Oefenwedstrijden '09-'10 - Pagina 46 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 53
 Oefenwedstrijden '09-'10 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Onze verdediging het laatste half uur was ook wel grappig: met Thomas Spotbeen (LB), Lothar Devidts (RB) en Ewen Verheyden (CV) drie vierde van de verdediging die niet op hun natuurlijke positie speelden.

10 Feb 2010, 10:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
El Corredor schreef:
ik vond Terjoden wel heel zwak zeg, en die gasten staan tweede in eerste provinciale.

een oefenmatch waar je weinig conclusies kan aan vastknopen, en zoals gezegd verschrikkelijk koud! :wow:

Collega van mijn pa speelt bij Terjoden-Welle en diene zei da er 4 basisspelers ni mee deden. En die mannen zullen misschien ook ni echt veel goesting gehad hebben om bij serieuze vriestemperaturen tegen ons te spelen :-) in ieder geval, een matchken da goed is voor ons vertrouwen, voor spelers gelijk Amghar en Van Damme zalt deugd doen om nogis te scoren.
Blijkbaar leest BVR ons forum want De Schutter stond gisteren blijkbaar opt middenveld? Hoe was Ringoot want das lang geleden dak hem zien spelen heb..

10 Feb 2010, 10:41
Ancien

En hoe was Amghar? Eerste indruk?

10 Feb 2010, 11:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
ajoin_bart schreef:
El Corredor schreef:
ik vond Terjoden wel heel zwak zeg, en die gasten staan tweede in eerste provinciale.

een oefenmatch waar je weinig conclusies kan aan vastknopen, en zoals gezegd verschrikkelijk koud! :wow:

Collega van mijn pa speelt bij Terjoden-Welle en diene zei da er 4 basisspelers ni mee deden. En die mannen zullen misschien ook ni echt veel goesting gehad hebben om bij serieuze vriestemperaturen tegen ons te spelen :-) in ieder geval, een matchken da goed is voor ons vertrouwen, voor spelers gelijk Amghar en Van Damme zalt deugd doen om nogis te scoren.
Blijkbaar leest BVR ons forum want De Schutter stond gisteren blijkbaar opt middenveld? Hoe was Ringoot want das lang geleden dak hem zien spelen heb..

En waarom zouden die van ons dan wel veel goesting hebben gehad om bij dezelfde temperaturen tegen een eersteprovincialerken te spelen ... ?

10 Feb 2010, 13:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Jeroen schreef:
ajoin_bart schreef:
El Corredor schreef:

En waarom zouden die van ons dan wel veel goesting hebben gehad om bij dezelfde temperaturen tegen een eersteprovincialerken te spelen ... ?

omda ze wisten daze veel meer kans hadden om met grote cijfers te winnen en vertrouwen op te doen :-)

10 Feb 2010, 15:59
forumlegende

Kan iemand kort de eerste indruk van onze nieuwe spits neertypen a.u.b. ?

10 Feb 2010, 16:41
Ancien

Leeftijd: 55
the_red_ant69 schreef:
Necky1978 schreef:
Stijn schreef:
4-0 voor bij rust : Amghar, 2x Ken Van Damme, 1x Jens Podevyn.

Heeft de Ken zijn tor-instinct gevonden? :-)

zoals die altijd naar de reklamepanelen rond de goal knalt zal dit wel een afgeweken bal zijn ;)quote]
Lap, das ook al geen goeie meer zeker? :hmm:

10 Feb 2010, 17:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
ajoin_bart schreef:
omda ze wisten daze veel meer kans hadden om met grote cijfers te winnen en vertrouwen op te doen :-)
Dat is toch ook nen uitleg gelijk nen andere hé :hmm:
Terjoden Welle heeft zich door de jaren toch opgewerkt toch een meer dan degelijke sparingpartner die ge zeker al eens als een waardemeter moogt aanzien.
Zie bijvoorbeeld de oefenmatchen vd vorige 2 jaar aan het begin vh seizoen, vorig was toen al duidelijk dat het een ramp ging worden.
Ook dit jaar zag het er al bij al bij al niet zo schitterend uit (puur op fysiek het verschil gemaakt), 2 keer een match waar je als trainer heel wat zou kunnen uit geleerd hebben (2 keer werd het nagelaten).
Spijtig genoeg (of misschien goed? ) voor Van Renterghem liep dat gisteren anders en kreeg Terjoden de eerste 15 minuten direkt een goal of 3 rond de oren waardoor de goesting van Terjoden Welle waarschijnlijk snel de dieperik in ging.
Kort gezegd: als het goed is moet ge het ook kunnen zeggen.

