Transfers 2009-2010 - Pagina 241 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 239 240 241 242 243 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Transfers 2009-2010
jammen schreef:
Ik heb het hier al gezegd en ik ga het nog ne keer zeggen: ons bestuur is goe bezig. (y)

Toch vinden sommigen nog de mogelijkheid, om toch dit in vraag te stellen. :x
Zaterdag zal er wel opnieuw een eerlijk gesprek zijn met het bestuur tijdens de vergadering.
Zoals steeds staan de beste stuurlui aan wal. :angel:
Ik zou zelf géén bestuurlid willen zijn, want probeer voor iedereen eens goed te doen.

26 Jan 2010, 18:08
Freak

Leeftijd: 45
prima transfer die Amghar. ik zag hem vorig jaar in de eindronde bezig , en ook vorig jaar in de reservenmatch tegen ons. Ik heb het er toen met DT nog over gehad dat ze die moesten pakken.

vormde vorig jaar duo met Teddy Chevalier, bij ons moet moreels dat kunnen.

en moest ge achter staan, met twee beren depoitre en amghar spelen. Dat scheelt een slok op een borrel!

26 Jan 2010, 18:39
Ancien

El Corredor schreef:
prima transfer die Amghar. ik zag hem vorig jaar in de eindronde bezig , en ook vorig jaar in de reservenmatch tegen ons. Ik heb het er toen met DT nog over gehad dat ze die moesten pakken.

en moest ge achter staan, met twee beren depoitre en amghar spelen. Dat scheelt een slok op een borrel!

Dat zou ik ook eens willen zien, die twee samen houden samen 4 verdedigers aan de praat.
Daar achter dan Wouter uitspelen en die kan gebruik maken van de ruimte.

26 Jan 2010, 18:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Prachtige transfer! Alleen jammer dat de deal niet paar dagen vroeger kon plaatsvinden...

26 Jan 2010, 19:30
nieuw in de eerste ploeg

jammen schreef:
El Corredor schreef:

Dat zou ik ook eens willen zien, die twee samen houden samen 4 verdedigers aan de praat.

Als ge zo speelt kan je maar met één verdedigende of recupererende middenvelder spelen die dan zal verzuipen.Je moet dus wel eerst de bal hebben om die verdedigers aan de praat te houden.Zet Moreels maar naast Depoitre of Amghar en als het er echt op aankomt kan je die twee eens te samen vooraan posteren maar dat doe je zeker geen ganse match.
Trouwens met alle respect voor Amghar.Hij moet zich nog steeds bewijzen want als hij echt zo super is vind ik het vreemd dat hij niet goed genoeg was bij Boussu.Laat ons hopen dat hij niet paste in hun systeem of dat er andere extra-sportieve redenen waren.Goed zijn tegen de invallers van Aalst e.d. vind ik geen referentie.Hij is me alleszins minder opgevallen dan Depoitre.
Samen met zijn voorstanders hopen we op het beste en mag hij voor mij de sleutel naar promotie zijn.

26 Jan 2010, 19:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Als het kan , speel met Laurent en Wouter vooraan.
Iedereen spreekt wel vol lof over Amghar en hij was wel ne goeie daar ne keer tege Boussu, maar inderdaad moetem zich nog bewijzen bij ons en das dan goe van het bestuur daze em nog ma hure . En stelt datm potten breekt dan wordt em gekocht eh . Maar toch nog ni roepe van : we hebbe ne superspits , want kvraag me eiglek wel af waarom hij bij boussu nimmer meedeed

26 Jan 2010, 19:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:
Ik heb het hier al gezegd en ik ga het nog ne keer zeggen: ons bestuur is goe bezig. (y)

Zaterdag zal er wel opnieuw een eerlijk gesprek zijn met het bestuur tijdens de vergadering.
Ik zou zelf géén bestuurlid willen zijn, want probeer voor iedereen eens goed te doen.

Het is pas gevaarlijk om alles blind te geloven. Ik herinner mij de vorige besturen en die zijn één voor één int begin allemaal de hemel in geprezen en erna volledig de grond in geboord door de supporters.

Het bestuur levert qua transfers goed werk, dat zet ik hier dan ook (Ringoot, Amghar,... zo een transfers juich ik toe (y) ) maar op de financiele situatie heeft niemand zicht, net zoals hoe de club effectief geleid wordt (dat betekent dus niet dat ik zeg dat het bestuur dat slecht doet voor ik hier alle wind vanvoor krijg, maar overdreven optimisme is volgens mij toch ook niet nodig. Of een bestuur, éénder waar, goed werk levert, dat kan je toch maar na een paar jaar beoordelen).

