|
|
| Pagina 7 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
Al bij al logisch gelijkspel. Het duurde lang eer er gevaar kwam. Dan de 1-0 van Amghar. Het is goed dat we met hem een spits bij hebben en die goal zal wel deugd gedaan hebben maar als Wouter en Laurent fit zijn heeft hij geen kans om in de ploeg te komen. Aalst meest van het spel, maar Deinze voor rust steeds gevaarlijker met die vrije trappen van op rechts tot er in blessuretijd een mooi door en binnengekopt werd.
Tweede helft een beter Aalst. Ik was bang dat Troch het fysiek niet zou houden maar hij leek fitter te worden naarmate de match vorderde. Achteraan toch problemen, vooral voor Brecht. Af en toe een paar kansen voor ons, maar ook hete standjes voor ons eigen doel, met dan de penalty. Erna toch recht gekropen met nog wat kansen en een logische gelijkmaker van Galucci. De vlam in de pan en eventjes fel doordrukken, maar uiteindelijk heeft de 2-3 er misschien meer ingezeten dan de 3-2. Ik vond Galucci, Kestens, Podevijn zeker goed spelen, en Flipo en De Schutter (wel van het veld gedragen, leek mij toch serieus...), Kempeneer ook een paar keer moeten tussenkomen, met doodsverachting maar niet altijd 100% orthodox. Troch groeit (allez, ik kan niet vergelijken met vorige week, maar met wat ik eerder zag dit seizoen nogal een verschil). Coppens goed ingevallen maar Van Damme is niet in de match geraakt. Kortom, een leuke voetbalnamiddag met een bevredigend resultaat. We doen dit weekend goede zaken, en hadden we gewonnen dan waren er hier waarschijnlijk weer een paar over de titel begonnen. En eerlijk gezegd, tot vlak voor de rust was ik er vrij zeker van dat we gingen winnen, maar het mocht niet zijn... |
| 07 Mar 2010, 19:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Podevijn goed? Ik vond die heel erg zwak vandaag, dit in tegenstelling tot zijn vervanger Coppens die erg sterk inviel.
|
| 07 Mar 2010, 19:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik heb de match niet gezien maar ik kan hier toch al lezen dat de invallers van verleden week, Troch en Coppens, vandaag bevestigd hebben.
Depoitre sluit volgende week aan met de groep en dan is het nog wachten op Wouter en Lio. Iemand enig nieuws over deze laatste twee? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Mar 2010, 19:26 |
|
|
Freak
een billijk gelijkspel waar de 1-3 of 2-3 er meer in zat dan de 3-2 eerlijk gezegd. Een goede invalbeurt van Coppens, een ijzersterke De Schutter en een heel bleke Podevijn en Moreels.
Moreels is al een paar weken niet op niveau, kreeg in de tweede helft geen vat op die Twum. Stond steeds verkeerd te dekken. Verder onze keeper bij de 1-1 serieus het bos in, net zoals hun keeper bij de 2-2. Ik heb toch de indruk dat we tegen Waregem, Temse en vandaag een aantal keren heel erg ontsnapt zijn aan verlies, maar we halen 7 op 9 zonder eigenlijk goed te spelen, die tweede helft met meewind niet meegerekend. Dus éénmaal de motor terug aanslaat, is dat goed, liefst zo tegen de eindronde!! Of we winnaar zijn van deze speeldag vind ik nogal een dooddoener, we staan één punt voor op Temse. |
| 07 Mar 2010, 19:48 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Eigenlijk een zwakke match van beide teams die op voorhand tevreden leken met een punt. Geen tempo en weinig initiatief. 2-2 is voor mij een terechte uitslag. Achteraan hadden we heel wat moeite met Twun. Kan nogal wat mekkeren die kerel maar spijtig voor ons ook goed voetballen. Brecht Moreels had een wreed lastige namiddag. De eerste helft waren we iets beter met 2 goeie kansen waarvan 1 goal en de eerste kans voor Deinze was spijtig genoeg raak (1-1 rust).
