|
|
| Pagina 42 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Die van Anderlecht gaan de A ploeg in twee kappen precies:
Het Nieuwsblad regio Dender: ![]() Het Laatste Nieuws regio Pajottenland/Rand Brussel: ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 19 Jan 2010, 12:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
ze gaan niet moeten kappen, onze burgervrouw verbiedt de wedstrijd, ze kan geen politiemacht op de been brengen om de hooligans van Aalst en Anderlecht te scheiden
. Met schaamrood op de wangen wordt de wedstrijd dus niet gespeeld. Eerst tegen de carnavalisten, dan tegen den brandweer, nu tegen de voetbal, Ilseken de rekening zal gepresenteerd worden met de volgende kiezing Ge vraagt u in hemelsnaam toch af waar het met onze stad naartoe gaat ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Jan 2010, 15:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: ze gaan niet moeten kappen, onze burgervrouw verbiedt de wedstrijd, ze kan geen politiemacht op de been brengen om de hooligans van Aalst en Anderlecht te scheiden . Met schaamrood op de wangen wordt de wedstrijd dus niet gespeeld. Eerst tegen de carnavalisten, dan tegen den brandweer, nu tegen de voetbal, Ilseken de rekening zal gepresenteerd worden met de volgende kiezing Ge vraagt u in hemelsnaam toch af waar het met onze stad naartoe gaat ![]() Heel erg, wat gaat ze doen als nu donderdag een betoging in de stad rondgaat. Verbieden omdat ze aan géén politiemacht beschikbaar heeft ? Inderdaad haar rekening en alsook haar partij zal de rekening gepresenteerd krijgen. Goe bezig want die 50.000 Euro voor mijn restaurant dat komt naar het schijnt wel in orde ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jan 2010, 16:13 |
|
|
forumlegende |
alle ze hebben weer eens mijn ontspanning van donderdagavond kunnen wegpakken ze
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Jan 2010, 16:23 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
anderzijds... als we na depoitre ook nog nen anderen moeten geblesseerd thuislaten tegen heist... zoveel moet er trouwens niet gebeuren he, om tot zondag onbeschikbaar te blijven. zou toch wel veel spijtiger zijn, dan die oefenpot die wordt afgeblazen, ook al is het dan ne grote naam...
ik lig er in alle geval ni van wakker in heist daarentegen kunnen we belangrijke punten pakken... is het niet om de leiders alsnog te bedreigen, dan wel in de strijd om die superbelangrijke eindrondeplaats. efkes voetjes weer op de grond... en focussen op de eerst volgende belangrijke match... dat telt de rest is echt wel bijzaak |
| 19 Jan 2010, 16:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, ons burgemeesterken, en dan komt ge ze me carnaval ondermeer in de "safir" tegen en staat ze daar op de stoelen te dansen, de pure schijn ten top !
Ik hoop dat die me carnaval gewoon met de grond gelijk gemaakt wordt, overal waar ze komt en geen gewone hilarische spot maar serieuze kost, gemeend ! Een heel stom klotewijf is dat ! ![]() |
| 19 Jan 2010, 16:45 |
|
|
forumlegende
Nochtans heeft de Aalstenaar op haar (of toch op haar partij) gestemd, nietwaar ?
