaande is er ook een oefenwedstrijd voorzien om 19u in het eigen Pierre Cornelisstadion tegen RSCA. Voor een staanplaats betaal je 5 euro, voor een zitplaats 10 euro. De voorverkoop voor de topper tegen Heist zal dan ook donderdagavond plaatsvinden. Bron: eendracht-aalst.be gaan ze een verzameling achterspelers aanleggen of wa, een extra spits moest er bij komen, het kan goed zijn dat depoitre er volgende week niet bij is door kwetsuur en dan zullen we eens zien wat we gaan tegenkomen, we hebben geen alternatief voor die kerel zo simpel ist. achteraan is er meer dan volk genoeg, wat met seminck?? ze gaan toch zo een monument niet aan de deur zetten voor een gast van 19 die nog alles moet bewijzen |
| 17 Jan 2010, 20:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: panoleon schreef: zegt wie? Vriend van mij met denjerroots ![]() Uwe vriend met denjerroots zit er goe naast.Heeft bij den Iendracht een contract getekend. ![]() Hij zat er dus serieus naast maar toch blijft hij mijn vriend en dat is voor mij véél belangrijker dan al die negatieve respons op mijn bericht. En we zien wel of hij in de ploeg geraakt en of ons bestuur hier wel een verstandige beslissing neemt door Michael Seminck op een zijspoor te zetten????? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 20:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Seminck op een zijspoor zetten ? Heeft die Ringoot al meer bewezen dan Seminck misschien ?
|
| 17 Jan 2010, 20:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Vriend van mij met denjerroots ![]() Uwe vriend met denjerroots zit er goe naast.Heeft bij den Iendracht een contract getekend. [/quotja het is waar hij heeft vandaag getekend Ok hij zat er naast maar indien jij denkt alles te weten ben je er ook naast,hij heeft vandaag niet getekend maar op vrijdag 15/01/09.Ben,of zijn jullie nu tevreden heren forumrechters?????? ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 20:35 |
|
|
Jeroen schreef: Seminck op een zijspoor zetten ? Heeft die Ringoot al meer bewezen dan Seminck misschien ? Wat ga je ermee doen misschien????? Hoeveel verdedigers gaan we nog aansluiten??? Remember onzen hollander. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 20:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer
iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: Seminck op een zijspoor zetten ? Heeft die Ringoot al meer bewezen dan Seminck misschien ? Wat ga je ermee doen misschien????? Hoeveel verdedigers gaan we nog aansluiten??? Remember onzen hollander. Wat gaat gij doen misschien ? Seminck uit de kern zwieren voor een 19-jarige belofte van RSCA ? |
| 17 Jan 2010, 20:39 |
|
|
Jeroen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: Seminck op een zijspoor zetten ? Heeft die Ringoot al meer bewezen dan Seminck misschien ? Wat ga je ermee doen misschien????? Hoeveel verdedigers gaan we nog aansluiten??? Remember onzen hollander. Wat gaat gij doen misschien ? Seminck uit de kern zwieren voor een 19-jarige belofte van RSCA ? Waarom doe je dan zo een transfer,om hem op uw bank te zetten in derde????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 20:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Wat ga je ermee doen misschien????? Hoeveel verdedigers gaan we nog aansluiten??? Remember onzen hollander. Wat gaat gij doen misschien ? Seminck uit de kern zwieren voor een 19-jarige belofte van RSCA ? Waarom doe je dan zo een transfer,om hem op uw bank te zetten in derde????? Precies of een jonge gast van 19 jaar zo'n toptransfer is ? Eerst bewijzen op training en laat hem dan maar op de bank zitten ipv een coppens als hij meekan... |
| 17 Jan 2010, 20:46 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: Seminck op een zijspoor zetten ? Heeft die Ringoot al meer bewezen dan Seminck misschien ? Wat ga je ermee doen misschien????? Hoeveel verdedigers gaan we nog aansluiten??? Remember onzen hollander. Wat gaat gij doen misschien ? Seminck uit de kern zwieren voor een 19-jarige belofte van RSCA ? Nee, maar onze nieuwe trainer is niet pro Seminck, en dan druk ik mij nog heel zacht uit. De manier hoe BVR met Seminck zijn voeten speelt, is er ver over. Een match 90 minuten lang laten opwarmen, in de 90ste minuut invallen. Sorry maar dat doet ge niet met iemand met de staat van dienst zoals Seminck. Blijkbaar is onze sportieve cel verblind door het succes dat er nu is. Bij de blessure van Seminck in het begin van het seizoen heette dit een ramp, dixit een lid van de sportieve cel. En nu is Seminck overbodig. Sorry ik vind dit schandalig. Het is als bestuur/sportieve cel ook heel dom om mee te gaan in de visie van een trainer , die hier volgend jaar misschien niet meer is... Hij heeft het duidelijk niet voor Seminck, en iedereen gaat akkoord. Awel , ik niet. Een klasbak als Seminck dien je te koesteren. Iedereen verwacht een spits, en ze halen nen back links. Daar staat De Schutter. Wat gaan ze met hem doen? Ik denk eerder dat ze De Schutter op het midden willen, om daar iemand anders plaats te laten ruimen... |
| 17 Jan 2010, 20:46 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
De Schutter is eigenlijk een middenvelder. Dus als die Ringoot een versterking blijkt kan men deze op linksback zetten en De Schutter opschuiven naar het middenveld ter vervanging van Kestens. En aangezien Seminck ook geen linksback is zie ik geen probleem.
Met De Schutter - Van Damme zouden we bovendien over een schitterend middenveld beschikken want ik blijf erbij dat het duo Van Damme - Kestens niet echt goed werkt. _________________
|
| 17 Jan 2010, 20:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Schutter ipv Kestens, daar ben ik alvast een grote fan van.
En "BVR geen fan van Seminck"... Een winnende ploeg verander je zomaar niet hé. Al vond ik Brecht Moreels verre van goed vandaag en als je Seminck daar een paar matchen laat staan doet die dat zeker even goed als Brecht, daar ben ik zeker van. |
| 17 Jan 2010, 20:50 |
|
|
Jeroen schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: Wat gaat gij doen misschien ? Seminck uit de kern zwieren voor een 19-jarige belofte van RSCA ? Waarom doe je dan zo een transfer,om hem op uw bank te zetten in derde????? Precies of een jonge gast van 19 jaar zo'n toptransfer is ? Eerst bewijzen op training en laat hem dan maar op de bank zitten ipv een coppens als hij meekan... Waarom doe je dan de moeite om die transfer te realiseren? Waarom versterken ze dan onze aanval niet? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 20:51 |
|
| Pagina 226 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 224 225 226 227 228 … 280 Volgende |