|
|
| Pagina 89 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Rode Duivels
waly 2 schreef: Advocaat: "Als De Keersmaecker wordt ontslagen, ben ik weg"Dick Advocaat heeft in de marge van de loting voor de EK-kwalificaties voor een kleine verrassing gezorgd. De Nederlander verbindt zijn lot immers aan dat van bondsvoorzitter François De Keersmaecker. die Advocaat begint meer en meer op mijn zenuwen te werken. Ziet nu zijn kans schoon om een reden te hebben om bij AZ te blijven. Je lot verbinden aan nen onbekwame De Keersmaecker... zielig eigenlijk... |
| 07 Feb 2010, 18:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
De Keersmaecker is ook welkom bij AZ op 't vierde verdiep....... of was 't nu ASZ?
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Feb 2010, 18:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Iendrachter90 schreef: Gilles schreef: We spelen weer voor de 3e plaats in het beste geval. Groep A Duitsland Turkije Oostenrijk België Kazachstan Azerbeidjan Duitsland is te sterk,maar de andere 4kunnen we zeker aan. ik denk dat al de andere ploegen wel denken ons aan te kunnen _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Feb 2010, 14:34 |
|
|
Freak
Advocaat gijzelt Rode Duivels en Belgische competitie titelen vandaag enkele kranten...
![]() |
| 08 Feb 2010, 19:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
El Corredor schreef: Advocaat gijzelt Rode Duivels en Belgische competitie titelen vandaag enkele kranten... ![]() pff die kranten maken echt veel om zeep ze vind ik. Advocaat heeft gelijk vind ik. Alster enen een scheet laat op den bond staat et al in de krant. Ze zouden beter Advocaat volgen en hem gewoon laten doen, de spelers geloven in hem en wie anders kan ons Duivels goe laten spelen da bovendien betaalbaar is? |
| 08 Feb 2010, 19:41 |
|
|
Freak
ajoin_bart schreef: El Corredor schreef: Advocaat gijzelt Rode Duivels en Belgische competitie titelen vandaag enkele kranten... ![]() pff die kranten maken echt veel om zeep ze vind ik. Advocaat heeft gelijk vind ik. Alster enen een scheet laat op den bond staat et al in de krant. Ze zouden beter Advocaat volgen en hem gewoon laten doen, de spelers geloven in hem en wie anders kan ons Duivels goe laten spelen da bovendien betaalbaar is? mja ik vind dat niet eigenlijk. Advocaat zoekt een stok om achteraf een hond mee te slagen. luister eens op sporza naar de mening van Stef Wijnants... die is volgens mij boenk op http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... s_advocaat |
| 08 Feb 2010, 19:43 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
Chadli is opgeroepen voor Jong België
Nacer Chadli (foto), een Belgische aanvaller van AGOVV Apeldoorn, is opgeroepen voor de EK-kwalificatiematch tegen Malta begin maart. Chadli is momenteel een van de smaakmakers van de Nederlandse tweede klasse. Nacer Chadli krijgt eerst de kans om zich te bewijzen bij de beloften. Hij werd opgeroepen door bondscoach Jean-François De Sart. Op 3 maart speelt Jong België een kwalificatiewedstrijd voor het EK in en tegen Malta. Chadli liet zich dit seizoen fel opmerken bij AGOVV Apeldoorn. Hij scoorde in de eerste seizoenshelft al dertien keer en was ook betrokken bij heel wat andere doelpunten van de blauwhemden. Chadli wordt momenteel ook nadrukkelijk gevolgd door heel wat teams uit de Nederlandse Eredivisie. |
| 15 Feb 2010, 20:41 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46 Berichten: 112 Locatie: apeldoorn Website: http://www.agovvapeldoorn.com WLM: machiel agovv |
agovv apeldoorn schreef: Chadli is opgeroepen voor Jong België Nacer Chadli, een Belgische aanvaller van AGOVV Apeldoorn, is opgeroepen voor de EK-kwalificatiematch tegen Malta begin maart. Chadli is momenteel een van de smaakmakers van de Nederlandse tweede klasse. Nacer Chadli krijgt eerst de kans om zich te bewijzen bij de beloften. Hij werd opgeroepen door bondscoach Jean-François De Sart. Op 3 maart speelt Jong België een kwalificatiewedstrijd voor het EK in en tegen Malta. Chadli liet zich dit seizoen fel opmerken bij AGOVV Apeldoorn. Hij scoorde in de eerste seizoenshelft al dertien keer en was ook betrokken bij heel wat andere doelpunten van de blauwhemden. Chadli wordt momenteel ook nadrukkelijk gevolgd door heel wat teams uit de Nederlandse Eredivisie. |
| 15 Feb 2010, 20:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Volgens enkele kranten zou Advocaat gesprekken hebben met de russische bond om daar bondscoach te worden...
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 16 Feb 2010, 13:15 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
tzou wel eens rap gedaan kunnen zijn met Advocaat
hij zal het amateurisme bij de bond bij zijn _________________ www.be-cycle.com |
| 20 Feb 2010, 23:15 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Romelu Lukaku en Steve Colpaert zijn Rode Duivels
![]() PhotoNews wo 24/02/2010 - 18:50 Bondscoach Dick Advocaat heeft Anderlecht-spits Romelu Lukaku (16) opgeroepen voor de oefeninterland van volgende week woensdag tegen Kroatië. Ook Zulte Waregem-verdediger Steve Colpaert is nieuw in de selectie. SELECTIE RODE DUIVELS Logan Bailly Mönchengladbach (Dui) Jean-François Gillet Bari (Ita) Toby Alderweireld Ajax (Ned) Steve Colpaert Zulte Waregem Vincent Kompany Manchester City (Eng) Nicolas Lombaerts Zenit Sint-Petersburg (Rus) Daniel Van Buyten Bayern München (Dui) Thomas Vermaelen Arsenal (Ned) Jelle Van Damme Anderlecht Jonathan Blondel Club Brugge Thomas Buffel Racing Genk Mehdi Carcela Standard Steven Defour Standard Karel Geraerts Club Brugge Maarten Martens AZ (Ned) Jan Vertonghen Ajax (Ned) Axel Witsel Standard Moussa Dembele AZ (Ned) Eden Hazard Rijsel (Fra) Romelu Lukaku Anderlecht Kevin Mirallas Saint-Etienne (Fra) Wesley Sonck Club Brugge _________________
|
| 24 Feb 2010, 20:45 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Brr, wat een blunder van Bailly.
|
| 03 Mar 2010, 23:08 |
|
|
Freak
pfff... die Bailly toch, wat een flater zeg.
![]() |
| 03 Mar 2010, 23:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Colpaert gaat anders ook niet vrijuit. Hij bleef maar wijken waardoor diene kroaat rustig kon oprukken en shotten.
|
| 04 Mar 2010, 0:04 |
|
|
Freak
de commentaren en interviews zijn weer opvallend mild. Ik vond het heel slappe koffie, te traag, te weinig tempo, maar we hebben weer goeie en positieve zaken gezien aldus Kompany.
ik vond die colpaert ook dik tegenvallen, mag Krancjar nooit laten trappen. En Bailly gaat ook zwaar in de fout, wel goeie invalbeurt Carcela |
| 04 Mar 2010, 0:16 |
|
| Pagina 89 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 87 88 89 90 91 … 242 Volgende |