De Vlaming heeft conservatief gestemd met als gevolg dat CD&V als winnaar uit de bus kwam. Ik vind dit echt zielig, we gaan erop ACHTERUIT !! |
| 19 Jan 2010, 16:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Davy schreef: anderzijds... als we na depoitre ook nog nen anderen moeten geblesseerd thuislaten tegen heist... zoveel moet er trouwens niet gebeuren he, om tot zondag onbeschikbaar te blijven. zou toch wel veel spijtiger zijn, dan die oefenpot die wordt afgeblazen, ook al is het dan ne grote naam... ik lig er in alle geval ni van wakker in heist daarentegen kunnen we belangrijke punten pakken... is het niet om de leiders alsnog te bedreigen, dan wel in de strijd om die superbelangrijke eindrondeplaats. efkes voetjes weer op de grond... en focussen op de eerst volgende belangrijke match... dat telt de rest is echt wel bijzaak je hebt idd een punt Davy, maar al eens bij stilgestaan dat dit mogelijk een surplus aan inkomsten was, om maar te zwijgen over het feit of je nu Anderlecht in de voorbereiding nog over de vloer gaat krijgen ...Toen ik het nieuws eerst hoorde van de wedstrijd was ik ook niet echt fan, maar dit slaat gewoon alles. We leven in een land waar de meest normale zaken worden geweigerd (systeem paraplu) maar waar voor ....ik ga de discusie niet voeren, want het gaat ons te ver lei(ij)den en het is eigenlijk naast de kwestie. Maar tis godverdomme godgeklaagd, straks gaan ze ons verbieden om te gaan pissen ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Jan 2010, 16:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
panoleon schreef: Davy schreef: anderzijds... als we na depoitre ook nog nen anderen moeten geblesseerd thuislaten tegen heist... zoveel moet er trouwens niet gebeuren he, om tot zondag onbeschikbaar te blijven. zou toch wel veel spijtiger zijn, dan die oefenpot die wordt afgeblazen, ook al is het dan ne grote naam... ik lig er in alle geval ni van wakker in heist daarentegen kunnen we belangrijke punten pakken... is het niet om de leiders alsnog te bedreigen, dan wel in de strijd om die superbelangrijke eindrondeplaats. efkes voetjes weer op de grond... en focussen op de eerst volgende belangrijke match... dat telt de rest is echt wel bijzaak je hebt idd een punt Davy, maar al eens bij stilgestaan dat dit mogelijk een surplus aan inkomsten was, om maar te zwijgen over het feit of je nu Anderlecht in de voorbereiding nog over de vloer gaat krijgen ...Toen ik het nieuws eerst hoorde van de wedstrijd was ik ook niet echt fan, maar dit slaat gewoon alles. We leven in een land waar de meest normale zaken worden geweigerd (systeem paraplu) maar waar voor ....ik ga de discusie niet voeren, want het gaat ons te ver lei(ij)den en het is eigenlijk naast de kwestie. Maar tis godverdomme godgeklaagd, straks gaan ze ons verbieden om te gaan pissen ![]() over de beslissing zelf ga ik ook niet discussieren... ik ben trouwens ook van mening dat de politiek die in dit land op alle niveau's wordt gevoerd schrijnend is voor een westers land (gewoon al het feit dat zo'n clown als daerden minister kan worden is te zot voor woorden) maar misschien moeten we inderdaad die discussie op een andere plaats voeren over die inkomsten: ik vraag me sterk af of die echt in balans zouden liggen met de uitgaven... het blijft tenslotte een inderhaast gebricoleerde oefenpot die heel veel minder charme heeft dan die galamatch, begin vorige zomer. |
| 19 Jan 2010, 16:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
[quote="panoleon"]ze gaan niet moeten kappen, onze burgervrouw verbiedt de wedstrijd, ze kan geen politiemacht op de been brengen om de hooligans van Aalst en Anderlecht te scheiden
. Met schaamrood op de wangen wordt de wedstrijd dus niet gespeeld. Eerst tegen de carnavalisten, dan tegen den brandweer, nu tegen de voetbal, Ilseken de rekening zal gepresenteerd worden met de volgende kiezing Ge vraagt u in hemelsnaam toch af waar het met onze stad naartoe gaat [ /quote]kan ze zelf haar politieuniformken niet aandoen ![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 19 Jan 2010, 17:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is niet dat de kans op een blessure groter is dan een match/training (want dat was het dan wel) tegen Anderlecht dan een match/training onderling tussen de spelers...
Wat dat betreft, vind ik het onnozel om dat als argument tegen die oefenmatch in te gaan roepen. Wat goodwill creëren bij Anderlecht was gezien de positie waarin we de laatste jaren steken zeker niet slecht geweest. Als ge zo hoort wat dat galamatchke tegen Anderlecht financieel heeft opgebracht.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2010, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Alsof er zoveel hooligans zouden zijn? Het is een match zonder inzet, op een weekdag, en dan nog bij een derdeklasser.
|
| 19 Jan 2010, 17:12 |
|
|
Freak
ja,donderdag tegen anderlecht en zaterdag prinsenverkiezing was voor de politie te dicht opeen zeker?
|
| 19 Jan 2010, 17:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Blijkbaar is het nog niet helemaal duidelijk of match nu afgelast zal worden.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Jan 2010, 17:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bram schreef: Blijkbaar is het nog niet helemaal duidelijk of match nu afgelast zal worden. De kans zit erin dat deze wedstrijd achter gesloten deuren gespeeld wordt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jan 2010, 17:30 |
|
| Pagina 42 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 40 41 42 43 44 … 53 Volgende |