3e Klasse A (2009 - 2010) - Pagina 85 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1982 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 133
 3e Klasse A (2009 - 2010) 

Speelt Eendracht Aalst de eindronde ?
Peiling eindigde op 27 Mar 2010, 14:17
Ja  99%  [ 79 ]
Neen  1%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 80

3e Klasse A (2009 - 2010) 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
Dries schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bij den bond zijn ze er blijkbaar nu pas(1week geleden ongeveer)achtergekomen dat er door het verdwijnen van moeskroen een aanpassing diende te gebeuren in de eindronde van 2de en derde.
Dit is dus het systeem:
1ste ronde de 6ploegen uit derde en de nrs 17 en 18van tweede
2de ronde: indien alle 2de tweedeklassers doorstoten volgt er een geleide loting(2deklassers spelen dan zkr tegen elkaar),want er moet minstens 1derdeklasser de finale halen.
3de ronde:finaleronde tussen 2derdeklassers of 1derdeklasser en 1tweedeklasser.

dus als we pech hebben kunnen we als we de eindronde halen al meteen in de 1ste ronde tegen een tweedeklasser moeten uitkomen? :?

Ik zie dat niet direct als pech, voor mijn part liever zo zelfs.

01 Mar 2010, 8:50
forumlegende

Inderdaad, volgens mij is het een voordeel om uit te komen tegen een ploeg zonder vertrouwen die "maar" tegen een derdeklasser speelt.

01 Mar 2010, 10:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
En weet iemand hoe het zit met de licentiedossiers van de derde- en tweedeklassers die vermoedelijk de eindronde spelen ? Ook daar, kan eventueel nog wat inzitten als de eindronde niet goed afloopt voor ons...

01 Mar 2010, 14:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Is die uitspraak over de toegekende licentie voor de loting van de eindronde?

01 Mar 2010, 15:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
De topschutters na 27 speeldagen in Derde A:

20 doelpunten

Stavros Glouftsis (Rupel Boom)

17 doelpunten

Daniel Rodrigo De Oliveira (FCN Sint Niklaas)

15 doelpunten

Steve Desaegher (Ternat)

13 doelpunten

Jimmy Fockaert (Hoogstraten), Benjamin Lutun (Ieper)

12 doelpunten

Wouter Moreels (Eendracht Aalst), Nils Sarrazyn (Coxyde), Bart Webers (Heist), Bjorn Derycke (Torhout)

11 doelpunten

Jens Verroken (Rupel Boom), Christof Maes (Temse)

10 doelpunten

Sven Van Vlasselaer, Jan Hendrickx (Heist), Sandy Martens (Oudenaarde)

9 doelpunten

Sampson Twum (Deinze), Kristof Planquette (Ieper), Jessy Lebsir (Wielsbeke)

8 doelpunten

Nick De Groote (Coxyde), Vincenzo Verhoeven (Hamme), Cesar Urueta (Racing Mechelen), Yves Buelinckx (Ternat)

7 doelpunten

Laurent Depoitre, Lionel Lord, Damien Gallucci (Eendracht Aalst), Dirk Mathyssen (Hoogstraten), Jerry Poorters (Rupel Boom), Abdelaziz Nouhass (Sottegem), Dieter Yde (Torhout), Dieter Vandendriessche, Nicolas Gezelle (Racing Waregem), Quissem Zarti (Wielsbeke)

6 doelpunten

Frédéric Seynhaeve (Ieper), Nico Van Der Linden (Rupel Boom), Cedric Boto (Sottegem), Yve Thijs (Temse), Dries Bernaert (Wielsbeke), Boualem Merrir (Willebroek-Meerhof)

5 doelpunten

Thomas Troch (Eendracht Aalst), Hamid Bouyfoulktine (Cappellen), Karel Tanghe (Coxyde), Tim Verstraeten (FCN Sint Niklaas), Steven Maes, Koen Van Der Heyden (Hamme), Joao Olivio Calicchio (Racing Mechelen), Mattis Persoons (Rupel Boom), Jelle Cherlet (Sottegem), Koen Carlier, Jonas Vandermarliere (Temse), Yannick Dekeyzer (Torhout), Kristof Dupont (Racing Waregem)

