|
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Eendracht Aalst - SK Deizne
El Corredor schreef: een billijk gelijkspel waar de 1-3 of 2-3 er meer in zat dan de 3-2 eerlijk gezegd. Een goede invalbeurt van Coppens, een ijzersterke De Schutter en een heel bleke Podevijn en Moreels. Moreels is al een paar weken niet op niveau, kreeg in de tweede helft geen vat op die Twum. Stond steeds verkeerd te dekken. Verder onze keeper bij de 1-1 serieus het bos in, net zoals hun keeper bij de 2-2. Ik heb toch de indruk dat we tegen Waregem, Temse en vandaag een aantal keren heel erg ontsnapt zijn aan verlies, maar we halen 7 op 9 zonder eigenlijk goed te spelen, die tweede helft met meewind niet meegerekend. Dus éénmaal de motor terug aanslaat, is dat goed, liefst zo tegen de eindronde!! Of we winnaar zijn van deze speeldag vind ik nogal een dooddoener, we staan één punt voor op Temse. Bwah, echt ontsnapt vandaag vind ik er ook wat over... Deinze maakte ook niet echt heel veel klaar en wij hielpen ze terug in de match door onnodige fouten aan de zijkant... Akkoord, De Schutter was ijzersterk, maar die onnodige fouten moeten er nu stilaan wel uit op dit niveau. Totaal onnodig om in de 44ste minuut nog een fout te maken daar, die speler kon (opnieuw) geen kant meer uit...Deinze was enkel gevaarlijk op stilstaande fases en door zelf onnodig in de fout te gaan, breng je hen terug in de match. Heel spijtig... want er zat veel meer in. Akkoord, Van Mieghem en Ngom (waar Niels zich voor de bal werpt) krijgen kansen, maar die vrije kopkans voor De Schutter in de tweede helft en die bal van Galucci (waar hij kopt ipv te controleren en te schieten) waren minstens even grote mogelijkheden. Ook die penalty werd onnodig weggegeven... En wat een domme fout ook weer waaruit de vrije trap volgt voorafgaand aan de strafschopfout... Ik vond Twun nu niet echt zo schitterend - enkel als hij tegen Brecht kwam te staan - bij Flippo heeft hij geen bal goed geraakt. Die Ngom was een pak sterker... hoe hij daar in de 87ste minuut de bal tussen twee verdedigers uit de lucht pakt, hallo... Bij ons toch wel een ontstellend zwakke Amghar hoor moet ik zeggen... buiten zijn doelpunt zou je niet weten dat hij heeft meegedaan... Troch stond er aanvallend - met uitzondering van Galucci - helemaal alleen voor en deed het weer naar behoren vond ik. Schermde de bal steeds goed af, had goede ingevingen maar doordat Amghar er nooit in slaagde de bal bij te houden, kon hij ook niet echt gevaarlijk zijn... Daarnaast weerom een zwakke Podevijn - hoe mensen die een goede match hebben zien spelen, dat kan er echt niet in - steeds opnieuw naar binnengaand, verkeerde keuzes, vastlopend.... als je dan hoort wat een Lio naar zijn hoofd krijgt, dan mag Jens toch ook eens dringend voor de spiegel gaan staan... Coppens bracht meer op zijn twintig minuten...ook opnieuw... En ja, wat Brecht betreft -> heb het vorige week ook al even aangehaald - zijn titularispositie werkt wat tegen hem precies want ging een paar keer flagrant de fout in vandaag... Als je geen alternatief hebt, akkoord, maar Seminck mag gerust eens zijn kans krijgen nu vind ik... Al bij al een billijk resultaat... en niks verloren... Nog tien matchen te gaan, het wordt sowieso knokken tot de laatste speelminuut... |
| 07 Mar 2010, 21:45 |
|
|
Freak
DT schreef: El Corredor schreef: een billijk gelijkspel waar de 1-3 of 2-3 er meer in zat dan de 3-2 eerlijk gezegd. Een goede invalbeurt van Coppens, een ijzersterke De Schutter en een heel bleke Podevijn en Moreels. Moreels is al een paar weken niet op niveau, kreeg in de tweede helft geen vat op die Twum. Stond steeds verkeerd te dekken. Verder onze keeper bij de 1-1 serieus het bos in, net zoals hun keeper bij de 2-2. Ik heb toch de indruk dat we tegen Waregem, Temse en vandaag een aantal keren heel erg ontsnapt zijn aan verlies, maar we halen 7 op 9 zonder eigenlijk goed te spelen, die tweede helft met meewind niet meegerekend. Dus éénmaal de motor terug aanslaat, is dat goed, liefst zo tegen de eindronde!! Of we winnaar zijn van deze speeldag vind ik nogal een dooddoener, we staan één punt voor op Temse. Bwah, echt ontsnapt vandaag vind ik er ook wat over... Deinze maakte ook niet echt heel veel klaar en wij hielpen