Eerste klasse - Pagina 222 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 220 221 222 223 224 500
 Eerste klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bericht Re: Eerste klasse
Brugse motor sputtert tegen Zulte 1 - 1

07 Feb 2010, 20:55
Ancien

Leeftijd: 65
Iendrachter90 schreef:
Belgie voor de kwalificatie's van het ek in een groep met duitsland,turkye,oostenrijk,kazakstan en azerbeidzjan.

De Rode duivels zijn al lang geen "eerste klasse" meer, hé, dus...
:offtopic:

07 Feb 2010, 22:31
Freak

Leeftijd: 35
salvador schreef:
Iendrachter90 schreef:
Belgie voor de kwalificatie's van het ek in een groep met duitsland,turkye,oostenrijk,kazakstan en azerbeidzjan.

De Rode duivels zijn al lang geen "eerste klasse" meer, hé, dus...
:offtopic:

Khad mij gewoon mistypt.

07 Feb 2010, 22:47
Scholier

Ben juist terug van het regenboogstadion... het is niet zozeer de brugse motor die sputterde; Waregem heeft een heel degelijke ploeg. Geen toppers (op Berrier na. Ongelooflijk hoe die het spel leest en bijna elke pas van hem gevaar oplevert; in dat opzicht gaat de vergelijking met Ribbery op), maar een zeer degelijk geheel. Ik denk dat de rol van Dury hierin niet te onderschatten is. Brugge maakte nooit aanspraak op een overwinning; de brugse goal kwam uit het niets. De beste kansen waren voor Waregem.
Wel nooit rood voor Geeraerts natuurlijk.

07 Feb 2010, 23:01
Reserve

Leeftijd: 57
alostasoul schreef:
Ben juist terug van het regenboogstadion... het is niet zozeer de brugse motor die sputterde; Waregem heeft een heel degelijke ploeg. Geen toppers (op Berrier na. Ongelooflijk hoe die het spel leest en bijna elke pas van hem gevaar oplevert; in dat opzicht gaat de vergelijking met Ribbery op), maar een zeer degelijk geheel. Ik denk dat de rol van Dury hierin niet te onderschatten is. Brugge maakte nooit aanspraak op een overwinning; de brugse goal kwam uit het niets. De beste kansen waren voor Waregem.
Wel nooit rood voor Geeraerts natuurlijk.

In mijn ogen was de meest sputterende motor die van Bourdouxhe!
Ik zag nog een zeer onterechte kaart voor Vargas die zuiver naar de bal ging en Bossut zelfs niet raakte maar hem wel geel aansmeert ... proficiat Bourdouxhe ... :kots:
Er was ook nog een een handspel in de rechthoek van waregem waar hij geen gevolg aan gaf :nieje:

Club was in de beginfase inderdaad de mindere van Zulte Waregem en het doelpunt van Kouhemaha viel wel uit de lucht maar daarna, en zeker in de tweede helft, lag Waregem toch wel een tijdje onder...
Als Perisic die opgelegde kans afmaakt ist 1-2 en na de schandalige uitsluiting kon Waregem geen gebruik maken van zijn numerieke meerderheid ...

Ik kan er toch wel inkomen dat ze zich in Brugge bekocht voelen ook al na de uitsluiting van Vargas vorige week tegen Anderlecht! De reactie van Geeraerts na de wedstrijd vond ik niet eens overdreven ...
Zonder die twee uitsluitingen had Brugge hoogstwaarscnlijk veelmeer gehaald dan de laatste 1 op 6 en Anderlecht misschien 1 of zelfs 0 op 6
Stel u voor dat ze het met Preudhomme doen ... of met Dury of Boloni... tzou nogal wa zijn in de interviews

08 Feb 2010, 6:47
forumlegende

't is altijd iets met Brugge, calimero's

08 Feb 2010, 8:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Jean schreef:

Als wij twee weken achtereen zou een kaart zouden krijgen en de match verliezen, tkot zou hier ook te klein zijn.

08 Feb 2010, 13:50
Freak

Leeftijd: 45
Jean schreef:

bij iedere rode kaart maken ze in België altijd de nuance: kijk, in Engeland gebeuren zo een tackles iedere week...

awel, ik kijk alle weken naar MOTD en de hoeveelheid rode kaarten die daar niet gegeven worden, zijn ook niet meer te tellen. :hmm:

08 Feb 2010, 19:33

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Vliegt Laszlo Bölöni vandaag buiten?Is het avontuur van Laslo Bölöni op Sclessin afgelopen? Volgens de Waalse pers heeft de Roemeense oefenmeester van Standard woensdagmiddag zijn ontslagbrief gekregen.

