Heist - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 23
 Heist - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Gaskonijn schreef:
maar ik denk dat hij eerder zal kiezen voor een 4-5-1 met troch achter moreels waar moreels moet inlopen op troch zijn steek ballen. waardoor zijn verdediging blijft staan en hij eigenlijk maar 1 wissel moet doen. (wat ook kan werken eigenlijk.) je kan dan nog zien of je genoeg voet aan grond krijgt om mss achteraf de eerste mogelijkheid te doen en te wisselen naar een 4-4-2.

Ik zou ook voor Troch opteren, maar hem dan wel zo hoog laten dat ge bekanst met Wouter Moreels en Troch met twee spitsen speelt en eigenlijk ook ne 4-4-2 speelt. Al besef ik ook dat Troch altijd meer de neiging zal hebben de bal op te zoeken in het middenveld. Maar als ge dan toch nen aanvaller ziet uitvallen en ge hebt nog iemand als Troch op de bank zitten, dan zou ik echt niet gans mijn ploeg gaan door mekaar halen om Troch op de bank te laten. Ne fitten Troch is volgens mij - en ik weet dat niet iedereen het daar mee eens is - nog altijd veruit goed genoeg voor derde hoor, ruimschoots volgens mij. Bovendien kan die altijd beslissend zijn met zijn traptechniek. Alleen heeft Troch natuurlijk de pech dat er op zijn plaats met Wouter Moreels momenteel iemand staat die op dit moment met grote voorsprong het beste is dat er in derde klasse rondloopt.

20 Jan 2010, 16:25
nieuw in de eerste ploeg

Nja, zo weinig mogelijk veranderen aan de ploeg,hé. Zodus een troch nu zijn kans geven naast moreels in de aanval.
De enige speler van de kern zien uitvallen die niet vervangen kan worden is een complete ramp natuurlijk maar het is niet anders.
Ook zo weinig mogelijk positiewisselingen doen lijkt me dus het beste. Vandaar troch naast moreels.
Als je alleen al ziet hoe dikwijls onze keeper een bal perfect op het hoofd geeft van depoitre die doorkopt naar anderen dan weet je alleen al in deze zaak hoe gehandicapt we zijn.
Ook galluci die der niet bij is betekent een serieuze aderlating.
Daar zijn de alternatieven heel mager !!..... een coppens die inzet betoont maar niet overloopt van talent of een lord die klasse bezit maar lui en flets speelt.De kansen die hij mist zijn zelfs niet toevallig te noemen ....iemand die niet scherp staat , die weinig traint en matchritme ontbeert mist dat nu eenmaal makkelijker. Maargoed, de kenners hier zijn het erover eens dat lord in ploeg moet blijven, dat is dus al een uitgemaakte zaak. :-)

20 Jan 2010, 18:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Van mijn part mag tamzak lord het gewoon afbollen;liet spelers en sups weken in de steek en nu is hij hier weer de grote klasbak :lol: gezien hoeveel goesting er was bij lord vorige zondag :hmm: maar ge moet dat volgens sommige relatief bekijken. :hmm:

20 Jan 2010, 18:51
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bakkie schreef:
Van mijn part mag tamzak lord het gewoon afbollen;liet spelers en sups weken in de steek en nu is hij hier weer de grote klasbak :lol: gezien hoeveel goesting er was bij lord vorige zondag :hmm: maar ge moet dat volgens sommige relatief bekijken. :hmm:

:zzz: :zzz: :zzz:

20 Jan 2010, 19:31
Freak

Leeftijd: 45
marc2 schreef:
Nja, zo weinig mogelijk veranderen aan de ploeg,hé. Zodus een troch nu zijn kans geven naast moreels in de aanval.
De enige speler van de kern zien uitvallen die niet vervangen kan worden is een complete ramp natuurlijk maar het is niet anders.
Ook zo weinig mogelijk positiewisselingen doen lijkt me dus het beste. Vandaar troch naast moreels.
Als je alleen al ziet hoe dikwijls onze keeper een bal perfect op het hoofd geeft van depoitre die doorkopt naar anderen dan weet je alleen al in deze zaak hoe gehandicapt we zijn.
Ook galluci die der niet bij is betekent een serieuze aderlating.
Daar zijn de alternatieven heel mager !!..... een coppens die inzet betoont maar niet overloopt van talent of een lord die klasse bezit maar lui en flets speelt.De kansen die hij mist zijn zelfs niet toevallig te noemen ....iemand die niet scherp staat , die weinig traint en matchritme ontbeert mist dat nu eenmaal makkelijker. Maargoed, de kenners hier zijn het erover eens dat lord in ploeg moet blijven, dat is dus al een uitgemaakte zaak. :-)

puur op de kansen gekeken mist depoitre er zelfs meer dan lord, moet depoitre dan ook uit de ploeg?

