|
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 337 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
Bakkie schreef: Dries schreef: no offense intended, maar doe eens wa kalm... Net zoals uw vader,moet je ook voor schookmeesterke gaan,go for it ![]() ik denk niet dat ik iets miszeg met mensen wat kalm proberen te houden... of te zeggen dat ze wat kalmer moeten doen alsze over de schreef(of net op het randje) aan het gaan zijn... maar goed, kga er verder niet teveel woorden meer aan vuil maken ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Jan 2010, 0:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Volgens mij is de beste weg via Aarschot.
Ben met reserven opgereden via Mechelen,en afgekomen via Aarschot. Was véél gemakkelijker. Zie mijn blog voor kaart.http://www.iendrachtoiljst.be Tot Zondag! ![]() |
| 21 Jan 2010, 0:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Jeroen schreef: Bakkie schreef: Van mijn part mag tamzak lord het gewoon afbollen;liet spelers en sups weken in de steek en nu is hij hier weer de grote klasbak gezien hoeveel goesting er was bij lord vorige zondag maar ge moet dat volgens sommige relatief bekijken. ![]() ![]() ![]() Jeroen's reactie was er nochtans bosj op... Ge zou op den duur nog peizen dat Lord met uw vrouw gaan lopen is... Legt vorige zondag opnieuw twee ballen panklaar, waarvan zeker de tweede, onbegrijpelijk door Depoitre wordt gemist. Dwingt bovendien zelf nog eens vier doelkansen af - die carembole niet meegerekend - waarvan er zeker twee ontzettend knap door de doelman worden gepareerd... Wat moet het dan niet geven als hij wel "goesting" heeft??? Als ge het niet wil zien, geen probleem zenne, maar hierbij toch een tip om uw "objectieve kijk" op Lord even te toetsen aan die van een echte buitenstaander -> kijk eens naar het wedstrijdverslag op de website van Torhout wat ze vonden van Lord... Trouwens: ik ben eens benieuwd wat je gaat zeggen als Lord zondag (mee) voor de beslissing zorgt... En als ik dat hier zo lees, is het precies een ramp als Troch zou starten... Hij zal ons nog genoeg diensten bewijzen hoor... Trouwens op Racing Waregem was de tandem Troch - Moreels, met die laatste in punt en niet Thomas zoals sommigen hier opperen want dat is echt zijn positie niet, op dat moment het beste wat we aanvallend al hadden laten zien... Als we hem niet constant zouden zitten vergelijken met zijn vorm uit ons kampioenenjaar - in vierde notabene - dan zouden we zijn prestaties misschien iets objectiever bekijken. Hij is per match goed voor een aantal perfecte ballen -> als De Schutter goed inkopt had Troch er immers weer een assist bij afgelopen zondag. Het is gene krabber hé jongens... |
| 21 Jan 2010, 8:16 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
een beetje meer vertrouwen in onze ploeg zonder depoitre zou alleszins niet misstaan... gezien de prestaties van de afgelopen maanden.. jammer toch vind ik
|
| 21 Jan 2010, 8:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De kogel is door de kerk
Voor de wedstrijd van komend weekend tegen Heist organiseert KSK Heist een voorverkoop en dit op DONDERDAG 21/1 tussen 19 en 21u op het jeugdcomplex Zandberg. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jan 2010, 9:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: En als ik dat hier zo lees, is het precies een ramp als Troch zou starten... Hij zal ons nog genoeg diensten bewijzen hoor... Trouwens op Racing Waregem was de tandem Troch - Moreels, met die laatste in punt en niet Thomas zoals sommigen hier opperen want dat is echt zijn positie niet, op dat moment het beste wat we aanvallend al hadden laten zien... Als we hem niet constant zouden zitten vergelijken met zijn vorm uit ons kampioenenjaar - in vierde notabene - dan zouden we zijn prestaties misschien iets objectiever bekijken. Hij is per match goed voor een aantal perfecte ballen -> als De Schutter goed inkopt had Troch er immers weer een assist bij afgelopen zondag. Het is gene krabber hé jongens... Dat vind ik dus ook. Precies alsof het zo een ramp is als Troch zou starten, terwijl die bij quasi elke ploeg in onze reeks onbetwiste basisspeler zou zijn hoor. Als ge Troch nog achter de hand hebt bij een blessure, dan vind ik dat een enorme luxe. Op zijn positie is hij nog altijd één van de betere in derde, alleen staat op zijn positie het beste dat er in derde te vinden valt. Ik hoop alleszins dat we zondag met Troch spelen, veel meer alleszins dan Lord vooraan waardoor we dan wel Coppens op de flank moeten zetten. |
