|
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
boer touch schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: We begonnen heel goed het eerste kwartier met een resem kansen, en krijgen bij de eerste tegenstoot het deksel op de neus. We hebben het geluk om meteen tegen te scoren, en van dan af zijn we vergeten te voetballen. BVR begint de tweede helft met de ploeg waar hij mee had moeten starten. Past zijn ploeg tweemaal (gedwongen?) aan, tweemaal de boot in… Het gemis van Depoitre is overduidelijk. Een “geluk” dat die zich in de transferperiode blesseert, want anders was het bestuur toch niet zinnens geweest een bijkomende spits te halen. De tweede helft doemde de geest van Vanderhaegen weer efkes op, buitenspelers die zelden of nooit over hun man geraakten, lange ballen in het niets, geen beweging. Een vreemde gang van zaken, zeker als je het openingskwartier zag. Een goed combinerend Aalst met kansen voor Troch, Lord, Moreels. Ik vond wel dat we bij de omschakeling de eerste helft te vaak verkeerde keuzes maakten, bij recuperatie zochten Kestens en Van Damme telkens Troch in de diepte, terwijl dat niet zijn kwaliteit is uiteraard. Telkens lag de ruimte op links met Lord. Wel een stomme match voor onze keeper zeg, 4 ballen gezien waarvan 3 doelpunten, waar hij niet aankon. Bij de eerste vergeet De Castro zijn zone af te dekken, en die derde was het slap verdedigen van Mich en Brecht (die zijn beste match niet speelde) En wat TT (Tragen Thomas) betreft, ik heb hem nog nooit uitgefloten, maar verlos hem uit zijn lijden, het was nochtans tegen een ploeg uit de rechterkolom… Een nederlaag die stemt tot nadenken… Ook de kans van vandamme na 2minuten niet vergeten.Bij de 2de goal gaat er gewoon weer niemand op en zo hebben we in de heenronde ook wel doelpunten tegen gehad. van vanachter hebben we enkel over rechts nog voor enige gevaar gezorgd, vanop links enkel het eerste kwartier. den tweede helft heeft de schutter( was echt slecht) niet 1 keer ingespeeld op filipovic, telkens centraal inspelen en dan de bal kwijt. zelfde met mich, brecht, ken en kristof. wouter en lio waren gewoon niet aanspeelbaar en als ze dan toch eens bij de bal kwamen was het ne slechte control, vastlopen. conclusie : zonder laurent zijn we ne kandidaat rechter kolom Het is spijtig om het moeten te zeggen maar zonder depoitre zijn we maar een klein ploegje. wouter was ook zwak vandaag en ons verdediging amai, dat is spelen zonder depoitre hé. als onze verdediging nie weet wat te doen , geven ze daar een lap op en depoitre loopt dat toch wel toe , vandaag niet hé , hoe komt da? hetzelfde met wouter ,het is niet gemakkelijk als je zelf moet werken voor een beetje ruimte hé.en met 2 verdedigende middenvelders spelen die geen duels winnen , ik mis toch den tijd van arne of buysens ze |
| 31 Jan 2010, 20:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Aan al die kreften die op Troch bezigzitten: Ik kan er vandaag een heleboel opnoemen die minstens even slecht waren. Troch verliest een duel op snelheid en hij wordt verweten van tamzak, geen inzet te hebben,... hoe achterlijk kan je zijn.. Das niet één keer e Jeroen. Ik verwijt hem niet van tamzak etc... Hij is ook altijd aan het kreften op het plein maar het loopt zelf voor hem niet. Dan moet je ook maar dimmen denk ik. |
| 31 Jan 2010, 20:17 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
groot gelijk witteken zonder depoitre zijn we niks want volgens sommige hier op da forum
hebben we genoeg talent hé |
| 31 Jan 2010, 20:19 |
|
|
Freak
allez jonges, we hebben spotbeen toch nog zeker.?
![]() |
| 31 Jan 2010, 20:22 |
|
|
alle jong toch super in gevallen hé
![]() |
| 31 Jan 2010, 20:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
christiano schreef: groot gelijk witteken zonder depoitre zijn we niks want volgens sommige hier op da forum hebben we genoeg talent hé Ja,ge gaat toch niet beweren dat van damme,de schutter,podevijn,..... niet kunnen voetballen é?De 2de helft was idd slecht,maar de 1ste helft vond ik ons niet slecht spelen,alleen de afwerking was er weer niet. |
| 31 Jan 2010, 20:35 |
|
|
oké maar toch missen we de klasse vind ik
![]() |
| 31 Jan 2010, 20:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Ja jonges we spelen voor het eerst sinds lang nog eens een mindere wedstrijd en ge moet sommige hun commentaar al ne keer lezen
Ipv ze af te breken, met zen allen achter de ploeg om zo naar de eindronde te kunnen! _________________ Iendracht till i die!! |
| 31 Jan 2010, 21:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
[quote="Jeroen"]Aan al die kreften die op Troch bezigzitten: Ik kan er vandaag een heleboel opnoemen die minstens even slecht waren. Troch verliest een duel op snelheid en hij wordt verweten van tamzak, geen inzet te hebben,... hoe achterlijk kan je zijn..