ze terug in de match door onnodige fouten aan de zijkant... Akkoord, De Schutter was ijzersterk, maar die onnodige fouten moeten er nu stilaan wel uit op dit niveau. Totaal onnodig om in de 44ste minuut nog een fout te maken daar, die speler kon (opnieuw) geen kant meer uit...Deinze was enkel gevaarlijk op stilstaande fases en door zelf onnodig in de fout te gaan, breng je hen terug in de match. Heel spijtig... want er zat veel meer in. Akkoord, Van Mieghem en Ngom (waar Niels zich voor de bal werpt) krijgen kansen, maar die vrije kopkans voor De Schutter in de tweede helft en die bal van Galucci (waar hij kopt ipv te controleren en te schieten) waren minstens even grote mogelijkheden. Ook die penalty werd onnodig weggegeven... En wat een domme fout ook weer waaruit de vrije trap volgt voorafgaand aan de strafschopfout... Ik vond Twun nu niet echt zo schitterend - enkel als hij tegen Brecht kwam te staan - bij Flippo heeft hij geen bal goed geraakt. Die Ngom was een pak sterker... hoe hij daar in de 87ste minuut de bal tussen twee verdedigers uit de lucht pakt, hallo... Bij ons toch wel een ontstellend zwakke Amghar hoor moet ik zeggen... buiten zijn doelpunt zou je niet weten dat hij heeft meegedaan... Troch stond er aanvallend - met uitzondering van Galucci - helemaal alleen voor en deed het weer naar behoren vond ik. Schermde de bal steeds goed af, had goede ingevingen maar doordat Amghar er nooit in slaagde de bal bij te houden, kon hij ook niet echt gevaarlijk zijn... Daarnaast weerom een zwakke Podevijn - hoe mensen die een goede match hebben zien spelen, dat kan er echt niet in - steeds opnieuw naar binnengaand, verkeerde keuzes, vastlopend.... als je dan hoort wat een Lio naar zijn hoofd krijgt, dan mag Jens toch ook eens dringend voor de spiegel gaan staan... Coppens bracht meer op zijn twintig minuten...ook opnieuw... En ja, wat Brecht betreft -> heb het vorige week ook al even aangehaald - zijn titularispositie werkt wat tegen hem precies want ging een paar keer flagrant de fout in vandaag... Als je geen alternatief hebt, akkoord, maar Seminck mag gerust eens zijn kans krijgen nu vind ik... Al bij al een billijk resultaat... en niks verloren... Nog tien matchen te gaan, het wordt sowieso knokken tot de laatste speelminuut... met ontsnappen bedoelde ik vooral de match tegen Waregem, en in mindere mate vandaag. Seminck mag dringend zijn kans krijgen. Mocht toch twee minuten voor tijd zijn truitje aandoen. |
| 07 Mar 2010, 21:51 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: DT schreef: El Corredor schreef: een billijk gelijkspel waar de 1-3 of 2-3 er meer in zat dan de 3-2 eerlijk gezegd. Een goede invalbeurt van Coppens, een ijzersterke De Schutter en een heel bleke Podevijn en Moreels. Moreels is al een paar weken niet op niveau, kreeg in de tweede helft geen vat op die Twum. Stond steeds verkeerd te dekken. Verder onze keeper bij de 1-1 serieus het bos in, net zoals hun keeper bij de 2-2. Ik heb toch de indruk dat we tegen Waregem, Temse en vandaag een aantal keren heel erg ontsnapt zijn aan verlies, maar we halen 7 op 9 zonder eigenlijk goed te spelen, die tweede helft met meewind niet meegerekend. Dus éénmaal de motor terug aanslaat, is dat goed, liefst zo tegen de eindronde!! Of we winnaar zijn van deze speeldag vind ik nogal een dooddoener, we staan één punt voor op Temse. Bwah, echt ontsnapt vandaag vind ik er ook wat over... Deinze maakte ook niet echt heel veel klaar en wij hielpen ze terug in de match door onnodige fouten aan de zijkant... Akkoord, De Schutter was ijzersterk, maar die onnodige fouten moeten er nu stilaan wel uit op dit niveau. Totaal onnodig om in de 44ste minuut nog een fout te maken daar, die speler kon (opnieuw) geen kant meer uit...Deinze was enkel gevaarlijk op stilstaande fases en door zelf onnodig in de fout te gaan, breng je hen terug in de match. Heel spijtig... want er zat veel meer in. Akkoord, Van Mieghem en Ngom (waar Niels zich voor de bal werpt) krijgen kansen, maar die vrije kopkans voor De Schutter in de tweede helft en die bal van Galucci (waar hij kopt ipv te controleren en te schieten) waren minstens even grote mogelijkheden. Ook die penalty werd onnodig weggegeven... En wat een domme fout ook weer waaruit de vrije trap volgt voorafgaand aan de strafschopfout... Ik vond Twun nu niet echt zo schitterend - enkel als hij tegen Brecht kwam te staan - bij Flippo heeft hij geen bal goed geraakt. Die Ngom was een pak sterker... hoe hij daar in de 87ste minuut de bal tussen twee verdedigers uit de lucht pakt, hallo... Bij ons toch wel een ontstellend zwakke Amghar hoor moet ik zeggen... buiten zijn doelpunt zou je niet weten dat hij heeft meegedaan... Troch stond er aanvallend - met uitzondering van Galucci - helemaal alleen voor en deed het weer naar behoren vond ik. Schermde de bal steeds goed af, had goede ingevingen maar doordat Amghar er nooit in slaagde de bal bij te houden, kon hij ook niet echt gevaarlijk zijn... Daarnaast weerom een zwakke Podevijn - hoe mensen die een goede match hebben zien spelen, dat kan er echt niet in - steeds opnieuw naar binnengaand, verkeerde keuzes, vastlopend.... als je dan hoort wat een Lio naar zijn hoofd krijgt, dan mag Jens toch ook eens dringend voor de spiegel gaan staan... Coppens bracht meer op zijn twintig minuten...ook opnieuw... En ja, wat Brecht betreft -> heb het vorige week ook al even aangehaald - zijn titularispositie werkt wat tegen hem precies want ging een paar keer flagrant de fout in vandaag... Als je geen alternatief hebt, akkoord, maar Seminck mag gerust eens zijn kans krijgen nu vind ik... Al bij al een billijk resultaat... en niks verloren... Nog tien matchen te gaan, het wordt sowieso knokken tot de laatste speelminuut... met ontsnappen bedoelde ik vooral de match tegen Waregem, en in mindere mate vandaag. Seminck mag dringend zijn kans krijgen. Mocht toch twee minuten voor tijd zijn truitje aandoen. Kheb horen zeggen dat hij ondertss. ziek in bed ligt. Daarnet een kou op gedaan. Te licht gekleed op 't einde van de match. Kan nie mee doen volgende week. ![]() |
| 07 Mar 2010, 21:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Ik heb geen slechte wedstrijd gezien.
De eerste helft zat alles op slot tot ons doelpunt. Dan moest Deinze komen en verdween de versterkte gordel achteraan. Helaas pakken we dan een tegendoelpunt vlak voor de rust. Tweede helft begonnen we met een goede ingesteldheid maar was het toch Deinze die tot scoren kwam via een verdiende (vanuit mijn standpunt) strafschop. We knokken ons dan nog terug in de wedstrijd door alweer een kopbaldoelpunt van de kleinste man op het veld. Daarna hebben we wel nog geluk gehad met die al-dan-niet penalty in ons doelgebied. Als die aanvaller net daarvoor niet moeilijk had gedaan tegen de scheidsrechter zou dat wel eens penalty kunnen geweest zijn... Wat ik onthou is: * Strijdlust van de eerste tot de laatste minuut * Troch op niveau * Galu die weer zo beslissend is * "Botjes, de nieuwe speler" die weer niet op dezelfde golflengte zat als zijn ploeggenoten. Tot slot een woord van lof voor De Schutter : - Vechten als een leeuw - Op stilstaande fasen tweemaal zorgen voor een doelrijpe kans - Een paar keer gevat tussen komen waardoor we counteren - Ondanks zijn voorkeur voor middevelder dit kunnen brengen. Er zijn er maar weinig die op die ouderdom dit kunnen voorleggen als Eendrachter. Chapeau. |
| 07 Mar 2010, 22:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: Smetje schreef: De hele kaart van Amghar was niet echt duidelijk omdat hij de speler van Deinze ook nog geel gaf. Maar volgens mij gaf hij wel degelijk Amghar én de Deinze speler geel. Zejje van Bruhhe... Even te snel geweest. Is al aangepast. |
| 07 Mar 2010, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Een terechte uitslag vandaag! Als er één ploeg verdiende te winnen...., we mogen niet klagen en moeten blij zijn met dit punt. En opnieuw een goedspelende Troch. Niels De Schutter was vandaag zeer goed en hopelijk is hij niet geblesseerd want het zag er toch niet al te best uit na de wedstrijd.. Podevijn speelde vandaag als een miniem en dat was ook al vorige week het geval. Laat volgende week gerust Coppens maar eens starten ipv Jens. Gisteren een mail gekregen van Depoitre dat hij twijfelt om met de groep te hernemen deze week want hij heeft nog steeds hinder van zijn blessure. Hij is bang om te vroeg te hernemen. Dat hij maar wat afwacht dan en wacht tot de blessure helemaal is geheeld. We zien wel.
