|
|
| Pagina 83 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
El Corredor schreef: Aangezien Deinze wint, doe je er goed aan om morgen net hetzelfde te doen... inderdaad, maar de vraag is alleen HOE, temse staat compleet, niet één gekwetste speler bij die mannen zeer moeilijke opdracht als je het mij vraagt. |
| 28 Feb 2010, 7:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
zwetwit schreef: El Corredor schreef: Aangezien Deinze wint, doe je er goed aan om morgen net hetzelfde te doen... inderdaad, maar de vraag is alleen HOE, temse staat compleet, niet één gekwetste speler bij die mannen zeer moeilijke opdracht als je het mij vraagt. Normaal kan je als ploeg 3 dingen doen ; winnen, gelijk spelen of verliezen. Gezien Deinze won kunnen we ons geen verlies veroorloven, en met een gelijkspel schieten we niks op. Dus hebben onze tegenstanders het ons gemakkelijk gemaakt, we moeten alleen maar winnen ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Feb 2010, 12:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
tja... makkelijk gezegd...
|
| 28 Feb 2010, 13:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: gweninho schreef: Toen ik da eerste zinneke las , kreeg ik al schrik Het licentiedossier van Eendracht Aalst werd ingediend. Een beslissing over de goed – en/of afkeuring van het dossier ligt nu in de handen van de licentiecommissie. VC Eendracht Aalst heeft ondertussen geen schulden meer aan RSZ, BV, BTW en KBVB zodat er ook geen afbetalingsplannen van deze instellingen dienen voorgelegd te worden. We houden onze supporters uiteraard op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van dit dossier. Woensdagavond speelt VC Eendracht Aalst op vraag van RSC Anderlecht een extra oefenwedstrijd. De wedstrijd vindt plaats te Neerpede en vangt aan om 19u. Bron: eendracht-aalst.be heel gedetailleerde info over onze schulden, naar aanleiding van mijn mail deze week richting iemand van het bestuur? Het bestuur volgt het forum, dat is duidelijk en juich ik toe.Er zijn geen schulden meer? Wil dit dan zeggen dat alles vereffend is, of dat iemand zich borg stelt? Soit, goed nieuws, alleen had ik gehoord dat er voor BTW wel nog een afbetalingsplan was. , maar mijn info zal niet up-to-date zijn.Dat zeggen ze niet. Er is enkel sprake van schulden aan RSZ, BTW, ... Bij leveranciers (electrabel, ...) zullen er wel nog schulden zijn. Dat was toch gezegd op de laatste supportersvergadering. |
| 28 Feb 2010, 13:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
we moete winne
|
| 28 Feb 2010, 13:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jongens Den Iendracht is op de goede weg, en de belangrijkste schulden die het bestaan van de club in eerste instantie verzekeren zijn weggewerkt. De andere schulden zullen ook wel afgebouwd worden.
Niet gemakkelijk als je zo een erfenis krijgt. Een bewijs dat het bestuur goed bezig is. Het heeft ooit anders geweest. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Feb 2010, 13:45 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Smetje schreef: El Corredor schreef: eendrachter'80 schreef: Het licentiedossier van Eendracht Aalst werd ingediend. Een beslissing over de goed – en/of afkeuring van het dossier ligt nu in de handen van de licentiecommissie. VC Eendracht Aalst heeft ondertussen geen schulden meer aan RSZ, BV, BTW en KBVB zodat er ook geen afbetalingsplannen van deze instellingen dienen voorgelegd te worden. We houden onze supporters uiteraard op de hoogte van de verdere ontwikkelingen van dit dossier. Woensdagavond speelt VC Eendracht Aalst op vraag van RSC Anderlecht een extra oefenwedstrijd. De wedstrijd vindt plaats te Neerpede en vangt aan om 19u. Bron: eendracht-aalst.be heel gedetailleerde info over onze schulden, naar aanleiding van mijn mail deze week richting iemand van het bestuur? Het bestuur volgt het forum, dat is duidelijk en juich ik toe.Er zijn geen schulden meer? Wil dit dan zeggen dat alles vereffend is, of dat iemand zich borg stelt? Soit, goed nieuws, alleen had ik gehoord dat er voor BTW wel nog een afbetalingsplan was. , maar mijn info zal niet up-to-date zijn.Dat zeggen ze niet. Er is enkel sprake van schulden aan RSZ, BTW, ... Bij leveranciers (electrabel, ...) zullen er wel nog schulden zijn. Dat was toch gezegd op de laatste supportersvergadering. op zich is schulden hebben geen uitzondering voor bedrijven he... het gaat erom een goed plan te hebben dat haalbaar is om die schulden op langere termijn te blijven terugbetalen... de mensen van de club mogen nog zo hun best doen om deze info te geven... het blijft steeds een momentopname, en geeft zeker geen volledig beeld om u daar als supporter een idee over te geven "hoe we 'r voorstaan". Alleszins mag men ervan uitgaan dat ze wel in staat zijn de eerste schuldeisers (rsz/btw/bond) tijdig te betalen... ik denk dat dit iets is wat momenteel niet alle clubs kunnen zeggen... soit: iedereen die minstens een aantal jaren supporter is weet dat men altijd heel voorzichtig moet zijn met dit soort van informatie. alles hangT toch af van de good will van een aantal rijke mensen die elke dag kunnen beslissen om er mee door te gaan of er mee te stoppen. |
| 28 Feb 2010, 13:48 |
|
|
Freak
ieder bedrijf heeft schulden, daar is op zich niets mis mee. Alleen was ik deze week een beetje verschoten over het eigen vermogen en enkele ratio's van onze club.
