|
|
| Pagina 11 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 33 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: supportersvergadering
Smetje schreef: Ik weet er te weinig van om zeker te zijn, maar Goethals heeft denk ik nooit de club rechtstreeks benadeeld. Ik denk dat hij altijd het beste voorhad met den Iendracht en de club zeker niet bepikt heeft. Ik denk dat hij er eerder veel geld (dat hij misschien op een ander gepikt had ) ingestoken heeft.Misschien ben ik verkeerd, maar dat is toch het beeld dat ik had. Ik heb Goethals nadien nog heel dikwijls gezien op den Iendracht als supporter. Ik denk dat hij nu nog altijd komt. Ik zie Goethals regelmatig op de trein en steeds vriendelijk en over Den Iendracht bezig. Komt nog regelmatig zien naar thuismatchen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Feb 2010, 0:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Prodialoog schreef: Goethals heeft wel op veel meer kapitaalkrachtige tenen getrapt dan Orlans. Beursfraude met een firma in Zwitserland en de Bahama's is toch nog net iets anders dan manager van een voetbalploegje uit een provinciestad. Voetbal en geld... Het is als man en vrouw. Zonder elkaar geraak je niet van de grond... ![]() euhum, manager van een Belgische topper uit een wereldstad (klinkt stukken beter )_________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Feb 2010, 12:44 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Prodialoog schreef: Na al die jaren vind ik het wel eens gepast om te stellen dat niet Orlans alle schuld treft in de ondergang van EA in 1e klasse. De problemen zijn begonnen bij het aftreden van de heer Goethals na het debacle van zijn beleggingskantoor. Een voorzitter van een club die in opspraak komt voor fraude en veroordeeld wordt is nooit goed. Het parket heeft toen ook het één en het ander komen uitpluizen op de club. Dit zorgde voor een gebrek aan vertrouwen van sponsers (waaronder slachtoffers van Goethals), leveranciers en schuldeisers. Goethals verdween van het toneel en Orlans mocht het overal gaan uitleggen. OK hij had toen de tering naar de nering moeten zetten en EA wat realisme moeten bijbrengen. Maar niemand ziet graag zijn club degraderen hé. Ik heb Orlans altijd een verader gevonden door zijn plannen om samen te gaan met Lokeren maar alle schuld treft hij zeker niet. wat hierboven over Goethals gezegd wordt, is correct. Het is nen Iendracht in hert en nieren! Heeft er meer geld ingestoken dan uitgehaald. Waar dat geld vandaan kwam, is natuurlijk een andere zaak maar heeft niets met Aalst te maken.En nog eens, Orlans had enkel het beste voor met den Iendracht, maar het is allemaal te hoog in zijn bol gegaan na die Uefacup. Toen Goethals wegging, regeerde hij als een verlicht despoot, met ondersteuning van het bestuur, en deed doen dingen die het bestuur zelfs niet wist, gewoon omdat hij carte blanche kreeg. Toen dan bleek dat het bij Aalst toch niet zou lukken om elke match voor 10000 man te spelen, was het al te laat, want de schulden waren opgehoopt. En zijn oplossing met Lokeren was inderdaad verraad t.o.v. de supporters. Op dat moment dacht hij nog enkel aan zichzelf en zijn eigen postje... Maar goed, ik koester de topjaren nog altijd in mijn hart, wat een tijd was dat toch... alleen jammer dat we nadien zo moeten sukkelen, en niet zoals Mechelen, of zelfs een Lommel op niveau teruggekomen zijn. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 09 Feb 2010, 13:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
eintracht frankfurt schreef: Maar goed, ik koester de topjaren nog altijd in mijn hart, wat een tijd was dat toch... alleen jammer dat we nadien zo moeten sukkelen, en niet zoals Mechelen, of zelfs een Lommel op niveau teruggekomen zijn. Nog niet bedoel je ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 09 Feb 2010, 16:50 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Ik weet er te weinig van om zeker te zijn, maar Goethals heeft denk ik nooit de club rechtstreeks benadeeld. Ik denk dat hij altijd het beste voorhad met den Iendracht en de club zeker niet bepikt heeft. Ik denk dat hij er eerder veel geld (dat hij misschien op een ander gepikt had ) ingestoken heeft.Misschien ben ik verkeerd, maar dat is toch het beeld dat ik had. Ik heb Goethals nadien nog heel dikwijls gezien op den Iendracht als supporter. Ik denk dat hij nu nog altijd komt. Ik zie Goethals regelmatig op de trein en steeds vriendelijk en over Den Iendracht bezig. Komt nog regelmatig zien naar thuismatchen. Je mag van Goethals zeggen wat je wil maar op geen enkel moment zou die bewust iets gedaan hebben dat zijn geliefde eendracht zou schade kunnen berokkenen hebben! Wat hij gedaan heeft in zijn prive en beroepsleven dat zijn mijn zaken niet maar hem vergelijken met mensen zoals Orlans ![]() |
| 09 Feb 2010, 19:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Voor ik het hier vergeet (dank aan bram om er mij te doen aan denken
_________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Feb 2010, 22:05 |
|
|
Freak
ik heb de presentatie bekeken, en er klopt iets niet wat de financiële kant van de zaak betreft...
