|
|
| Pagina 7 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() En wat is de bedoeling van die interviews? |
| 21 Feb 2010, 21:57 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() Zo gaat da nu éénmaal bij topclubs.... ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Feb 2010, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Iendrachter90 schreef: Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() En wat is de bedoeling van die interviews? da ge een overzicht krijgt van wie er in t restaurant binnegelaten wordt en wie tegengehouden werd door een rijtje kleerkasten (want horen kon ge der toch niks van) |
| 21 Feb 2010, 22:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Spees schreef: Iendrachter90 schreef: Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() En wat is de bedoeling van die interviews? da ge een overzicht krijgt van wie er in t restaurant binnegelaten wordt en wie tegengehouden werd door een rijtje kleerkasten (want horen kon ge der toch niks van) Alé gezellig ![]() |
| 21 Feb 2010, 22:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Prodialoog schreef: Laten we de goede dingen van vandaag eens in de verf zetten. OK er waren er wijnig maar ik probeer positief te blijven. Ewen brengt meer creativiteit in het middenveld. Hij lag aan de basis van ons doelpunt en wist ons middenveld te organiseren na de rust. Amghar kreeg zijn vuurdoop voor eigen volk in een ploeg waar de eerste helft niemand op niveau speelde. Hij werkte veel en was goed aanspeelbaar. Ik onthou zijn afgekeurde goal en zijn trap in één tijd in de eerste helft. Het is geen Depoitre maar zeker geen slechte aankoop. Geef deze jongen nog wat krediet en vertrouwen. Castro speelt een draak van een eerste helft maar maakt het de tweede helft wel goed door oa zijn aandeel in het doelpunt. En dan nu een paar opmerkingen: Kestens en Van Damme zijn iets te veel van hetzelfde om mee te beginnen. Jens Podevijn moet dringend iets aan zijn uithoudingsvermogen doen. Ah da was a ook al opgevallen, Potjes zat er echt rap door. Sjans dat de Wouter serieus zitten crossen heeft opt eind om toch nog wa de snelheid erin te houden. Buiten da speelde de Castro echt slecht vandaag, die gele kaart was ook totaal overbodig. Van Damme heeft in mijn ogen een goeie match gespeeld met veel inzet, Kestens werd terecht gewisseld met de rust. Amghar kan wel iets maar heeft duidelijk communicatieproblemen en loopt vaak waar hij niet moet lopen (wat ook wel te wijten was aan die belachelijke lange ballen nor de cornervlag waar hij kon achter crossen). Niels vandaag nie veel gezien, die jongen mogen ze van mij is op het middenveld uitspelen. Zijn rendement op de flank is veel te weinig. _________________
|
| 21 Feb 2010, 22:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() Inderdaad om kotsmisselijk van te worden! We mogen reeds een gans seizoen binnen in het restaurant, en nu ineens niet meer. Waarom?? Als compensatie krijgen we boven in het clubcafé, op tv, live sfeerbeelden van in het restaurant (mwoehaha!!!) en een belachelijk interview (afgenomen door Peter Vandenbossche, beneden in het restaurant) dat niemand intereseert en dat niemand verstaat. En wat het nut er van is om Belgacom tv af te schaffen in het clubcafé ontgaat mij ook volledig. Zo goed als alle clubs hebben dat, en het kost voor een club amper iets. Ik zal wel niet de enige geweest zijn die er naar uitkeek om in het clubcafé de tweede helft van Brugge - Standard te zien. Het lijkt wel alsof de gewone supporter gestraft wordt. |
| 21 Feb 2010, 22:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Het waren niet alleen de spelers die een off-day hadden
Den Onderkroiper had dat ook 90 % van alle foto's overbelicht ! Reden Ik heb pas laat in de wedstrijd, toen ik eens naar de foto's keek, vastgesteld dat deze fel belicht waren. Instellingen aangepast en alsnog toch wat interessante foto's genomen. Nog effen geduld, ik ben de meest schappelijke foto's in een map aan het plaatsen om deze alsnog te posten. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2010, 22:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Onderkroiper schreef: Het waren niet alleen de spelers die een off-day hadden Den Onderkroiper had dat ook 90 % van alle foto's overbelicht ! Reden Ik heb pas laat in de wedstrijd, toen ik eens naar de foto's keek, vastgesteld dat deze fel belicht waren. Instellingen aangepast en alsnog toch wat interessante foto's genomen. Nog effen geduld, ik ben de meest schappelijke foto's in een map aan het plaatsen om deze alsnog te posten. Dat is carnaval dat er nog ewa inhangt ._________________ oilsjt, goi alien... |
| 21 Feb 2010, 22:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bram schreef: de laatste 4-5 jaar nog nooit zo vroeg thuis geweest na een wedstrijd denk ik ![]() en ge zult zeker niet den enigste geweest zijn.... koud , slechte match , totaal geen sfeer!... alles leek te ontbreken vandaag....dus , geen enkele reden om nog wat te blijven plakken ook...enkel de drie punten zijn binnen en dat is dan ook alles om toch iets positiefs te zeggen he.... ![]() |