4 doelpunten

Niels De Schutter (Eendracht Aalst), Kevin Janssens (Coxyde), Arnold Nguekam, Frederik Declercq (Deinze), Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), Nicolas De Lange, Tjorven Quintelier (Hamme), Stijn Janssens (Heist), Niels Cox (Hoogstraten), Wouter Commeyne (Ieper), Esteban Casagolda (Racing Mechelen), Matthias Schamp, Ode Thompson (Oudenaarde), Joren Dom (Rupel Boom), Thomas De Clercq, David Geeroms (Temse), Jiresse Makengo (Ternat), Jens Noppe (Torhout), Dempsey Vervaecke (Racing Waregem), Kevin Spreutels, Rachid El Barkaoui (Willebroek-Meerhof)

3 doelpunten

Sil Boeykens (Cappellen), Karel Ternier (Coxyde), Thomas Weydisch, Patrick Kabeya-Mbaya (Deinze), Nsuka Bula, Robin Praet (FCN Sint Niklaas), Brian Moing, Thomas De Meyer (Hamme), David Wijns (Heist), Frederik D'Hollander, Simon Donche (Ieper), Roel Engelen (Racing Mechelen), Joris Brewaeys, Tom Raes, Jesse Martens, Mathieu Dejonckheere (Oudenaarde), Jarich Dewoyer, Davy De Smedt (Rupel Boom), Sammy Van Den Bossche (Temse), Bart Du Rang, Brahim Boujouh (Ternat), Giuseppe Riolo (Racing Waregem), Gregory Houzé, Gauthier Lauwers (Wielsbeke), Ben Van Gorp (Willebroek-Meerhof)

2 doelpunten

Predrag Filipovic, Jens Podevijn, Brecht Moreels, Kristof Kestens (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Jeroen De Vlaming, Mike Van Der Linden, Eric Asante, Matti Van Minnebruggen (Cappellen), Glenn Verdonck, Nico Vandendriessche, Bart Syx (Coxyde), Bureima Maiga (Deinze), Michiel Lanslots, Jens Govaerts, Kurt Rombouts, Kane Develer, Thijs Schrauwen, Nick Van Huffel (Hoogstraten), Yannick Cannaert (Ieper), Arne Houtekier (Oudenaarde), Kenny Laevaert, Nick Van Der Westerlaken (Rupel Boom), Maxime Seminck (Sottegem), Kevin Leemans, Kenny Jacobs, Sven Van Der Heyden (Temse), Miguel Capilla (Ternat), Sam Van Crugten (Torhout), Olivier Vanwijnsberghe, Emir Ujkani (Wielsbeke), Luis-Carlos Pitton, Kabir Amin, Jordi De Jongh (Willebroek-Meerhof)

