|
|
| Pagina 8 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 13 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: E. Aalst - Racing Waregem
wa was da trouwens met Galluci? Die was er toch ook nie zulle. Over het grootste deel van de match was die nergens. Hij was fysiek ook duidelijk nie echt goe. Veel fut en snelheid zat er niet in, liep met zijn rug gebogen, kopke naar beneden, blazend en puffend over het veld strompelen. Zijn gelaatsuitdrukking sprak nij momenten boekdelen.En anders zo ne goeie speler. Maja, wie waster vandaag wel goe?
Komoon iendracht, op nor Temse nu ![]() |
| 21 Feb 2010, 23:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
lowieken84 schreef: wa was da trouwens met Galluci? Die was er toch ook nie zulle. Over het grootste deel van de match was die nergens. Hij was fysiek ook duidelijk nie echt goe. Veel fut en snelheid zat er niet in, liep met zijn rug gebogen, kopke naar beneden, blazend en puffend over het veld strompelen. Zijn gelaatsuitdrukking sprak nij momenten boekdelen.En anders zo ne goeie speler. Maja, wie waster vandaag wel goe? Komoon iendracht, op nor Temse nu ![]() Goal komt toch na voorzet en inzet van deze gebochelde speler ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Feb 2010, 0:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Stijn schreef: Gaskonijn schreef: Zwakke match, 3 punten, meer moet er niet gezegd worden denk ik. Het beste om te onthouden is toch wel de interviews na de match in het clubcafé ![]() Inderdaad om kotsmisselijk van te worden! We mogen reeds een gans seizoen binnen in het restaurant, en nu ineens niet meer. Waarom?? Als compensatie krijgen we boven in het clubcafé, op tv, live sfeerbeelden van in het restaurant (mwoehaha!!!) en een belachelijk interview (afgenomen door Peter Vandenbossche, beneden in het restaurant) dat niemand intereseert en dat niemand verstaat. En wat het nut er van is om Belgacom tv af te schaffen in het clubcafé ontgaat mij ook volledig. Zo goed als alle clubs hebben dat, en het kost voor een club amper iets. Ik zal wel niet de enige geweest zijn die er naar uitkeek om in het clubcafé de tweede helft van Brugge - Standard te zien. Het lijkt wel alsof de gewone supporter gestraft wordt. Wat ze daar na de match gedaan hebben, trekt er inderdaad echt volledig niet op. Met alle respect voor de mensen die heel veel voor de club doen, maar zo een dikkenekken-mentaliteit getuigt niet bepaald van veel respect naar de supporters toe. Belgacom-tv vervangen door zo een zelfgemaakt misbaksel, supporters na de match niet meer welkom in het restaurant, .. het zijn niet bepaald verbeteringen, om het zacht uit te drukken. Wat betreft de match, heel goed weggekomen natuurlijk, maar laten we nu vooral de enorm belangrijke driepunter onthouden en hopen dat dit een opsteker kan zijn die ons terug op weg kan zetten. Ook eindelijk eens een overwinning tegen een ploeg uit top of subtop. In de tweede helft was er op het middenveld met Ewen erbij wel veel meer rust aan de bal, maar het was toch ook enkele keren serieus pompen hoor. Al vond ik ons op het einde veel te weinig doen met de geboden ruimte. Amghar kan inderdaad nen bal controleren, maar moet duidelijk zijn plaats nog zoeken in de ploeg. Hij was positioneel erg zwak en maakte in balbezit meestal de verkeerde keuzes. Maar het is niet gemakkelijk om bij de winterstop in een nieuwe ploeg toe te komen en het zal nog wa tijd nodig hebben. Al vrees ik wel voor hem dat eens Depoitre fit is hij zal vrede moeten nemen met een plaats op de bank. Voor de rest vond ik Gallucci een heel ongelukkige match spelen (wel net terug uit blessure) en Ken Van Damme (vooral in de tweede helft) een goeie match. De Castro twee uitersten, want bijzonder zwak in eerste helft maar volledig herpakt in tweede helft. Al flirtte hij wel met rood. Maar den beste voor mij andermaal Wouter Moreels. Wat ne klasbak zeg! En ondertussen blijft hij maar scoren ook. Ik moet wel zeggen dat ze trouwens bij Racing Waregem goed hun huiswerk gedaan hebben. Door heel hoog te storen op de keeper en verdediging werden we te vaak verplicht tot de lange bal en das een spel dat ons absoluut niet ligt. |
| 22 Feb 2010, 9:25 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Enig lichtpunt was De Kempeneer wat een klasse doelman is dat, en zoveel uitstraling heel goed op zijn lijn en ook in het uitkomen het is jaren geleden dat E.Aalst zo een goede keeper heeft gehad daar gaan wij nog plezier aan beleven.
|
| 22 Feb 2010, 11:16 |
|
|
Scholier
Ik snap de kritiek op Amghar niet.
