|
|
| Pagina 7 van 23 |
[ 337 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
hesteneer schreef: Voor diegene onder jullie die met auto komen (of ook voor busreizigers), hoe rij ik het best vanuit aalst naar heist op den berg? Gewoon den E40 tot in brussel, van brussel richting E19 naar mechelen. Afrit mechelen noord, zo gewoon volgen tot in heist op den berg (je komt dan voorbij het veld van racing). Dit is veruit het gemakkelijkste. Je moet niet langs aarschot zitten rondrijden om tot in heist te komen.... +/- uurtje rijden En toch was ik met mijn bus 10min rapper langs Aarschot. Voilà,meer kan ik niet zeggen! ![]() |
| 21 Jan 2010, 12:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Timoilsjt schreef: Ploegopstelling indien beiden gekwetst: VDN De Schutter-Seminck-Moreels-Filippovic Podevijn-Kestens-Van Damme-Troch Moreels-Coppens Als blijkt dat zowel De Castro als Lord geblesseerd zijn, zou ik nog voor deze opstelling durven opteren: VDN De Schutter - Seminck - B. Moreels - Ringoot Podevijn - Kestens - Van Damme - Filipovic W. Moreels - Troch Al is het wel zonde dat ge uw verdediging die al vier matchen geen goal meer tegen gekregen heeft, zo door mekaar moet schudden. Maar ja, als het niet anders kan, moet het dan maar zo hé. Op papier is dat trouwens nog altijd een competitieve ploeg hé, alleen is het wel zonde dat ge de ploeg die al maanden alles wegspeelt nu zowat voor den helft moet vervangen. Allé, toch als al die geblesseerden en twijfelachtigen effectief niet opgelapt geraken. |
| 21 Jan 2010, 12:30 |
|
|
Knaap
hesteneer schreef: Voor diegene onder jullie die met auto komen (of ook voor busreizigers), hoe rij ik het best vanuit aalst naar heist op den berg? Gewoon den E40 tot in brussel, van brussel richting E19 naar mechelen. Afrit mechelen noord, zo gewoon volgen tot in heist op den berg (je komt dan voorbij het veld van racing). Dit is veruit het gemakkelijkste. Je moet niet langs aarschot zitten rondrijden om tot in heist te komen.... +/- uurtje rijden Dank u vriendelijk hesteneer. Vraagje: Er gaat toch genoeg Jupiler zijn of wat serveren jullie? |
| 21 Jan 2010, 12:32 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 24 Aug 2009, 18:26 Berichten: 29 Leeftijd: 42 Locatie: Erembodegem |
Dani schreef: Als het klopt van Lord en De Castro, aangevuld met Depoitre, Galucci en Verheyden ... dan ziet het er niet bijster goed uit denk ik. Geen vervangingsmogelijkheden, niks. Typisch eendracht : als we goed spelen is er geen versterking nodig en net op dat moment vallen er (alweer) belangrijke spelers uit. Aanvallend hebben we geen alternatief, .... maar ja, dat schreeuwen we hier al maanden. Een geluk dat Moreels zich ontpopte tot een echte spits want eigenlijk is hij een middenvelder... Eerlijk gezegd zie ik een overwinning niet zitten.... Ziet er idd niet goed uit, Dani... maar we moeten erin blijven geloven... het zal een beetje zoals op Hamme zijn, maar dan zonder onzen tank, Depoitre... daar hadden we ook geen vervangingen, enkel voor de verdediging... Ik geef Heist een goede kans, want die hebben mij echt verrast dit seizoen!! Maar ik voorspel dat Seminck 2x met het hoofd zal scoren en wij de nul houden... vanuit een goede organisatie moet dat zeker lukken!!! Ps: aan bestuur --> op den sk (erembodegem) lopen er nog goeie spitsen rond... jong en talentvol ![]() |
| 21 Jan 2010, 12:47 |
|
|
Freak
kan ringoot geen midden links spelen?indien hij speelgerechtigd is natuurlijk.
|
| 21 Jan 2010, 13:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Frékes schreef: Dani schreef: Als het klopt van Lord en De Castro, aangevuld met Depoitre, Galucci en Verheyden ... dan ziet het er niet bijster goed uit denk ik. Geen vervangingsmogelijkheden, niks. Typisch eendracht : als we goed spelen is er geen versterking nodig en net op dat moment vallen er (alweer) belangrijke spelers uit. Aanvallend hebben we geen alternatief, .... maar ja, dat schreeuwen we hier al maanden. Een geluk dat Moreels zich ontpopte tot een echte spits want eigenlijk is hij een middenvelder... Eerlijk gezegd zie ik een overwinning niet zitten.... Ziet er idd niet goed uit, Dani... maar we moeten erin blijven geloven... het zal een beetje zoals op Hamme zijn, maar dan zonder onzen tank, Depoitre... daar hadden we ook geen vervangingen, enkel voor de verdediging... Ik geef Heist een goede kans, want die hebben mij echt verrast dit seizoen!! Maar ik voorspel dat Seminck 2x met het hoofd zal scoren en wij de nul houden... vanuit een goede organisatie moet dat zeker lukken!!! Ps: aan bestuur --> op den sk (erembodegem) lopen er nog goeie spitsen rond... jong en talentvol ![]() volgens mij gaa we winnen, tis niet omdat laurent uitvalt dat de andere plots niet meer kunnen sjottten. Dat ze bij Heist maar al eens beginnen peizen hoe ze wouter aan banden gaan leggen _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Jan 2010, 13:36 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ok, als blijkt dat we naast depoitre ook een aantal andere sterkhouders moeten missen, tja dan zullen we dat wel ergens voelen, dat klopt...
