Transfers 2009-2010 - Pagina 228 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 226 227 228 229 230 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Jeroen schreef:
Ik blijf het voorlopig terecht vinden dat Seminck, Troch,... op de bank zitten. Kestens heeft dat ook gedaan, heeft zijn kans gekregen en genomen...

Coppens is gewoon polyvalent en kan je gemakkelijk overal inbrengen. Bij Seminck moet je meteen enkele posities wisselen omdat hij alleen centraal vanachter kan spelen.

Hij zal ook wel nog zijn kans krijgen en als hij het goed doet gaat hij zijn basisplek weer hebben, daar ben ik overtuigd van want ik vind BVR een trainer die tot nu toe alleen logische beslissingen heeft genomen. (y)
Akkoord, maar waarom doe je dan die transfer ?
Dat Seminck niet in de ploeg raakt omdat het vanachter goed draait vind ik ook logisch, dat hij 90 minuten moet opwarmen hoort ook bij de sport. Maar waarom je daar nen Ringoot aantrekt ?

Heb er toch ook geen goed gevoel bij.

17 Jan 2010, 22:04
Scholier

Leeftijd: 41
De nieuwe speler Niels Ringoot heeft een lange blessure achter de rug en het bestuur wil zien of hij zijn oude niveau kan halen en daarom een contract van een half seizoen met een optie als hij slaagt. Dat zal een speler zijn voor de toekomst dus kweet niet waar die drukte over seminck denk wel dat BVR weet dat hij een speler is die een meerwaarde is voor EA

17 Jan 2010, 22:06
Freak

Leeftijd: 45
De_steve schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Jeroen schreef:
Dat vind ik dus ook.

Conclusie:overbodige transfer.

Het nieuws is 1 uur bekend en hij is al een overbodige transfer :crazy:

Je weet nooit of er nog iemand vertrekt en er kan zich altijd iemand blesseren.

Overbodig, tja ik dacht dat de spoeling vooraan toch minder groot was dan achteraan. Kestens kreeg zelfs de voorkeur al eens als centrale verdediger. Hopelijk is Depoitre niet te lang uit...

17 Jan 2010, 22:25
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bram schreef:
Jeroen schreef:
Ik blijf het voorlopig terecht vinden dat Seminck, Troch,... op de bank zitten. Kestens heeft dat ook gedaan, heeft zijn kans gekregen en genomen...

Coppens is gewoon polyvalent en kan je gemakkelijk overal inbrengen. Bij Seminck moet je meteen enkele posities wisselen omdat hij alleen centraal vanachter kan spelen.

Hij zal ook wel nog zijn kans krijgen en als hij het goed doet gaat hij zijn basisplek weer hebben, daar ben ik overtuigd van want ik vind BVR een trainer die tot nu toe alleen logische beslissingen heeft genomen. (y)
Akkoord, maar waarom doe je dan die transfer ?
Dat Seminck niet in de ploeg raakt omdat het vanachter goed draait vind ik ook logisch, dat hij 90 minuten moet opwarmen hoort ook bij de sport. Maar waarom je daar nen Ringoot aantrekt ?

Heb er toch ook geen goed gevoel bij.

mja maar seminck is genen back, en ringoot wel... misschien wordt er toch wa meer geïnsinueerd dan nodig... ik vind eerlijk gezegd dat er aan de positie van seminck op zich weinig wijzigt met deze transfer.
dit seizoen, nog voor er één match werd, werd meermaals gezegd dat dit echt wel 't laatste jaar van seminck zou worden... dat kan allemaal zijn, maar hij zit hier nu nog... momenteel op de bank, omda diegene die hem vervangde het nu eenmaal goed deed... als brecht uitvalt, zouden we een professioneel ingestelde seminck maar al te goed kunnen gebruiken!

misschien was een extra spits op reserve als back-up voor depoitre meer aangewezen... maar welke oerdegelijke spits wil in eerste instantie in derde a op de bank komen zitten? en hoeveel geld moet een club die (hopelijk) aan schuldafbouw doet daar dan in pompen? ... misschien ook een "issue" dat ge los van de transfer van ringoot moet zien, omdat het mijns inziens wel over andere bedragen zal gaan

17 Jan 2010, 22:28
Ancien

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:

