|
|
| Pagina 67 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
hansken schreef: panoleon schreef: hansken schreef: still dreaming... ![]() maar wat was alweer de afspraak mochten we alsnog kampioen spelen, was dat dan alle ploegen die in de eindronde zullen spelen die je gaat bezoeken. Misschien dat je ze allemaal met de fiets kan bezoeken ![]() nieje nieje kheb da hier ergens nekeer uitgebreid gepost, ma kzou nimeer weten waar da staat ze ![]() ter herinnering : Hansken himself heeft hier verkondigd ten tijde van de vorige trainer, dat hij, als we alsnog de eindronde halen, er te voet zal naartoe gaan. Op het moment van de belofte stonden we voorlaatste dacht ik. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 19 Jan 2010, 17:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
nonkeltje schreef: hansken schreef: panoleon schreef: maar wat was alweer de afspraak mochten we alsnog kampioen spelen, was dat dan alle ploegen die in de eindronde zullen spelen die je gaat bezoeken. Misschien dat je ze allemaal met de fiets kan bezoeken ![]() nieje nieje kheb da hier ergens nekeer uitgebreid gepost, ma kzou nimeer weten waar da staat ze ![]() ter herinnering : Hansken himself heeft hier verkondigd ten tijde van de vorige trainer, dat hij, als we alsnog de eindronde halen, er te voet zal naartoe gaan. Op het moment van de belofte stonden we voorlaatste dacht ik. Beloofd es beloofd ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jan 2010, 17:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Onderkroiper schreef: nonkeltje schreef: hansken schreef: nieje nieje kheb da hier ergens nekeer uitgebreid gepost, ma kzou nimeer weten waar da staat ze ![]() ter herinnering : Hansken himself heeft hier verkondigd ten tijde van de vorige trainer, dat hij, als we alsnog de eindronde halen, er te voet zal naartoe gaan. Op het moment van de belofte stonden we voorlaatste dacht ik. Beloofd es beloofd ![]() tuurlijk tuurlijk, ik zal da zeker doen! maar ik heb hier nekeer de juste voorwaarden gepost, maar kzou begot nimeer weten waar... ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jan 2010, 9:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: nonkeltje schreef: ter herinnering : Hansken himself heeft hier verkondigd ten tijde van de vorige trainer, dat hij, als we alsnog de eindronde halen, er te voet zal naartoe gaan. Op het moment van de belofte stonden we voorlaatste dacht ik. Beloofd es beloofd ![]() tuurlijk tuurlijk, ik zal da zeker doen! maar ik heb hier nekeer de juste voorwaarden gepost, maar kzou begot nimeer weten waar... ![]() Den Onderkroiper zal een handje helpen en het geheugen wat opfrissen Je belofte deed je op 20 oktober in de topic "Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer" http://forum.iendracht.be/viewtopic.php?f=22&t=2238&hilit=voet&start=90 bekijk is goed onze plek in het klassement! als wij nog eindronde halen stap ik de eerste match van die eindronde te voet er naar toe Een chanche Hansken dat er een goede zoekmachine staat op dit forum _________________ _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2010, 9:59 |
|
|
Onderkroiper schreef: hansken schreef: Onderkroiper schreef: Beloofd es beloofd ![]() tuurlijk tuurlijk, ik zal da zeker doen! maar ik heb hier nekeer de juste voorwaarden gepost, maar kzou begot nimeer weten waar... ![]() Den Onderkroiper zal een handje helpen en het geheugen wat opfrissen Je belofte deed je op 20 oktober in de topic "Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer" http://forum.iendracht.be/viewtopic.php?f=22&t=2238&hilit=voet&start=90 bekijk is goed onze plek in het klassement! als wij nog eindronde halen stap ik de eerste match van die eindronde te voet er naar toe Een chanche Hansken dat er een goede zoekmachine staat op dit forum _________________ kunt ge dan ook is de post zoeken waarin ik alles heb verteld? twas ene waar in stond da als het thuis was, ik van bij mij in merchtem naar aalst zou stappen, en als het op verplaatsing was da ik ging kijken welke afstand het minste ver was enz... ik heb trouwens al een "forummer" gevonden die mij zal vergezellen! althans, da had hij mij toch beloofd tijdens de kerstvakantie? niet waar borre? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jan 2010, 11:04 |