maar toch vind ik dat we nog steeds een meer dan strijdvaardig elftal kunnen opstellen zondag trouwens: ook heist staat niet op zijn sterkst, en bovendien moeten zij evengoe winnen als wij (ook al beweren ze van mogelijks van niet) er zal geen een speler bijlopen bij heist die zondag niet absoluut wil winnen om toch maar in het spoor van boom te blijven... dus de druk zal langs beide kanten even groot zijn. |
| 21 Jan 2010, 13:46 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
ja normaal gezien hebben wij goeie jupiler, maarja...ge weet wel wat er aan de hand is hé...als er gene jup meer is zal het maes worden. NOG ALTIJ BETER dan de bavik uit waregem
hoe wij die wouter aan banden gaan leggen...hmmm...dat zijn zorgen voor zondag!! . Aan de buschauffeur van dienst op dit forum |
| 21 Jan 2010, 13:51 |
|
|
Scholier
Ik zou De Schutter durven verschuiven naar het middenveld.
Je hebt dan de alternatieven Seminck en Ringoot(indien speelklaar) nog achteraan. |
| 21 Jan 2010, 14:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
waly 2 schreef: kan ringoot geen midden links spelen?indien hij speelgerechtigd is natuurlijk. Ge gaat dien gast toch niet direkt laten starten ? Allé, met alle respect maar monumenten als Troch en Seminck zitten hier al weken op hun kans te wachten, 1 van die 2 nu passeren voor iemand (waarvan je eigenlijk weinig weet) nieuw lijkt mij er toch wat over. Ik zie het Van Renterghem niet doen ook eerlijk gezegd. En ik heb niets tegen Troch, ik hoop zelfsdat hij gaat schitteren zondag (hoe meer er op gememd wordt, hoe beter hij meestal is), maar het probleem is dat ge dan weer veel voorspelbaarder en defensiever zijt geworden. Als ook Coppens nog eens zal moeten ingepast worden, dan kan het gevaar al maar vanop weinig plaatsen komen... _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Jan 2010, 14:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bram schreef: Ge gaat dien gast toch niet direkt laten starten ? Allé, met alle respect maar monumenten als Troch en Seminck zitten hier al weken op hun kans te wachten, 1 van die 2 nu passeren voor iemand (waarvan je eigenlijk weinig weet) nieuw lijkt mij er toch wat over. Ik zie het Van Renterghem niet doen ook eerlijk gezegd. Ik denk niet dat Troch en Seminck gaan gepasseerd worden voor Ringoot, maar als effectief ook De Castro en Lord niet speelklaar geraken, zal het toch ofwel Coppens ofwel Ringoot moeten zijn die gaat starten. |
| 21 Jan 2010, 14:43 |
|
|
forumlegende |
Bartos schreef: Bram schreef: Ge gaat dien gast toch niet direkt laten starten ? Allé, met alle respect maar monumenten als Troch en Seminck zitten hier al weken op hun kans te wachten, 1 van die 2 nu passeren voor iemand (waarvan je eigenlijk weinig weet) nieuw lijkt mij er toch wat over. Ik zie het Van Renterghem niet doen ook eerlijk gezegd. Ik denk niet dat Troch en Seminck gaan gepasseerd worden voor Ringoot, maar als effectief ook De Castro en Lord niet speelklaar geraken, zal het toch ofwel Coppens ofwel Ringoot moeten zijn die gaat starten. geef mij maar ringoot dan... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 21 Jan 2010, 14:56 |
|
|
forumlegende
Ieveranst gelezen dat diene Ringoot nog in de spits heeft gestaan bij Meldert. Waarom hem geen kans geven naast Moreels... Ofwel op de bank laten starten, en eventueel laten invallen voor Coppens als die weer op zijn 'niveau' presteert.
Flippo weg halen uit de verdediging en naar het middenveld verschuiven zou ik niet doen. Je verstevigt wel uw aanvallend compartiment, maar ik vind dat je in de verdedigning te veel verliest. 4 weken de nul houden is niet elke ploeg gegeven, laat Flippo dus liefst vanachter. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 21 Jan 2010, 14:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Timoilsjt schreef: Ieveranst gelezen dat diene Ringoot nog in de spits heeft gestaan bij Meldert. Waarom hem geen kans geven naast Moreels... Ofwel op de bank laten starten, en eventueel laten invallen voor Coppens als die weer op zijn 'niveau' presteert. Flippo weg halen uit de verdediging en naar het middenveld verschuiven zou ik niet doen. Je verstevigt wel uw aanvallend compartiment, maar ik vind dat je in de verdedigning te veel verliest. 4 weken de nul houden is niet elke ploeg gegeven, laat Flippo dus liefst vanachter. ![]() Had die match die destijds uitgesteld was door sneeuw, nu wèl kunnen doorgaan hebben dan mocht de KOMENDE match gerust uitgesteld worden van mij. Allez wil maar zeggen dat we in de moment dat we op ons sterkst waren,we niet mochten spelen nu het wat tegenzit qua blessures nu moeten we toppers gaan spelen. MAAR...ondanks zie ik ons toch in staat om ook nu op koers te blijven voor eindrondeticket. Weet dat Aalst zwak was in heenmatch maar Heist liet mij toch ook geen grootse indruk toen, het was toen meer zwak tegen nog zwakker En ondertussen heeft er zich toch al een serieuze gedaanteverwisseling voorgedaan bij ons. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 21 Jan 2010, 16:29 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
" het was toen meer zwak tegen nog zwakker "
wij staan niet voor niets tweede hoor... |
| 21 Jan 2010, 17:35 |
|
| Pagina 7 van 23 |
[ 337 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 23 Volgende |