Transfers 2009-2010 - Pagina 242 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 240 241 242 243 244 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers 2009-2010
DT schreef:
en op basis van de wedstrijden die ik heb gezien van hem, is hij net iets efficiënter voor doel dan Laurent...

Dat blijkt alleszins niet uit de cijfers, want in het laatste anderhalf seizoen maakte hij maar drie doelpunten (hij mocht wel zelden in de basis starten). Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Ik denk dat Amghar een mindere versie van Depoitre is en als Depoitre fit is, zal hij normaalgezien ook op de bank zitten, hopelijk kan hij daar mee leven. Maar soit, tis al goed dat we een min of meer vergelijkbaar type hebben dan Depoitre om diens afwezigheid op te vangen zonder gans uw systeem om te smijten.

27 Jan 2010, 10:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Timoilsjt schreef:
Hierbij de paragraaf uit het bondsreglement, die volgens mij van toepassing is

Ongeacht de manier van zijn toewijzing aan of tijdelijke transfer naar een club, moet elke speler het einde van een termijn van zes kalenderdagen afwachten vooraleer hij mag deelnemen aan een officiële wedstrijd.
Voorbeeld: aansluiting aanvaard op 1 maart, speler speelgerechtigd op 8 maart.

Terug te vinden op pg. 153 via onderstaande link:

http://extranet.e-kickoff.com/project/publiek/reglement/reglement_nl.pdf

In dat geval komt Hoogstraten te vroeg, maar oudenaarde zou geen enkel probleem mogen vormen.

In dat reglement staat 6 kalenderdagen, maar niels ringoot had getekend op zondag 17/01 (toch volgens den officiële website) en toch was hij nog ni speelgerechtigd zondag 24/01 op heist (da zijn dan toch al zeven dagen :wadde: ) achja:-) tegen oudenaarde zal hij er wel bijlopen :lol:

27 Jan 2010, 12:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Smetje schreef:
panoleon schreef:
Smetje schreef:

Ik denk niet dat ik er hier al zoveel vernoemd heb :p Depoitre had ik trouwens ook genoemd.

Kijk eens bij spelers die je graag ziet in het shirt van Eendracht Aalst, wie staat daar bij mij op 1, idd Laurent Depoitre, nu nadien zijn er idd nog mensen geweest die hem graag in onze geliefde kleuren zagen spelen. Moar just is just, 'k was den ieste :p In ieder geval, knap dat je 2 jaar geleden onze nieuwe spits al bij ons wou zien spelen, net zoals El Corredor, dacht ik. Probleem is natuurlijk als we teveel scouts op andere wedstrijden plaatsen, we zelf op de langen duur geen supporters meer gaan hebben :lol:
Herzlich willkommen Johann Amghar :lol:

Hier moet ik je toch tegenspreken :p . Zie onderstaande printscreens met datum van de post:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb het niet met zoveel woorden gezegd, maat t kwam er toch op neer.

'k moest toen het forum nog ontdekken, maar as ge gelijk hebt, hebt ge gelijk. ;)

27 Jan 2010, 12:23
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Me deze ploeg moeten we het wel doen ze tot me de eindronde , tis nimmer nodig om dit seizoen nog aankopen te doen

27 Jan 2010, 20:02
Freak

moeten ze nu niet nog een spits kopen?

29 Jan 2010, 9:34
Vaste Waarde

Bartos schreef:
DT schreef:
en op basis van de wedstrijden die ik heb gezien van hem, is hij net iets efficiënter voor doel dan Laurent...

Dat blijkt alleszins niet uit de cijfers, want in het laatste anderhalf seizoen maakte hij maar drie doelpunten (hij mocht wel zelden in de basis starten). Maar ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt. Ik denk dat Amghar een mindere versie van Depoitre is en als Depoitre fit is, zal hij normaalgezien ook op de bank zitten, hopelijk kan hij daar mee leven. Maar soit, tis al goed dat we een min of meer vergelijkbaar type hebben dan Depoitre om diens afwezigheid op te vangen zonder gans uw systeem om te smijten.

Nog efficiënter dan Laurent?????? :lol:

sorry, ik weet het is goedkoop, maar het was te gemakkelijk......... ;)

29 Jan 2010, 10:04
forumlegende

Leeftijd: 45
ik denk dat de ambities nu wel duidelijk zijn
transfers die me aanstaan...Hopelijk ook een goed financieel beleid zoals bv. Westerlo

30 Jan 2010, 4:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
edit

01 Feb 2010, 21:47

Bericht Spits
In wandelgangen gehoord da er contacten zijn met targetspits en dit reeds voor volgend seizoen???? Zou om spits uit zelfde reeks gaan?

02 Feb 2010, 14:04
Nationale Ploeg

Bericht Re: Spits
RomeLukaku schreef:
In wandelgangen gehoord da er contacten zijn met targetspits en dit reeds voor volgend seizoen???? Zou om spits uit zelfde reeks gaan?

Amghar? :whistle:

02 Feb 2010, 14:05

Speelt Boussu-Dour in 3A??? :nieje:

02 Feb 2010, 16:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
RomeLukaku schreef:

Er word hier zoveel gehoord wat transfers betreft en 90% is bullshit, moest alles waar zijn wat hier soms te lezen valt speelde er geen enkele speler meer zonder 1ste klasse ervaring bij ons :lol: (Fadiga, Thiebaut, Kpaka,...)

Mijn hart is wit en zwart !

02 Feb 2010, 16:41

tis uit goeie bron zene....ma inderdaad, al die geruchten, we zullen komende weken wel meer horen als er meer is hé.......en ondertussen targetspitsen wa int oog houden :lol:

02 Feb 2010, 17:27
Scholier

Leeftijd: 55
De_steve schreef:
RomeLukaku schreef:

Er word hier zoveel gehoord wat transfers betreft en 90% is bullshit, moest alles waar zijn wat hier soms te lezen valt speelde er geen enkele speler meer zonder 1ste klasse ervaring bij ons :lol: (Fadiga, Thiebaut, Kpaka,...)

er zij er hier al die spreken gelijk dat we in 2de klasse al zitten, we zijn daar nog lang niet hoor, laat ons eerst proberen van ploegen te winnen die hoger geklasseerd staan dan de 8ste plaats want dat hebben we dit seizoen nog niet gedaan, na dit weekend staan we waarschijnlijk niet meer op een plaats die recht geeft op een eindronde en bij oudenaarde heb ik geen goed gevoel. hoe lang is het al geleden dat we met carnaval nog eens konden winnen?? al heeeel lang

02 Feb 2010, 17:28
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
zwetwit schreef:
De_steve schreef:
RomeLukaku schreef:

er zij er hier al die spreken gelijk dat we in 2de klasse al zitten, we zijn daar nog lang niet hoor, laat ons eerst proberen van ploegen te winnen die hoger geklasseerd staan dan de 8ste plaats want dat hebben we dit seizoen nog niet gedaan, na dit weekend staan we waarschijnlijk niet meer op een plaats die recht geeft op een eindronde en bij oudenaarde heb ik geen goed gevoel. hoe lang is het al geleden dat we met carnaval nog eens konden winnen?? al heeeel lang

Helemaal niet lang ...
Vorig jaar werd er met 1-2 gewonnen op Zottegem en na de wedstrijd zong Roel Van Den Brande dan nog Ajoine

02 Feb 2010, 17:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 240 241 242 243 244 280