| 21 Jan 2010, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Daar zijn de alternatieven heel mager !!..... een coppens die inzet betoont maar niet overloopt van talent of een lord die klasse bezit maar lui en flets speelt.De kansen die hij mist zijn zelfs niet toevallig te noemen ....iemand die niet scherp staat , die weinig traint en matchritme ontbeert mist dat nu eenmaal makkelijker. Maargoed, de kenners hier zijn het erover eens dat lord in ploeg moet blijven, dat is dus al een uitgemaakte zaak. Jaja, Coppens op de plaats van Lord had er zeker een stuk of drie geprikt vorige zondag . Trouwens, Lord speelde helemaal niet lui en flets. Meer zelfs, als hij al iets bewees, was het vooral uw ongelijk . |
| 21 Jan 2010, 9:42 |
|
|
Scholier
Davy schreef: een beetje meer vertrouwen in onze ploeg zonder depoitre zou alleszins niet misstaan... gezien de prestaties van de afgelopen maanden.. jammer toch vind ik voor zondag, lord verrekking en zal er zondag niet bij zijn, de castro verrekking gisteren op training dus een ??, depoitre dat weten jullie al, galucci speelt zeker niet heeft en spierscheur, verheyden moet waarschijnlijk onder het mes dus zondag ook niet. het zal dus zeker niet makkelijk zijn op heist en we zullen moeten spelen en opstellen wat we nog hebben, er wordt wel nog uitgekeken naar iets extra ivm transfers, als het betaalbaar is natuurlijk maar namen worden er nog niet genoemd. |
| 21 Jan 2010, 9:44 |
|
|
zwetwit schreef: Davy schreef: een beetje meer vertrouwen in onze ploeg zonder depoitre zou alleszins niet misstaan... gezien de prestaties van de afgelopen maanden.. jammer toch vind ik voor zondag, lord verrekking en zal er zondag niet bij zijn, de castro verrekking gisteren op training dus een ??, depoitre dat weten jullie al, galucci speelt zeker niet heeft en spierscheur, verheyden moet waarschijnlijk onder het mes dus zondag ook niet. het zal dus zeker niet makkelijk zijn op heist en we zullen moeten spelen en opstellen wat we nog hebben, er wordt wel nog uitgekeken naar iets extra ivm transfers, als het betaalbaar is natuurlijk maar namen worden er nog niet genoemd. Als dat klopt, das een ander zaak natuurlijk, dan wordt het schuiven volgende zondag. Troch voor Depoitre, Coppens voor Lord en Seminck voor De Castro (met De Schutter back rechts, Filipovic back links en Seminck centraal) eventueel? Mja, da blijven dan wel zomaar even vijf basisspelers die ge moet wisselen. Allé, als het klopt natuurlijk. |
| 21 Jan 2010, 9:47 |
|
|
Scholier
Bartos schreef: zwetwit schreef: Davy schreef: een beetje meer vertrouwen in onze ploeg zonder depoitre zou alleszins niet misstaan... gezien de prestaties van de afgelopen maanden.. jammer toch vind ik voor zondag, lord verrekking en zal er zondag niet bij zijn, de castro verrekking gisteren op training dus een ??, depoitre dat weten jullie al, galucci speelt zeker niet heeft en spierscheur, verheyden moet waarschijnlijk onder het mes dus zondag ook niet. het zal dus zeker niet makkelijk zijn op heist en we zullen moeten spelen en opstellen wat we nog hebben, er wordt wel nog uitgekeken naar iets extra ivm transfers, als het betaalbaar is natuurlijk maar namen worden er nog niet genoemd. Als dat klopt, das een ander zaak natuurlijk, dan wordt het schuiven volgende zondag. Troch voor Depoitre, Coppens voor Lord en Seminck voor De Castro (met De Schutter back rechts, Filipovic back links en Seminck centraal) eventueel? Mja, da blijven dan wel zomaar even vijf basisspelers die ge moet wisselen. Allé, als het klopt natuurlijk. dit klopt volledig Bartos, dit is het verdict van op training gisteren, ik zeg wel de castro is een ?? misschien is hij er wel nog bij maarja ge kent dat he |
| 21 Jan 2010, 9:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Bakkie schreef: Jeroen schreef: ![]() ![]() Jeroen's reactie was er nochtans bosj op... Ge zou op den duur nog peizen dat Lord met uw vrouw gaan lopen is... Legt vorige zondag opnieuw twee ballen panklaar, waarvan zeker de tweede, onbegrijpelijk door Depoitre wordt gemist. Dwingt bovendien zelf nog eens vier doelkansen af - die carembole niet meegerekend - waarvan er zeker twee ontzettend knap door de doelman worden gepareerd... Wat moet het dan niet geven als hij wel "goesting" heeft??? Als ge het niet wil zien, geen probleem zenne, maar hierbij toch een tip om uw "objectieve kijk" op Lord even te toetsen aan die van een echte buitenstaander -> kijk eens naar het wedstrijdverslag op de website van Torhout wat ze vonden van Lord... Trouwens: ik ben eens benieuwd wat je gaat zeggen als Lord zondag (mee) voor de beslissing zorgt... En als ik dat hier zo lees, is het precies een ramp als Troch zou starten... Hij zal ons nog genoeg diensten bewijzen hoor... Trouwens op Racing Waregem was de tandem Troch - Moreels, met die laatste in punt en niet Thomas zoals sommigen hier opperen want dat is echt zijn positie niet, op dat moment het beste wat we aanvallend al hadden laten zien... Als we hem niet constant zouden zitten vergelijken met zijn vorm uit ons kampioenenjaar - in vierde notabene - dan zouden we zijn prestaties misschien iets objectiever bekijken. Hij is per match goed voor een aantal perfecte ballen -> als De Schutter goed inkopt had Troch er immers weer een assist bij afgelopen zondag. Het is gene krabber hé jongens... Mijn vrouw heeft het zo niet voor zwarten net zoals ik.En een andere tip,vraag eens aan sommige spelers wat zij van zijn ingesteldheid vinden,raar waarom lord er nu opeens wel was zondag Soit elk zijn gedacht over hem zeker. Dat zal dan voor een andere zondag zijn,dat hij voor de beslissing zal zorgen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 21 Jan 2010, 10:01 |
|
|
forumlegende
Als het klopt van Lord en De Castro, aangevuld met Depoitre, Galucci en Verheyden ... dan ziet het er niet bijster goed uit denk ik. Geen vervangingsmogelijkheden, niks. Typisch eendracht : als we goed spelen is er geen versterking nodig en net op dat moment vallen er (alweer) belangrijke spelers uit. Aanvallend hebben we geen alternatief, .... maar ja, dat schreeuwen we hier al maanden. Een geluk dat Moreels zich ontpopte tot een echte spits want eigenlijk is hij een middenvelder...
Eerlijk gezegd zie ik een overwinning niet zitten.... |
| 21 Jan 2010, 11:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Mijn vrouw heeft het zo niet voor zwarten net zoals ik.Na zemmen d'er zie waarom Lord uw favoriet ni is... En on topic - de extra blessures zijn allesbehalve leuk, maar hoeven ook niet zo dramatisch te zijn hé...Ik blijf geloof hebben in de mensen die erin komen: Coppens op het middenveld erbij voor Lord is wel een serieuze aderlating op offensief vlak, maar in organisatorisch en defensief opzicht wel een opsteker (ik probeer het positief te bekijken hé mensen), Troch erin voor Depoitre zag ik al zitten maar ik hoop wel dat De Castro wel opgelapt geraakt... Want zijn uitvallen zou pas echt de hele ploeg overhoop gooien... Tenzij Ringoot al speelgerechtigd zou zijn en op de linksback zou komen met De Schutter naar rechtsback, dan valt het positioneel al bij al nog mee... Ja, ik weet het, dan start Seminck weer niet, maar blijft tenminste wel uw hart van uw verdediging tegen de nummer twee uit het klassement behouden... Komen we voor dan zitten we op dat gebied goed, komen we achter of blijft het gelijk en willen we winnen, kunnen we Seminck - zoals op Hamme - er nog bijsmijten voor zijn kopbalsterkte en Flippo naar links halen voor meer aanvallende impulsen... Maar starten met Filipovic op back links op het veld van de nummer twee, met een trainer wiens grootste en meest bepalende ingreep net was om Filipovic centraal te zetten... ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken dat hij dat zal doen... |
| 21 Jan 2010, 11:22 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
Voor diegene onder jullie die met auto komen (of ook voor busreizigers), hoe rij ik het best vanuit aalst naar heist op den berg?
Gewoon den E40 tot in brussel, van brussel richting E19 naar mechelen. Afrit mechelen noord, zo gewoon volgen tot in heist op den berg (je komt dan voorbij het veld van racing). Dit is veruit het gemakkelijkste. Je moet niet langs aarschot zitten rondrijden om tot in heist te komen.... +/- uurtje rijden |
| 21 Jan 2010, 12:08 |
|
|
forumlegende
zwetwit schreef: Davy schreef: een beetje meer vertrouwen in onze ploeg zonder depoitre zou alleszins niet misstaan... gezien de prestaties van de afgelopen maanden.. jammer toch vind ik voor zondag, lord verrekking en zal er zondag niet bij zijn, de castro verrekking gisteren op training dus een ??, depoitre dat weten jullie al, galucci speelt zeker niet heeft en spierscheur, verheyden moet waarschijnlijk onder het mes dus zondag ook niet. het zal dus zeker niet makkelijk zijn op heist en we zullen moeten spelen en opstellen wat we nog hebben, er wordt wel nog uitgekeken naar iets extra ivm transfers, als het betaalbaar is natuurlijk maar namen worden er nog niet genoemd. Ploegopstelling indien Lord en De Castro er wel zouden bij zijn: VDN De Castro-Filippovic-Moreels-De Schutter Podevijn-Kestens-Van Damme-Troch Moreels-Lord Ploegopstelling indien beiden gekwetst: VDN De Schutter-Seminck-Moreels-Filippovic Podevijn-Kestens-Van Damme-Troch Moreels-Coppens _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 21 Jan 2010, 12:10 |
|
| Pagina 6 van 23 |
[ 337 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 23 Volgende |