Soit, het bestuur communiceert dat er geen schulden (tot op vandaag) zijn aan RSZ, bedrijfsvoorheffing, btw, en KBVB en dat is toch al een pak van mijn hart. Het wil zeggen dat op korte termijn er geen direct gevaar is, of het zou al moeten zijn dat men de fortislening niet meer kan terugbetalen of een leverancier genre Inbev, Electrabel. Ik blijf mezelf steeds verbazen hoe een puinhoop het geworden is na Garré, ongelooflijk eigenlijk, je zou voor minder je kop op Eendracht niet meer laten zien zeg! Het kan niet anders dat een De Bruecker (en De Roose?) er al een pak geld hebben ingestoken, maar dit is op termijn niet houdbaar. Ik hoop dan ook dat de club een degelijk budgetplan heeft voor dit jaar en voor volgend jaar, onafhankelijk de reeks waar we inspelen. |
| 28 Feb 2010, 14:10 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: ieder bedrijf heeft schulden, daar is op zich niets mis mee. Alleen was ik deze week een beetje verschoten over het eigen vermogen en enkele ratio's van onze club. Soit, het bestuur communiceert dat er geen schulden (tot op vandaag) zijn aan RSZ, bedrijfsvoorheffing, btw, en KBVB en dat is toch al een pak van mijn hart. Het wil zeggen dat op korte termijn er geen direct gevaar is, of het zou al moeten zijn dat men de fortislening niet meer kan terugbetalen of een leverancier genre Inbev, Electrabel. Ik blijf mezelf steeds verbazen hoe een puinhoop het geworden is na Garré, ongelooflijk eigenlijk, je zou voor minder je kop op Eendracht niet meer laten zien zeg! Het kan niet anders dat een De Bruecker (en De Roose?) er al een pak geld hebben ingestoken, maar dit is op termijn niet houdbaar. Ik hoop dan ook dat de club een degelijk budgetplan heeft voor dit jaar en voor volgend jaar, onafhankelijk de reeks waar we inspelen. heb jij de jaarrekening opgevraagd van de club? welke ratio's heb je berekend? je hebt precies redelijk wa info |
| 28 Feb 2010, 14:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Davy schreef: El Corredor schreef: ieder bedrijf heeft schulden, daar is op zich niets mis mee. Alleen was ik deze week een beetje verschoten over het eigen vermogen en enkele ratio's van onze club. Soit, het bestuur communiceert dat er geen schulden (tot op vandaag) zijn aan RSZ, bedrijfsvoorheffing, btw, en KBVB en dat is toch al een pak van mijn hart. Het wil zeggen dat op korte termijn er geen direct gevaar is, of het zou al moeten zijn dat men de fortislening niet meer kan terugbetalen of een leverancier genre Inbev, Electrabel. Ik blijf mezelf steeds verbazen hoe een puinhoop het geworden is na Garré, ongelooflijk eigenlijk, je zou voor minder je kop op Eendracht niet meer laten zien zeg! Het kan niet anders dat een De Bruecker (en De Roose?) er al een pak geld hebben ingestoken, maar dit is op termijn niet houdbaar. Ik hoop dan ook dat de club een degelijk budgetplan heeft voor dit jaar en voor volgend jaar, onafhankelijk de reeks waar we inspelen. heb jij de jaarrekening opgevraagd van de club? welke ratio's heb je berekend? je hebt precies redelijk wa info Er bestaat ook iets als een balanscentrale waar je de jaarrekeningen ingediend bij de Nat.Bank kan raadplegen. |
| 28 Feb 2010, 14:50 |
|
|
forumlegende
dwarskijker schreef: Davy schreef: El Corredor schreef: ieder bedrijf heeft schulden, daar is op zich niets mis mee. Alleen was ik deze week een beetje verschoten over het eigen vermogen en enkele ratio's van onze club. Soit, het bestuur communiceert dat er geen schulden (tot op vandaag) zijn aan RSZ, bedrijfsvoorheffing, btw, en KBVB en dat is toch al een pak van mijn hart. Het wil zeggen dat op korte termijn er geen direct gevaar is, of het zou al moeten zijn dat men de fortislening niet meer kan terugbetalen of een leverancier genre Inbev, Electrabel. Ik blijf mezelf steeds verbazen hoe een puinhoop het geworden is na Garré, ongelooflijk eigenlijk, je zou voor minder je kop op Eendracht niet meer laten zien zeg! Het kan niet anders dat een De Bruecker (en De Roose?) er al een pak geld hebben ingestoken, maar dit is op termijn niet houdbaar. Ik hoop dan ook dat de club een degelijk budgetplan heeft voor dit jaar en voor volgend jaar, onafhankelijk de reeks waar we inspelen. heb jij de jaarrekening opgevraagd van de club? welke ratio's heb je berekend? je hebt precies redelijk wa info Er bestaat ook iets als een balanscentrale waar je de jaarrekeningen ingediend bij de Nat.Bank kan raadplegen. bedankt voor de informatie, maar dat weet ik ook al een tijdje ![]() |
| 28 Feb 2010, 14:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Ruststanden:
Wielsbeke - RC Mechelen 1-0 Waregem - Oudenaarde 1-1 Cappellen - Rupel Boom 0-1 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Feb 2010, 16:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Ben benieuwd voor wie er een goede wind waait in de 2de helft.
_________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Feb 2010, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor Racing blijkbaar niet.
Tussenstanden: Wielsbeke - RC Mechelen 4-0 RC Waregem - Oudenaarde 3-3 _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 28 Feb 2010, 17:20 |
|
|
forumlegende
Voor ons precies wat beter
|
| 28 Feb 2010, 17:50 |
|
| Pagina 83 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 81 82 83 84 85 … 133 Volgende |