|
|
| Pagina 10 van 31 |
[ 461 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 31 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Oudenaarde- Eendracht Aalst
Bram schreef: Van een speler van Oudenaarde gehoord dat het plein echt onbespeelbaar is en dat er wanneer het doorgaat toch spectaculaire dingen gaan te zien zijn. Hijzelf ziet het in ieder geval niet zitten om te spelen ![]() Da ze er ginder desnoods me den haardroger over gon, kzit ier nu al op hete kolen om te beginne ![]() |
| 12 Feb 2010, 21:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, de visies staan in ieder geval loodrecht tov mekander. Als speler hoop je dat der niet gespeeld wordt vanwege moeilijk bespeelbaar. Als supporter hoop je dat der altijd gespeeld wordt en zeker nu gezien de carnaval.
Ik gok nog steeds op een afgelasting omwille van het feit dat de temperaturen morgen haast niet boven het vriespunt uitkomen. |
| 13 Feb 2010, 0:20 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
marc2 schreef: Nja, de visies staan in ieder geval loodrecht tov mekander. Als speler hoop je dat der niet gespeeld wordt vanwege moeilijk bespeelbaar. Als supporter hoop je dat der altijd gespeeld wordt en zeker nu gezien de carnaval. Ik gok nog steeds op een afgelasting omwille van het feit dat de temperaturen morgen haast niet boven het vriespunt uitkomen. Juist kheb al van een paar spelers hoord dat ze liever niet spelen op zo'n veld. En dat ze liever deze match in betere omstandigheden spelen. Maar als het doorgaat dat ze er wel alles aan zullen doen om te WINNEN NATUURLIJK. Zelf hoop ik ook dat het doorgaat Anders ![]() _________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 13 Feb 2010, 0:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
gweninho schreef: El Corredor schreef: Ook tijdens de nacht blijft de situatie gelijk. In het westen opklaringen, verder naar het oosten toe vrij veel wolken en mogelijks ook nog wat winterse neerslag. De nachtminima dalen naar waardes tussen de –8 en de –4 graden bij een matige, aan zee soms vrij krachtige noordoostenwind. Aan zee nog rukwinden tot 50 km/uur. Morgen zaterdag zijn er in het oosten van het land vrij veel wolken met een lichte winterse bui. In het westen opklaringen, aan zee zelfs enkele zonnige periodes. De noordoostenwind waait nog steeds matig, aan zee nog periodes vrij krachtig met rukwinden tot 50 km/uur. De maxima: -4 tot +2 graden. Aangezien wij niet het oosten zijn , zit er kans in dat we spelen tis toch oost-vlaanderen ![]() _________________ MCMXIX |
| 13 Feb 2010, 0:55 |
|
|
Junior
Thuis tegen Zottegem hebben onze supporters sneeuw geruimd om de match toch te kunnen laten doorgaan.De dag voordien in oudenaarde bleef het terrein onaangeroerd en ging de match niet door.Als het afgelast wordt recupereren we Depoitre voor de inhaalwedstrijd.Dus aflassen is geen ramp als het tijdig wordt aangekondigt.
Laatst gewijzigd door bert op 13 Feb 2010, 1:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Feb 2010, 0:56 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 21 Okt 2009, 0:26 Berichten: 167 Leeftijd: 41 |
69 schreef: gweninho schreef: El Corredor schreef: Ook tijdens de nacht blijft de situatie gelijk. In het westen opklaringen, verder naar het oosten toe vrij veel wolken en mogelijks ook nog wat winterse neerslag. De nachtminima dalen naar waardes tussen de –8 en de –4 graden bij een matige, aan zee soms vrij krachtige noordoostenwind. Aan zee nog rukwinden tot 50 km/uur. Morgen zaterdag zijn er in het oosten van het land vrij veel wolken met een lichte winterse bui. In het westen opklaringen, aan zee zelfs enkele zonnige periodes. De noordoostenwind waait nog steeds matig, aan zee nog periodes vrij krachtig met rukwinden tot 50 km/uur. De maxima: -4 tot +2 graden. Aangezien wij niet het oosten zijn , zit er kans in dat we spelen tis toch oost-vlaanderen ![]() Uhm Oost-Vlaanderen licht niet in het oosten van het land ofwel ![]() _________________ Oilsjt, goi stad van men droeimen |
| 13 Feb 2010, 1:00 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
stijn M schreef: Uhm Oost-Vlaanderen licht niet in het oosten van het land ofwel ![]() neeje? toeme, nu dacht ik dat ik het door had oost-vlaanderen in het oosten west-vlaanderen in het westen noord-vlaanderen in het noorden en zuid-vlaanderen in het zuiden hoe zit het dan wel ineen? |
| 13 Feb 2010, 1:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
stijn M schreef: 69 schreef: gweninho schreef: Aangezien wij niet het oosten zijn , zit er kans in dat we spelen tis toch oost-vlaanderen ![]() Uhm Oost-Vlaanderen licht niet in het oosten van het land ofwel ![]() ![]() _________________ MCMXIX |
| 13 Feb 2010, 1:11 |
|
|
forumlegende |
stijn M schreef: 69 schreef: gweninho schreef: Aangezien wij niet het oosten zijn , zit er kans in dat we spelen tis toch oost-vlaanderen ![]() Uhm Oost-Vlaanderen licht niet in het oosten van het land ofwel ![]() neen het licht komt op in het oosten en oost-vlaanderen ligt overwegend in het noord-westen van het land ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Feb 2010, 1:41 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
denk niet dat we Depoitre voor de eindronde gaan recupereren
_________________ www.be-cycle.com |
| 13 Feb 2010, 5:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hier valt de sneeuw terug met bakken uit de lucht, was nochtans niet voorspelt dacht ik?
Denk dat het over en out is voor de match want is hier op een uur tijd al zeker ne centimeter gevallen. |
| 13 Feb 2010, 9:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Schrijf het maar op,gene voetbal vandaag.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Feb 2010, 9:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bakkie schreef: Schrijf het maar op,gene voetbal vandaag. Ik denk het ook, er zat nog een klein kansje in dat er toch ging gevoetbald worden maar met de sneeuw die er nu uitvalt, en die direkt aanvriest, zal het noppes worden. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 13 Feb 2010, 10:03 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bakkie schreef: Schrijf het maar op,gene voetbal vandaag. Ik ben er 99 % zeker van dat er geen voetbal zal zijn volgens de buienradar zal het gans de dag vriezen dus zal het veld er bij liggen als beton. ![]() |
| 13 Feb 2010, 10:04 |
|
|
Ik hoop dat we zo snel mogelijk een algemene afgelasting krijgen eerlijk gezegd. Want om tot vanavond in den draai te worden gehouden heb ik niet al te veel goesting.
|
| 13 Feb 2010, 10:06 |
|
| Pagina 10 van 31 |
[ 461 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 31 Volgende |