|
|
| Pagina 44 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
iendracht mèn 2de vraa schreef: Burgemeester Ilse Uyttersprot besliste eigenhandig om de oefenwedstrijd Eendracht Aalst - RSC Anderlecht te verbieden. Blijkbaar is het Aalsterse politiekorps incapabel om de veiligheid op een oefenwedstrijd te garanderen. Eendracht had normaal gezien tegen een groot deel van de Anderlechtste A-Kern gespeeld. De spelersgroep kan zich nu in ieder geval focussen op de levensbelangrijke topper in Heist. Nu moeten ze mij eens uitleggen hoe het komt dat in een land met de meeste flikken van europa er geen oefenmatch kan doorgaan. Indien ons Ilseken zo verder doet gaat ze een zéér groot gedeelte van de bevolking (en niet alleen iendrachtsupporters) tegen zich krijgen. zij kan toch zelf de kleren aantrekken van een politieman(vrouw) ![]() |
| 20 Jan 2010, 11:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Burgemeester Ilse Uyttersprot besliste eigenhandig om de oefenwedstrijd Eendracht Aalst - RSC Anderlecht te verbieden. Blijkbaar is het Aalsterse politiekorps incapabel om de veiligheid op een oefenwedstrijd te garanderen. Eendracht had normaal gezien tegen een groot deel van de Anderlechtste A-Kern gespeeld. De spelersgroep kan zich nu in ieder geval focussen op de levensbelangrijke topper in Heist. Nu moeten ze mij eens uitleggen hoe het komt dat in een land met de meeste flikken van europa er geen oefenmatch kan doorgaan. Indien ons Ilseken zo verder doet gaat ze een zéér groot gedeelte van de bevolking (en niet alleen iendrachtsupporters) tegen zich krijgen. zij kan toch zelf de kleren aantrekken van een politieman(vrouw) ![]() ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 20 Jan 2010, 11:18 |
|
|
forumlegende
En tein verschiet ons stadsbetuur, en in 't bijzonder onzen berremiester da ze in een 'tevredenheidsenquete' onder hun inwoners de laagste score van gans Vlaanderen halen... Hoe zou 't komen peist ge
Is 't hun nog altijd niet duidelijk geworden. Wa voor een bende kiekens zit er daar op 't stad Dat mor agau vvedrom verkeizingen zen, we zullen haar ni vergeten En hopelijk krijgt ze de zaterdag op de kiezink de wind van voren van alle carnavalisten, okapi- en eendrachtsupporters en alle andere inwoners met een ert vér ons stad Oilsjt. Ik zal mijn stembanden alvast smeren... ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 20 Jan 2010, 11:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
eendrachter'80 schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Burgemeester Ilse Uyttersprot besliste eigenhandig om de oefenwedstrijd Eendracht Aalst - RSC Anderlecht te verbieden. Blijkbaar is het Aalsterse politiekorps incapabel om de veiligheid op een oefenwedstrijd te garanderen. Eendracht had normaal gezien tegen een groot deel van de Anderlechtste A-Kern gespeeld. De spelersgroep kan zich nu in ieder geval focussen op de levensbelangrijke topper in Heist. Nu moeten ze mij eens uitleggen hoe het komt dat in een land met de meeste flikken van europa er geen oefenmatch kan doorgaan. Indien ons Ilseken zo verder doet gaat ze een zéér groot gedeelte van de bevolking (en niet alleen iendrachtsupporters) tegen zich krijgen. zij kan toch zelf de kleren aantrekken van een politieman(vrouw) ![]() Ze gaat na de volgende verkiezing,wat zeker een dikke flop zal zijn,solliciteren als hulpagent. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Jan 2010, 13:12 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Kan best begrijpen dat ze van de politiediensten te horen kreeg dat er geen manschappen genoeg waren voor die oefenmatch wegens opoffering aan Dendermonde voor mogelijke staking van de cipiers.
(nu niet dat ik in zo een match ambras verwacht) Wat ik wel spijtig vind is dat er niet meer moeite gedaan wordt om ergens anders voor één avond wat extra agenten te gaan zoeken. (Ik denk maar aan Lede, Wetteren,... of waarom Gent of Brussel niet) Of agenten nu van Aalst of ergens anders kwamen financieel blijft dat toch gelijk. (het gaat immers om het aantal dat nodig is en dat was zonder die staking hetzelfde geweest. Daar ik toch vermoed dat die kosten van de agenten die de cipiers moeten bijstaan/vervangen door Dendermonde gedragen worden) Een beetje moeite had hier toch wel gemogen vond ik. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Jan 2010, 14:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
In het nieuwsblad staat vandaag te lezen dat deze match doorgaat en dat Anderlecht zijn A-elftal in 2 zal splitsen
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 21 Jan 2010, 19:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: In het nieuwsblad staat vandaag te lezen dat deze match doorgaat en dat Anderlecht zijn A-elftal in 2 zal splitsen ![]() In den tijd van den tamtam ging dat vlugger ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jan 2010, 20:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Is er iemand die per toeval weet hoeveel agenten er deze avond cipier gespeeld hebben ?
![]() Ik kan zelf nog het antwoord plaatsen Het gevangenispersoneel is om 21.50 uur in staking gegaan. Ze protesteren tegen het gebrek aan veiligheid in de gevangenissen Kijk ne keer om 21.50 dan was de match toch al gedaan geweest ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jan 2010, 23:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
C Eendracht Aalst speelt dinsdagavond een extra oefenwedstrijd tegen eersteprovincialer SK Terjoden Welle. De wedstrijd zal plaatsvnden in het Pierre Cornelisstadion en vangt aan om 19u30.
Bron: eendracht-aalst.be _________________ oilsjt, goi alien... |
| 06 Feb 2010, 6:52 |
|
|
jammen schreef: C Eendracht Aalst speelt dinsdagavond een extra oefenwedstrijd tegen eersteprovincialer SK Terjoden Welle. De wedstrijd zal plaatsvnden in het Pierre Cornelisstadion en vangt aan om 19u30. Bron: eendracht-aalst.be Miljaar ik doe de laten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 06 Feb 2010, 12:00 |
|
|
Freak
ik vermoed dat jongens zoals Kempeneer, Troch, Seminck, Ringoot,... speeltijd zullen krijgen?
|
| 07 Feb 2010, 21:49 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
El Corredor schreef: ik vermoed dat jongens zoals Kempeneer, Troch, Seminck, Ringoot,... speeltijd zullen krijgen? Ik denk dat iedereen die volledig fit is wel nen tijd op het veld zal verschijnen. |
| 07 Feb 2010, 22:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Volgens HLN zou Verheyden verlost zijn van z'n stressfraktuur en vanavond z'n wederoptreden maken.
De Castro en Gallucci zullen matchritme opdoen en onze nieuwste aanwinst, Amghar, zullen we voor het eerst aan het werk zien. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Feb 2010, 12:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zijn de staanplaatsen vanavond open of is het enkel zitten?
|
| 09 Feb 2010, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Smetje schreef: Zijn de staanplaatsen vanavond open of is het enkel zitten? kvraag het mij ook af.. en is da verniet? of de gewone prijzen van anders? |
| 09 Feb 2010, 14:57 |
|
| Pagina 44 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 42 43 44 45 46 … 53 Volgende |