|
|
| Pagina 77 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Bij Cappellen ligt trainer Alex Adriaensens ook buiten, Stojanovic wordt er speler/trainer tot het einde van het seizoen.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 10 Feb 2010, 14:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
rc mechelen en zottegem hebben klacht ingediend wegens het volgens hun opstellen van een niet speelgerechtigde speler bij willebroek(toure).Willebroek loopt het gevaar beide wedstrijden(die ze wonnen)te verliezen.We gaan er weer aan beginnen .....klachtje hier......klachtje daar....
|
| 11 Feb 2010, 15:35 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Rupelboom schreef: rc mechelen en zottegem hebben klacht ingediend wegens het volgens hun opstellen van een niet speelgerechtigde speler bij willebroek(toure).Willebroek loopt het gevaar beide wedstrijden(die ze wonnen)te verliezen.We gaan er weer aan beginnen .....klachtje hier......klachtje daar.... Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Feb 2010, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Rupelboom schreef: rc mechelen en zottegem hebben klacht ingediend wegens het volgens hun opstellen van een niet speelgerechtigde speler bij willebroek(toure).Willebroek loopt het gevaar beide wedstrijden(die ze wonnen)te verliezen.We gaan er weer aan beginnen .....klachtje hier......klachtje daar.... Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Feb 2010, 16:39 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Rupelboom schreef: rc mechelen en zottegem hebben klacht ingediend wegens het volgens hun opstellen van een niet speelgerechtigde speler bij willebroek(toure).Willebroek loopt het gevaar beide wedstrijden(die ze wonnen)te verliezen.We gaan er weer aan beginnen .....klachtje hier......klachtje daar.... Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() + klacht van den Cerkel ; onzen titel in de joaren 60-ig kwoitgespeldj (ge wist da'k da ging posten hé Onderkroper). assek ze zie spelen wensj ek C.Brigge nor den hel |
| 11 Feb 2010, 17:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
jowwan schreef: Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() + klacht van den Cerkel ; onzen titel in de joaren 60-ig kwoitgespeldj (ge wist da'k da ging posten hé Onderkroper). assek ze zie spelen wensj ek C.Brigge nor den hel Was er er feitelijk gebeurd in '68 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Feb 2010, 17:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Onderkroiper schreef: jowwan schreef: Onderkroiper schreef: Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() + klacht van den Cerkel ; onzen titel in de joaren 60-ig kwoitgespeldj (ge wist da'k da ging posten hé Onderkroper). assek ze zie spelen wensj ek C.Brigge nor den hel Was er er feitelijk gebeurd in '68 ![]() Aalst is al meerdere keren gestraft voor groene tafel, Ebiede, Karel Verhulst, en tja het geval Cercle... Maar ondanks verwoede pogingen,ze krijgen ons niet kapot he, in Brusssel. ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Feb 2010, 19:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Rupelboom schreef: rc mechelen en zottegem hebben klacht ingediend wegens het volgens hun opstellen van een niet speelgerechtigde speler bij willebroek(toure).Willebroek loopt het gevaar beide wedstrijden(die ze wonnen)te verliezen.We gaan er weer aan beginnen .....klachtje hier......klachtje daar.... Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() en Karel Verhulst tegen Moeskroen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Feb 2010, 19:07 |
|
|
Bram schreef: Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() en Karel Verhulst tegen Moeskroen. Daar weet ik niks van Bram vertel ne keer ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Feb 2010, 19:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Rupelboom schreef: rc mechelen en zottegem hebben klacht ingediend wegens het volgens hun opstellen van een niet speelgerechtigde speler bij willebroek(toure).Willebroek loopt het gevaar beide wedstrijden(die ze wonnen)te verliezen.We gaan er weer aan beginnen .....klachtje hier......klachtje daar.... Tja, moest ik in het geval van Racing zijn, waar alle punten welkom zijn, zou ik ook niet twijfelen. Niet de mooiste manier om punten te winnen maar who cares .. Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() Ik dacht dat ook Beveren zich aansloot bij STVV met klacht tegen ons. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 11 Feb 2010, 19:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ze komen morgen toch bijeen om te beslissen over algemene afgelasting van deze speeldag in 3de
_________________ If you never try, you'll never know |
| 11 Feb 2010, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Bram schreef: Onderkroiper schreef: Iedereen moet maar zien dat papieren in orde zijn Aalst is daar ook al voor gestraft remember Ebiede als ik me niet vergis Klacht van oa STVV ![]() en Karel Verhulst tegen Moeskroen. Daar weet ik niks van Bram vertel ne keer ![]() Ik dacht dat die geschorst was en toch is opgesteld, dat heeft ons ook punten gekost _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Feb 2010, 11:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Bram schreef: en Karel Verhulst tegen Moeskroen. Daar weet ik niks van Bram vertel ne keer ![]() Ik dacht dat die geschorst was en toch is opgesteld, dat heeft ons ook punten gekost Het was nog erger, Verhulst werd ingebracht in de extra tijd dacht ik en heeft geen bal geraakt maar toch klacht aan de broek... |
| 12 Feb 2010, 12:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Daar weet ik niks van Bram vertel ne keer ![]() Ik dacht dat die geschorst was en toch is opgesteld, dat heeft ons ook punten gekost Het was nog erger, Verhulst werd ingebracht in de extra tijd dacht ik en heeft geen bal geraakt maar toch klacht aan de broek... Was een schorsing die hij meedroeg van de reserven (van het vorige seizoen denk ik zelfs) |
| 12 Feb 2010, 12:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
DT schreef: Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Daar weet ik niks van Bram vertel ne keer ![]() Ik dacht dat die geschorst was en toch is opgesteld, dat heeft ons ook punten gekost Het was nog erger, Verhulst werd ingebracht in de extra tijd dacht ik en heeft geen bal geraakt maar toch klacht aan de broek... Mja, uiteindelijk maakte het niet zoveel uit dat Verhulst geen bal raakte, want ook Gideon Imagbudu, die de ganse match speelde, bleek niet speelgerechtigd voor die wedstrijd. |
| 12 Feb 2010, 13:23 |
|
| Pagina 77 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 75 76 77 78 79 … 133 Volgende |