|
|
| Pagina 55 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 185 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Tweede Klasse
Dani schreef: En Dender op 11 punten van de leider, dat is zowaar veel beter dan onze situatie. Gij kunt er soms ook nogal nen draai aan geven om het op een ander beter te doen lijken zeg. Dat ze korter bij de leider staan, heeft wel eerder te maken met de prestaties van de ploegen bovenaan dan de eigen prestaties hé. In onze reeks is er een ploeg (twee zelfs) die nauwelijks punten verliest, terwijl ze in tweede wel regelmatig punten laten liggen bovenaan. Uiteindelijk sta ik nog altijd liever in onze schoenen, want wij staan momenteel op een eindrondeplaats terwijl zij daar toch nog even vandaan zitten. |
| 02 Mar 2010, 14:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik heb het trouwens eens opgezocht en Dender staat 9 punten achter op een plaats die recht geeft op eindronde, das nog altijd ne schonen achterstand toch.
Meer zelfs, virtueel (want de 16de heeft nog een match tegoed) is hun achterstand op de plaatsen voor eindronde voor promotie maar even groot als hun voorsprong op de plaatsen voor eindronde met de derde klassers . |
| 02 Mar 2010, 14:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Ik heb het trouwens eens opgezocht en Dender staat 9 punten achter op een plaats die recht geeft op eindronde, das nog altijd ne schonen achterstand toch. Meer zelfs, virtueel (want de 16de heeft nog een match tegoed) is hun achterstand op de plaatsen voor eindronde voor promotie maar even groot als hun voorsprong op de plaatsen voor eindronde met de derde klassers .Ge vergeet wel dat Dender in tweede zit en wij daar nog altijd redelijk ver vanaf zitten ![]() |
| 02 Mar 2010, 14:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: Bartos schreef: Ik heb het trouwens eens opgezocht en Dender staat 9 punten achter op een plaats die recht geeft op eindronde, das nog altijd ne schonen achterstand toch. Meer zelfs, virtueel (want de 16de heeft nog een match tegoed) is hun achterstand op de plaatsen voor eindronde voor promotie maar even groot als hun voorsprong op de plaatsen voor eindronde met de derde klassers .Ge vergeet wel dat Dender in tweede zit en wij daar nog altijd redelijk ver vanaf zitten ![]() Ge vergeet dat Dender dikke kak is en totaal onbelangrijk om woorden aan vuil te maken _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Mar 2010, 16:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Daar hebt ge gelijk in
|
| 02 Mar 2010, 16:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Jeroen schreef: Daar hebt ge gelijk in ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 02 Mar 2010, 16:41 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: Ik heb het trouwens eens opgezocht en Dender staat 9 punten achter op een plaats die recht geeft op eindronde, das nog altijd ne schonen achterstand toch. Meer zelfs, virtueel (want de 16de heeft nog een match tegoed) is hun achterstand op de plaatsen voor eindronde voor promotie maar even groot als hun voorsprong op de plaatsen voor eindronde met de derde klassers .Of hoe een kutseizoen en een saaie klassering toch spannend kunnen zijn ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 02 Mar 2010, 18:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 11 Dec 2008, 16:23 Berichten: 25 |
Mariner schreef: Jeroen schreef: Bartos schreef: Ik heb het trouwens eens opgezocht en Dender staat 9 punten achter op een plaats die recht geeft op eindronde, das nog altijd ne schonen achterstand toch. Meer zelfs, virtueel (want de 16de heeft nog een match tegoed) is hun achterstand op de plaatsen voor eindronde voor promotie maar even groot als hun voorsprong op de plaatsen voor eindronde met de derde klassers .Ge vergeet wel dat Dender in tweede zit en wij daar nog altijd redelijk ver vanaf zitten ![]() Ge vergeet dat Dender dikke kak is en totaal onbelangrijk om woorden aan vuil te maken En toch, doeijet. ![]() |
| 03 Mar 2010, 11:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Vrijdagavondvoetbal in 2de klasse vanaf volgend seizoen is zo goed als een feit
|
| 03 Mar 2010, 12:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: Vrijdagavondvoetbal in 2de klasse vanaf volgend seizoen is zo goed als een feit Misschien zitten jullie dan in derde? |
| 03 Mar 2010, 12:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
nonkel marcel schreef: Vrijdagavondvoetbal in 2de klasse vanaf volgend seizoen is zo goed als een feit Jammer als dit erdoor komt. als we dit jaar het geluk hebben om te promoveren dan zal mén madam daar wel gelukkig mee zijn denk ik. dan wordt zondag niet meer voetbal time maar quality time _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 03 Mar 2010, 12:33 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Deef schreef: nonkel marcel schreef: Vrijdagavondvoetbal in 2de klasse vanaf volgend seizoen is zo goed als een feit Misschien zitten jullie dan in derde? Laat ons hopen! |
| 03 Mar 2010, 12:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: Deef schreef: nonkel marcel schreef: Vrijdagavondvoetbal in 2de klasse vanaf volgend seizoen is zo goed als een feit Misschien zitten jullie dan in derde? Laat ons hopen! Was maar een grapje hoor Nonkel Marcel ![]() |
| 03 Mar 2010, 14:14 |
|
|
Bwa, als die plannen effectief doorgaan, zak ik liever naar 3de. Voetbal op vrijdagavond, hoe halen ze het in hun hoofd. 2de klasse is al een triestige reeks, peis dat het de bedoeling is om die reeks volledig kapot te maken.
|
| 03 Mar 2010, 14:33 |
|
|
Scholier
nonkel marcel schreef: Bwa, als die plannen effectief doorgaan, zak ik liever naar 3de. Voetbal op vrijdagavond, hoe halen ze het in hun hoofd. 2de klasse is al een triestige reeks, peis dat het de bedoeling is om die reeks volledig kapot te maken. Zeje gij nu serieus? Ik veronderstel dat ge dan toch maar heel af en toe is op vrijdag zult moeten spelen e? 2de klasse is triestig zegde. Wa vinde dan van 3de? Ik zou toch nog altijd liever nen topper op Lierse ipv op Temse gaan spelen zelle :wadde |
| 03 Mar 2010, 15:14 |
|
| Pagina 55 van 185 |
[ 2772 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 53 54 55 56 57 … 185 Volgende |