26 Jan 2010, 19:40
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Jeroen schreef:
Onderkroiper schreef:
jammen schreef:

Het is pas gevaarlijk om alles blind te geloven. Ik herinner mij de vorige besturen en die zijn één voor één int begin allemaal de hemel in geprezen en erna volledig de grond in geboord door de supporters.

Het bestuur levert qua transfers goed werk, dat zet ik hier dan ook (Ringoot, Amghar,... zo een transfers juich ik toe (y) ) maar op de financiele situatie heeft niemand zicht, net zoals hoe de club effectief geleid wordt (dat betekent dus niet dat ik zeg dat het bestuur dat slecht doet voor ik hier alle wind vanvoor krijg, maar overdreven optimisme is volgens mij toch ook niet nodig. Of een bestuur, éénder waar, goed werk levert, dat kan je toch maar na een paar jaar beoordelen).

Anderzijds denk ik niet dat er veel clubs zijn die stand van zaken geven op supportersvergaderingen.
Wat dat betreft zijn ze alleszins al veel opener dan hun voorgangers.

*** Com'on you Spurs ***

26 Jan 2010, 19:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik heb in den tijd in 1ste klasse ook eens eene cijfers weten geven,
ze bleken wel niet te kloppen.... in dat geval was het nochtans iemand die het niet slecht bedoelde maar gewoon niet wist welke lijken er nog uit de kast moesten vallen.
Ik hoop dat hier alle lijken in ieder geval al uit de kast gevallen zijn, en de correctheid van de cijfers die ze geven; ik geloof er persoonlijk in, maar mijn handen voor in het vuur steken zou ik ook niet doen.
Daarvoor is voetbal een iets te smerige wereld !
Het enige wat ik wil doen is ze afrekenen op het sportieve en dat zit voorlopig wel snor, de koers op tijd aangepast (y)

26 Jan 2010, 20:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
BVW schreef:
Jeroen schreef:
Onderkroiper schreef:

Anderzijds denk ik niet dat er veel clubs zijn die stand van zaken geven op supportersvergaderingen.
Wat dat betreft zijn ze alleszins al veel opener dan hun voorgangers.

Inderdaad, dat is een mooi initiatief (y)

26 Jan 2010, 20:09
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik ben ook tevreden met de komst van onze nieuwe spits. Hetzelfde type als Laurent waardoor ge uw systeem niet meer zo snel gaat moeten wijzigen. Net eens opgezocht en Amghar kreeg bij Boussu reeds twee keer geel. Ik veronderstel dat dit mee overgenomen wordt waardoor hij bij zijn volgende geel geschorst zou zijn.

26 Jan 2010, 20:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
panoleon schreef:
Smetje schreef:
Gaskonijn schreef:

Hadden we natuurlijk alle andere namen binnengehaald die smetje hier al vernoemd heeft we waren al lang failliet :D :p :p

Ik denk niet dat ik er hier al zoveel vernoemd heb :p Depoitre had ik trouwens ook genoemd.

Kijk eens bij spelers die je graag ziet in het shirt van Eendracht Aalst, wie staat daar bij mij op 1, idd Laurent Depoitre, nu nadien zijn er idd nog mensen geweest die hem graag in onze geliefde kleuren zagen spelen. Moar just is just, 'k was den ieste :p In ieder geval, knap dat je 2 jaar geleden onze nieuwe spits al bij ons wou zien spelen, net zoals El Corredor, dacht ik. Probleem is natuurlijk als we teveel scouts op andere wedstrijden plaatsen, we zelf op de langen duur geen supporters meer gaan hebben :lol:
Herzlich willkommen Johann Amghar :lol:

Hier moet ik je toch tegenspreken :p . Zie onderstaande printscreens met datum van de post:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb het niet met zoveel woorden gezegd, maat t kwam er toch op neer.