Ik denk dat Trond Sollied,al achter het hoekje staat te wachten.

10 Feb 2010, 17:24
Freak

Bakkie schreef:
Vliegt Laszlo Bölöni vandaag buiten?Is het avontuur van Laslo Bölöni op Sclessin afgelopen? Volgens de Waalse pers heeft de Roemeense oefenmeester van Standard woensdagmiddag zijn ontslagbrief gekregen.

Ik denk dat Trond Sollied,al achter het hoekje staat te wachten.

T'is officieel hij heeft zelf zijn ontslag ingediend.

10 Feb 2010, 18:03
Ancien

Leeftijd: 38
Dominique D'Onofrio volgt hem op tot het einde van het seizoen.

10 Feb 2010, 20:21
Nationale Ploeg

Gilles schreef:

:lol:

Mijn hart is wit en zwart !

10 Feb 2010, 20:25
Ancien

Leeftijd: 65
Gilles schreef:

... allez, terug naar "grijs"...
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze de top ze niet halen.
Vorig jaar en vooral twee jaar geleden had ik nogal wat sympathie voor Standard, maar ze slagen er daar toch elke keer weer in om deskundig zelf te vernietigen wat ze aan het opbouwen zijn...
(allez, 't doet een beetje aan den Iednracht denken in slechte tijden... :( )

11 Feb 2010, 22:13

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
G.Beerschot - Zulte Waregem: zaterdag 20u

Veldverwarming: ja

Staat van het terrein: 3 à 4 cm sneeuw.

Verwachting voor zaterdag: Als er niets meer bijvalt, verwacht de club dat er gespeeld kan worden op het Kiel. "Aangezien het voor ons nog allemaal nieuw is, weten we nog niet of het drainagesysteem al het water weg krijgt, maar dat zou normaal geen probleem mogen zijn."

Roeselare - KV Kortrijk: zaterdag 20u

Veldverwarming: nee

Staat van het terrein: 2 à 3 cm sneeuw.

Verwachting voor zaterdag: Volgens de club ziet het er niet echt goed uit, maar wachten ze af tot de bond eventueel actie onderneemt.

Cercle Brugge - Lokeren: zaterdag 20u

Staat van het terrein: Sinds het veld sneeuwvrij werd gemaakt voor de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag tegen Roeselare is er geen sneeuw meer gevallen in Brugge.

Verwachting voor zaterdag: De club wacht af tot de scheidsrechter het veld gekeurd heeft, maar heeft er een goed oog op.

Charleroi - Anderlecht: zaterdag 20u

Staat van het terrein: 5 cm sneeuw.

Verwachting voor zaterdag: Omdat het blijft vriezen tot zaterdag, is de match in gevaar. Het veld gaan ze nog niet ruimen, anders vriest het opnieuw aan en dat kan beschadigend zijn voor het gras.

KV Mechelen - Racing Genk: zaterdag 20u

Staat van het terrein: 4 à 5 cm sneeuw.

Verwachting voor zaterdag: de club verwacht dat er nog tijd genoeg is om het veld, zoals vorige keer, eventueel nog sneeuwvrij te maken met de hulp van de supporters.

Standard - Westerlo: zondag 18u

Staat van het terrein: "Op dit moment ligt er nog maar een dun laagje sneeuw van ongeveer 1 cm. De sneeuw is geleidelijk aan het smelten. Het is een gevecht tussen de veldverwarming en de natuur", aldus Michel Juvigné, verantwoordelijke van de infrastructuur bij Standard.

Verwachtingen voor zondag: "We maken ons niet druk. De sneeuw zal weggesmolten zijn. Tenzij het zondag zelf nog begint te sneeuwen, dan moeten we die handmatig wegruimen."

AA Gent - Club Brugge: zondag 20u30

Staat van het terrein: "Er is sneeuw op het veld, maar die zou normaal tegen vanavond gesmolten zijn dankzij de veldverwarming die al een week aanstaat", klinkt het bij Dirk Piens, directeur organisatie.

Verwachting voor zondag: "Voor de wedstrijd van zondag is er geen probleem."

12 Feb 2010, 13:03
Freak

Cercle-lokeren en mechelen-genk afgelast.

12 Feb 2010, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7487 berichten ]  Ga naar pagina 1 220 221 222 223 224 500