Hij was balvast, won veel duels (ook met de kop), kwam de bal heel laag vragen of recupereren en was gevaarlijk voorin. Het is een technisch sterke harde werker die letterlijk en figuurlijk volume kan brengen voorin. Zijn positie was niet altijd even goed, maar dat heb je met een zelf denkende voetballer die niet vies is van een extra meter werk en die zich nog wat moet inwerken in de ploeg. Eenmaal zijn ploegmaats beter zicht krijgen op hoe hij beweegt, zal hij ook wat meer de bal krijgen. Tenslotte scoort hij ook in zijn eerste thuismatch, want dat was géén offside. En heb je ook hier weer die gecontroleerde afwerking gezien! Wij gaan daar nog véél plezier plezier aan beleven, ben ik van overtuigd. De rest van de match snel vergeten (met uitzondering van de goeie beurten van Verheyden en Kempeneer). Op naar Temse! |
| 22 Feb 2010, 11:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Wat betreft de match, heel goed weggekomen natuurlijk, maar laten we nu vooral de enorm belangrijke driepunter onthouden en hopen dat dit een opsteker kan zijn die ons terug op weg kan zetten. Ook eindelijk eens een overwinning tegen een ploeg uit top of subtop. In de tweede helft was er op het middenveld met Ewen erbij wel veel meer rust aan de bal, maar het was toch ook enkele keren serieus pompen hoor. Al vond ik ons op het einde veel te weinig doen met de geboden ruimte. Amghar kan inderdaad nen bal controleren, maar moet duidelijk zijn plaats nog zoeken in de ploeg. Hij was positioneel erg zwak en maakte in balbezit meestal de verkeerde keuzes. Maar het is niet gemakkelijk om bij de winterstop in een nieuwe ploeg toe te komen en het zal nog wa tijd nodig hebben. Al vrees ik wel voor hem dat eens Depoitre fit is hij zal vrede moeten nemen met een plaats op de bank. Voor de rest vond ik Gallucci een heel ongelukkige match spelen (wel net terug uit blessure) en Ken Van Damme (vooral in de tweede helft) een goeie match. De Castro twee uitersten, want bijzonder zwak in eerste helft maar volledig herpakt in tweede helft. Al flirtte hij wel met rood. Maar den beste voor mij andermaal Wouter Moreels. Wat ne klasbak zeg! En ondertussen blijft hij maar scoren ook. Ik moet wel zeggen dat ze trouwens bij Racing Waregem goed hun huiswerk gedaan hebben. Door heel hoog te storen op de keeper en verdediging werden we te vaak verplicht tot de lange bal en das een spel dat ons absoluut niet ligt. Ik kan heel goed leven met bovenstaande kijk op de match van gisteren. En ja, het deed verschrikkelijk veel pijn aan de ogen, maar ik vind wel dat we zo'n matchen ook wel eens winnend mogen afsluiten... Op Racing Waregem verdienden we op basis van onze wedstrijd daar ook de overwinning en kregen we niks. Op Heist hetzelfde... Nu maakte Waregem misschien iets meer aanspraak op punten, maar hadden wij het geluk en vooral Kempeneer... Ondanks zijn sterke prestatie was ik wel verrast dat hij mocht starten... Aangezien Van den Noortgaete op de bank zat, had het niet met blessure te maken, want anders zet je een geblesseerde doelman daar ook niet. Ik dacht nochtans niet dat VDN steken heeft laten vallen... Ook al kwam het er nog niet helemaal uit, Amghar zal ons nog diensten bewijzen. Was inderdaad niet altijd even gelukkig in zijn acties, maar wie was dat wel gisteren? Ze hadden er in elk geval toch alweer hun werk mee bij Waregem. Dat hij na 60 minuten piepedood zat, is dan wel weer normaal want heeft een enorm gebrek aan matchritme. En ja, mekaar aanvoelen en weten waar de rest loopt, dat zal er moeten ingeslepen worden... Soit, Wouter Moreels kon er wel weer door scoren omdat hij door het spelen van Amghar weer op zijn beste positie kon worden uitgespeeld... Het meest schrijnende de laatste weken vind ik toch wel het gebrek aan vorm bij onze flankspelers...van den eersten tot de laatsten. Hoe graag de meesten hier Lord door de mangel halen (en dat dan ook al na 4 minuten met awoertgeroep duidelijk moeten maken tijdens de match), dan mogen ze ook wel even kijken naar wat de anderen doen, want het is minstens even slecht. Bovendien vervallen ze in dezelfde euvels als onder VDH... wat mij overkomt alsof ze ook weer veel te veel opdrachten beginnen meekrijgen... Ondanks zijn kwartier match heb ik Lord nog nooit zo ver terug zien lopen in balverlies... Was blijkbaar ook weer niet goed voor het (enorm schaarse) publiek... Ik zag vier echte lichtpunten gisteren tussen het pottekesgttamp - een soliede Kempeneer, een degelijke Van Damme (niet toevallig dat hij beter speelt naast Verheyden denk ik), een superdegelijke Wouter Moreels en een prima ingevallen Verheyden die zowel recupereerde, maar vervolgens ook nog opbouwend iets met de bal deed... Soit: het was het eerste stuk van het examenluik en hoe je slaagt maakt niet uit toch? Het is zoals Sonck zegt - rendement halen, niet het mooie voetbal... Op naar Temse! |
| 22 Feb 2010, 11:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik heb het trouwens eens opgezocht en de cijfers van Wouter Moreels in ons eigen stadion zijn echt ronduit indrukwekkend. In de laatste zeven thuiswedstrijden maakte hij elf goals en gaf hij zes assists. Dat is een rechtstreekse voet in 17 van onze laatste 24 doelpunten op eigen veld. Dan moogt ge misschien genen echte spits zijn, maar dat zijn verbluffende statistieken waar zowat elke spits stikjaloers zou op zijn zenne.