Brecht Moreels vliegt bij mij uit de ploeg, dat is al weken dat die de éne slechte pass na de andere geeft, vandaag was het echt rampzalig. Ik vond ons de eerste helft nog redelijk goed spelen, maar de tweede helft was er geen tempo en zakten we veel te ver terug. Nochtans win je hier met wat meer geluk hoor want Hoogstraten is echt wel slecht.[/quot Ik denk dat wij op de zelfde golflengte zitten maar dat anderen een "andere" match gezien hebben. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Jan 2010, 21:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
christiano schreef: alle jong toch super in gevallen hé ![]() Vorige week is die op Heist goed ingevallen. Ook gezien? ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 31 Jan 2010, 21:42 |
|
|
Freak
jammen schreef: Jeroen schreef: Aan al die kreften die op Troch bezigzitten: Ik kan er vandaag een heleboel opnoemen die minstens even slecht waren. Troch verliest een duel op snelheid en hij wordt verweten van tamzak, geen inzet te hebben,... hoe achterlijk kan je zijn.. Brecht Moreels vliegt bij mij uit de ploeg, dat is al weken dat die de éne slechte pass na de andere geeft, vandaag was het echt rampzalig. Ik vond ons de eerste helft nog redelijk goed spelen, maar de tweede helft was er geen tempo en zakten we veel te ver terug. Nochtans win je hier met wat meer geluk hoor want Hoogstraten is echt wel slecht.[/quot Ik denk dat wij op de zelfde golflengte zitten maar dat anderen een "andere" match gezien hebben. ik denk niet dat jullie op dezelfde golflengte zitten, jeroen vond Troch ook slecht, alleen de manier waarop sommigen hem uitfloten stemt tot nadenken... ![]() |
| 31 Jan 2010, 21:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik lees hier dat Hoogstraten echt wel slecht is.....
En die mannen scoren 7 keer tegen ons dit seizoen Laat ons zeggen dat ze dodelijk efficient zijn... wat van ons absoluut niet kan gezegd worden he. Zonder Depoitre zijn we amper een schim van de ploeg met hem er bij. Laurent telt voor twee op het terrein. Als je die dan vervangt door Troch dan speel je met 10 ipv 12 ![]() _________________
|
| 31 Jan 2010, 22:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
El Corredor schreef: boer touch schreef: van vanachter hebben we enkel over rechts nog voor enige gevaar gezorgd, vanop links enkel het eerste kwartier. den tweede helft heeft de schutter( was echt slecht) niet 1 keer ingespeeld op filipovic, telkens centraal inspelen en dan de bal kwijt. zelfde met mich, brecht, ken en kristof. wouter en lio waren gewoon niet aanspeelbaar en als ze dan toch eens bij de bal kwamen was het ne slechte control, vastlopen. conclusie : zonder laurent zijn we ne kandidaat rechter kolom mijn conclusie: stop met giftige paddestoelen te eten, De Schutter slecht? ![]() Oef, ik dacht al dat het aan mij hing. Voor mij was De Schutter misschien wel de beste op het plein. |
| 31 Jan 2010, 22:24 |
|
|
forumlegende
Vandaag toch in de eerste helft een aantal mooie combinaties gezien tussen Troch, Lord en Moreels.
Maar je mist toch slagkracht vooraan... Verder hebben die mannen hun kansen aan echt 100% afgewerkt terwijl wij er toch een paar lieten liggen (2x paal via Lord en Van Damme), vrije schietkans Lord net over, ... We mogen toch stellen dat we minstens een punt verdienden, niet ? En Troch, tja, je voelt gewoon dat hij aan zijn laatste wedstrijden bezig is bij ons. Ook ik was een grote fan maar wat hij nu laat zien is echt niet meer spelbepalend en buiten goede passing geen duelkracht, geen vertrouwen, geen snelheid, ... pfff . Moet ook voor hem frustrerend zijn. |
| 31 Jan 2010, 22:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Vandaag idd eerste goed kwartier gezien, daarna trok het idd op nix ni meer.
En ja, ge mist Laurent in de ploeg, ma als we eindronde willen halen en nog overgaan ook, mag volgens mij u ploeg ni staan of vallen door ene speler. En TT...toch verdomme spijtig van diene gast ze, want tis ne ploegspeler me een groot hart, ma idd we moeten onder ogen zien da hij ons ni veel meer zal brengen dan enkele flitsen dit seizoen _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 31 Jan 2010, 22:54 |
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 205 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |