|
|
| Pagina 6 van 31 |
[ 461 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ik reken in ieder geval toch al niet meer op een carnavalsmatch vant weekend
Ik hoop dat ze in ieder geval vrijdag uitsluitsel kunnen geven, en dat ze dan de boel gewoon algemeen aflassen zodat alles duidelijk is. _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Feb 2010, 19:25 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
ik vrees er ook voor. Zelfs al komt er geen algemene aflassing, Oudenaarde is de enige ploeg die al een paar keer als enige afgelast is geweest... Pfff, carnaval zonder carnavalsmatch? OK, we gaan dan toch naar die inhaalmatch verkleed he?
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 10 Feb 2010, 19:36 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
nie van wakker liggen (d'er zen eirger dinges des levens)
|
| 10 Feb 2010, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tzal gewoon afgelast zijn
Me die vriestemperaturen en nu dieje sneeuw Sportief gezien is het een voordeel , maar der zal ni zoveel sfeer zijn in een inhaalmatch dan op een carnavalmatch... |
| 10 Feb 2010, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
gweninho schreef: Tzal gewoon afgelast zijn Me die vriestemperaturen en nu dieje sneeuw Sportief gezien is het een voordeel , maar der zal ni zoveel sfeer zijn in een inhaalmatch dan op een carnavalmatch... Geef mij maar winst met een volledige ploeg in de inhaalmatch en sfeer in de matchen van de eindronde en in de eventuele matchen in tweede volgend jaar ... |
| 10 Feb 2010, 20:23 |
|
|
Freak
chunga schreef: Het steeds verschuiven van wedstrijddata, aanvangsuur en datums van voorverkoop begint serieus op mijn systeem te werken. ![]() MTSA zal ook afgelast zijn zeker? ge moogt mijn reservering in het restaurant schrappen bij deze... |
| 10 Feb 2010, 21:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor schreef: chunga schreef: Het steeds verschuiven van wedstrijddata, aanvangsuur en datums van voorverkoop begint serieus op mijn systeem te werken. ![]() MTSA zal ook afgelast zijn zeker? ge moogt mijn reservering in het restaurant schrappen bij deze... |
| 10 Feb 2010, 22:00 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
Als de wedstrijd Zaterdag doorgaat zal het de zelfde opstelling zijn van de ploeg die gestart is tijdens de oefenwedstrijd.
_________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 11 Feb 2010, 0:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
stijn M schreef: Als de wedstrijd Zaterdag doorgaat zal het de zelfde opstelling zijn van de ploeg die gestart is tijdens de oefenwedstrijd. Dus in doel vandenoortgaete Vanachter:de castro brecht moreels,filipovic,ringoot middenveld:lord ,podevijn,de schutter,vandamme Vooraan: wouter moreels en amghar Bank:de kempeneer en dan 3namen uit de volgende spelers:troch,kestens,verheyden,coppens,seminck. Geblesseerd:depoitre en galucci ook zkr. We kunnen bijna 2goede ploegen samenstellen. |
| 11 Feb 2010, 0:28 |
|
|
Freak
stijn M schreef: Als de wedstrijd Zaterdag doorgaat zal het de zelfde opstelling zijn van de ploeg die gestart is tijdens de oefenwedstrijd. dat vind ik dan toch heel straf wat de Ringoot betreft hoor. Krijgt zomaar de voorkeur op Seminck. BVR doet niet echt aan monumentenzorg... ik denk overigens dat er helemaal geen wedstrijd zal komen zaterdag ![]() |
| 11 Feb 2010, 8:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: stijn M schreef: Als de wedstrijd Zaterdag doorgaat zal het de zelfde opstelling zijn van de ploeg die gestart is tijdens de oefenwedstrijd. dat vind ik dan toch heel straf wat de Ringoot betreft hoor. Krijgt zomaar de voorkeur op Seminck. BVR doet niet echt aan monumentenzorg... ik denk overigens dat er helemaal geen wedstrijd zal komen zaterdag ![]() Ga je nu blijven melken over Seminck? Klasbak of niet, die jongen is centraal verdediger en geen back links. Discussie werd hier al meermaals gevoerd me dunkt. We hebben trouwens ons laatste 2 matchen gezien wat ge voorhebt als ge Filipovic uit de centrale as wegtrekt... Btw, ook ik denk niet dat er zaterdag gespeeld zal worden. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 11 Feb 2010, 9:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Indien de carnavalswedstrijd van zaterdag op het veld van KSV Oudenaarde kan plaats vinden ondanks het winterweer zal de aftrap voorzien zijn om 20u en niet om 19u30 zoals eerder vermeld.
Verder laat de politie weten aan de supporters van Eendracht Aalst dat het dragen van maskers verboden is. Bron: eendracht-aalst.be _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Feb 2010, 9:44 |
|
|
Junior
Iendrachter90 schreef: stijn M schreef: Als de wedstrijd Zaterdag doorgaat zal het de zelfde opstelling zijn van de ploeg die gestart is tijdens de oefenwedstrijd. Dus in doel vandenoortgaete Vanachter:de castro brecht moreels,filipovic,ringoot middenveld:lord ,podevijn,de schutter,vandamme Vooraan: wouter moreels en amghar Bank:de kempeneer en dan 3namen uit de volgende spelers:troch,kestens,verheyden,coppens,seminck. Geblesseerd:depoitre en galucci ook zkr. We kunnen bijna 2goede ploegen samenstellen. Zeer goede opstelling en een middenveld met balvaste spelers. |
| 11 Feb 2010, 11:28 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
De KBVB heeft de eerste afgelastingen gepubliceerd. Voor ons geeft dit voorlopig:
NATIONALE VOETBAL 11/02/2010 - 14/02/2010 Voor de periode gaande van donderdag 11 tot en met zondag 14/02/2010 kondigt het Sportcomité de volgende afgelastingen aan : - algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale reserven in de afdelingen 2de Nationale, 3de Nationale en Bevorderingen - algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale jeugdcategorieën in de afdelingen 1ste Nationale, 2de Nationale en 3de Nationale - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke wedstrijden Indien onze vrienden van Oudenaarde het veld vrij krijgen, kan het dus nog steeds doorgaan. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 11 Feb 2010, 13:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
het zal van plaatselijke beslissing afhangen , want den bond zit nu al met de handen in het haar voor de kalender.Dus hoe meer er gespeeld word hoe beter.
|
| 11 Feb 2010, 14:33 |
|
| Pagina 6 van 31 |
[ 461 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 4 5 6 7 8 … 31 Volgende |