|
|
Re: Eendracht Aalst - Cappellen
hehe, ik zal zeker de eerste wedstrijd van de eindronde te voet afleggen, da heb ik beloofd maar kga er hier wel al meteen het één en ander bijzeggen, niet da ik iets wil aanpassen, diegene die me kennen hier op tforum weten dat ik dit al van in tbegin heb gezegt... *als de eerste wedstrijd een thuismatch is, stap ik te voet vanuit merchtem (waar ik dus woon) naar aalst. *op verplaatsing zal ik gewoon kijken welke afstand het minst groot is, merchtem => X of aalst => X en diegene die het korste is zal het worden *ik doe ongeveer een 50km per dag, dus als het een verplaatsing is van pakweg 130km vertrek ik 3dagen op voorhand, ik zal er mij zelfs congé voor nemen. *ik stap gewoon tot daar, en zet mij ginder gewoon op café, want ik mag namelijk niet binnen door mijn sv en nu maar hopen dat ze alsnog kampioen worden! found it! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jan 2010, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De topschutters na 21 speeldagen in Derde A:
14 doelpunten Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas) 13 doelpunten Stavros Glouftsis (Rupel Boom), Steve Desaegher (Ternat) 11 doelpunten Bart Webers (Heist), Benjamin Lutun (Ieper), Bjorn Derycke (Torhout) 10 doelpunten Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Nils Sarrazyn (Coxyde), Jens Verroken (Rupel Boom) 9 doelpunten Sven Van Vlasselaer (Heist), Jimmy Fockaert (Hoogstraten), Sandy Martens (Oudenaarde), Christof Maes (Temse) 7 doelpunten Laurent Depoitre (Eendracht Aalst), Vincenzo Verhoeven (Hamme), Jan Hendrickx (Heist), Cesar Urueta (Racing Mechelen), Dieter Yde (Torhout) 6 doelpunten Lionel Lord, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Frédéric Seynhaeve (Ieper), Cedric Boto (Sottegem), Yves Buelinckx (Ternat), Dieter Vandendriessche, Nicolas Gezelle (Racing Waregem), Jessy Lebsir (Wielsbeke), Boualem Merrir (Willebroek-Meerhof) 5 doelpunten Kristof Planquette (Ieper), Joao Olivio Calicchio (Racing Mechelen), Abdelaziz Nouhass (Sottegem), Nico Van Der Linden (Rupel Boom), Koen Carlier, Yve Thijs (Temse), Dries Bernaert, Quissem Zarti (Wielsbeke) 4 doelpunten Thomas Troch (Eendracht Aalst), Nick De Groote (Coxyde), Arnold Nguekam (Deinze), Steven Maes, Nicolas De Lange (Hamme), Niels Cox (Hoogstraten), Esteban Casagolda (Racing Mechelen), Matthias Schamp (Oudenaarde), Mattis Persoons, Joren Dom (Rupel Boom), Thomas De Clercq (Temse), Jiresse Makengo (Ternat), Jens Noppe, Yannick Dekeyzer (Torhout), Kristof Dupont (Racing Waregem), Kevin Spreutels (Willebroek-Meerhof) 3 doelpunten Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Karel Ternier (Coxyde), Thomas Weydisch, Patrick Kabeya-Mbaya (Deinze), Nsuka Bula (FCN Sint Niklaas), Tjorven Quintelier, Brian Moing, Koen Van Der Heyden (Hamme), David Wijns, Stijn Janssens (Heist), Frederik D'Hollander (Ieper), Joris Brewaeys, Ode Thompson, Tom Raes, Jesse Martens (Oudenaarde), Jarich Dewoyer, Jerry Poorters (Rupel Boom), David Geeroms, Jonas Vandermarliere (Temse), Bart Du Rang (Ternat), Giuseppe Riolo (Racing Waregem), Gregory Houzé (Wielsbeke) 2 doelpunten Predrag Filipovic, Jens Podevijn, Brecht Moreels (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Jeroen De Vlaming, Sil Boeykens, Mike Van Der Linden, Hamid Bouyfoulktine, Eric Asante (Cappellen), Glenn Verdonck, Karel Tanghe, Nico Vandendriessche, Kevin Janssens, Bart Syx (Coxyde), Sampson Twum, Frederik Declercq, Bureima Maiga (Deinze), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Thomas De Meyer (Hamme), Michiel Lanslots, Jens Govaerts, Kurt Rombouts, Kane Develer (Hoogstraten), Yannick Cannaert, Wouter Commeyne, Simon Donche (Ieper), Roel Engelen (Racing Mechelen), Mathieu Dejonckheere (Oudenaarde), Kenny Laevaert, Nick Van Der Westerlaken (Rupel Boom), Maxime Seminck (Sottegem), Kevin Leemans, Sammy Van Den Bossche, Kenny Jacobs (Temse), Brahim Boujouh, Miguel Capilla (Ternat), Sam Van Crugten (Torhout), Dempsey Vervaecke (Racing Waregem), Gauthier Lauwers, Olivier Vanwijnsberghe, Emir Ujkani (Wielsbeke), Ben Van Gorp, Luis-Carlos Pitton (Willebroek-Meerhof) 1 doelpunt Olivier De Castro, Kristof Kestens, Kevin Van Den Noortgaete, Ewen Verheyden (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Gideon De Graaf, Hamza Rizki, Slobodan Slovic, Björn Smits (Cappellen), Angelo Paravizzini, Jeremy Borgniez, Alan Van Laer, Dwight Wille (Coxyde), Joeri Pardo, Caio Vlerick, Mathias Velghe, Papa Meïsa Ngom, Abdelhakim Laref, Abdelwahed Laaloudj (Deinze), Mourat Gloub, Tim Verstraeten, Thomas Broeckaert, Sofiane Moumou, Kristof De Witte, Aurélien Lecaillier, Robin Praet, David Van Hoyweghen, Lode Vertonghen (FCN Sint Niklaas), Marijn Steurs, Sebastian Hermans, Jan Criel (Hamme), Sven Gorts, Wouter Van Der Mieren, Youssuf Ozcan (Heist), Thijs Schrauwen, Rory Hegelmeers, Bob Swaegers, Nick Van Huffel (Hoogstraten), Xavier Nottebaert, Brecht Verstraete, Marijn Vandendriessche (Ieper), Kevin Huysmans, Jorn Aerts, Kevin Borlee, Eric Samano Aleman, Michael Versteeven (Racing Mechelen), Theo Larbie, Mustafa Erkoç, Nicolas Techel, Stijn De Keukeleire, Arne Houtekier (Oudenaarde), Wesley Snoeys, Davy De Smedt (Rupel Boom), Bernd De Coene, Jonathan De Falco, Aboubacar Keita, Jelle Cherlet, Giovanni Sandra (Sottegem), Joeri Vanderveken, Tim Scheers (Temse), Philip Schoukens, Andy Huet, Laurent Schmidt (Ternat), Jens Lavens, Jo Demets, Maarten Cobbaert (Torhout), Kim Van Brabander, Brecht Vierstraete, Ben Mestdag, Bart Vlaeminck, Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Menebhi Saed, Bastiaan Gheysen, Dieter Verbrugghe, Nasredinne Hariti (Wielsbeke), Johan Yangassa, Kabir Amin, Rachid El Barkaoui (Willebroek-Meerhof) |
| 20 Jan 2010, 11:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: tuurlijk tuurlijk, ik zal da zeker doen! maar ik heb hier nekeer de juste voorwaarden gepost, maar kzou begot nimeer weten waar... ![]() Den Onderkroiper zal een handje helpen en het geheugen wat opfrissen Je belofte deed je op 20 oktober in de topic "Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer" http://forum.iendracht.be/viewtopic.php?f=22&t=2238&hilit=voet&start=90 bekijk is goed onze plek in het klassement! als wij nog eindronde halen stap ik de eerste match van die eindronde te voet er naar toe Een chanche Hansken dat er een goede zoekmachine staat op dit forum _________________ kunt ge dan ook is de post zoeken waarin ik alles heb verteld? twas ene waar in stond da als het thuis was, ik van bij mij in merchtem naar aalst zou stappen, en als het op verplaatsing was da ik ging kijken welke afstand het minste ver was enz... ik heb trouwens al een "forummer" gevonden die mij zal vergezellen! althans, da had hij mij toch beloofd tijdens de kerstvakantie? niet waar borre? ![]() eigenlijk was het als we overgingen e maarbelofte maakt schuld, met nen bak bier op mne rug ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 20 Jan 2010, 14:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
