|
|
| Pagina 227 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 225 226 227 228 229 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Dat vind ik dus ook.
|
| 17 Jan 2010, 20:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jeroen schreef: Dat vind ik dus ook. Conclusie:overbodige transfer. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: Dat vind ik dus ook. Conclusie:overbodige transfer. Het nieuws is 1 uur bekend en hij is al een overbodige transfer Je weet nooit of er nog iemand vertrekt en er kan zich altijd iemand blesseren. _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 17 Jan 2010, 20:57 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: De Schutter ipv Kestens, daar ben ik alvast een grote fan van. En "BVR geen fan van Seminck"... Een winnende ploeg verander je zomaar niet hé. Al vond ik Brecht Moreels verre van goed vandaag en als je Seminck daar een paar matchen laat staan doet die dat zeker even goed als Brecht, daar ben ik zeker van. volledig mee akkoord, mijn pleidooi is er ook geen om Seminck persé in de ploeg te zetten hé. Ik vraag enkel een beetje meer respect... Maar als een heel beperkte voetballer als Coppens steeds bij de invalbeurten al de voorkeur krijgt, tja dan is het zaakje duidelijk voor mij! Maar misschien spelen bij Coppens ook andere zaken een rol. (zaken die men vorig jaar Limpens ook verweet? ) |
| 17 Jan 2010, 20:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
De_steve schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Jeroen schreef: Dat vind ik dus ook. Conclusie:overbodige transfer. Het nieuws is 1 uur bekend en hij is al een overbodige transfer Je weet nooit of er nog iemand vertrekt en er kan zich altijd iemand blesseren. Iedereen heeft recht op een eigen mening,en indien er een verdediger vertrekt, ja,dan is deze transfer misschien niet zo overbodig. Ik en verschillende forummers vinden dat er aanvallende versterking moet bijkomen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 17 Jan 2010, 21:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Jeroen schreef: De Schutter ipv Kestens, daar ben ik alvast een grote fan van. En "BVR geen fan van Seminck"... Een winnende ploeg verander je zomaar niet hé. Al vond ik Brecht Moreels verre van goed vandaag en als je Seminck daar een paar matchen laat staan doet die dat zeker even goed als Brecht, daar ben ik zeker van. volledig mee akkoord, mijn pleidooi is er ook geen om Seminck persé in de ploeg te zetten hé. Ik vraag enkel een beetje meer respect... Maar als een heel beperkte voetballer als Coppens steeds bij de invalbeurten al de voorkeur krijgt, tja dan is het zaakje duidelijk voor mij! Maar misschien spelen bij Coppens ook andere zaken een rol. (zaken die men vorig jaar Limpens ook verweet? )Ik zie em Seminck al op flank of de spits uitspelen. Dat gaat vonken geven. We moeten hier beginnen oppassen want die ziekte van de Marc blijkt precies toch nie zo onschuldig te zijn. Tis aant uitzaaien ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Jan 2010, 21:07 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gunther schreef: De Schutter is eigenlijk een middenvelder. Dus als die Ringoot een versterking blijkt kan men deze op linksback zetten en De Schutter opschuiven naar het middenveld ter vervanging van Kestens. En aangezien Seminck ook geen linksback is zie ik geen probleem. Met De Schutter - Van Damme zouden we bovendien over een schitterend middenveld beschikken want ik blijf erbij dat het duo Van Damme - Kestens niet echt goed werkt. Het probleem is dat seminck vanaf volgende week nog 17matchen lang met de reserven zal mogen afwerken,want als er geen gekwetsten/geschorsten zijn komt hij niet eens meer in aanmerking voor een plaats op de bank.Moest ik van seminck zijn ik vertrok nog deze transferperiode.Want zoals ze nu met zijn voeten aan het spelen zijn,dat getuigd van weinig respect.Of hij moet 45minuten gwn opwarmen of mag eens 2minuten invallen. |