Goeie reactie... En eerlijk gezegd, vind ik wel dat Seminck wel heel snel "malcontent" is - als dat zo al is, of dat het eerder de rest (vooral supporters) en zijn entourage zijn... Niet vergeten dat hij in de bewuste match waarin hij zich blesseerde, hij zich ook uit voorzorg kon laten vervangen, maar hij wilde doorspelen en is daardoor finaal door de enkel gegaan... Is een hele tijd uit geweest en de ploeg draait... wat moet je dan doen? Hem owv zijn staat van dienst zomaar terug in de ploeg droppen?? Het duo B. Moreels en Flippo werkt... Ik was er ook geen voorstander van - zag Flippo echt niet als centrale verdediger - maar het blijkt echt wel te werken. En ik zie ook geen reden waarom Michaël de voorkeur op Brecht zou moeten krijgen - op zijn ene gebruikelijke inspeelfoutje na, staat hij positioneel telkens ijzersterk te spelen en onze verdediging geeft nagenoeg niks weg op een match. En qua uitverdedigen is Brecht misschien niet top, maar is er wel sterker in dan Seminck. Ik vergelijk het graag met ons kampioenenduo uit vierde - toen speelde Van Belle naast Seminck. Van Belle was zeker geen topper, maar het klikte wel met Seminck. Ik heb hetzelfde met B. Moreels en Flippo. Vorig jaar stonden Dessaer en Seminck samen centraal, twee goeie verdedigers die elke ploeg wel zou kunnen gebruiken, maar toch konden we de nul niet houden en werden er verdedigend serieuze fouten gemaakt, elke match opnieuw. Nu geef je op wat afstandschoten na, geen kans weg... Jammer voor Seminck, maar dan moet hij op training maar tonen dat hij iemand van de twee uit de ploeg kan spelen... Je mag van een Troch zeggen wat je wil, zal allesbehalve tevreden zijn dat hij op de bank zit, maar je ziet het er niet aan als hij op het veld staat...

Iedereen zit van bij de aanvang te roepen dat het goed is dat er extra concurrentie is, dat maakt de ploeg sterker...maar den tweeden sterkhouder die op de bank verzeild na Kestens, en maar een dikke maand terug is na er enkele maanden uit te zijn geweest, zou al willen vertrekken... Dat is zijn goed recht, maar daarvoor zou ik als trainer wel mijn ploeg niet overhoop halen...

Ik zie de komst van Ringoot zeker niet als een overbodige transfer. Laat die kerel zijn kunnen tonen op training en beschouw het als een lange testperiode... Op Flippo na, heb je geen zuivere linkspoot in je kern momenteel, dus kan je er altijd wel een gebruiken. Flippo gaat geen twintig jaar meer spelen en als BVR De Schutter als middenvelder ziet, eerder dan als linksback, dan zit je daar al meteen met een probleem. Nog een element: je hebt momenteel Kestens, Van Damme en Verheyden als centrale middenvelders. Verheyden's contract loopt eind dit seizoen af en is ook nog niet verlengd (waar dit bij de anderen wel al is gebeurd), dat kan ook een teken aan de wand zijn. Als je nu - in een goeddraaiend geheel - een jonge gast kan inpassen, kan dat een enorme meevaller zijn -> zie maar hoe een De Schutter, een Podevijn erin zijn gekomen... Erbij gekomen in een ploeg die er stond en met vertrouwen stond te spelen waardoor zij konden meegroeien. En laatste argument: goeie backs zijn echt niet zo makkelijk te vinden - als je er eentje op de kop kan tikken, zeker niet laten schieten...

Ik begrijp Seminck's ontgoocheling maar in voetbal telt nu eenmaal de volgende wedstrijd en niet de matchen die je al op uw teller hebt staan... En ja, Coppens mag meer invallen ja - maar was gisteren toch opnieuw de meest logische wissel hé... Troch stond er al op voor Lord en uw diepste spits valt uit, dan moet je toch niet gans uw ploeg omgooien om toch maar Seminck in te kunnen laten vallen hé... tenzij je Limpens of Dillen bent uiteraard en uw laatste man als diepste spits zet zoals we met Dessaer en Vandenbrande deden (Roel was trouwens aanwezig gisteren)...