borre31 schreef: hansken schreef: Onderkroiper schreef: Den Onderkroiper zal een handje helpen en het geheugen wat opfrissen Je belofte deed je op 20 oktober in de topic "Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer" http://forum.iendracht.be/viewtopic.php?f=22&t=2238&hilit=voet&start=90 bekijk is goed onze plek in het klassement! als wij nog eindronde halen stap ik de eerste match van die eindronde te voet er naar toe Een chanche Hansken dat er een goede zoekmachine staat op dit forum _________________ kunt ge dan ook is de post zoeken waarin ik alles heb verteld? twas ene waar in stond da als het thuis was, ik van bij mij in merchtem naar aalst zou stappen, en als het op verplaatsing was da ik ging kijken welke afstand het minste ver was enz... ik heb trouwens al een "forummer" gevonden die mij zal vergezellen! althans, da had hij mij toch beloofd tijdens de kerstvakantie? niet waar borre? ![]() eigenlijk was het als we overgingen e maarbelofte maakt schuld, met nen bak bier op mne rug ![]() Ik zou dienen bak vanvoor hangen, want als hij op je rug hangt zie je niet wat er mee gebeurt en dienen Hans heeft da leeggedronken voor ge het beseft. ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Jan 2010, 14:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Mariner schreef: borre31 schreef: hansken schreef: kunt ge dan ook is de post zoeken waarin ik alles heb verteld? twas ene waar in stond da als het thuis was, ik van bij mij in merchtem naar aalst zou stappen, en als het op verplaatsing was da ik ging kijken welke afstand het minste ver was enz... ik heb trouwens al een "forummer" gevonden die mij zal vergezellen! althans, da had hij mij toch beloofd tijdens de kerstvakantie? niet waar borre? ![]() eigenlijk was het als we overgingen e maarbelofte maakt schuld, met nen bak bier op mne rug ![]() Ik zou dienen bak vanvoor hangen, want als hij op je rug hangt zie je niet wat er mee gebeurt en dienen Hans heeft da leeggedronken voor ge het beseft. ![]() ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 20 Jan 2010, 14:21 |
|
|
borre31 schreef: Mariner schreef: borre31 schreef: eigenlijk was het als we overgingen e maarbelofte maakt schuld, met nen bak bier op mne rug ![]() Ik zou dienen bak vanvoor hangen, want als hij op je rug hangt zie je niet wat er mee gebeurt en dienen Hans heeft da leeggedronken voor ge het beseft. ![]() ![]() Stel je voor dat de "Jan" ook zo mee gaan Uw schouders zullen rap minder gewicht moeten torsen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2010, 14:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: borre31 schreef: Mariner schreef: Ik zou dienen bak vanvoor hangen, want als hij op je rug hangt zie je niet wat er mee gebeurt en dienen Hans heeft da leeggedronken voor ge het beseft. ![]() ![]() Stel je voor dat de "Jan" ook zo mee gaan Uw schouders zullen rap minder gewicht moeten torsen ![]() Dan vrees ik dat Hansken ook die te slim zal afzijn, alst om drank gaat jong, komt zijn Mr. Hyde boven ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Jan 2010, 14:38 |
|
|
Mariner schreef: Onderkroiper schreef: borre31 schreef: nog een sjans da der ier 1ne slimme rondloopt ![]() Stel je voor dat de "Jan" ook zo mee gaan Uw schouders zullen rap minder gewicht moeten torsen ![]() Dan vrees ik dat Hansken ook die te slim zal afzijn, alst om drank gaat jong, komt zijn Mr. Hyde boven ![]() Dan is het Hansken zelf niet die stapt , Wie zou dan Dr. Jekill zijn Strange case zou ik zeggen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jan 2010, 14:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
weet er iemand wat de uiterste speeldatum is van de eindronde in 3de?
want zou nie graag hebben dat ik dan just iet anders geboekt heb(tenzij we alsnog kampioen worden uiteraard) _________________ www.be-cycle.com |
| 23 Jan 2010, 12:15 |
|
|
forumlegende |
acrid schreef: weet er iemand wat de uiterste speeldatum is van de eindronde in 3de? want zou nie graag hebben dat ik dan just iet anders geboekt heb(tenzij we alsnog kampioen worden uiteraard) ik denk dat dat eind mei ofzo is, al kan het met den belgischen bond en allerlei klachten enzo natuurlijk gemakkelijk halfweg juni worden... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Jan 2010, 12:39 |
|
| Pagina 67 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 65 66 67 68 69 … 133 Volgende |