|
|
| Pagina 139 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 137 138 139 140 141 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: Artikels
Iendrachter90 schreef: borre31 schreef: Jawadde ten ist gedaan me al de matchen te gaan zien ongelooflijk en weer typisch beslist door een klein groepke debielen.We zitten nog altijd in derde Een beetje realisme kan geen kwaad. Ja hallo ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 04 Mar 2010, 23:52 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Eendracht Aalst - Deinze Middenvelder Ewen Verheyden klaar voor derde topper op rij 'We willen naar tweede' AALST - Met Racing Waregem en Temse wees Eendracht de voorbije weken twee rechtstreekse rivalen terug. Geen twee zonder drie, want ook het thuisduel tegen Deinze vormt voor defensieve middenvelder Ewen Verheyden een sleutelmatch met het oog op de eindronde. Op Temse werd een schier uitzichtloze situatie met de steun van de fans rechtgezet. Dat moet een boost geven? Ewen Verheyden: 'We staan nu naast Temse en Deinze. De derde plaats verschaft meer zekerheid dan de vierde en we moeten er dan ook vol voor gaan. Deinze is de derde topper op rij. Na twee gewonnen sleutelduels gaan we voor een derde succes op rij. Je weet maar nooit dat Heist in een dipje sukkelt en dat zelfs de tweede plaats nog in zicht komt.' 'Ondanks de 2-0 achterstand hadden we op Temse een goed gevoel. De wind speelde ons parten bij die twee tegengoals. Gelukkig werd het snel 2-1. De supporters sprongen op de kar en zowel Thomas Troch als Glenn Coppens zetten een sterke invalsbeurt neer. Als je een kanjer als Troch achter de hand hebt als joker, bof je als ploeg. Ik begrijp dat Thomas ontgoocheld was met zijn zitje op de bank, want hij is een geboren winnaar die zelf wil spelen. Hij reageerde op de juiste manier en Aalst vaarde daar goed bij.' Met quasi dezelfde ploeg nam Eendracht wel een compleet mislukte seizoenstart? 'Het is te eenvoudig om enkel naar de trainerswissel te verwijzen om de kentering te verklaren. Details spelen een belangrijke rol in een evenwichtige reeks als de onze. We beschikten ook voor de trainerswissel over kwaliteit, maar het verhaal van net niet werd er eentje van net wel.' 'Persoonlijk kende ik ook een moeilijke start. Net voor het begin van het seizoen viel ik dan uit met een stressfractuur van de voet, een letsel dat voortvloeit uit overbelasting. Ik hoopte vlak na Nieuwjaar opnieuw aan te pikken, maar de blessure bleef maar aanslepen. Ik ben intussen hersteld en probeer de voet soepel te houden door bijkomende oefeningen.' Ken je Deinze persoonlijk? 'De meeste spelers ken ik wel. Deinze is een club met traditie, die zo snel mogelijk terug naar tweede klasse wil. Maar dat geldt ook voor Eendracht. Ik voel me alvast klaar voor een derde topper op rij. Ik lig nog een jaar onder contract en wil maar al te graag samen naar tweede klasse. |
| 05 Mar 2010, 9:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Iedereen klaar om zondag nog eens massaal 'op de kar te springen' ?
Blijkbaar geeft het echt een boost. We gaan alleszins proberen om de trommels nog eens vanonder het stof te halen en de sfeermakers daarrond te verzamelen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 05 Mar 2010, 9:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: Iedereen klaar om zondag nog eens massaal 'op de kar te springen' ? Blijkbaar geeft het echt een boost. We gaan alleszins proberen om de trommels nog eens vanonder het stof te halen en de sfeermakers daarrond te verzamelen. Weir zetten ons aal, achter ons ploeg, weir zetten ons..... _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Mar 2010, 10:04 |
|
|
Vaste Waarde
Casual1919 schreef: Iedereen klaar om zondag nog eens massaal 'op de kar te springen' ? Blijkbaar geeft het echt een boost. We gaan alleszins proberen om de trommels nog eens vanonder het stof te halen en de sfeermakers daarrond te verzamelen. op het forum van Deinze zijn ze ons nog wat extra aan het motiveren, ge moet maar eens gaan zien. Als het van mij afhangt maken we er zondag een ware heksenketel van. En dan zullen die dikke nekken uit Deinze ongetwijfeld onder de indruk zijn. Zullen we ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 05 Mar 2010, 17:56 |
|
|
Freak
Er is een artikel op komst in HLN dat gaat inslaan als een bom in de Denderstreek. Weet iemand meer?
|
| 05 Mar 2010, 19:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
El Corredor schreef: Er is een artikel op komst in HLN dat gaat inslaan als een bom in de Denderstreek. Weet iemand meer? ja, de Schroevers gaan volop voor de titel naar t schijnt ... wie kan dat geloven? |
| 05 Mar 2010, 19:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: Er is een artikel op komst in HLN dat gaat inslaan als een bom in de Denderstreek. Weet iemand meer? En wanneer zou het verschijnen?Het zou me alleszins verbazen moest het expliciet over aalst gaan,maar geweet nooit natuurlijk. |
| 05 Mar 2010, 19:10 |
|
|
Freak
Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Er is een artikel op komst in HLN dat gaat inslaan als een bom in de Denderstreek. Weet iemand meer? En wanneer zou het verschijnen?Het zou me alleszins verbazen moest het expliciet over aalst gaan,maar geweet nooit natuurlijk. Ofwel morgen ofwel begin volgende week, ik ben benieuwd... enkele gokjes, Dender geen licentie voor tweede, Zottegem failliet,... |
| 05 Mar 2010, 19:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: Er is een artikel op komst in HLN dat gaat inslaan als een bom in de Denderstreek. Weet iemand meer? En wanneer zou het verschijnen?Het zou me alleszins verbazen moest het expliciet over aalst gaan,maar geweet nooit natuurlijk. Ofwel morgen ofwel begin volgende week, ik ben benieuwd... enkele gokjes, Dender geen licentie voor tweede, Zottegem failliet,... Of fusie tussen clubs? |
| 05 Mar 2010, 19:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
gweninho schreef: El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: En wanneer zou het verschijnen?Het zou me alleszins verbazen moest het expliciet over aalst gaan,maar geweet nooit natuurlijk. Ofwel morgen ofwel begin volgende week, ik ben benieuwd... enkele gokjes, Dender geen licentie voor tweede, Zottegem failliet,... Of fusie tussen clubs? Spannend. |
| 05 Mar 2010, 20:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Eendracht Aalst bouwt nieuw stadion met multifunctionele zaal voor de carnavalisten?
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Mar 2010, 20:12 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: El Corredor schreef: Iendrachter90 schreef: En wanneer zou het verschijnen?Het zou me alleszins verbazen moest het expliciet over aalst gaan,maar geweet nooit natuurlijk. Ofwel morgen ofwel begin volgende week, ik ben benieuwd... enkele gokjes, Dender geen licentie voor tweede, Zottegem failliet,... Of fusie tussen clubs? nee dank u _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 05 Mar 2010, 20:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
nonkeltje schreef: gweninho schreef: El Corredor schreef: Ofwel morgen ofwel begin volgende week, ik ben benieuwd... enkele gokjes, Dender geen licentie voor tweede, Zottegem failliet,... Of fusie tussen clubs? nee dank u Misschien Zottegem me Wettere? Zolang wij maar NOOIT fusioneren! |
| 05 Mar 2010, 20:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zottegem en Oudenaarde?
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 05 Mar 2010, 20:54 |
|
| Pagina 139 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 137 138 139 140 141 … 497 Volgende |