20 Jan 2010, 19:51

Jeroen schreef:
Bakkie schreef:

:zzz: :zzz: :zzz:

:lol: :fuck:

20 Jan 2010, 19:59
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
no offense intended, maar doe eens wa kalm...

20 Jan 2010, 20:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bakkie schreef:

Oke ik ben hier ook ni de grootste fan van Lord, ik zie ook veel liever spelers zoals Gallucci, Van Damme, enz. Maar wie gaat Lord kunnen vervangen als er geene Gallucci is of Podevijn?? Me alle respect maar Coppens kan het niet en wat Lord laten zien heeft zondag was zeker en vast ni slecht vond ik, de eerste helft toch paar keer door de verdediging proberen snijden en de 2de helft van hetzelfde juist met iets meer werkkracht en als hij wa meer had komen trainen en matchritme had gehad zou hij er zeker 1 à 2 binnen hebben getrapt, wat hij tenslotte ook verdiende vond ik. Thopen da hij zondag wa meer scherp sta en hij zal die mannen van Heist ginder wel zeer gaan doen, schrijft hem nog ni te rap af.

20 Jan 2010, 20:05

Dries schreef:
no offense intended, maar doe eens wa kalm...

Net zoals uw vader,moet je ook voor schookmeesterke gaan,go for it :plat:

20 Jan 2010, 20:13
Ancien

Leeftijd: 47
Doe eens een voorstel van ploegopstelling?

Ik zou achterin toch niets wijzigen, het loopt nu zo gesmeerd...Met Moreels als tweede spits ?

Achterin
De Castro-Filippovic-Moreels-De Schutter
middenveld
Podevijn-Kestens-Van Damme-Moreels-Lord
Vooraan
Troch

20 Jan 2010, 20:15
nieuw in de eerste ploeg

witzwet schreef:
Doe eens een voorstel van ploegopstelling?

Ik zou achterin toch niets wijzigen, het loopt nu zo gesmeerd...Met Moreels als tweede spits ?

Achterin
De Castro-Filippovic-Moreels-De Schutter
middenveld
Podevijn-Kestens-Van Damme-Moreels-Lord
Vooraan
Troch

Opstelling waarin ik me kan vinden.Met Wouter in de rug van Troch die diepe spits speelt.Alleen gaat Wouter nu nog meer moeten werken zodat je het risico loopt dat hij frisheid voor het doel mist.Dus zullen Lord en Troch ook een tandje moeten bijsteken.

20 Jan 2010, 20:27
Freak

Leeftijd: 45
Lord Moreels

Filipovic Kestens Van Damme Podevijn

De Schutter Seminck Moreels De Castro

VDN

alhoewel ik een team vrees met troch en coppens

die voorverkoop is ook anders een vaudeville aan t worden, donderdag, vrijdag, donderdag...

20 Jan 2010, 20:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik vermoed achteraan dezelfde opstelling , opt midden ook en in plaats van Depoitre gewoon Troch

20 Jan 2010, 20:47
Freak

Leeftijd: 35
El Corredor schreef:
Lord Moreels

VDN

die voorverkoop is ook anders een vaudeville aan t worden, donderdag, vrijdag, donderdag...

Ja valt er zo niets op?Donderdag 22Januari staat er op de officiele site en we zijn vandaag den 20ste.Dus oftewel is het donderdag den 21ste of vrijdag den 22ste.

20 Jan 2010, 20:55

Leeftijd: 68
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
Lord Moreels

VDN

Ja valt er zo niets op?Donderdag 22Januari staat er op de officiele site en we zijn vandaag den 20ste.Dus oftewel is het donderdag den 21ste of vrijdag den 22ste.

Het wordt nog straffer :wow:

Volgende tekst is een deel van een mail die ik kreeg van de penningmeester van Heist
Ik kreeg zopas de toestemming om bij de aftrap het terrein te betreden voor foto's van de aftrap (y)

Verder wil ik u nog meegeven dat de voorverkoop in Aalst niet donderdag (door wegvallen wedstrijd tegen Anderlecht) zal plaatshebben, maar waarschijnlijk zaterdagnamiddag tussen 13.00 en 16.00 uur in het jeugdcentrum (Zandberg).

Mvg en tot zondag,

Bert Van Hoof

vzw K.SK. Heist

Penningmeester

Ondertussen mail gestuurd naar de webmaster van de officiële site. Afwachten dus :wadde:

20 Jan 2010, 22:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 337 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 23