Je transfereert jong en Belgisch en het is weer niet goed... En de schreeuw voor aanvallend geweld: kom van achter de Playstation waar je met geld kan smijten en je spitsen met naam kan transfereren dat het een lieve lust is... Als je een spits wil, kan je er veel halen hoor - van het kaliber Lorenzo Wouter bijvoorbeeld zijn er nog duizend te vinden. Maar als het een meerwaarde is die je zoekt, dan zal je al een beetje verder moeten zoeken. Wat is de reden dat Jarakovic naar Woluwe-Zaventem is gegaan? Heel veel poen van dezelfde geldschieter als degene die Stuckens ooit naar daar heeft geloodsd EN speelgarantie (die hij bij OHL niet had). Een goeie spits die naar derde komt wil spelen... en niet alleen als Laurent of Moreels er even niet bijlopen... Nu klinkt de roep om een spits weer luider omdat Laurent zich blesseerde, maar als die vandaag opstaat zonder hinder en er zondag tegen Heist weer eentje in het mandje legt, zal de vraag weer verstommen...

Laatst gewijzigd door DT op 18 Jan 2010, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.

18 Jan 2010, 9:59
Vaste Waarde

All hail DT!!

18 Jan 2010, 10:17
Vaste Waarde

van het kaliber Wouter bijvoorbeeld zijn er nog duizend te vinden :crazy:
Amai wat moet wouter hier van denken ?

18 Jan 2010, 11:04
Ancien

eendrachter'80 schreef:

Lorenzo Wouter hé mensen, niet Wouter Moreels...

18 Jan 2010, 11:10
Vaste Waarde

DT schreef:
eendrachter'80 schreef:

Sorry ik dacht jij het op moreels bedoelde. :oooh:

18 Jan 2010, 11:19
Ancien

eendrachter'80 schreef:
DT schreef:
eendrachter'80 schreef:

Sorry ik dacht jij het op moreels bedoelde. :oooh:

Ik heb het maar aangepast om alle misverstanden te vermijden en Wouter Moreels zich zou verslikken, mocht hij dit verkeerd hebben gelezen :D

18 Jan 2010, 11:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Niels Ringoot aanwezig gisteren tijdens de wedstrijd

Afbeelding

18 Jan 2010, 11:48
forumlegende

Onderkroiper schreef:
Niels Ringoot aanwezig gisteren tijdens de wedstrijd

Afbeelding

precies e gezond gastjen, van op den boiten (mé e goe kleer op )

18 Jan 2010, 12:17
Ancien

Ik heb hier ergens gelezen dat onze nieuwe aanwinst, voor hij naar RSCA ging, als spits speelde bij Meldert. Hij beschikt ook over een goede techniek en is voor z'n gestalte, redelijk snel.

18 Jan 2010, 13:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
ja da had ik gepost :-)
ik heb nog met hem samengespeeld bij Meldert, daar was hij idd spits, snel en uitstekende techniek (en in mijnen tijd goed toreninstinct :lol: ) maar toen was hij wel 14-15 jaar he :-)
kdenk ni da hij hier in de spits zal spelen, alhoewel da ge nooit weet natuurlijk..
ik vind da zeker genen overbodigen transfer! in mijn ogen mag er altijd jong talent bijkomen, en zeker linksvoetig. BVR heeft al duidelijk laten verstaan da hij flippo centraal wilt. wie is er dan nog linksvoetig? de schutter speelt ook al tegen zijne voet, al doet hij da idd uitstekend!
kzie de eerste weken niks veranderen aan de ploeg ma als hij hem op training en bij de reserven bewijst zou, zoals hier al gepost, de schutter wel is centraal opt middenveld naast ken kunnen komen.
Ksnap ni waarom deze transfer iets aan seminck zijn statuut zou veranderen. als brecht of flippo is geschorst of geblesseerd zijn ben ik zeker da seminck zal spelen. en ik vind da hij gelijk heeft, waarom voor 1ne speler 3 andere spelers op andere plaats laten spelen?
vergeet ni da we al 11 matchen ongeslagen zijn, dus waarom iets veranderen aja?

18 Jan 2010, 21:29
Vaste Waarde

Nu Depoitre uit is voor 3 a 4 weken kan het bestuur misschien een inspanning doen om toch nog een spits te halen zij hebben nog een 10 tal dagen voor de transfermarkt sluit moet kunnen vind ik.

20 Jan 2010, 10:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 226 227 228 229 230 280