| 17 Jan 2010, 21:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Iendrachter90 schreef: Gunther schreef: De Schutter is eigenlijk een middenvelder. Dus als die Ringoot een versterking blijkt kan men deze op linksback zetten en De Schutter opschuiven naar het middenveld ter vervanging van Kestens. En aangezien Seminck ook geen linksback is zie ik geen probleem. Met De Schutter - Van Damme zouden we bovendien over een schitterend middenveld beschikken want ik blijf erbij dat het duo Van Damme - Kestens niet echt goed werkt. Het probleem is dat seminck vanaf volgende week nog 17matchen lang met de reserven zal mogen afwerken,want als er geen gekwetsten/geschorsten zijn komt hij niet eens meer in aanmerking voor een plaats op de bank.Moest ik van seminck zijn ik vertrok nog deze transferperiode.Want zoals ze nu met zijn voeten aan het spelen zijn,dat getuigd van weinig respect.Of hij moet 45minuten gwn opwarmen of mag eens 2minuten invallen. Maar wie zegt dat ??? Ja manneken ![]() |
| 17 Jan 2010, 21:14 |
|
|
Freak
BVW schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: De Schutter ipv Kestens, daar ben ik alvast een grote fan van. En "BVR geen fan van Seminck"... Een winnende ploeg verander je zomaar niet hé. Al vond ik Brecht Moreels verre van goed vandaag en als je Seminck daar een paar matchen laat staan doet die dat zeker even goed als Brecht, daar ben ik zeker van. volledig mee akkoord, mijn pleidooi is er ook geen om Seminck persé in de ploeg te zetten hé. Ik vraag enkel een beetje meer respect... Maar als een heel beperkte voetballer als Coppens steeds bij de invalbeurten al de voorkeur krijgt, tja dan is het zaakje duidelijk voor mij! Maar misschien spelen bij Coppens ook andere zaken een rol. (zaken die men vorig jaar Limpens ook verweet? )Ik zie em Seminck al op flank of de spits uitspelen. Dat gaat vonken geven. We moeten hier beginnen oppassen want die ziekte van de Marc blijkt precies toch nie zo onschuldig te zijn. Tis aant uitzaaien ![]() euhm, een goed voorstaander had natuurlijk wel door dat je Seminck centraal achteraan gaat zetten hé en niet midden rechts, dat weet ik ook wel hoor. Je kan gerust je ploeg aanpassen in dat geval, flipo back links, seminck centraal. Maar nogmaals het gaat er mij niet over om persé Seminck in de ploeg te droppen, daar is weinig reden voor, allez momenteel toch. |
| 17 Jan 2010, 21:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik blijf het voorlopig terecht vinden dat Seminck, Troch,... op de bank zitten. Kestens heeft dat ook gedaan, heeft zijn kans gekregen en genomen...
Coppens is gewoon polyvalent en kan je gemakkelijk overal inbrengen. Bij Seminck moet je meteen enkele posities wisselen omdat hij alleen centraal vanachter kan spelen. Hij zal ook wel nog zijn kans krijgen en als hij het goed doet gaat hij zijn basisplek weer hebben, daar ben ik overtuigd van want ik vind BVR een trainer die tot nu toe alleen logische beslissingen heeft genomen. |
| 17 Jan 2010, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Gunther schreef: De Schutter is eigenlijk een middenvelder. Dus als die Ringoot een versterking blijkt kan men deze op linksback zetten en De Schutter opschuiven naar het middenveld ter vervanging van Kestens. En aangezien Seminck ook geen linksback is zie ik geen probleem. Met De Schutter - Van Damme zouden we bovendien over een schitterend middenveld beschikken want ik blijf erbij dat het duo Van Damme - Kestens niet echt goed werkt. Het probleem is dat seminck vanaf volgende week nog 17matchen lang met de reserven zal mogen afwerken,want als er geen gekwetsten/geschorsten zijn komt hij niet eens meer in aanmerking voor een plaats op de bank.Moest ik van seminck zijn ik vertrok nog deze transferperiode.Want zoals ze nu met zijn voeten aan het spelen zijn,dat getuigd van weinig respect.Of hij moet 45minuten gwn opwarmen of mag eens 2minuten invallen. Begrijp me niet verkeerd hé, ook ik ben fan van Seminck, maar momenteel moet ge erkennen dat ge er achteraan niemand kunt uithalen voor Seminck. Is het dan beter hem niet op de bank te zetten? Getuigt dat van meer respekt? Troch zit daar ook zijne moment af te wachten hé. Net als die zo fel gevraagde superspits zijne moment zou moeten zitten afwachten... Kunt ge dat als speler niet aanvaarden, dan moet ge idd vertrekken. Waarom denkt ge dat ze zo moeilijk aan een reservespits geraken? Welke evenwaardige spits gaat er tekenen als em garantie zeker op de bank moet zitten?Tis hard maar de realiteit. Onze voorzitter is Abramovic niet hé _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Jan 2010, 21:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Iendrachter90 schreef: Gunther schreef: De Schutter is eigenlijk een middenvelder. Dus als die Ringoot een versterking blijkt kan men deze op linksback zetten en De Schutter opschuiven naar het middenveld ter