|
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Is da in Aalst ook zo hard aan het sneeuwen? Ze gaan toch weer ni beginnen e...
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 30 Jan 2010, 10:23 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gio schreef: Is da in Aalst ook zo hard aan het sneeuwen? Ze gaan toch weer ni beginnen e... In Erembodegem een centimeterken ... Speelbar dus! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Jan 2010, 10:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
acrid schreef: of het nu rood was of niet... wij zijn waarschijnlijk wel onze beste speler kwijt voor enkele maanden spijtig genoeg weten we bijna nooit of het de intentie was om zo een fout te maken anders zou het bij mij simpel zijn:schorsen tot het "slachtoffer" weer kan spelen ![]() Is maar een vraag he, maar een seizoen of twee à drie terug hebben wij op mechelen ook een speler vrij ernstig geblesseerd, zou je dat dan ook gezegd hebben? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 30 Jan 2010, 11:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
In mtsa hebben ze de actieve voetballer alleszins alweer gekloot. Nu gelasten ze het af terwijl ze voor volgende week echte vriestemperaturen geven waarmee spelen dan echt niet kan.
Het is te gek voor woorden. Eens zien op wat fronten ze nog belachelijke beslissingen nemen dit weekend.Want voetbal kan nu wel echt !!! ![]() |
| 30 Jan 2010, 12:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
marc2 schreef: In mtsa hebben ze de actieve voetballer alleszins alweer gekloot. Nu gelasten ze het af terwijl ze voor volgende week echte vriestemperaturen geven waarmee spelen dan echt niet kan. Het is te gek voor woorden. Eens zien op wat fronten ze nog belachelijke beslissingen nemen dit weekend.Want voetbal kan nu wel echt !!! ![]() Och, bij de KVV Brabant zijn ze ook zo debiel. Hier schijnt nu de zon, bijna alle sneeuw weg. Dus morgenvroeg gene voetbal weer...hopelijk wel in de namiddag ![]() _________________
|
| 30 Jan 2010, 13:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
hier in Frankfurt is er 15 cm gevallen, 't zal schoon zijn met den Eintracht tegen Köln.
wordt er morgen in Aalst gespeeld? ben dat winterweer echt wel beu (sorry Mariner, maar nu kots ik niet wegens de resultaten he )tijd dat ik nog eens naar Bangkok vlieg pffff ![]() alvast ter inspiratie voor onze jongens : was gistern in Duisburg waar Sankt Pauli met 0-2 won en nu op kop in de 2. Bundesliga staat... mijn ticketjes voor de topmatch op Kaiserslauten op 22 februari zijn al besteld!! _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 30 Jan 2010, 16:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik heb ook al genoeg van diene sneeuw...
![]() |
| 30 Jan 2010, 21:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Weet hier iemand hoe ons veld erbij ligt?
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 31 Jan 2010, 10:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik woon op paar km van 't stadion en hier zijn alle velden sneeuwvrij.
|
| 31 Jan 2010, 10:47 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 09 Dec 2009, 9:28 Berichten: 21 |
zal wel gespeeld worden denk ik...
Op naar de 3 punten !!! ![]() _________________ >>> Today EA , tomorrow EA , always EA <<< |
| 31 Jan 2010, 11:08 |
|
|
Freak
ploeg van straks?
*************Moreels******************** **************Troch********************** ****Lord **********************Coppens ********Van Damme Kestens************ *Ringoot Filipovic Moreels De Schutter ********************VDN********************* |
| 31 Jan 2010, 11:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: ploeg van straks? *************Moreels******************** **************Troch********************** ****Lord **********************Coppens ********Van Damme Kestens************ *Ringoot Filipovic Moreels De Schutter ********************VDN********************* Galucci? |
| 31 Jan 2010, 11:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Gallucci en De Castro testen voor de match.
Verheyden ,en uiteraard ook Depoitre, zijn er niet bij. Ringoot zou mogen spelen denk ik, maar of hij er ook zal bij zijn weet ik niet. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 31 Jan 2010, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De ploeg heeft 2mogelijkheden : 1met De Castro & Gallucci en 1 zonder hun
VDN De Castro-Moreels-Filipovic-De Schutter Gallucci-Van Damme- Kestens- Lord Troch-Moreels OF VDN Moreels(zoals op heist)-Seminck-Filipovic-De Schutter Coppens-Van Damme-Kestens-Lord Troch-Moreels Tussen Lord,Troch en Moreels kan er natuurlijk gewisseld worden |
| 31 Jan 2010, 11:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
ik had vd week is een artikel gelezen met van renterghem en hij zei da hij heel tevreden was over niels ringoot en da hij zeker in aanmerking komt om een basisplaats.
moest de castro nog geblesseerd zijn denk ik da hij wel is me de schutter- flippo- brecht - ringoot zou kunnen spelen. of natuurlijk terug de verdediging van vorige week? we zullent sebiet wel zien komaan iendracht! terug aanknopen me een overwinning na een onterecht verlies in heist! deinze trouwens gelijk gisteren dus daar kunnen weer wa verder van weglopen |
| 31 Jan 2010, 12:56 |
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |