Eendracht Aalst - SK Deizne - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15
 Eendracht Aalst - SK Deizne 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
jammen schreef:
Het zou goed zijn voor Amghar z'n zelfvertrouwen moest hij er morgen eentje tegen de netten prikken.

Die gast mankeert misschien nog een beetje matchritme, maar doet het elke week wel wat beter. Morgen zou het moment van eerste goal wel eens gekomen kunnen zijn. In ieder geval, let's hope so, aangezien Moreels en Depoitre er nog steeds niet bij zijn. Troch zal ook wel nog eens mogen starten morgen, vermoed ik ...

06 Mar 2010, 19:13
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Iendracht02 schreef:
jammen schreef:
Het zou goed zijn voor Amghar z'n zelfvertrouwen moest hij er morgen eentje tegen de netten prikken.

Die gast mankeert misschien nog een beetje matchritme, maar doet het elke week wel wat beter. Morgen zou het moment van eerste goal wel eens gekomen kunnen zijn. In ieder geval, let's hope so, aangezien Moreels en Depoitre er nog steeds niet bij zijn. Troch zal ook wel nog eens mogen starten morgen, vermoed ik ...

Hopelijk speelt Troch dan zoals vorige.
Ewen heeft zijn minder goede prestaties van begin dit seizoen kunnen ombuigen, Thomas hopelijk nu ook.
:EA:

06 Mar 2010, 19:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Kheb gelezen op de site van Deinze da Weydisch geblesseerd is aan de buikspieren en verstek geeft tegen ons . Das toch al ne goeie speler dan by hen ook ni meedoet

06 Mar 2010, 20:43
nieuw in de eerste ploeg

gweninho schreef:
Kheb gelezen op de site van Deinze da Weydisch geblesseerd is aan de buikspieren en verstek geeft tegen ons . Das toch al ne goeie speler dan by hen ook ni meedoet

Weydisch is inderdaad een zeer belangrijke pion voor Deinze.Ook in de heenmatch maakte hij het verschil hoewel we er toen bij ons geen ploeg op het veld stond.

06 Mar 2010, 20:53
Nationale Ploeg

dwarskijker schreef:
gweninho schreef:

Weydisch is inderdaad een zeer belangrijke pion voor Deinze.Ook in de heenmatch maakte hij het verschil hoewel we er toen bij ons geen ploeg op het veld stond.

Das wel waar , maar wij missen ook Wouter(topschutter) en Laurent(hoe dajt draait of keert toch DE man vooraan)

06 Mar 2010, 20:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
gweninho schreef:
dwarskijker schreef:
gweninho schreef:

Das wel waar , maar wij missen ook Wouter(topschutter) en Laurent(hoe dajt draait of keert toch DE man vooraan)

Inderdaad, we zullen zien, zei den blinde ...

06 Mar 2010, 21:50
toevallige voorbijganger

We spelen al de ganse terugronde zonder Weydisch, die inderdaad misschien wel onze beste speler is.

06 Mar 2010, 23:07
Vaste Waarde

Komaan beste iendrachters wij gaan straks ons ploeg steunen met man en macht, want het zou wel eens een beslissende match kunnen zijn om mee te dingen voor een plaatsje in de eindronde. Hopelijk doen onze spelers juist het zelfde en spelen zij met een mes tussen hun tanden, maar het is aan ons supporters om hen het gevoel te geven.
:iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :iendracht: :jepla :santé:

Laatst gewijzigd door eendrachter'80 op 07 Mar 2010, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Mar 2010, 11:19
Nationale Ploeg

Koud , maar wel ideaal voetbalweer . Hopelijk zien we nog eens een spetterend Iendracht waardoor onze 12de man nog eens echt achter de ploeg kan gaan staan!

07 Mar 2010, 11:20
Ancien

Als we vandaag winnen komen we alleen op de derde plaats, wie had dat eind oktober verleden jaar gedacht.
Komaan mannen, vollen bak achter de ploeg en wie weet zit er dan nog meer in...

07 Mar 2010, 11:27
Nationale Ploeg

jammen schreef:
Als we vandaag winnen komen we alleen op de derde plaats, wie had dat eind oktober verleden jaar gedacht.
Komaan mannen, vollen bak achter de ploeg en wie weet zit er dan nog meer in...

Ik had et nooit durven denken zelfs . Tis gewoon al super wa wij gepresteerd hebbe dit jaar !

07 Mar 2010, 11:31
Nationale Ploeg

Een grafiekje voor de liefhebbers.

Afbeelding

07 Mar 2010, 12:39
Ancien

Leeftijd: 65
gweninho schreef:
Koud , maar wel ideaal voetbalweer . Hopelijk zien we nog eens een spetterend Iendracht waardoor onze 12de man nog eens echt achter de ploeg kan gaan staan!

Excuseer, maar de beodleing is wel dat je dit omdraait:
Hopelijk gaat de 12de man vanaf de eerste minuut achter de ploeg staan en kunnen we nog eens een spetterend Eendracht zien!"
(en als het niet spetterend is, laat ons dan vooral blijven als één man achter de ploeg staan...)
En ja, ik kom ook nog eens, mister positivo, hopelijk straalt het af...

07 Mar 2010, 12:46
Vaste Waarde

Beste iendrachters,

Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan.
Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht!
Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder.
Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden!
Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken.
En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd!
Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan!

IENDRACHT FOREVER!

Afghaanse groeten,

Neutralboy

07 Mar 2010, 12:55
forumlegende

Neutralboy schreef:
Beste iendrachters,

Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan.
Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht!
Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder.
Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden!
Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken.
En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd!
Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan!

IENDRACHT FOREVER!

Afghaanse groeten,

Neutralboy

Doe het ginder goed en bedankt voor de steun.
nonkel jowwan
btw : asge terugzetj kieje tein Brissel oek ne ker helpen oproimen ?

07 Mar 2010, 13:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 15