En te bedenken dat het nog maar enkele maanden geleden is dat er hier een groot licht kwam verkondigen dat Wouter Moreels offensief echt geen enkele meerwaarde had, waar zijn de tijden jongens . |
| 22 Feb 2010, 12:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: En te bedenken dat het nog maar enkele maanden geleden is dat er hier een groot licht kwam verkondigen dat Wouter Moreels offensief echt geen enkele meerwaarde had, waar zijn de tijden jongens .Laat ze alstublieft niet weerkomen Bartos! Geen slapende honden wakker maken!! ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 22 Feb 2010, 12:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Onderkroiper schreef: lowieken84 schreef: bert schreef: Met de hakken over de sloot.Zonder aanspeelpunt Depoitre blijft het moeilijk voetballen.Weet iemand wanneer we die terugzien?Centraal in het middenveld is er nog altijd een probleem qua offensieve combinatie.2de helft ging het beter met Ewen, maar persoonlijk zou ik liever De Schutter-Van Damme in het middenveld zien, Seminck in de ploeg en Filipo op de plaats van Niels in de verdediging, omdat Niels ne rechtsvoetige speler is die nu op back links moet spelen.De beste eendrachter 2 weken na elkaar Kempeneer. Recent nieuws (voor mij toch, of loop ik achter?) van Depoitre: binnen 2 à 3 weken zou hij terug meespelen! Hij heeft reeds de looptrainingen hervat. Vernomen uit goeie bron, nl. van Depoitre zelf. Was hem na de match tegengekomen rond het stadion. Sympathieke gast precies! Nog even mijn analyse van de wedstrijd meegeven: ![]() Vermits je het hier plaatst, kan ik dit bevestigen, want Laurent gaf aan mij hetzelfde antwoord, toen ik hem vroeg wanneer hij eventueel terug in de ploeg kon staan. Ook de gelegenheid te baat genomen om een mooi (niet overbelicht ) fotoken te maken samen met zijn Madam. Zodra de map van deze wedstrijd klaar is kan ik dit posten ![]() En ze mag der zijn zelle!! ![]() |
| 22 Feb 2010, 12:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Ondanks zijn sterke prestatie was ik wel verrast dat hij mocht starten... Aangezien Van den Noortgaete op de bank zat, had het niet met blessure te maken, want anders zet je een geblesseerde doelman daar ook niet. Ik dacht nochtans niet dat VDN steken heeft laten vallen... In de krant van vrijdag stond dat VDN nog last had van zijn heup en om die reden op de bank zou starten. |
| 22 Feb 2010, 13:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
vantjen schreef: Onderkroiper schreef: lowieken84 schreef: Recent nieuws (voor mij toch, of loop ik achter?) van Depoitre: binnen 2 à 3 weken zou hij terug meespelen! Hij heeft reeds de looptrainingen hervat. Vernomen uit goeie bron, nl. van Depoitre zelf. Was hem na de match tegengekomen rond het stadion. Sympathieke gast precies! Nog even mijn analyse van de wedstrijd meegeven: ![]() Vermits je het hier plaatst, kan ik dit bevestigen, want Laurent gaf aan mij hetzelfde antwoord, toen ik hem vroeg wanneer hij eventueel terug in de ploeg kon staan. Ook de gelegenheid te baat genomen om een mooi (niet overbelicht ) fotoken te maken samen met zijn Madam. Zodra de map van deze wedstrijd klaar is kan ik dit posten ![]() En ze mag der zijn zelle!! ![]() De map is er nog steeds niet, dus effen wachten inderdaad een schone verschijning ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Feb 2010, 13:08 |
|
|
Onderkroiper schreef: vantjen schreef: Onderkroiper schreef: Vermits je het hier plaatst, kan ik dit bevestigen, want Laurent gaf aan mij hetzelfde antwoord, toen ik hem vroeg wanneer hij eventueel terug in de ploeg kon staan. Ook de gelegenheid te baat genomen om een mooi (niet overbelicht ) fotoken te maken samen met zijn Madam. Zodra de map van deze wedstrijd klaar is kan ik dit posten ![]() En ze mag der zijn zelle!! ![]() De map is er nog steeds niet, dus effen wachten inderdaad een schone verschijning ![]() Ouwe snoepers ![]() |
| 22 Feb 2010, 13:11 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik vond de castro allerminst slecht (zoals sommigen beweren..) als je ziet waar die allemaal moest lopen.