26 Jan 2010, 20:41
nieuw in de eerste ploeg

dwarskijker schreef:
jammen schreef:
El Corredor schreef:

Als ge zo speelt kan je maar met één verdedigende of recupererende middenvelder spelen die dan zal verzuipen.Je moet dus wel eerst de bal hebben om die verdedigers aan de praat te houden.Zet Moreels maar naast Depoitre of Amghar en als het er echt op aankomt kan je die twee eens te samen vooraan posteren maar dat doe je zeker geen ganse match.
Trouwens met alle respect voor Amghar.Hij moet zich nog steeds bewijzen want als hij echt zo super is vind ik het vreemd dat hij niet goed genoeg was bij Boussu.Laat ons hopen dat hij niet paste in hun systeem of dat er andere extra-sportieve redenen waren.Goed zijn tegen de invallers van Aalst e.d. vind ik geen referentie.Hij is me alleszins minder opgevallen dan Depoitre.
Samen met zijn voorstanders hopen we op het beste en mag hij voor mij de sleutel naar promotie zijn.

Heb gisteren nog een samenvattingske gezien van boussu dour, die mannen spelen zuiver op de counter en van druk naar voor is er geen sprake . niet echt het systeem voor zo een speler.

27 Jan 2010, 2:32
nieuw in de eerste ploeg

Nog een vraagje over onze vriend Amghar.
Is die jongen zo snel als Depoitre?
Toch wel belangrijk als je hem als de ideale vervanger ziet voor Laurent.Anders moet je terug je systeem gaan aanpassen.

27 Jan 2010, 8:16
Ancien

Leeftijd: 46
dwarskijker schreef:
Nog een vraagje over onze vriend Amghar.
Is die jongen zo snel als Depoitre?
Toch wel belangrijk als je hem als de ideale vervanger ziet voor Laurent.Anders moet je terug je systeem gaan aanpassen.

Om hier nu te gaan beweren dat Amghar even snel is als Depoitre, dat weet ik niet, maar het is in elk geval genen tragen voor zo'n grote mens te zijn. Je moet ook eerlijk zijn en toegeven dat gasten zoals Depoitre niet aan de bomen groeien en je al gelukkig mag zijn dat je een betaalbare spits vindt die aan het profiel beantwoordt.

Als er hier aangehaald wordt dat Amghar een ideale vervanger kan zijn, bedoelen we toch niet dat hij op alle vlakken evenwaardig is als Laurent, maar wel dat hij bij het ontbreken van Laurent diens plaats kan opnemen in het elftal - op zijn manier - zonder je hele aanvallende tactiek om te moeten gooien, wat in aanvallend opzicht bijvoorbeeld tegen Heist wel duidelijk zichtbaar was... Sommigen wijten dat "stroever" spel aan Troch, maar het gemis van Laurent is de ware reden... Thomas excelleerde niet voor niets aan de zijde van een beer zoals Nguekam in vierde - neem zo'n type oorlogmaker weg en weg is ook de extra ruimte die gecreëerd wordt... voor zowel Troch, als Moreels, als Lord, als Podevijn... Met Laurent in de ploeg - of een identiek type speler die kan voetballen - krijg je drie tot vier (halve) kansen meer per match, alleen al door het feit dat je bij momenten iets opportunistischer kan gaan spelen... Aangezien Aalst nooit of te nimmer een ploeg zal zijn die superefficiënt zal omspringen met de kansen, zoals een Heist, een Temse of een Waregem dat wel zijn, is dat een wereld van verschil. Getuige daarvan zijn de thuismatchen onder BVR - meestal met ruim verschil gewonnen, maar met iets meer "Heist"-efficiëntie konden het er nog een karton meer geweest zijn...

Ik denk dus niet dat het team Laurent's snelheid mist in de eerste plaats, wel zijn werkkracht, zijn duelkracht, het feit dat je ook eens kan variëren met een lange/hoge bal die hij kan bijhouden waardoor het middenveld of de tweede spits kan bijsluiten, enz... En dat zijn ontegensprekelijk zaken die Amghar wel kan en op basis van de wedstrijden die ik heb gezien van hem, is hij net iets efficiënter voor doel dan Laurent... Wat snelheid betreft: Amghar is ook wel wat ouder dan Laurent dus die extra kilometers zullen ook wel al een verschil uitmaken...

Afgaande op alle namen van spitsen die hier de revue passeerden van een Thiebaut tot een Kpaka, is Amghar voor de PLOEG volgens mij de best mogelijke zet. En ook vanuit management oogpunt gezien de beste oplossing voor alle partijen.

Voor de twijfelaars - zoals boer touch al aangaf - Amghar kwam minder aan spelen toe doordat de trainer van Boussu een counterconcept in zijn ploeg heeft geslepen en liever speelt met kleine, snelle pocketspitsen zoals Issankoy, Lai en Delplace... Amghar zal zijn waarde wel bewijzen...

27 Jan 2010, 8:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 239 240 241 242 243 280