vervanging van Kestens. En aangezien Seminck ook geen linksback is zie ik geen probleem. Met De Schutter - Van Damme zouden we bovendien over een schitterend middenveld beschikken want ik blijf erbij dat het duo Van Damme - Kestens niet echt goed werkt. Het probleem is dat seminck vanaf volgende week nog 17matchen lang met de reserven zal mogen afwerken,want als er geen gekwetsten/geschorsten zijn komt hij niet eens meer in aanmerking voor een plaats op de bank.Moest ik van seminck zijn ik vertrok nog deze transferperiode.Want zoals ze nu met zijn voeten aan het spelen zijn,dat getuigd van weinig respect.Of hij moet 45minuten gwn opwarmen of mag eens 2minuten invallen. Voor mij is't simpel. 't is niet omdat je al jaren bij dezelfde club speelt dat ze je zomaar in de ploeg moeten droppen uit respect, da zou pas vriendjespolitiek zijn. Voor de rest is deze discusie gesloten voor mij ![]() _________________
|
| 17 Jan 2010, 21:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gunther schreef: Iendrachter90 schreef: Gunther schreef: De Schutter is eigenlijk een middenvelder. Dus als die Ringoot een versterking blijkt kan men deze op linksback zetten en De Schutter opschuiven naar het middenveld ter vervanging van Kestens. En aangezien Seminck ook geen linksback is zie ik geen probleem. Met De Schutter - Van Damme zouden we bovendien over een schitterend middenveld beschikken want ik blijf erbij dat het duo Van Damme - Kestens niet echt goed werkt. Het probleem is dat seminck vanaf volgende week nog 17matchen lang met de reserven zal mogen afwerken,want als er geen gekwetsten/geschorsten zijn komt hij niet eens meer in aanmerking voor een plaats op de bank.Moest ik van seminck zijn ik vertrok nog deze transferperiode.Want zoals ze nu met zijn voeten aan het spelen zijn,dat getuigd van weinig respect.Of hij moet 45minuten gwn opwarmen of mag eens 2minuten invallen. Voor mij is't simpel. 't is niet omdat je al jaren bij dezelfde club speelt dat ze je zomaar in de ploeg moeten droppen uit respect, da zou pas vriendjespolitiek zijn. Voor de rest is deze discusie gesloten voor mij ![]() Kbedoel ook niet dat hij moet starten é . |
| 17 Jan 2010, 21:27 |
|
|
El Corredor schreef: BVW schreef: El Corredor schreef: volledig mee akkoord, mijn pleidooi is er ook geen om Seminck persé in de ploeg te zetten hé. Ik vraag enkel een beetje meer respect... Maar als een heel beperkte voetballer als Coppens steeds bij de invalbeurten al de voorkeur krijgt, tja dan is het zaakje duidelijk voor mij! Maar misschien spelen bij Coppens ook andere zaken een rol. (zaken die men vorig jaar Limpens ook verweet? )Ik zie em Seminck al op flank of de spits uitspelen. Dat gaat vonken geven. We moeten hier beginnen oppassen want die ziekte van de Marc blijkt precies toch nie zo onschuldig te zijn. Tis aant uitzaaien ![]() euhm, een goed voorstaander had natuurlijk wel door dat je Seminck centraal achteraan gaat zetten hé en niet midden rechts, dat weet ik ook wel hoor. Je kan gerust je ploeg aanpassen in dat geval, flipo back links, seminck centraal. Maar nogmaals het gaat er mij niet over om persé Seminck in de ploeg te droppen, daar is weinig reden voor, allez momenteel toch. Alsof ik dat niet doorhad. Aanpassen allemaal goed en wel en wat met De Schutter dan? Diene verdient dat respekt dan niet of wat? Mij kan het eigenlijk gene zak schelen. Of ik daar nu mn kas in opfret of niet. Wat voor mij telt zijn de 3 punten en zolang die gepakt worden mét het voetbal die we gelukkig hedendaags op EA te zien krijgen, dan heeft de trainer altijd gelijk! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Jan 2010, 21:35 |
|
|
Jeroen schreef: Ik blijf het voorlopig terecht vinden dat Seminck, Troch,... op de bank zitten. Kestens heeft dat ook gedaan, heeft zijn kans gekregen en genomen... Coppens is gewoon polyvalent en kan je gemakkelijk overal inbrengen. Bij Seminck moet je meteen enkele posities wisselen omdat hij alleen centraal vanachter kan spelen. Hij zal ook wel nog zijn kans krijgen en als hij het goed doet gaat hij zijn basisplek weer hebben, daar ben ik overtuigd van want ik vind BVR een trainer die tot nu toe alleen logische beslissingen heeft genomen. Oef, toch nog enen die het nuchter bekijkt ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Jan 2010, 21:36 |
|
| Pagina 227 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 225 226 227 228 229 … 280 Volgende |