OK, heeft daar ook een aantal ziekenhuisballekes gegeven , maar dat geldt voor iedereen... ik stel alleen vast dat hij en nota bene galucci (OOK zonder matchritme) volledig aan de basis lagen van het enige doelpunt en tegelijk zowat de enige vlot bij elkaargespeelde doelkans. Ze zijn veel te slap begonnen, en het leek zelfs of er een zekere desinteresse was om er iets van te maken. het duurde tot ewen verheyden erop kwam dat er EINDELIJK over de grond werd gevoetbald, hetgeen toch wel aangewezen was tegen een ploeg met zoveel gestalte. Amghar... die was werkelijk nergens... ik schrijf hem zeker nog niet af, want ik heb hem OOK al beter zien spelen. maar gisteren was het gewoon erg slecht (fysieke achterstand was duidelijk te merken) nen dikke chapeau voor wat ne vechter als Moreels, en bij utibreiding Filopovic neerzette, en zeker onze keeper niet vergeten... het was niet allemaal slecht gisteren. liever eens winnen ook al ist onverdiend, dan goe spelen en wegzakken in deze fase van de competitie |
| 22 Feb 2010, 14:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Davy schreef: ik vond de castro allerminst slecht (zoals sommigen beweren..) als je ziet waar die allemaal moest lopen. OK, heeft daar ook een aantal ziekenhuisballekes gegeven , maar dat geldt voor iedereen... ik stel alleen vast dat hij en nota bene galucci (OOK zonder matchritme) volledig aan de basis lagen van het enige doelpunt en tegelijk zowat de enige vlot bij elkaargespeelde doelkans. Ze zijn veel te slap begonnen, en het leek zelfs of er een zekere desinteresse was om er iets van te maken. het duurde tot ewen verheyden erop kwam dat er EINDELIJK over de grond werd gevoetbald, hetgeen toch wel aangewezen was tegen een ploeg met zoveel gestalte. Amghar... die was werkelijk nergens... ik schrijf hem zeker nog niet af, want ik heb hem OOK al beter zien spelen. maar gisteren was het gewoon erg slecht (fysieke achterstand was duidelijk te merken) nen dikke chapeau voor wat ne vechter als Moreels, en bij utibreiding Filopovic neerzette, en zeker onze keeper niet vergeten... het was niet allemaal slecht gisteren. liever eens winnen ook al ist onverdiend, dan goe spelen en wegzakken in deze fase van de competitie Ik vond hem ook niet goed, maar uiteindelijk was ik wel blij dat hij erbijliep want hij was toch een aanspeelpunt en zonder hem zou Moreels zeker en vast niet zo goed gespeeld hebben hé. En hij zit hier een kleine drie weken na redelijk lang geen wedstrijdritme te hebben gehad... bovendien moet hij invallen in een systeem waar hij de belangrijkste pion is en bovendien wordt hij vergelijken met een Depoitre die werkelijk al fantastisch speelde dit seizoen... geef de jongen dus wat tijd... |
| 22 Feb 2010, 14:19 |
|
|
De volgende vijf wedstrijden zullen van cruciaal belang zijn om mee te doen aan de eindronde.Hopelijk halen wij een 12 op 15
28/02 KSV Temse - VC EA 2002 07/03 VC EA 2002 - KMSK Deinze 14/03 Willebroek Meerhof - VC EA 2002 21/03 VC EA 2002 - KVK Ieper 28/03 FC Cappellen - VC EA 2002 Komaan iendracht ![]() |
| 22 Feb 2010, 14:31 |
|
| Pagina 8 van 13 |
[ 189 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 13 Volgende |