Tweede helft was ook niet echt hoogstaand en komen we vreselijk goed weg toen eerst Ngom en daarna van Mieghem van dichtbij missen. Van Mieghem heeft best een goeie match gespeeld trouwens. Daarna nog een heel goede kans voor De Schutter en dan een domme fout van Kestens en de terechte penalty. Het zag er dus slecht uit tot onze beste kopper (=Galucci) gelijk kon maken. Ongelooflijk eigenlijk hoeveel goals Galucci met het hoofd maakt... Ik vrees wel voor volgende match want De castro heeft zijn derde geel gepakt en De Schutter heeft misschien een hersenschudding. Zag er in ieder geval niet goed uit. Dus veel gekwetste/geschorste spelers zowel vooraan als achteraan. Ik dacht ook dat Amghar zijn derde geel pakte maar volgens anderen was het Galucci. Anders hebben we dus geen aanvallers meer... Het goede nieuws is dat de eindronde enkel van ons eigen afhangt. Zo overtuigend was Deinze tegen een Aalst (zonder aanval eigenlijk) ook niet. Zowel Heist als Deinze zijn tegen ons met Depoitre en Moreels zeker te pakken. Nog 10 matchen ........... |
| 07 Mar 2010, 20:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Boom-St. Niklaas 1-5 ![]() Die mannen zijn blijkbaar furieus op de ref en schuiven het verlies in zijn schoenen,wat heeft dieje dan uitgestoken?De goalen zelf gemaakt ofzo.En wat ik al dacht is bevestigd dieje leuke ref fluit willebroek-aalst volgende week. |
| 07 Mar 2010, 20:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendrachter90 schreef: jammen schreef: Boom-St. Niklaas 1-5 ![]() Die mannen zijn blijkbaar furieus op de ref en schuiven het verlies in zijn schoenen,wat heeft dieje dan uitgestoken?De goalen zelf gemaakt ofzo.En wat ik al dacht is bevestigd dieje leuke ref fluit willebroek-aalst volgende week. Hopelijk dan ook 1-5... ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 07 Mar 2010, 20:39 |
|
|
Scholier
scarfie schreef: Eigenlijk een zwakke match van beide teams die op voorhand tevreden leken met een punt. Geen tempo en weinig initiatief. 2-2 is voor mij een terechte uitslag. Achteraan hadden we heel wat moeite met Twun. Kan nogal wat mekkeren die kerel maar spijtig voor ons ook goed voetballen. Brecht Moreels had een wreed lastige namiddag. De eerste helft waren we iets beter met 2 goeie kansen waarvan 1 goal en de eerste kans voor Deinze was spijtig genoeg raak (1-1 rust). Tweede helft was ook niet echt hoogstaand en komen we vreselijk goed weg toen eerst Ngom en daarna van Mieghem van dichtbij missen. Van Mieghem heeft best een goeie match gespeeld trouwens. Daarna nog een heel goede kans voor De Schutter en dan een domme fout van Kestens en de terechte penalty. Het zag er dus slecht uit tot onze beste kopper (=Galucci) gelijk kon maken. Ongelooflijk eigenlijk hoeveel goals Galucci met het hoofd maakt... Ik vrees wel voor volgende match want De castro heeft zijn derde geel gepakt en De Schutter heeft misschien een hersenschudding. Zag er in ieder geval niet goed uit. Dus veel gekwetste/geschorste spelers zowel vooraan als achteraan. Ik dacht ook dat Amghar zijn derde geel pakte maar volgens anderen was het Galucci. Anders hebben we dus geen aanvallers meer... Het goede nieuws is dat de eindronde enkel van ons eigen afhangt. Zo overtuigend was Deinze tegen een Aalst (zonder aanval eigenlijk) ook niet. Zowel Heist als Deinze zijn tegen ons met Depoitre en Moreels zeker te pakken. Nog 10 matchen ........... Volgens mij zijn we idd. met Depwat en Moreels in staat om het in de mogelijke eindronde tot een goed einde te brengen tegen Heist en Deinze. Beide ploegen zijn zeker niet beter dan wij, zelfs zonde ronze beste opstelling. Voor de rest, wat we van deze match mogen onthouden: - de ploeg was een pak beter als tegen waregem 2 weken geleden - de supporters ook - Glenn heeft een opvallende en sterke invalbeurt gemaakt (hij brengt snelheid en kan al eens een man voorbij) - met de opstelling van vandaag spelen we eigenlijk compleet zonder aanval. Amghar stond vaak alleen met 5 Deiznenaars rond zich- Van Mieghem Verder: Boom laat weer eens punten liggen. Nog 10 matchen kampioen worden kan nog ![]() |
| 07 Mar 2010, 20:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
lowieken84 schreef: scarfie schreef: Eigenlijk een zwakke match van beide teams die op voorhand tevreden leken met een punt. Geen tempo en weinig initiatief. 2-2 is voor mij een terechte uitslag. Achteraan hadden we heel wat moeite met Twun. Kan nogal wat mekkeren die kerel maar spijtig voor ons ook goed voetballen. Brecht Moreels had een wreed lastige namiddag. De eerste helft waren we iets beter met 2 goeie kansen waarvan 1 goal en de eerste kans voor Deinze was spijtig genoeg raak (1-1 rust). Tweede helft was ook niet echt hoogstaand en komen we vreselijk goed weg toen eerst Ngom en daarna van Mieghem van dichtbij missen. Van Mieghem heeft best een goeie match gespeeld trouwens. Daarna nog een heel goede kans voor De Schutter en dan een domme fout van Kestens en de terechte penalty. Het zag er dus slecht uit tot onze beste kopper (=Galucci) gelijk kon maken. Ongelooflijk eigenlijk hoeveel goals Galucci met het hoofd maakt... Ik vrees wel voor volgende match want De castro heeft zijn derde geel gepakt en De Schutter heeft misschien een hersenschudding. Zag er in ieder geval niet goed uit. Dus veel gekwetste/geschorste spelers zowel vooraan als achteraan. Ik dacht ook dat Amghar zijn derde geel pakte maar volgens anderen was het Galucci. Anders hebben we dus geen aanvallers meer... Het goede nieuws is dat de eindronde enkel van ons eigen afhangt. Zo overtuigend was Deinze tegen een Aalst (zonder aanval eigenlijk) ook niet. Zowel Heist als Deinze zijn tegen ons met Depoitre en Moreels zeker te pakken. Nog 10 matchen ........... Volgens mij zijn we idd. met Depwat en Moreels in staat om het in de mogelijke eindronde tot een goed einde te brengen tegen Heist en Deinze. Beide ploegen zijn zeker niet beter dan wij, zelfs zonde ronze beste opstelling. Voor de rest, wat we van deze match mogen onthouden: - de ploeg was een pak beter als tegen waregem 2 weken geleden - de supporters ook - Glenn heeft een opvallende en sterke invalbeurt gemaakt (hij brengt snelheid en kan al eens een man voorbij) - met de opstelling van vandaag spelen we eigenlijk compleet zonder aanval. Amghar stond vaak alleen met 5 Deiznenaars rond zich- Van Mieghem Verder: Boom laat weer eens punten liggen. Nog 10 matchen kampioen worden kan nog ![]() Het zal heist of deinze worden en misschien zelfs geeneen van de 2als al de ploege uit de a-reeks er meteen uitliggen.In de eerste ronde kunt ge normaal gezien niet tegen een ploeg uit dezelfde reeks uitkomen,tenzij die regel veranderd is . |
| 07 Mar 2010, 21:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Edit :blijkbaar was het galucci en niet amghar die geel nam Volgens mij hebben Galucci en Amghar alle twee geel gepakt. Amghar voor het vragen van geel voor een tegenstander, Galucci voor een tackle. De Castro net als 2 weken geleden dom geel. Volgende week zullen De Castro en Amghar dus geschorst zijn. |
| 07 Mar 2010, 21:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Edit :blijkbaar was het galucci en niet amghar die geel nam Volgens mij hebben Galucci en Amghar alle twee geel gepakt. Amghar voor het vragen van geel voor een tegenstander, Galucci voor een tackle. De Castro net als 2 weken geleden dom geel. Volgende week zullen De Castro en Amghar dus geschorst zijn. Ik denk da De Castro de opdracht gekregen heeft om expres geel te pakken, van bij het begin van de match was hij het al aan het uitlokken bij de ref. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Mar 2010, 21:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Tom_1919 schreef: Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Edit :blijkbaar was het galucci en niet amghar die geel nam Volgens mij hebben Galucci en Amghar alle twee geel gepakt. Amghar voor het vragen van geel voor een tegenstander, Galucci voor een tackle. De Castro net als 2 weken geleden dom geel. Volgende week zullen De Castro en Amghar dus geschorst zijn. Ik denk da De Castro de opdracht gekregen heeft om expres geel te pakken, van bij het begin van de match was hij het al aan het uitlokken bij de ref. Dat geloof ik niet. Als je expres geel wil pakken, doe je dat niet in het begin van de match aangezien dat risico op rood met zich meebrengt. De Castro laat zich soms gewoonweg dom meeslepen. In plaats van te zwijgen blijft hij domweg discussiëren. De ref had trouwens gelijk, het was een inworp voor Deinze. |
| 07 Mar 2010, 21:28 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bij de penaltyfase pakten Kestens en De Castro geel. Later pakte ook Gallucci geel voor een tackle en volgens mij kreeg ook Amghar nog geel een vijftal minuten voor tijd. We zullen zien wat er op de site van den bond komt want op de sites van Aalst en Deinze staat de kaart van Amghar er niet bij. Als hij geel kreeg, is hij in elk geval geschorst volgende week, net als De Castro. Hopelijk recupereren we Wouter Moreels en/of Lord want anders spelen we helemaal zonder aanval...
Tot slot hoop ik da Niels De Schutter er nie te erg aan toe is. |
| 07 Mar 2010, 21:33 |
|
|
De gele kaart van Amghar was niet echt duidelijk omdat hij de speler van Deinze ook nog geel gaf. Maar volgens mij gaf hij wel degelijk Amghar én de Deinze speler geel.
|
| 07 Mar 2010, 21:39 |
|
|
Freak
in het matchverslag op officiële site:
Thomas Troch verscheen aan de aftrap ten voordele van Ken Van Damme... ![]() |
| 07 Mar 2010, 21:43 |
|
| Pagina 7 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 15 Volgende |