Transfers 2009-2010 - Pagina 230 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 228 229 230 231 232 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Transfers 2009-2010
nog iets: het was van het nieuwe bestuur een absolute topprioriteit om Depoitre naar hier te halen. dat heeft allicht al een serieuze inspanning gevraagd om die naar hier te halen, bovendien moesten ze'r heel rap bij zijn! we kunnen nu toch niet verwachten dat ze in dit stadium van de competitie nog eens zo'n spits halen, gewoon om nen back-up te hebben voor Laurent?

ik blijf erbij: een spits die vandaag de dag financieel haalbaar is, ook nog eens mag vertrekken van zijn club, maar toch even sterk presteert als depoitre bij ons... ik denk dat die er momenteel niet rondlopen.

20 Jan 2010, 16:42
Ancien

Laat ons gewoon roeien met de riemen die we hebben.
Zelfs indien ze nog een extra spits aanwerven dan is deze zeker nog niet speelgerechtigd tegen Heist, laat staan tegen Hoogstraten. En stel dat we zondag verliezen dan staan we sowieso op 12 punten van Heist en misschien (virtueel dan toch), op 15 van Boom.
Gewoon proberen om een puntje te pakken op Heist en de volle winst tegen Hoogstraten en op Oudenaarde.
Ik zal al tevreden zijn als Laurent er tegen Waregem of Temse terug bij is want dat zijn rechtstreekse tegenstanders voor een eindrondeticket.

20 Jan 2010, 17:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Davy schreef:
nog iets: het was van het nieuwe bestuur een absolute topprioriteit om Depoitre naar hier te halen. dat heeft allicht al een serieuze inspanning gevraagd om die naar hier te halen, bovendien moesten ze'r heel rap bij zijn! we kunnen nu toch niet verwachten dat ze in dit stadium van de competitie nog eens zo'n spits halen, gewoon om nen back-up te hebben voor Laurent?

ik blijf erbij: een spits die vandaag de dag financieel haalbaar is, ook nog eens mag vertrekken van zijn club, maar toch even sterk presteert als depoitre bij ons... ik denk dat die er momenteel niet rondlopen.

Wie zegt dat dat moet ? Laurent is geblesseerd en je moet gans je ploeg omgooien. En bovendien hebben ze verkondigd dat er zeker een spits ging bijkomen, dan moet je maar zwijgen hé.

20 Jan 2010, 17:31
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Jeroen schreef:
Davy schreef:

Wie zegt dat dat moet ? Laurent is geblesseerd en je moet gans je ploeg omgooien. En bovendien hebben ze verkondigd dat er zeker een spits ging bijkomen, dan moet je maar zwijgen hé.

ik kan best geloven dat er van die mannen uit het bestuur tegen supporters hebben gezegd dat er wellicht nog enen zal bijkomen enzo... maar als je dan rondzoekt zal het allicht geen sinecure zijn om er iets deftigs uit te pikken... ik ben trouwens niet van mening dat je meteen gans de ploeg moet dooreen halen om depoitre te vervangen, maar uiteraard: ieder zijn mening.

20 Jan 2010, 17:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
We zullen waarschynlyk zonder Laurent voortspelen, ma ookal speelde hij de laatste weken niet op topniveau, het wordt een gemis aangezien we vooraan nu geen lengte hebben

20 Jan 2010, 17:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bartos schreef:
Smetje schreef:
Paniekaankopen zijn inderdaad uit den boze. Maar ons bestuur beloofde enkele maanden geleden al een bijkomende spits. Normaal zijn ze dus toch al een tijdje de markt aan het verkennen om te weten wie in aanmerking komt.

Mja, beloven, wat is beloven? Hebben ze dat letterlijk aan u beloofd? Of hebben ze een overeenkomst getekend waarin ze beloven dat er ne spits bijkomt? Tis niet omdat ge zegt dat ge nog ne spits wilt dat ge ook ene vindt hé. Ik vind het nogal kinderachtig om dan te zeggen dat er ne spits moet bijkomen omdat ons bestuur beloofd heeft dat er nog ene ging bijkomen. En als ze niks betaalbaars vinden, mogen ze van mij gerust hun geld op zak houden tot volgende zomer. Ook al zal het uitvallen van Depoitre ons misschien punten kosten. Hou er trouwens rekening mee dat ge sowieso bijna onmogelijk ene vindt waarmee ge Depoitre kunt vervangen zonder serieus aan kwaliteit in te boeten. Ne spits die balvast is, elk duel wint, razendsnel is en technisch sterk, zo lopen er volgens mij niet teveel rond in de lagere klassen.

05-10-2009 - Algemeen: Geen versterking meer voor de winterstop

Nadat er de voorbije weken heel wat testers op Eendracht Aalst belanden besliste de sportieve cel van VC Eendracht Aalst om voorlopig geen testspelers meer mee te laten trainen of te laten testen in de beloftenwedstrijden.

De zoektocht naar versterking wordt voorlopig gestaakt tot de winterstop om zo een breder aanbod aan mogelijkheden te hebben en de nodige en gewenste spelers te kunnen aantrekken.