1 doelpunt

Olivier De Castro, Kevin Van Den Noortgaete, Ewen Verheyden (Eendracht Aalst), Rachid Allachi, Gideon De Graaf, Hamza Rizki, Slobodan Slovic, Björn Smits (Cappellen), Angelo Paravizzini, Jeremy Borgniez, Alan Van Laer, Dwight Wille, Bart Berquin (Coxyde), Joeri Pardo, Caio Vlerick, Mathias Velghe, Papa Meïsa Ngom, Abdelhakim Laref, Abdelwahed Laaloudj, Gilles Pottie, Nana-Osei Berkoe (Deinze), Mourat Gloub, Thomas Broeckaert, Sofiane Moumou, Kristof De Witte, Aurélien Lecaillier, David Van Hoyweghen, Lode Vertonghen, Lee Roy De Keersmaecker, Olivier Van Goethem (FCN Sint Niklaas), Marijn Steurs, Sebastian Hermans, Jan Criel, Fabiano Scarpino (Hamme), Sven Gorts, Wouter Van Der Mieren, Youssuf Ozcan (Heist), Rory Hegelmeers, Bob Swaegers, Tim De Keyser, Toon Vervoort (Hoogstraten), Xavier Nottebaert, Brecht Verstraete, Marijn Vandendriessche (Ieper), Kevin Huysmans, Jorn Aerts, Kevin Borlee, Eric Samano Aleman, Michael Versteeven, Sergio Nava, Victor Perales (Racing Mechelen), Theo Larbie, Mustafa Erkoç, Nicolas Techel, Stijn De Keukeleire, Malic Gaye (Oudenaarde), Wesley Snoeys (Rupel Boom), Bernd De Coene, Jonathan De Falco, Aboubacar Keita, Giovanni Sandra, Samir Derraz (Sottegem), Joeri Vanderveken, Tim Scheers (Temse), Philip Schoukens, Andy Huet, Laurent Schmidt, Anthony Lievens (Ternat), Jens Lavens, Jo Demets, Maarten Cobbaert (Torhout), Kim Van Brabander, Brecht Vierstraete, Ben Mestdag, Bart Vlaeminck, Gwenny Opbrouck (Racing Waregem), Menebhi Saed, Bastiaan Gheysen, Dieter Verbrugghe, Nasredinne Hariti, Michaël Dominquez (Wielsbeke), Johan Yangassa, Jens De Proft, Aziz El Khanchaf (Willebroek-Meerhof)

Ik kende ons derde doelpunt wel toe aan Damien Gallucci, zoals ik het waarnam. Als de beelden (die ik nog niet gezien heb) me ongelijk geven en het Troch bleek te zijn, verander ik het nog.

01 Mar 2010, 15:31
Freak

Leeftijd: 35
Dries schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bij den bond zijn ze er blijkbaar nu pas(1week geleden ongeveer)achtergekomen dat er door het verdwijnen van moeskroen een aanpassing diende te gebeuren in de eindronde van 2de en derde.
Dit is dus het systeem:
2de ronde: indien alle 2de tweedeklassers doorstoten volgt er een geleide loting(2deklassers spelen dan zkr tegen elkaar),want er moet minstens 1derdeklasser de finale halen.

dus als we pech hebben kunnen we als we de eindronde halen al meteen in de 1ste ronde tegen een tweedeklasser moeten uitkomen? :?

Pech?Vorig jaar lagen de 2deklassers er vrij vroeg uit ,ik denk niet dat het echt een nadeel is om een zwalpende 2deklasser tegen te komen.

01 Mar 2010, 17:49
Freak

Leeftijd: 35
pattaboem schreef:
En weet iemand hoe het zit met de licentiedossiers van de derde- en tweedeklassers die vermoedelijk de eindronde spelen ? Ook daar, kan eventueel nog wat inzitten als de eindronde niet goed afloopt voor ons...

Van die licentiedossiers moet ge de eerste weken nog geen nieuws verwachten.

01 Mar 2010, 17:50
Ancien

Leeftijd: 46
Iendrachter90 schreef:
pattaboem schreef:

En dan nog... Wetteren, Boussu en Turnhout met al hun problemen, hetzij accommodatie, hetzij andere zitten toch ook in tweede ondertussen??? Ik zou daar allemaal niet teveel op hopen... De enige ploeg die daarvoor de laatste jaren gestraft is geweest, is Berchem waardoor wij de eindronde mochten spelen - die we dan wonnen ook en naar tweede promoveerden... Voor Berchem was dat het begin van het einde...

01 Mar 2010, 18:02
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Iendrachter90 schreef:
pattaboem schreef:

En dan nog... Wetteren, Boussu en Turnhout met al hun problemen, hetzij accommodatie, hetzij andere zitten toch ook in tweede ondertussen??? Ik zou daar allemaal niet teveel op hopen... De enige ploeg die daarvoor de laatste jaren gestraft is geweest, is Berchem waardoor wij de eindronde mochten spelen - die we dan wonnen ook en naar tweede promoveerden... Voor Berchem was dat het begin van het einde...

