|
|
| Pagina 407 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 405 406 407 408 409 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: de Dendertopic
Van de speler Borkelmans was ik fan. Maar als trainer heb ik er toch mijn twijfels bij. Ik denk dat de kans weer wat groter is dat we ze tegenkomen in de eindronde.
|
| 28 Jan 2010, 16:56 |
|
|
Freak
Borkelmans begon in het seizoen 2005-2006 als trainer bij KFC Evergem. Tot oktober 2007 nam de oud-speler van Club Brugge eersteprovincialer Blankenberge onder zijn hoede.
is dus al bijna 3 jaar geen trainer meer? |
| 28 Jan 2010, 17:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Jonges toch, wat een belachelijke idioten zijn dat daar. Zijn die al vergeten hoe ze in eerste geraakt zijn ? Niet met namen aan te trekken hoor, maar met een trainer die al heel wat bewezen had (JP VDV). Een ploeg dat langs geen kanten draait en nog kans maakt om te degraderen, en dan stelt ge dat aan ?
Het wilt trouwens ook zeggen hoeveel trainers te springen staan om daar trainer te worden, ge kunt u alleen maar verbranden feitelijk. Ze zullen denken "Alles beter dan Asselman", het is te hopen voor hun. Wij kunnen er maar mee lachen ![]() |
| 28 Jan 2010, 17:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
waly 2 schreef: is dus al bijna 3 jaar geen trainer meer? Hij heeft in die tijd wel deelgenomen aan "sterren op de dansvloer". Hij kan dus al danstraining geven ![]() |
| 28 Jan 2010, 17:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Smetje schreef: waly 2 schreef: is dus al bijna 3 jaar geen trainer meer? Hij heeft in die tijd wel deelgenomen aan "sterren op de dansvloer". Hij kan dus al danstraining geven ![]() 't Zal dan toch 'De Stervende Zwaan' zijn ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Jan 2010, 17:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Casual1919 schreef: Smetje schreef: waly 2 schreef: is dus al bijna 3 jaar geen trainer meer? Hij heeft in die tijd wel deelgenomen aan "sterren op de dansvloer". Hij kan dus al danstraining geven ![]() 't Zal dan toch 'De Stervende Zwaan' zijn ![]() Degradatie op de dansvloer. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Jan 2010, 17:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
In Aalst zijn ze daar ook van afgestapt.
Dacht dat Lorenzo Staelens de laatste ingeving moet geweest zijn |
| 28 Jan 2010, 17:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: Casual1919 schreef: Smetje schreef: Hij heeft in die tijd wel deelgenomen aan "sterren op de dansvloer". Hij kan dus al danstraining geven ![]() 't Zal dan toch 'De Stervende Zwaan' zijn ![]() Degradatie op de dansvloer. en het blijft daar stinken, de spelers zijn de laatste keer betaald van de maand november, jeugdtrainers wachten op hun centen sedert oktober, jongens ik heb een déja-vu-gevoel van bij ons. en opgelet want dan gaat het snel. Straks kunnen ze aantreden in 4de ...... _________________ geer'n bè |
| 28 Jan 2010, 17:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer
panoleon schreef: Bakkie schreef: Casual1919 schreef: 't Zal dan toch 'De Stervende Zwaan' zijn ![]() Degradatie op de dansvloer. en het blijft daar stinken, de spelers zijn de laatste keer betaald van de maand november, jeugdtrainers wachten op hun centen sedert oktober, jongens ik heb een déja-vu-gevoel van bij ons. en opgelet want dan gaat het snel. Straks kunnen ze aantreden in 4de ...... Dat kunnen we alleen maar hopen. De zjiekers waren hier niet weg te slaan toen ze na ganzeleven in onze schaduw gespeeld te hebben het enkele jaren beter deden. Vroeger waren ze een sympathiek ploegske maar dat is eigenlijk gestopt vanaf ze besloten zowat elke ploeg in de streek wouden opslorpen. Ge ziet hoever ge daar mee komt, met die kunstmatige constructies. Dan nog liever 10 jaar in vierde spelen. |
| 28 Jan 2010, 17:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
'Ploeg van de denderstreek' zijn ze dan ook enkel en alleen omdat ze zowat alle clubjes van de denderstreek bij elkaar hebben gesmeten
![]() Anyway, 't kan inderdaad snel gaan nu, eens de problemen beginnen! Daar kunnen wij wel van meespreken. Volgens mij is een doodsteek voor Dender van goudwaarde voor ons om sponsers binnen te halen. Van mij moeten ze alleszins op geen medelijden rekenen. "Kadaaaavers" dode clubs bij elkaar en samen nog eens op sterven na dood. ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Jan 2010, 20:04 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Casual1919 schreef: 'Ploeg van de denderstreek' zijn ze dan ook enkel en alleen omdat ze zowat alle clubjes van de denderstreek bij elkaar hebben gesmeten ![]() Anyway, 't kan inderdaad snel gaan nu, eens de problemen beginnen! Daar kunnen wij wel van meespreken. Volgens mij is een doodsteek voor Dender van goudwaarde voor ons om sponsers binnen te halen. Van mij moeten ze alleszins op geen medelijden rekenen. "Kadaaaavers" dode clubs bij elkaar en samen nog eens op sterven na dood. ![]() ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 28 Jan 2010, 20:14 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
davy1919 schreef: Casual1919 schreef: 'Ploeg van de denderstreek' zijn ze dan ook enkel en alleen omdat ze zowat alle clubjes van de denderstreek bij elkaar hebben gesmeten ![]() Anyway, 't kan inderdaad snel gaan nu, eens de problemen beginnen! Daar kunnen wij wel van meespreken. Volgens mij is een doodsteek voor Dender van goudwaarde voor ons om sponsers binnen te halen. Van mij moeten ze alleszins op geen medelijden rekenen. "Kadaaaavers" dode clubs bij elkaar en samen nog eens op sterven na dood. ![]() ![]() ![]() |
| 28 Jan 2010, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Vandaag hadden we nog een hevige discussie op school me ne leraar.
Zo ne gelegenheidssupporter die vorig jaar naar Dender ging gaan zien . Em zei zo van jaa zo 2grote steden glyk oilsjt en denderleeuw zouden moeten samensmelten... Me 5man hebben we em daar zitten uitleggen da dr dan van Oilsjt geen volk meer zou komen Uiteindlek kregen we gelyk Laat Dender maar sukkelen , tot in de eindronde FC Rendac |
| 28 Jan 2010, 21:06 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Denderleeuw een grote stad xD
Slimme leerkracht blijkbaar... ![]() |
| 28 Jan 2010, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Plumeau schreef: Denderleeuw een grote stad xD Slimme leerkracht blijkbaar... ![]() Mjaa inderdaad,,mjaa em bedoelt toch dat er de mogelijkheid was,,mor lotjet agou azoe |
| 28 Jan 2010, 21:11 |
|
| Pagina 407 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 405 406 407 408 409 … 711 Volgende |