Bron:eendracht-aalst.be

Is da officieel genoeg.ze hebben al tijd genoeg gehad om spelers te bekijken , nu moet er niet meer over paniek aankopen gesproken worden.Als je nu nog geen speler gevonden hebt om te kopen of huren heb je slecht gewerkt. Das al van in 4 de klasse dat we dat weten

20 Jan 2010, 17:53
Ancien

Leeftijd: 46
Davy schreef:

Ik ben trouwens niet van mening dat je meteen gans de ploeg moet dooreen halen om depoitre te vervangen, maar uiteraard: ieder zijn mening.

Daar ben ik ook mee akkoord... Hoewel we er verloren, vond ik ons op Racing Waregem - waar naast Depoitre ook De Schutter er niet bij was - een heel goeie wedstrijd spelen met een spitsenduo Troch en Moreels, die mekaar heel goed begrepen toen. Moreels heeft dat zelf ook al een paar keer aangehaald trouwens dat ze elkaar goed vinden. Toen speelde zelfs Siereveld nog mee en viel Lord pas in na 70 minuten...

Als je puur qua opstelling bekijkt en je vervangt Galucci, die toen startte, door Lord en je houdt rekening met het feit dat Heist quasi op dezelfde manier speelt als Waregem, dat eigenlijk nog minder ruimte weggeeft, dan zou ik toch niet teveel beginnen wisselen en plots, omdat Depoitre er niet bij is, teveel beginnen aan te passen aan de tegenstander. Uitgaan van eigen sterkte zou ik zeggen.

Nog dit: Webers zou waarschijnlijk kort in de buurt van Troch hebben gelopen, waardoor die laatste waarschijnlijk meer achteruit dan vooruit had moeten lopen... Die is nu geschorst, dus zou Troch misschien nu wel de nodige ruimte kunnen krijgen... En Troch sleurt wel niet als een Depoitre, maar hij kan het wel compenseren door zijn passing en zijn doorsteekballen. Met Lord, Podevijn en Wouter Moreels voor en naast hem en Kestens en Van Damme achter hem hebben we genoeg lopende spelers om dat minpunt van Troch te compenseren... Trouwens, het is al een tijdje geleden dat we nog eens een rechtstreekse vrije trap hebben binnengekruld... Dat kan Troch - zelfs onder druk - In een geladen match als zondag, zal hij een zegen zijn, trust me...

20 Jan 2010, 17:59
Freak

Leeftijd: 45
Jeroen schreef:
Davy schreef:

Dat vind ik ook eerlijk gezegd. Er werd maanden geleden een spits beloofd door die Van Hauwermeiren. En die zegt nadien ook dat er niets meer bijkomt, tja. Een poppekastpoppetje noem ik die man.
Depoitre is gekwetst, en ik wacht zondag af om te zien hoe we dit als team gaan oplossen. Het (jeugd)bestuur wil naar tweede klasse, maar dan moet er gewoon nog een spits bij. Maar wij vissen altijd in dezelfde vijver heb ik de indruk.

Een beloftevolle spits uit tweede moet toch haalbaar zijn, of hebben ze geen relaties om op terug te vallen. Ik meen ook begrepen te hebben bij aanvang van het seizoen dat tegen januari het zo geroemde schaduwelftal (elftal met mogelijke versterkingen) moest klaar zijn?

20 Jan 2010, 19:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Als ik da hier zo lees denk ik wel dat er hier een paar zitten die paar duizend euro gaan bijleggen om een speler te halen die ne match of 2/3 moet spelen ipv depoitre en daarna met zn vet contract op de bank gaat plaatsnemen naast Troch/Seminck/Verheyden/Lord. Want nu kopen is daarom nog niet speelgerechtigd hé, den belgiek kennende....

Persoonlijk zou ik er geen halen. De titel pakt ge niet meer en die eindronde moet ge ook kunnen halen als ge nu ne match of 4 speelt zonder depoitre speelt. Tzal in die eindronde zijn dat we het zullen moeten doen, niet nu...

Allé mijn visie hé

20 Jan 2010, 21:05
Freak

aan het seizoen beginnen met 1 spits en nu nog geen bijhalen,als dat maar goed komt.

20 Jan 2010, 21:45
Knaap

In het hedendaags voetbal is een speler zoals Depoitre noodzakelijk in je ploeg als je wil meedoen om de prijzen dus moet je zien als de competitie begint dat je een back-up hebt in geval dat je target spits uit is. Dit vondt ons bestuur dus niet nodig wat ik in een competitie van 36 matchen en eventueel eindronde wel nodig vondt. Nu moet je geen meer gaan zoeken want al de betere zijn onderdak of onbetaalbaar. Dus liever geen paniekaankopen die je niks bijbrengen of je geld kosten dat niks opbrengt,nu zit je in de situatie waar sommigen al voor vreesden,want ook al was hij de laatste weken onmondig voor doel was het wel dankzij zijn werk dat onze Wouter zo veel scoorde. Wouter scoorde gemiddeld zo een 4 goals per jaar en nu 10 in 7 matchen en dat is enkel haalbaar dankzij zo een speler als Depoitre in je buurt. We moeten nu roeien met de riemen die we hebben en geen onnodige aankopen doen en er het beste van maken en denk dat onze kern sterk genoeg is om niet al te veel averij op te lopen. We hebben nog Lord en Troch om nu in steun van Wouter te spelen,maar je gaat nu wel een totaal andere speelstijl moeten aannemen maar dat moeten we maar aankunnen met onze kern.

