Eerste klasse - Pagina 220 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 218 219 220 221 222 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 56
Bericht Re: Eerste klasse
ajoin_bart schreef:
Ik zag liever Anderlecht dan Brugge winnen maar vind ook dat de rode kaart van Vargas zwaar overdreven was. De spelers van Anderlecht gaven na de match overigens zelf toe dat geen rood was, dus hun treft hier al zeker geen schuld. Denk da ze er zelf ook wa mee verveeld zitten da ze na de topper op Standard nu ook tegen Brugge geholpen worden om te winnen.. Brugge was gisteren (11 tegen 11) de betere ploeg en verdiende meer. Maja, kampioenengeluk of hoe noemt da? En moest den iendracht al zijn matchen al gewonnen hebben da ze verdienen te winnen, we zouden wa hoger staan int klassement ze.. das voetbal he. De goalen tellen. Wa een goal van Boussoufa trouwens, na vorige week op GBA nu zo'n goal...

Maar t'blijft ne marokkaan he... :D

04 Feb 2010, 11:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Die rode kaart van Vargas vond ik eigenlijk zelfs met moeite een overtreding. Ik vraag me af of ze nu echt zowat elke tackle met rood gaan beginnen bestraffen. Tis toch echt te belachelijk voor woorden. En trouwens een verschrikkelijk slechte zaak voor ons voetbal, want hier gaan onze spelers nog nauwelijks mogen tacklen, maar Europees gaan ze hier echt niet voor fluiten hoor, zo gaan ze hier echt jeanetten van onze spelers maken. Als ge hiervoor pakweg in Engeland rood geeft, peis ek dat ze u direct van het Britse eiland verbannen zeg.

Trouwens, alleman klapt van die wereldgoal van Boussoufa, maar als ze daar bij Club niet als preminiemen staan te verdedigen (Perisic laat zich veel te gemakkelijk opzij zetten plus geen enkele rugdekking), komt er in de eerste plaats al geen schot. En zo nen onmogelijke hoek vond ik dat ook niet, das toch gewoon een lekkere plaats voor te knallen, zeker als ge zoveel ruimte krijgt.

04 Feb 2010, 11:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bartos schreef:
Die rode kaart van Vargas vond ik eigenlijk zelfs met moeite een overtreding. Ik vraag me af of ze nu echt zowat elke tackle met rood gaan beginnen bestraffen. Tis toch echt te belachelijk voor woorden. En trouwens een verschrikkelijk slechte zaak voor ons voetbal, want hier gaan onze spelers nog nauwelijks mogen tacklen, maar Europees gaan ze hier echt niet voor fluiten hoor, zo gaan ze hier echt jeanetten van onze spelers maken. Als ge hiervoor pakweg in Engeland rood geeft, peis ek dat ze u direct van het Britse eiland verbannen zeg.

Trouwens, alleman klapt van die wereldgoal van Boussoufa, maar als ze daar bij Club niet als preminiemen staan te verdedigen (Perisic laat zich veel te gemakkelijk opzij zetten plus geen enkele rugdekking), komt er in de eerste plaats al geen schot. En zo nen onmogelijke hoek vond ik dat ook niet, das toch gewoon een lekkere plaats voor te knallen, zeker als ge zoveel ruimte krijgt.

ge spreekt precies van ondervinding :D maar idd, Perisic laat zich veel te makkelijk ringeloren en dan geen dekking. Trouwens 1ste doelpunt van Anderlecht staat Vadis in de zone, maar doet 2 stappen vooruit op het ogenblik dat de vrije trap wordt gegeven, gevolg ruimte voor Juhasz op die bewuste plaats. Anderzijds wordt er op het 2de doelpunt van Brugge ook als een bende jannetten verdedigd. :D

04 Feb 2010, 12:45
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Bartos schreef:

Inderdaad, ik vond dat totaal geen overtreding. Echt belachelijk. Wat Brugge-supporters ook mogen zeggen, Wouters was langs beide kanten irritant en archislecht.

Dat verdedigen van Perisic was idd heel zwakjes.

Maar waar niemand over babbelt is de zwakke tactische zet van Koster. De enige die vooraan een bal kan bijhouden (Kouemaha) eraf halen voor een zeer beperkte speler als Simaeys is toch een ongelooflijke domme wissel. Misschien moeten ze bij FCB daar ook is een verklaring zoeken.

ajoin_bart schreef:
Ik zag liever Anderlecht dan Brugge winnen maar vind ook dat de rode kaart van Vargas zwaar overdreven was. De spelers van Anderlecht gaven na de match overigens zelf toe dat geen rood was, dus hun treft hier al zeker geen schuld. Denk da ze er zelf ook wa mee verveeld zitten da ze na de topper op Standard nu ook tegen Brugge geholpen worden om te winnen.. Brugge was gisteren (11 tegen 11) de betere ploeg en verdiende meer. Maja, kampioenengeluk of hoe noemt da? En moest den iendracht al zijn matchen al gewonnen hebben da ze verdienen te winnen, we zouden wa hoger staan int klassement ze.. das voetbal he. De goalen tellen. Wa een goal van Boussoufa trouwens, na vorige week op GBA nu zo'n goal...

Op Standard geholpen? Komaan hé, zelfs met 12 hadden die droogweg zonder punten achter gebleven dus niet overdrijven hé.

salvador schreef:
Met de traditionele hulp van de scheidsrechters is het seizoen dit jaar vroeg gedaan.
Nu echt hopen dat Genk en Standard de top zes niet halen, maar dat zullen de scheidsrechters ook nog wel beletten...
Of ben ik nu te cynisch?

