|
|
| Pagina 48 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Stadionspeaker schreef: RSC Anderlecht - VC EA 2002 eindstand 2-0 (2x Kanu) bron "Golden Stevie" via Onderkroiper Er werden mij foto's beloofd van deze wedstrijd en zal deze morgenmiddag hebben Thanks aan Golden Steve om mij op de hoogte te brengen van de eindstand _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 03 Mar 2010, 1:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
zwawi schreef: Eendracht Aalst verloor met 2-0 tegen een veredeld beloftenelftal van Anderlecht. Voor de rust speelde Aalst met Kempeneer, Van Gelder, Brecht Moreels, Filipovic, Ringoot, Gallucci, Kestens, Verheyden, Troch, Podevijn en Amghar. Halverwege stond het 1-0 en wij konden Schollen niet echt bedreigen. Na de pauze bleef enkel Van Gelder op het veld, de rest werd vervangen door Van Den Noortgaete, Seminck, Tomas Spotbeen, Niels Spotbeen, De Vidts, Tomas Coppens, Glenn Coppens, Gacem en voorts nog twee van de beloften denk ik. Anderlecht scoorde het tweede doelpunt op corner en kreeg nog enkele goede mogelijkheden MAAR Schollen moest, in tegenstelling tot de eerste helft, een aantal keer zijn kunnen laten zien om een Aalsterse tegentreffer te vermijden. Hij zweefde onder meer een kopbal van Seminck uit de bovenhoek en hij redde toen Glenn Coppens op doel kon besluiten. Tot slot nog even opmerken dat Thomas Troch tijdens de rust een vijftal minuten apart werd genomen door de trainer. Ik stond er niet zo ver af maar wat ze precies gezegd hebben kon ik niet horen (en anders zou ik het hier zeker niet publiceren) maar het was wel duidelijk dat het niet over de wedstrijd ging. even bij vermelden dat het tempo de 1ste helft zeer hoog lag, ons aanvallend compartiment niet echt bij de les was. De 2de helft het tempo een stuk lager lag, Seminck en Coppens (Glenn) sterk speelden. Jeremy van Gelder het op backrechts meer dan behoorlijk deed. Niels Ringoot nu echt weet dat Chatelle altijd naar zijne rechtse zoekt (de Flippo heeft het hem wel 30 keer geroepen), De Flippo dan wel even een probleem had toen Gallucci even op Chatelle verdedigde, De Flippo nu ook Frans met een accent spreekt, er bij Anderlecht bij de beloften een paar bijlopen die ik graag bij ons zou hebben, ik evenwel aan geen scheidsrechtersblad (kopieerapparaat was blijkbaar kapot of anders zijn er ook daar besparingen) ben geraakt. Ik bij god niet weet hoe dit bericht gaat eindigen. Ik de indruk heb dat ik gisteren mss toch een pintje teveel heb gedronken. ![]() _________________ geer'n bè |
| 03 Mar 2010, 10:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Ik heb zopas per mail verslag ontvangen geschreven door Anderlechtsupporter Eline
![]() Anderlecht verslaat Aalst in oefenwedstrijd met 2-0 Anderlecht heeft dinsdagavond zijn oefenwedstrijd tegen Eendracht Aalst met 2-0 gewonnen. Doelpuntenmaker van beide doelpunten was de Braziliaan Kanu. Anderlecht speelde met een mengeling van bankzitters uit de a-kern en jonge talenten. Hoewel de score hoger kon oplopen dan de uitslag doet vermoeden. In de 20ste minuut was het raak voor Rsca. Junior met de pass die onderschept werd door de verdedigers van Aalst,maar Kanu zat er goed tussen, recupereerde het leer en liet de doelman kansloos . In de tweede helft gingen de jongens van Aalst op zoek naar de gelijkmaker. Helaas bleef het bij enkele doelpogingen ,en geen uitgespeelde kansen voor de jongens van Aalst. Met nog een 15 tal minuten te spelen hand Kanu de 2-0 aan de voet, maar hij zag zijn doelpoging nog door een verdediger van de doellijn gered worden. Het bleek slechts uitstel, want amper een