20 Jan 2010, 23:03
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
waly 2 schreef:
aan het seizoen beginnen met 1 spits en nu nog geen bijhalen,als dat maar goed komt.

Met Wouter Moreels heb je een speler in je kern die zeer sterk speelt in de spits, en dat was in het begin van het seizoen niet ingecalculeerd. Je moet de andere kant van de situatie ook wel willen zien.
Dan heb je nog een Lord die je er kan zetten, en eventueel een spelsysteem met Troch.

Als je een extra speler haalt, moet je al zeker zijn dat hij beter is dan al deze opties, en dat hij wil komen. Als een speler in een lagere reeks wil gaan spelen, dan zal dat toch vooral zijn om meer te spelen. En als je als speler eens links en rechts je licht op steekt, dan besef je snel dat veel speelgelegenheid als spits hier bijna een ware utopie is met spitsen als Depoitre en Moreels.

Als iemand een spits kent, die beter is dan al onze andere opties, die wil komen, en die betaalbaar is, dan ben ik eens benieuwd om zijn naam te horen.

20 Jan 2010, 23:49
Freak

Leeftijd: 45
Stijn schreef:
waly 2 schreef:

Met Wouter Moreels heb je een speler in je kern die zeer sterk speelt in de spits, en dat was in het begin van het seizoen niet ingecalculeerd. Je moet de andere kant van de situatie ook wel willen zien.
Dan heb je nog een Lord die je er kan zetten, en eventueel een spelsysteem met Troch.

Als je een extra speler haalt, moet je al zeker zijn dat hij beter is dan al deze opties, en dat hij wil komen. Als een speler in een lagere reeks wil gaan spelen, dan zal dat toch vooral zijn om meer te spelen. En als je als speler eens links en rechts je licht op steekt, dan besef je snel dat veel speelgelegenheid als spits hier bijna een ware utopie is met spitsen als Depoitre en Moreels.

Als iemand een spits kent, die beter is dan al onze andere opties, die wil komen, en die betaalbaar is, dan ben ik eens benieuwd om zijn naam te horen.

dat vraagt het merendeel niet hé, een backup/beloftevolle spits is al meer dan genoeg...

in een systeem met troch geloof ik nie. 4-4-2 met lord en moreels.

21 Jan 2010, 0:18
nieuw in de eerste ploeg

ajointje schreef:
In het hedendaags voetbal is een speler zoals Depoitre noodzakelijk in je ploeg als je wil meedoen om de prijzen dus moet je zien als de competitie begint dat je een back-up hebt in geval dat je target spits uit is. Dit vondt ons bestuur dus niet nodig wat ik in een competitie van 36 matchen en eventueel eindronde wel nodig vondt. Nu moet je geen meer gaan zoeken want al de betere zijn onderdak of onbetaalbaar. Dus liever geen paniekaankopen die je niks bijbrengen of je geld kosten dat niks opbrengt,nu zit je in de situatie waar sommigen al voor vreesden,want ook al was hij de laatste weken onmondig voor doel was het wel dankzij zijn werk dat onze Wouter zo veel scoorde. Wouter scoorde gemiddeld zo een 4 goals per jaar en nu 10 in 7 matchen en dat is enkel haalbaar dankzij zo een speler als Depoitre in je buurt. We moeten nu roeien met de riemen die we hebben en geen onnodige aankopen doen en er het beste van maken en denk dat onze kern sterk genoeg is om niet al te veel averij op te lopen. We hebben nog Lord en Troch om nu in steun van Wouter te spelen,maar je gaat nu wel een totaal andere speelstijl moeten aannemen maar dat moeten we maar aankunnen met onze kern.

Natuurlijk scoort Wouter door de aanwezigheid van Depoitre laat daar geen twijfel over bestaan.
Maar dat hij de voorbije jaren slechts gemiddeld 4 keer scoorde kwam vooral door het feit det hij bij Sottegem uitsluitend op de linkerflank speelde en hij zelf 90% van de voorzetten moest geven terwijl hijzelf nauwelijks bruikbare ballen kreeg.Bovendien moest hij in het systeem VDH voortdurend nog mee gaan verdedigen.Ja, dan kan moeilijk veel gaan scoren.
Maar je ziet toch ook als Wouter in de spits mag spelen en ballen krijgt dat hij de goal weet staan.Als je geen scorend vermogen hebt maak je nooit 10 doelpunten in 7 wedstrijden.

21 Jan 2010, 7:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Ik blijf het een raadsel vinden waarom het bestuur zo dringend van Delie afwou. 'K ga nie zeggen dat da nen topspits was maar in deze situatie had hij toch zijn waarde gehad. Scoorde vorig jaar ook 5 keer in een match of 13 eh... en da in een zwalpend elftal.

21 Jan 2010, 9:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 228 229 230 231 232 280