Nee, gewoon te calimero-achtig. Traditionele hulp? Niet te belachelijk beginnen doen ook ni hé...

04 Feb 2010, 12:49
Freak

De Brusselse rechtbank van eerste aanleg heeft Charleroi gelijk gegeven in de zaak die de club had aangespannen tegen de Koninlijke Belgische Voetbalbond. Dat betekent dat alle toezeggingen die de bond tegenover Charleroi gedaan heeft weer van kracht zijn. Concreet: boetes zijn opnieuw kwijtgescholden, schorsingen geannuleerd en Mogi Bayat krijgt weer een aansluitingskaart.

De beslissing kadert in het uitstel van de competitiematch tegen Cercle Brugge. In ruil om toch te spelen, kwam Charleroi met een hele rist voorwaarden op de proppen. De KBVB ging eerst akkoord, maar trok enkele dagen later haar eigen beslissing 'en petit comité' weer in. Charleroi stapte daarop naar de rechter en die oordeelde dus nu dat het Uitvoerend Comité van de KBVB niet zomaar een beslissing van de raad van bestuur ongedaan kan maken.

Om 16 uur staat een spoedvergadering van de juridische commissie van de KBVB op het programma. "We gaan de beslissing van de rechter analyseren en daarna reageren", aldus woordvoerder Nicolas Cornu. :crazy:

04 Feb 2010, 13:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Kon mij geen reet schelen of Anderlecht of Brugge won, maar als ge ziet wat anderlecht de laatste tijd op de mat heeft gebracht, chapeau. Den titel is gespeeld, anderlecht is kampioen en terecht. Mag dan tegen 10 van brugge zijn maar ge moet het wel altijd nog doen, 2 keer scoren in 't slotkwartier komt niet vanzelf

04 Feb 2010, 13:00

Leeftijd: 11
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Ar ... 022010_020

çoisken zal nie blijven lachen

Laatst gewijzigd door Mariner op 04 Feb 2010, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.

04 Feb 2010, 13:29
forumlegende

Was gisteren aanwezig als neutrale supporter en zag een zeer sterk combinerend Club Brugge tegen een heel zwak Anderlecht (in de eerste helft). Brugge liet de bal mooi rond gaan en kwam verdiend op voorsprong.
Kouhemaha of zoiets was redelijk onzichtbaar en zo goed hield hij de bal ook niet bij hé.
Beste man bij Brugge ongetwijfeld Perisic. Ook Klukowski speelde goede wedstrijd;

Anderlecht speelde met een man meer Club wel van het kastje naar de muur en je voelde gewoon dat ze gingen winnen....is ook gebeurd.

Gelijkspel was misschien een terechte uitslag geweest.

Indien Vargas niet was uitgesloten (in stadion onmogelijk goed te beoordelen) , dan zou het eerder 1-3 zijn geweest dan 3-2.

04 Feb 2010, 14:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Kvond de rode kaart van Vargas overdreven

04 Feb 2010, 19:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Als je rood krijgt voor de actie van Vargas :wadde:

Het Belgisch voetbal is naar de kloten :fuck:

Mijn hart is wit en zwart !

04 Feb 2010, 20:31
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:

Ik weet niet waaro mdat heir staat?.
Wat ik wel weet is dat hij een heel volwassen, eerlijke en correcte analyse maakte voor de camera. (y)
Er zijn nog veel Belgen en anderen die daar iets van kunnen leren!
De Caje daarentegen, die kan dat ook... Gisteren weer (y)

04 Feb 2010, 20:38

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Geen schorsing voor Vargas

Ronald Vargas wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij gisteren kreeg in de topper tegen Anderlecht. Dat heeft het bondsparket van de KBVB beslist.

05 Feb 2010, 10:10
Ancien

Bakkie schreef:

Ronald Vargas wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij gisteren kreeg in de topper tegen Anderlecht. Dat heeft het bondsparket van de KBVB beslist.

Een pleister op de wonde noem ik zoiets.
Als Vargas geen rood krijgt wordt het misschien geen 2-2, laat staan 3-2.
Maar ja, zoiets zul je natuurlijk nooit te weten komen.

05 Feb 2010, 10:18
Ancien

Leeftijd: 56
salvador schreef:
Citeer:

Ik weet niet waaro mdat heir staat?.
Wat ik wel weet is dat hij een heel volwassen, eerlijke en correcte analyse maakte voor de camera. (y)
Er zijn nog veel Belgen en anderen die daar iets van kunnen leren!
De Caje daarentegen, die kan dat ook... Gisteren weer (y)

Waarom? Omdat hij in MIJN ogen een wreed arrogant ventje is, zoals hij ooit op die bal ging staan :fuck: Hier in deze competitie is hij misschien wel goed, ergens anders zie ik hem niet slagen. Wat de Caje betreft, daar heb je dan weer gelijk in.

05 Feb 2010, 11:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
jammen schreef:
Bakkie schreef:

Een pleister op de wonde noem ik zoiets.
Als Vargas geen rood krijgt wordt het misschien geen 2-2, laat staan 3-2.
Maar ja, zoiets zul je natuurlijk nooit te weten komen.

Een wedstrijd duurt 90 minuten. Je mag van mij eens nagaan hoeveel wedstrijden Brugge dit seizoen won dankzij een doelpunt in de blessuretijd.
De scheidsrechter zat er in dit geval (alweer) naast, maar Boussouffa loopt daar gewoon de baklijn binnen. Daar kon Vargas niks aan gedaan hebben hoor...

05 Feb 2010, 13:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 218 219 220 221 222 500