Ik vond Aghmar niet slecht, toonde zich koel voor doel.

10 Feb 2010, 19:19
nieuw in de eerste ploeg

Dani schreef:

tja, moeilijk te beoordelen tegen een zwak terjoden. Speelt sterk in de passing, wint vlot de kopbal duels, is koel voor de keeper. beweegt niet zo makkelijk en lijkt niet zo snel( maar daar kan den ondergrond voor veel tussen zitten).

Maar heeft toch enige indruk gemaakt op mij en weegt zoals laurent wel op een verdediging, houd de bal goed bij en laat het middenveld goed aansluiten.( ziemaar het vlot inschuiven van van damme (2 goals). Na zijn vervanging konden we weer geen enkele druk meer zetten op de verdediging , zoals thuis tegen hoogstraten.( wel na inbreng van veel jeugd, maar deden toch een 6 tal vaste of net niet vaste waarden mee (seminck, verheyden, troch, kempeneers, coppens, spotbeen, kestens) Toch enige stof tot nadenken.

Tot zover mijn menig

@ el corredor "niels was vandaag wel goed" :drank:

10 Feb 2010, 20:20
Freak

Leeftijd: 45
boer touch schreef:
Dani schreef:

tja, moeilijk te beoordelen tegen een zwak terjoden. Speelt sterk in de passing, wint vlot de kopbal duels, is koel voor de keeper. beweegt niet zo makkelijk en lijkt niet zo snel( maar daar kan den ondergrond voor veel tussen zitten).

Maar heeft toch enige indruk gemaakt op mij en weegt zoals laurent wel op een verdediging, houd de bal goed bij en laat het middenveld goed aansluiten.( ziemaar het vlot inschuiven van van damme (2 goals). Na zijn vervanging konden we weer geen enkele druk meer zetten op de verdediging , zoals thuis tegen hoogstraten.( wel na inbreng van veel jeugd, maar deden toch een 6 tal vaste of net niet vaste waarden mee (seminck, verheyden, troch, kempeneers, coppens, spotbeen, kestens) Toch enige stof tot nadenken.

Tot zover mijn menig

@ el corredor "niels was vandaag wel goed" :drank:

mij leek het eerder een oefenmatch waar ge geen conclusies kon aan vastknopen. en wat Amghar betreft, die zijn kwaliteiten zijn al langer gekend...

10 Feb 2010, 21:10
Scholier

Leeftijd: 41
mij leek het eerder een oefenmatch waar ge geen conclusies kon aan vastknopen. en wat Amghar betreft, die zijn kwaliteiten zijn al langer gekend...[/quote]

Kben blij dat Amghar 2X gescoord heeft want op training gingen de ballen er niet zo gemakkelijk binnen ;)

11 Feb 2010, 0:24

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
stijn M schreef:
mij leek het eerder een oefenmatch waar ge geen conclusies kon aan vastknopen. en wat Amghar betreft, die zijn kwaliteiten zijn al langer gekend...

Kben blij dat Amghar 2X gescoord heeft want op training gingen de ballen er niet zo gemakkelijk binnen ;)[/quote]

3 keer gescoord :whistle:

11 Feb 2010, 12:31
Scholier

Bakkie schreef:
stijn M schreef:

Kben blij dat Amghar 2X gescoord heeft want op training gingen de ballen er niet zo gemakkelijk binnen ;)

3 keer gescoord :whistle:[/quote]

toch maar 2x amghar 2x van damme 1x podevijn en 2x coppens of vergis ik mij nu ??

11 Feb 2010, 15:03

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
zwet-witten schreef:
Bakkie schreef:
stijn M schreef:

3 keer gescoord :whistle:

toch maar 2x amghar 2x van damme 1x podevijn en 2x coppens of vergis ik mij nu ??[/quote]

Inderdaad :stom:

11 Feb 2010, 15:20
forumlegende

Leeftijd: 43
Iemand die morgen naar Neerpede gaat om de match tegen Anderlecht te bekijken?

02 Mar 2010, 0:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 53