minuut later was de 2-0 een feit, het was opnieuw Kanu die de weg naar het Aalsterse doel vond. Doelpunt 20min Kanu,78min Kanu Anderlecht: Schollen, Rnic, Mabika, Boufleur (58' Godeau), Diandy, Canesin Matos (73' Chirishungu), Sare, Kanu, Chatelle, Martínez, Kabananga (58' Garcia Calvete). Gele kaart: 22' Rnic _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 03 Mar 2010, 14:24, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 03 Mar 2010, 13:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: Eendracht Aalst verloor met 2-0 tegen een veredeld beloftenelftal van Anderlecht. Voor de rust speelde Aalst met Kempeneer, Van Gelder, Brecht Moreels, Filipovic, Ringoot, Gallucci, Kestens, Verheyden, Troch, Podevijn en Amghar. Halverwege stond het 1-0 en wij konden Schollen niet echt bedreigen. Na de pauze bleef enkel Van Gelder op het veld, de rest werd vervangen door Van Den Noortgaete, Seminck, Tomas Spotbeen, Niels Spotbeen, De Vidts, Tomas Coppens, Glenn Coppens, Gacem en voorts nog twee van de beloften denk ik. Anderlecht scoorde het tweede doelpunt op corner en kreeg nog enkele goede mogelijkheden MAAR Schollen moest, in tegenstelling tot de eerste helft, een aantal keer zijn kunnen laten zien om een Aalsterse tegentreffer te vermijden. Hij zweefde onder meer een kopbal van Seminck uit de bovenhoek en hij redde toen Glenn Coppens op doel kon besluiten. Tot slot nog even opmerken dat Thomas Troch tijdens de rust een vijftal minuten apart werd genomen door de trainer. Ik stond er niet zo ver af maar wat ze precies gezegd hebben kon ik niet horen (en anders zou ik het hier zeker niet publiceren) maar het was wel duidelijk dat het niet over de wedstrijd ging. Op de officiele site staat dat het basiselftal op de schutter na aan de match begon.Waar zat van damme of is die nu ook al geblesseerd. |
| 03 Mar 2010, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: Eendracht Aalst verloor met 2-0 tegen een veredeld beloftenelftal van Anderlecht. Voor de rust speelde Aalst met Kempeneer, Van Gelder, Brecht Moreels, Filipovic, Ringoot, Gallucci, Kestens, Verheyden, Troch, Podevijn en Amghar. Halverwege stond het 1-0 en wij konden Schollen niet echt bedreigen. Na de pauze bleef enkel Van Gelder op het veld, de rest werd vervangen door Van Den Noortgaete, Seminck, Tomas Spotbeen, Niels Spotbeen, De Vidts, Tomas Coppens, Glenn Coppens, Gacem en voorts nog twee van de beloften denk ik. Anderlecht scoorde het tweede doelpunt op corner en kreeg nog enkele goede mogelijkheden MAAR Schollen moest, in tegenstelling tot de eerste helft, een aantal keer zijn kunnen laten zien om een Aalsterse tegentreffer te vermijden. Hij zweefde onder meer een kopbal van Seminck uit de bovenhoek en hij redde toen Glenn Coppens op doel kon besluiten. Tot slot nog even opmerken dat Thomas Troch tijdens de rust een vijftal minuten apart werd genomen door de trainer. Ik stond er niet zo ver af maar wat ze precies gezegd hebben kon ik niet horen (en anders zou ik het hier zeker niet publiceren) maar het was wel duidelijk dat het niet over de wedstrijd ging. Op de officiele site staat dat het basiselftal op de schutter na aan de match begon.Waar zat van damme of is die nu ook al geblesseerd. had een lichte blessure en uit voorzorg .... _________________ geer'n bè |
| 03 Mar 2010, 14:42 |
|
|
Vaste Waarde
panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: Eendracht Aalst verloor met 2-0 tegen een veredeld beloftenelftal van Anderlecht. Voor de rust speelde Aalst met Kempeneer, Van Gelder, Brecht Moreels, Filipovic, Ringoot, Gallucci, Kestens, Verheyden, Troch, Podevijn en Amghar. Halverwege stond het 1-0 en wij konden Schollen niet echt bedreigen. Na de pauze bleef enkel Van Gelder op het veld, de rest werd vervangen door Van Den Noortgaete, Seminck, Tomas Spotbeen, Niels Spotbeen, De Vidts, Tomas Coppens, Glenn Coppens, Gacem en voorts nog twee van de beloften denk ik. Anderlecht scoorde het tweede doelpunt op corner en kreeg nog enkele goede mogelijkheden MAAR Schollen moest, in tegenstelling tot de eerste helft, een aantal keer zijn kunnen laten zien om een Aalsterse tegentreffer te vermijden. Hij zweefde onder meer een kopbal van Seminck uit de bovenhoek en hij redde toen Glenn Coppens op doel kon besluiten. Tot slot nog even opmerken dat Thomas Troch tijdens de rust een vijftal minuten apart werd genomen door de trainer. Ik stond er niet zo ver af maar wat ze precies gezegd hebben kon ik niet horen (en anders zou ik het hier zeker niet publiceren) maar het was wel duidelijk dat het niet over de wedstrijd ging. Op de officiele site staat dat het basiselftal op de schutter na aan de match begon.Waar zat van damme of is die nu ook al geblesseerd. had een lichte blessure en uit voorzorg .... ... als Panoleon maar niet 'geblesseerd' uitvalt ! ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 03 Mar 2010, 18:30 |
|
|
nonkeltje schreef: panoleon schreef: Iendrachter90 schreef: Op de officiele site staat dat het basiselftal op de schutter na aan de match begon.Waar zat van damme of is die nu ook al geblesseerd. had een lichte blessure en uit voorzorg .... ... als Panoleon maar niet 'geblesseerd' uitvalt ! ![]() ![]() _________________ geer'n bè |
| 03 Mar 2010, 22:00 |
|
|
Voor de geinteresseerden, er staan een tiental fotokes on-line van de oefenpartij in Neerpede.
Met dank aan Eline van Rsca die mij deze foto's bezorgde. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Mar 2010, 23:13 |
|
|
op 06 april spelen we thuis in het Pierre Cornelisstadion tegen de nationale ploeg -18.
De moment om jong talent te ontdekken en onze nationale hyme een keertje te horen ![]() _________________ geer'n bè |
| 25 Mar 2010, 16:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer
-18, dat is dan mét Lukaku ?
![]() |
| 25 Mar 2010, 16:32 |
|
|
panoleon schreef: op 06 april spelen we thuis in het Pierre Cornelisstadion tegen de nationale ploeg -18. De moment om jong talent te ontdekken en onze nationale hyme een keertje te horen ![]() Zonder mij ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Mar 2010, 16:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: panoleon schreef: op 06 april spelen we thuis in het Pierre Cornelisstadion tegen de nationale ploeg -18. De moment om jong talent te ontdekken en onze nationale hyme een keertje te horen ![]() Zonder mij ![]() Zonder mij ![]() |
| 25 Mar 2010, 16:59 |
|
|
Jeroen schreef: -18, dat is dan mét Lukaku ? ![]() en met Binst en Trompet ![]() _________________ geer'n bè |
| 25 Mar 2010, 17:31 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
panoleon schreef: op 06 april spelen we thuis in het Pierre Cornelisstadion tegen de nationale ploeg -18. De moment om jong talent te ontdekken en onze nationale hyme een keertje te horen :D 'k krijg daar t' schijt van |
| 25 Mar 2010, 18:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
panoleon schreef: Jeroen schreef: -18, dat is dan mét Lukaku ? ![]() en met Binst en Trompet ![]() Wie daar wel bij speelt is Marnick Vermijl. Dat is die jeugdspeler van Standard die vorige week ofzo een contract tekende bij Manchester United. |
| 25 Mar 2010, 22:52 |
|
| Pagina 48 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 46 47 48 49 50 … 53 Volgende |