Er volgen nu met Willebroek, Ieper en Cappelen toch wel haalbare kaarten waartegen we minstens 6 op 9 moeten halen en liefst meer. Anders wordt het nog moeilijk.. _________________
|
| 07 Mar 2010, 22:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Podevijn mag idd dringend voor de spiegel gaan staan. Alle ruimte voor Deinze kwam ook via hun linkerflank, in de eerste helft hadden die mannen daar een boulevard.
Voor de rest een billijk gelijkspel, en chapeau voor de inspanningen die het bestuur heeft geleverd (Zijnde Belgacom-TV in middelste kantine en "Ambiance-café" met een dj, die interviews waren ook nog verstaanbaar vandaag |
| 07 Mar 2010, 22:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En verder: De Castro
Penalty tegenkrijgen, op't gemakske naar de stip stappen en die gewoon omploegen (hij deed dat op Westerlo ook al - ook zonder resultaat ) |
| 07 Mar 2010, 22:43 |
|
|
Scholier
SERRE schreef: Een terechte uitslag vandaag! Als er één ploeg verdiende te winnen...., we mogen niet klagen en moeten blij zijn met dit punt. En opnieuw een goedspelende Troch. Niels De Schutter was vandaag zeer goed en hopelijk is hij niet geblesseerd want het zag er toch niet al te best uit na de wedstrijd.. Podevijn speelde vandaag als een miniem en dat was ook al vorige week het geval. Laat volgende week gerust Coppens maar eens starten ipv Jens. Gisteren een mail gekregen van Depoitre dat hij twijfelt om met de groep te hernemen deze week want hij heeft nog steeds hinder van zijn blessure. Hij is bang om te vroeg te hernemen. Dat hij maar wat afwacht dan en wacht tot de blessure helemaal is geheeld. We zien wel. Er volgen nu met Willebroek, Ieper en Cappelen toch wel haalbare kaarten waartegen we minstens 6 op 9 moeten halen en liefst meer. Anders wordt het nog moeilijk.. Oei, toch geen goed nieuws als het klopt als dat klopt van Depoitre. Hij mag inderdaad best wel geen risico's nemen door te vroeg te hervatten. Anderzijds, als Amghar dan volgende week zou geschorst zijn...wie gaan ze dan in de aanval zetten? Zwawi? Iemand nieuws over Wouter ondertussen? Wat heeft hij? Wanneer keert hij terug? ![]() |
| 07 Mar 2010, 22:47 |
|
|
Junior
Als ge evenwaardige spelers op de bank hebt mag BVR met zijn vervangingen ewa vroeger beginnen zoals verleden week, vanaf de 46ste minuut.Seminck mocht hij er vandaag ook opgebracht hebben de laatste 15min om proberen uit nen aanvallende corner nog het verschil te maken.Al bij al een billijk gelijkspel.
|
| 07 Mar 2010, 23:19 |
|
|
Freak
Het gebrek aan nabeschouwingen en nieuws over gekwetsten op officiële site begint mij te ergeren eerlijk gezegd.
|
| 07 Mar 2010, 23:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Voor de rest een billijk gelijkspel, en chapeau voor de inspanningen die het bestuur heeft geleverd (Zijnde Belgacom-TV in middelste kantine en "Ambiance-café" met een dj, die interviews waren ook nog verstaanbaar vandaag Ja, alst goed is mag het ook gezegd worden! Heb mij vandaag super geamuseerd in de kantine na de match. ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 07 Mar 2010, 23:32 |
|
|
Scholier
El Corredor schreef: Het gebrek aan nabeschouwingen en nieuws over gekwetsten op officiële site begint mij te ergeren eerlijk gezegd. Vind ik ook bekoorlijk bescheten. Tis steeds een week op voorhand gissen. Elke week vant zelste. |
| 07 Mar 2010, 23:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Amai, nu dus een paar uurtjes later thuis dan de vorige keer... enorm geamuseerd en daarvoor helemaal niet naar het restaurant moeten afzakken.
Dat mogen ze elke week doen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 07 Mar 2010, 23:35 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Bram schreef: Amai, nu dus een paar uurtjes later thuis dan de vorige keer... enorm geamuseerd en daarvoor helemaal niet naar het restaurant moeten afzakken. Dat mogen ze elke week doen ![]() |
| 07 Mar 2010, 23:54 |
|
| Pagina 8 van 15 |
[ 212 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 15 Volgende |