| 21 Feb 2010, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Stijn schreef: Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() Inderdaad om kotsmisselijk van te worden! We mogen reeds een gans seizoen binnen in het restaurant, en nu ineens niet meer. Waarom?? Als compensatie krijgen we boven in het clubcafé, op tv, live sfeerbeelden van in het restaurant (mwoehaha!!!) en een belachelijk interview (afgenomen door Peter Vandenbossche, beneden in het restaurant) dat niemand intereseert en dat niemand verstaat. En wat het nut er van is om Belgacom tv af te schaffen in het clubcafé ontgaat mij ook volledig. Zo goed als alle clubs hebben dat, en het kost voor een club amper iets. Ik zal wel niet de enige geweest zijn die er naar uitkeek om in het clubcafé de tweede helft van Brugge - Standard te zien. Het lijkt wel alsof de gewone supporter gestraft wordt. Voorts waren de loketten voor tribune E en F om 14.40 nog steeds niet open (ben van miserie naar den andere kant gegaan), was het in het clubcafé rekenen op (met alle respect) enkele gepensioneerden die nog nooit een pint getapt hebben, en onze vrouwelijke stadionomroeper, wa was da zeg!!! Professionalisme ten top zou ik zeggen Maar ja, t zal voor iedereen een off-day geweest zijn zeker..._________________ MCMXIX |
| 21 Feb 2010, 22:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vanuit de staantribune konden je dat niet zien maar de bezoekers hadden welgeteld
" 12 " supporters meegebracht. Hopelijk zaten de rest van de supportersbus op de zittribune ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2010, 23:13 |
|
|
Freak
Stijn schreef: Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() Inderdaad om kotsmisselijk van te worden! We mogen reeds een gans seizoen binnen in het restaurant, en nu ineens niet meer. Waarom?? Als compensatie krijgen we boven in het clubcafé, op tv, live sfeerbeelden van in het restaurant (mwoehaha!!!) en een belachelijk interview (afgenomen door Peter Vandenbossche, beneden in het restaurant) dat niemand intereseert en dat niemand verstaat. En wat het nut er van is om Belgacom tv af te schaffen in het clubcafé ontgaat mij ook volledig. Zo goed als alle clubs hebben dat, en het kost voor een club amper iets. Ik zal wel niet de enige geweest zijn die er naar uitkeek om in het clubcafé de tweede helft van Brugge - Standard te zien. Het lijkt wel alsof de gewone supporter gestraft wordt. ik vermoed dat dat het werk is van Peter VDB zeker? |
| 21 Feb 2010, 23:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Goede invalbeurt van Ewen. Het draaide met hem toch beter op het middenveld.
Mooie goal van Amghar die spijtig afgekeurd werd. Van waar ik stond dacht ik niet dat het offside was. |
| 21 Feb 2010, 23:30 |
|
|
Scholier
bert schreef: Met de hakken over de sloot.Zonder aanspeelpunt Depoitre blijft het moeilijk voetballen.Weet iemand wanneer we die terugzien?Centraal in het middenveld is er nog altijd een probleem qua offensieve combinatie.2de helft ging het beter met Ewen, maar persoonlijk zou ik liever De Schutter-Van Damme in het middenveld zien, Seminck in de ploeg en Filipo op de plaats van Niels in de verdediging, omdat Niels ne rechtsvoetige speler is die nu op back links moet spelen.De beste eendrachter 2 weken na elkaar Kempeneer. Recent nieuws (voor mij toch, of loop ik achter?) van Depoitre: binnen 2 à 3 weken zou hij terug meespelen! Hij heeft reeds de looptrainingen hervat. Vernomen uit goeie bron, nl. van Depoitre zelf. Was hem na de match tegengekomen rond het stadion. Sympathieke gast precies! Nog even mijn analyse van de wedstrijd meegeven: ![]() |
| 21 Feb 2010, 23:47 |
|
|
lowieken84 schreef: bert schreef: Met de hakken over de sloot.Zonder aanspeelpunt Depoitre blijft het moeilijk voetballen.Weet iemand wanneer we die terugzien?Centraal in het middenveld is er nog altijd een probleem qua offensieve combinatie.2de helft ging het beter met Ewen, maar persoonlijk zou ik liever De Schutter-Van Damme in het middenveld zien, Seminck in de ploeg en Filipo op de plaats van Niels in de verdediging, omdat Niels ne rechtsvoetige speler is die nu op back links moet spelen.De beste eendrachter 2 weken na elkaar Kempeneer. Recent nieuws (voor mij toch, of loop ik achter?) van Depoitre: binnen 2 à 3 weken zou hij terug meespelen! Hij heeft reeds de looptrainingen hervat. Vernomen uit goeie bron, nl. van Depoitre zelf. Was hem na de match tegengekomen rond het stadion. Sympathieke gast precies! Nog even mijn analyse van de wedstrijd meegeven: ![]() Vermits je het hier plaatst, kan ik dit bevestigen, want Laurent gaf aan mij hetzelfde antwoord, toen ik hem vroeg wanneer hij eventueel terug in de ploeg kon staan. Ook de gelegenheid te baat genomen om een mooi (niet overbelicht ) fotoken te maken samen met zijn Madam. Zodra de map van deze wedstrijd klaar is kan ik dit posten ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Feb 2010, 23:51 |
|
| Pagina 7 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 13 Volgende |