Wij kwalificeerden ons toen zelf voor de eindronde hoor, de weigering van een licentie aan Berchem had daar geen invloed op. Berchem miste er ondanks de titel wel de promotie door, waardoor Oostende in hun plaats rechtstreeks naar tweede mocht.

01 Mar 2010, 18:37
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:
DT schreef:
Iendrachter90 schreef:

Wij kwalificeerden ons toen zelf voor de eindronde hoor, de weigering van een licentie aan Berchem had daar geen invloed op. Berchem miste er ondanks de titel wel de promotie door, waardoor Oostende in hun plaats rechtstreeks naar tweede mocht.

de reden dat Berchem toen niet mocht meedoen aan de eindronde, was omdat hun Georgische voorzitter niet wist dat een zwarte boekhouding niet mocht...

01 Mar 2010, 19:05
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
elfahem schreef:
Dries schreef:
Iendrachter90 schreef:
Dit is dus het systeem:

Ik zie dat niet direct als pech, voor mijn part liever zo zelfs.

Als ge ziet da een Beveren vant weekend Lierse op een gelijkspel houdt en nog ne penalty gemist heeft, weet ik toch ni of da zo'n voordeel is ze.
In ieder geval, in de eindronde zullen der geen gemakkelijke matchen zijn aja

01 Mar 2010, 19:05
Junior

Waarom schrik van een tweedeklasser , wij hebben een titelkandidaat naar huis gestuurd met een
droge 2-0 voor de BVB.

01 Mar 2010, 19:40
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Oei, dat heb ik dan altijd verkeerd opgehad moet ik zeggen... Ik heb altijd het gedacht gehad dat wij de plaats van Oostende mochten innemen in de eindronde doordat Oostende inderdaad rechtstreeks mocht promoveren ten nadele van het "gediskwalificeerde" Berchem... Ik was dus mis...

01 Mar 2010, 20:02
Freak

DT schreef:
Bartos schreef:

Oei, dat heb ik dan altijd verkeerd opgehad moet ik zeggen... Ik heb altijd het gedacht gehad dat wij de plaats van Oostende mochten innemen in de eindronde doordat Oostende inderdaad rechtstreeks mocht promoveren ten nadele van het "gediskwalificeerde" Berchem... Ik was dus mis...

Berchem was dacht ik kampioen maar kreeg geen licentie, daarom mocht de volgende in de rangschikking rechtstreeks over. Op het einde van dat seizoen stond EA-KVO nog op het programma (met gekende rellen achteraf) maar daar verloren we. Later kregen we nog een kans. Op voorwaarde dat KVO niet won konden wij mits een overwinning op Torhout gelijkkomen ... KVO won niet, en wij ook niet! Eindronde dus ...

01 Mar 2010, 20:20
Iendracht.be - beheer

DT schreef:
Bartos schreef:

Wij eindigden toen derde en wonnen ook de derde periode, dus altijd geplaatst voor de eindronde. Eigenlijk nam niemand de plaats in van Berchem, want Berchem werd kampioen en Oostende (tweede), wij (derde) en Wevelgem (vierde) gingen naar de eindronde. Het was de vijfde in het klassement, Kortrijk, die daar toen nogal misbaar over maakte, want die vonden dat Oostende rechtstreeks moest promoveren en dat zij dan de plaats in de eindronde mochten innemen. Ondanks dat iedereen al wist dat Berchem niet mocht promoveren, moest toch Oostende deelnemen aan de eindronde (iets tevoren hadden wij inderdaad die bewuste match voor rechtstreekse promotie verloren tegen Oostende) en uiteindelijk bleek dat natuurlijk voor niets te zijn, want Oostende nam inderdaad de plaats in van Berchem als rechtstreekse promovendus.

02 Mar 2010, 9:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1982 berichten ]  Ga naar pagina 1 83 84 85 86 87 133