|
| 21 Feb 2010, 22:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gaskonijn schreef: Voor ik het hier vergeet (dank aan bram om er mij te doen aan denken Mooi overzicht _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2010, 22:10 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: ik heb de presentatie bekeken, en er klopt iets niet wat de financiële kant van de zaak betreft... En wat klopt er niet meneer de boekhouder? ![]() |
| 21 Feb 2010, 22:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Volgende supportersvergadering gaat door op vrijdag 25/6/2010 om 19u in het clubcafe van het Pierre Cornelisstadion met de volgende agenda….
- verwelkoming - doelstelling en ambitie van Eendracht Aalst - financiele analyse - prijzen abonnement en drank - fandag op 31/7/2010 …voorstellen… - restaurant - transfers en blijvers - rondvraag ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 04 Jun 2010, 12:52 |
|
|
Ancien
davy1919 schreef: Volgende supportersvergadering gaat door op vrijdag 25/6/2010 om 19u in het clubcafe van het Pierre Cornelisstadion met de volgende agenda…. - verwelkoming - doelstelling en ambitie van Eendracht Aalst - financiele analyse - prijzen abonnement en drank - fandag op 31/7/2010 …voorstellen… - restaurant - transfers en blijvers - rondvraag ![]() Er worden maximum 5 afgevaardigden per supportersclub toegelaten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 04 Jun 2010, 13:56 |
|
|
Freak
Hugo schreef: davy1919 schreef: Volgende supportersvergadering gaat door op vrijdag 25/6/2010 om 19u in het clubcafe van het Pierre Cornelisstadion met de volgende agenda…. - verwelkoming - doelstelling en ambitie van Eendracht Aalst - financiele analyse - prijzen abonnement en drank - fandag op 31/7/2010 …voorstellen… - restaurant - transfers en blijvers - rondvraag ![]() Er worden maximum 5 afgevaardigden per supportersclub toegelaten. ![]() ik heb zo een vermoeden dat de prijzen van de drank ook gaan stijgen. die financiele analyse interesseert mij erg moet ik zeggen. ik ben benieuwd |
| 04 Jun 2010, 15:27 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: die financiele analyse interesseert mij erg moet ik zeggen. ik ben benieuwd Allez, is't echt? ![]() |
| 04 Jun 2010, 16:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
davy1919 schreef: Volgende supportersvergadering gaat door op vrijdag 25/6/2010 om 19u in het clubcafe van het Pierre Cornelisstadion met de volgende agenda…. - verwelkoming - doelstelling en ambitie van Eendracht Aalst - financiele analyse - prijzen abonnement en drank - fandag op 31/7/2010 …voorstellen… - restaurant - transfers en blijvers - rondvraag ![]() Fandag is dus op 31 juli? Denk dat er daar veel volk zal op afkomen. En om onze fandag dan mooi af te sluiten met veel supporters worden we "verwend" met een oefenmatch tegen Dender. Kvind da precies toch nen ongelukkigen tegenstander ![]() |
| 05 Jun 2010, 14:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Ik hoop dat ons bestuur dan eerlijk is, ik heb wel altijd in dit bestuur vertrouwen gehad, maar wat ik de laatste dagen allemaal hoor dan ben ik daar niet meer zo zeker van, er zouden verscheidende leveranciers niet betaald zijn onder andere de leverancier van de koffie thee die heeft mij dat persoonlijk gezegd er zouden ook spelers zijn die nog niet betaald zijn. Onder andere zouden verschiedene spelers nog niet betaald geweest zijn voor zij de eindronde moesten spelen is het dan niet normaal dat men dan fourt zegt.
Ik hoop dat dit allemaal niet waar is, maar ik begin wel te twijfelen. |
| 05 Jun 2010, 19:12 |
|
| Pagina 11 van 33 |
[ 495 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 33 Volgende |