|
|
| Pagina 5 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
jowwan schreef: Neutralboy schreef: Beste iendrachters, Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan. Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht! Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder. Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden! Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken. En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd! Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan! IENDRACHT FOREVER! Afghaanse groeten, Neutralboy Doe het ginder goed en bedankt voor de steun. nonkel jowwan btw : asge terugzetj kieje tein Brissel oek ne ker helpen oproimen ? Alleen al voor Neutalboy moeten we onze ploeg naar de overwinning schreeuwen, hij zal gemist worden zo'n sfeermaker ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Mar 2010, 13:08 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Neutralboy schreef: Beste iendrachters, Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan. Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht! Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder. Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden! Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken. En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd! Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan! IENDRACHT FOREVER! Afghaanse groeten, Neutralboy Hey oliebol, Ge moet er geen van ginder meebrengen,er zitten er hier al genoeg,tot ergens in Juli ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Mar 2010, 13:11 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bakkie schreef: Neutralboy schreef: Beste iendrachters, Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan. Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht! Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder. Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden! Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken. En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd! Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan! IENDRACHT FOREVER! Afghaanse groeten, Neutralboy Hey oliebol, Ge moet er geen van ginder meebrengen,er zitten er hier al genoeg,tot ergens in Juli ![]() En asge mikt ; mikt tein goed , van boven ejje 't miejeste succes dazze pertotal liggen ('k ben oek in den armee geweest) |
| 07 Mar 2010, 13:15 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: Beste iendrachters, Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan. Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht! Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder. Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden! Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken. En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd! Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan! IENDRACHT FOREVER! Afghaanse groeten, Neutralboy succes ginder ! komaan jongens, zullen we nog eens een 'westerlo-ken' doen ? _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 07 Mar 2010, 13:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
nonkeltje schreef: Neutralboy schreef: Beste iendrachters, Zoals sommige onder jullie weten zit ik momenteel ons landje te verdedigen in het verre afghanistan. Toch ligt vandaag zoals elke zondag mijn hartje bij den iendracht! Ik zal vandaag mijn best doen zodat jullie mij tot ginder kunnen horen, maar ik verwacht gvdme van jullie ALLEMAAL niks minder. Ik wil straks tot hier een sfeer horen waarvoor den iendracht bekend staat net zoals in de grote dagen en bekerwedstrijden! Dus smeer allemaal jullie kelen en schreeuw deinze van da plein af want onze spelers zullen het kunnen gebruiken. En steun ze allemaal ook diegenen die tot hiertoe nog niet brachten wat er verwacht werd! Je kan beter je energie steken in steunen dan in afbreken want daar heeft niemand iets aan! IENDRACHT FOREVER! Afghaanse groeten, Neutralboy succes ginder ! komaan jongens, zullen we nog eens een 'westerlo-ken' doen ? Bwa, dan toch liever eentje met een happy end... Al blij ik bij wat ik direct na de match gezegd hebt: Westerlo is het beste wat ons kon overkomebn op dat moment, inclusief het resultaat! Maar vandaag is 't resultaat toch ook belangrijk! |
| 07 Mar 2010, 13:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Den enen gaat naar Benidorm om te overwinteren , den anderen naar Afghanistan.
Niettegenstaande ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Mar 2010, 13:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Dat is nu echt de laatste waarvan ik ooit ' afghaanse groeten ' had verwacht
Trouwens, u broer vervangt u tot hiertoe schitterend, 't zal in orde zijn als jullie beiden terug in de tribune staan. Grtz _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Mar 2010, 13:40 |
|
|
Site Admin Lid geworden op: 29 Mei 2005, 20:25 Berichten: 87 |
Een grote voorraad OPC-Sjaals (nieuw ontwerp) is in de fanshop aanwezig tegen de democratische prijs van 10 Euro.
|
| 07 Mar 2010, 14:58 |
|
|
Knaap
Is er iemand die de wedstrijd meevolgt en hier eventueel scoreverloop op post?
|
| 07 Mar 2010, 16:14 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
na 20 min nog 0-0
|
| 07 Mar 2010, 16:23 |
|
|
Nationale Ploeg
1-0 Amghar.
|
| 07 Mar 2010, 16:29 |
|
|
Knaap
Yes!
Diejen eersten treffer van Amghar zal hem deugd doen! hopelijk mogen der nog veel volgen! Komaan Iendracht! D'erop en d'er over! |
| 07 Mar 2010, 16:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
jammen schreef: Het zou goed zijn voor Amghar z'n zelfvertrouwen moest hij er morgen eentje tegen de netten prikken. Merci Johann, mor ge moetj a ni inaaven ein, doe ter gerest nog intjen boi. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Mar 2010, 16:33 |
|
|
Knaap
jammen schreef: jammen schreef: Het zou goed zijn voor Amghar z'n zelfvertrouwen moest hij er morgen eentje tegen de netten prikken. Merci Johann, mor ge moetj a ni inaaven ein, doe ter gerest nog intjen boi. 'T za wel zoin! ![]() |
| 07 Mar 2010, 16:36 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
ik dacht ik goan isj kakken en tegen dak weer ben est van da
das ne gloazen pot ipv nen gloazen bol ![]() |
| 07 Mar 2010, 16:45 |
|
| Pagina 5 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 3 4 5 6 7 … 15 Volgende |