|
|
| Pagina 7 van 31 |
[ 461 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Ik heb zo'n vermoeden dat ze hun uiterste best zullen doen alvast want ze verwachten een pak eters en Aalst supporters, ze weten ook dat ze bij een afgelasting heel wat euro's aan hun neus zien voorbij gaan... Hopen dus dat het goed komt...
![]() |
| 11 Feb 2010, 14:35 |
|
|
Scholier
Verbechio schreef: De KBVB heeft de eerste afgelastingen gepubliceerd. Voor ons geeft dit voorlopig: NATIONALE VOETBAL 11/02/2010 - 14/02/2010 Voor de periode gaande van donderdag 11 tot en met zondag 14/02/2010 kondigt het Sportcomité de volgende afgelastingen aan : - algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale reserven in de afdelingen 2de Nationale, 3de Nationale en Bevorderingen - algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale jeugdcategorieën in de afdelingen 1ste Nationale, 2de Nationale en 3de Nationale - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke wedstrijden Indien onze vrienden van Oudenaarde het veld vrij krijgen, kan het dus nog steeds doorgaan. hoop doet leven zolang niks officeel is mag je zeggen wat je wil dan word het daar een feestje in oudenaarde |
| 11 Feb 2010, 15:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
zwet-witten schreef: Verbechio schreef: De KBVB heeft de eerste afgelastingen gepubliceerd. Voor ons geeft dit voorlopig: NATIONALE VOETBAL 11/02/2010 - 14/02/2010 Voor de periode gaande van donderdag 11 tot en met zondag 14/02/2010 kondigt het Sportcomité de volgende afgelastingen aan : - algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale reserven in de afdelingen 2de Nationale, 3de Nationale en Bevorderingen - algemene afgelasting van alle officiële wedstrijden van de nationale jeugdcategorieën in de afdelingen 1ste Nationale, 2de Nationale en 3de Nationale - algemene afgelasting van alle vriendschappelijke wedstrijden Indien onze vrienden van Oudenaarde het veld vrij krijgen, kan het dus nog steeds doorgaan. hoop doet leven zolang niks officeel is mag je zeggen wat je wil dan word het daar een feestje in oudenaarde Hopelijk ook om 21.50u ![]() _________________ geer'n bè |
| 11 Feb 2010, 15:31 |
|
|
Scholier
tierlijk da
![]() |
| 11 Feb 2010, 15:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind dat ze voor zulke situaties de refs/clubs/bond zouden moeten verplichten om 2u op voorhand een beslissing te nemen.
Puur om daar nog wat geld uit te kloppen zie ik ze dat inderdaad tot de allerlaatste seconde rekken om ons daar dan doodleuk te vertellen dat ze match niet doorgaat... Ik wil hier nu niet de aanzet geven tot, maar volgens mij zou dat toch wel niet goed aflopen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Feb 2010, 19:06 |
|
|
Freak
BVW schreef: El Corredor schreef: stijn M schreef: Als de wedstrijd Zaterdag doorgaat zal het de zelfde opstelling zijn van de ploeg die gestart is tijdens de oefenwedstrijd. dat vind ik dan toch heel straf wat de Ringoot betreft hoor. Krijgt zomaar de voorkeur op Seminck. BVR doet niet echt aan monumentenzorg... ik denk overigens dat er helemaal geen wedstrijd zal komen zaterdag ![]() Ga je nu blijven melken over Seminck? Klasbak of niet, die jongen is centraal verdediger en geen back links. Discussie werd hier al meermaals gevoerd me dunkt. We hebben trouwens ons laatste 2 matchen gezien wat ge voorhebt als ge Filipovic uit de centrale as wegtrekt... Btw, ook ik denk niet dat er zaterdag gespeeld zal worden. |
| 11 Feb 2010, 19:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ze geven niks van sneeuw nimmer tot maandag al zeker, dus al ze da plein wa proper proberen krijgen moet da toch te doen zijn.
|
| 11 Feb 2010, 19:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Volgens mij als het weer zo blijft , misschien voetbal
Kheb net gekeke op HLN weer en ze geven in Oudenaarde geen sneeuw meer en overdag 1°C Dus als ze daar de sneeuw ruimen zal de carnavalmatch toch doorgaan hoopik |
| 11 Feb 2010, 19:40 |
|
|
Freak
ik denk dat ze die sneeuw eerlijk gezegd beter laten liggen, dat plein sneeuwvrij maken en dan 's nachts vriezen, dan gaat dat een schaatsbaan worden vrees ik.
|
| 11 Feb 2010, 19:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
yup, en op basis daarvan zullen ze het waarschijnlijk afgelasten.
In mtsa is in ieder geval alles al afgelast . Ook de inhaalwestrijden in het koninklijk vrij katholiek voetbalverbond zijn afgelast. Dat is natuurlijk niet te vergelijken met derde klasse maar het lijkt op de voorbode. |
| 11 Feb 2010, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Met zottegem had het de dag ervoor nog gesneeuwd peizek en toen is 't wel doorgegaan. Ik hoop in ieder geval de we ginder ni voor niks verkleed toestuiken, want ten gonnek nimmer nor huis ze
![]() |
| 11 Feb 2010, 20:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zienaa schreef: Met zottegem had het de dag ervoor nog gesneeuwd peizek en toen is 't wel doorgegaan. Ik hoop in ieder geval de we ginder ni voor niks verkleed toestuiken, want ten gonnek nimmer nor huis ze ![]() Het is zoals Bram zegt misschien net de bedoeling. Hopelijk gaat de match door, Oudenaarde zal er ook alles aan doen om ze te laten doorgaan me dunkt. Anders zien die mannen een pak geld aan hun neus voorbij gaan. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Feb 2010, 21:31 |
|
|
forumlegende |
och, ik heb daarnet ook een match gespeeld op een ondergrond waar zelfs de ergste schaatsbaan niet aan kan tippen met daarover nog een laag sneeuw van 8 centimeter en twas ook nog een ferm matchke met soms indrukwekkende voetbal hoor... laat de match gewoon maar doorgaan
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Feb 2010, 0:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Dries schreef: och, ik heb daarnet ook een match gespeeld op een ondergrond waar zelfs de ergste schaatsbaan niet aan kan tippen met daarover nog een laag sneeuw van 8 centimeter en twas ook nog een ferm matchke met soms indrukwekkende voetbal hoor... laat de match gewoon maar doorgaan ![]() ![]() |
| 12 Feb 2010, 0:31 |
|
|
forumlegende |
Jan schreef: Dries schreef: och, ik heb daarnet ook een match gespeeld op een ondergrond waar zelfs de ergste schaatsbaan niet aan kan tippen met daarover nog een laag sneeuw van 8 centimeter en twas ook nog een ferm matchke met soms indrukwekkende voetbal hoor... laat de match gewoon maar doorgaan ![]() ![]() toemme mislukt, ik dacht nog eens een flauwe grap te maken waar niemand mee kon lachen maar ik denk dat de titel voor ben crabbé volgend jaar niet voor mij weggelegd zal zijn ik wou dus gewoon zeggen dat het zelfs in die omstandigheden goed bespeelbaar was, voor de duidelijkheid ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 12 Feb 2010, 1:11 |
|
| Pagina 7 van 31 |
[ 461 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 31 Volgende |